Σελίδα 4 από 4
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 14:37
από Otto Weininger
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:34
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:21
παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα Gladiator
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6
Σου έλειψε ο στρατός και είπες να τον θυμηθείς με μετεκπαίδευση στην Αυλώνα;
κάτσε ρε συ, περίμενε:
ασφαλές ; τσεκ (έχει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης που έχουν οι άλλοι, αερόσακους κλπ)
ντερέκι; τσεκ
χώρο για την φαμελιά; τσεκ
δεν μασάει σχεδόν σε καμία περίπτωση; τσεκ
άμα λάχει περνάς πάνω από τον αρχίδα που σε κλείνει ή μπήκε ανάποδα; τσεκ
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 14:39
από Ερμής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:37
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:34
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6
Σου έλειψε ο στρατός και είπες να τον θυμηθείς με μετεκπαίδευση στην Αυλώνα;
κάτσε ρε συ, περίμενε:
ασφαλές ; τσεκ (έχει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης που έχουν οι άλλοι, αερόσακους κλπ)
ντερέκι; τσεκ
χώρο για την φαμελιά; τσεκ
δεν μασάει σχεδόν σε καμία περίπτωση; τσεκ
άμα λάχει περνάς πάνω από τον αρχίδα που σε κλείνει ή μπήκε ανάποδα; τσεκ
Με το τελευταίο με τάπωσες, δεν έχω να πω κάτι άλλο

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 14:44
από Εμπεδοκλής
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:21
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:14
να, βλέπεις το μικρόβιο;
είπα αγροτικό και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ford Raptor
παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα Gladiator
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6
Μόνο μη χρειαστείς να μπεις σε στενό

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 14:48
από Εμπεδοκλής
Δημοκράτης έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:29
Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:34
Δημοκράτης έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:51
Αν δεν μπουν δασμοί στα κινέζικα η βιομηχανία της Ευρώπης είναι απλώς νεκρή
Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει αυτό το αστείο ότι φταίνε τα κινέζικα οχήματα για την κατάντια της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Στην ΕΕ, και τις χώρες δορυφόρους Ηνωμένο Βασίλειο, Ισλανδία, Νορβηγία και Ελβετία το 2024 έχουν πουληθεί 10.821.299 καινούρια αυτοκίνητα. Τα κινέζικα της SAIC Motor είναι 197.625, δηλαδή ούτε το 2%. Τα Tesla είναι 256.719
Ωραία η δικαιολογία ότι για την κατάντια των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών φταίει η Κίνα αλλά όχι.
Εκτός και αν όταν λέμε δασμούς στα κινέζικα εννούμε δασμούς στα κινέζικα σε Αμερική, Αφρική, Ευρώπη και Ασία επειδή οι Ευρωπαίοι δεν είναι ανταγωνιστικοί.
Γιατί είπε κανείς ότι υπάρχει πρόβλημα από τα κινέζικα σημερα; ακομα η παραγωγή τους δεν είναι απειλή. Στο μέλλον όμως με όσα έχουν δείξει να παράγουν θα μπουν δασμοί ή δεν θα υπάρχει ευρωπαϊκό αυτοκίνητο
Κατά τα άλλα η Ευρώπη μετά τον πόλεμο έχει οικονομικά θέματα , προφανώς θα υπάρξει και πρόβλημα στην αυτοκινητοβιομηχανια
Αν δεν μπορέσουν να ανταγωνιστουν το κινέζικο αυτοκίνητο ας κλείσουν. Αλλιώς να ανοίξουμε και εμείς τη NAMCO και την ΕΛΒΟ...
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 15:01
από Οργισμένος
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:23
Οργισμένος έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:20
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:55
πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
το επομενο μου αυτοκινητο
θα την δωσεις τη τζουλια;
etsi το πανε οι ιταλοι η νεα τζουλια θα ειναι περιπου υπεραυτοκινητο σε επιδοσεις αλλα και τιμη...
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 15:02
από Οργισμένος
Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:44
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:21
παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα Gladiator
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6
Μόνο μη χρειαστείς να μπεις σε στενό
εχει κατι σκανια εφ16 που ειναι πιο καλα.
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 15:03
από Οργισμένος
ακομα καλυτερα να παρεις ενα ντοητς που δεν κωλωνει πουθενα. Αλλα εδω μιλαμε για αυτοκινητα και οχι για τρακτεροφορτηγα
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 15:07
από Eθνικοκοινωνιστης
Garcia έγραψε: 07 Νοέμ 2024, 14:37
Τελειώσατε τους γερμαναραδες.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2024, 15:31
από Dwarven Blacksmith
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:37
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:34
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6
Σου έλειψε ο στρατός και είπες να τον θυμηθείς με μετεκπαίδευση στην Αυλώνα;
κάτσε ρε συ, περίμενε:
ασφαλές ; τσεκ (έχει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης που έχουν οι άλλοι, αερόσακους κλπ)
ντερέκι; τσεκ
χώρο για την φαμελιά; τσεκ
δεν μασάει σχεδόν σε καμία περίπτωση; τσεκ
άμα λάχει περνάς πάνω από τον αρχίδα που σε κλείνει ή μπήκε ανάποδα; τσεκ
Άμα πεταχτεί κανένα παιδί στις ρόδες αποκλείεται να το δεις γιατί το οπτικό σου πεδίο αρχίζει 50 πόντους πάνω του; Τσεκ
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2024, 00:47
από Garcia
Oποιαδηποτε απορια,να λυθει στο chatgpt.

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2024, 00:48
από nyxtovios
Παντού σφαλιάρες τρώει η Γερμανία.
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2024, 17:18
από Ίακχος
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2024, 17:31
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:39
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:37
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:34
Σου έλειψε ο στρατός και είπες να τον θυμηθείς με μετεκπαίδευση στην Αυλώνα;
κάτσε ρε συ, περίμενε:
ασφαλές ; τσεκ (έχει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης που έχουν οι άλλοι, αερόσακους κλπ)
ντερέκι; τσεκ
χώρο για την φαμελιά; τσεκ
δεν μασάει σχεδόν σε καμία περίπτωση; τσεκ
άμα λάχει περνάς πάνω από τον αρχίδα που σε κλείνει ή μπήκε ανάποδα; τσεκ
Με το τελευταίο με τάπωσες, δεν έχω να πω κάτι άλλο
Τέτοια οχήματα προορίζονται για τις ΕΠΑ.
Προσφάτως ήμουν εκεί και είχε άπειρα.
Αλλά εκεί δε θα περάσεις από κανέναν. Αντιθέτως θα πεις κ ευχαριστώ που σε κλείνει, γιατί μπορεί να είναι τρελάκιας με όπλο.
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2025, 14:31
από Ίακχος
Κινεζικές εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων σκέφτονται να εξαγοράσουν εργοστάσια που θα κλείσει η Volkswagen για εισχώρηση στην Ευρωπαϊκή αγορά
https://www.facebook.com/10006428235303 ... xwKTfeZzl/
Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα
Δημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2025, 13:09
από Ίακχος