πατησιωτης έγραψε: 16 Μαρ 2025, 21:45
Πάντως τα σχόλια των άσχετων και σήμερα ζητούν ενότητα των συγγενών κατά της κυβερνήσεως και ψάχνουν να βρουν το σατανικό σχέδιο με το οποίο τους διέσπασαν.
Hταν εκατονταδες τα σχολια του τυπου
"Μονιαστε αφηστε στην ακρη της διαφορες σας πρεπει να ριξουμε τον Μητσοτακη"
η του τυπου
"Πειτε τα πριβε ,αν τα λετε δημοσια βλαπτετε το αγωνα κατα του Μητσοτακη"
Το ποιος εκτίθεται, θα φανεί σύντομα όταν θα αρχίσει η δίκη.
Ακριβώς αυτό.
Ακόμα και τίποτα άλλο να μην ισχύει (ξυλόλιο κλπ), και μόνο απ' αυτό, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αυτός ο αλήτης θα 'πρεπε να είναι τώρα φυλακή.
Αντί αυτού, το κράτος, για να προστατεύσει τη ΝΔ, αντιμετωπίζει τους συγγενείς των θυμάτων που δολοφόνησε, των οποίων τ' απομεινάρια πέταξε σ' ένα χωράφι για να τα φάνε τα ποντίκια ως εχθρούς.
Ακριβώς αυτό.
Ακόμα και τίποτα άλλο να μην ισχύει (ξυλόλιο κλπ), και μόνο απ' αυτό, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αυτός ο αλήτης θα 'πρεπε να είναι τώρα φυλακή.
Αντί αυτού, το κράτος, για να προστατεύσει τη ΝΔ, αντιμετωπίζει τους συγγενείς των θυμάτων που δολοφόνησε, των οποίων τ' απομεινάρια πέταξε σ' ένα χωράφι για να τα φάνε τα ποντίκια ως εχθρούς.
Γι αυτο πρεπει να παει φυλακη;
Μεϊκόπουλος:Kυριε υπουργε το τρενακι του Πηλιου,ο γνωστος Μουτζουρης αποτελει πολο ελξης επισκεπτων απο την Ελλαδα και το εξωτερικο και για την Μαγνησια ειναι επι της ουσιας ενα σημαντικο τουριστικο και ιστορικο brand.Απο το 1985 και με αποφαση του υπουργειου Πολιτισμου ειναι χαρακτηρισμενο ως ιστορικο διατηρητεο μνημειο.Στον χαρακτηρισμο συμπεριλαμβαντονται το τροχαιο υλικο και ολες οι κτιριακες εγκαταστασεις απο τον Σιδηροδρομικο σταθμο του Βολου μεχρι και τον Σιδηροδρομικο Σταθμο των Μηλεων ως συνολο γιατι αποτελουν αντιπροσωπευτικα δειγματα αρχιτεκτονικης στο ειδος τους.
Συμφωνα τωρα με το Αρθρο 21 Παραγραφος 3 του Νομου 3028/2002 τα αρχαια κινητα μνημεια ανηκουν κατα κυριοτητα και νομη στο δημοσιο,ενω συμφωνα με το Αρθρο 43 Παραγραφος 3 του ιδιου νομου,με αποφαση του υπουργου Πολιτισμου,θστερα απο γνωμη του συμβουλιου οριζονται οι ειδικοτεροι κανονες και αρχες που διεπουν τις εργασιες συντηρησης.Απο την πλευρα τωρα του δημοσιου ολοκληρη η προστατευομενη υποδομη του τρενου του Πηλιου ανηκει στο ΟΣΕ ενω το Υπουργειο Πολιτισμου ειναι αρμοδιο για την διασφαλιση της τηρησης των ειδικοτερων ορων που διεπουν την λειτουργια του ως προστατευομενο μνημειο.Σημερα λοιπον η λειτουργια και εκμεταλλευση του Μουτζουρη εχει φυγει απο το Ελληνικο Δημοσιο και εχει εκχωρηθει στην ΤΡΕΝΟΣΕ ΑΕ HELLENIC TRAIN που απο το 2017 ειναι ιδιωτικη.
Ερχομαστε λοιπον κυριε υπουργε στο 1ο επιδικο.
Η HELLENIC TRAIΝ λειτουργει το τρενο του Πηλιου απο τις αρχες του 2019 με δρομολογια ολοκληρο τον χρονο που κατα τις τουριστικες περιοδους μαλιστα αυξανονται.Η συμβαση μισθωσης του τροχαιου υλικου μεταξυ ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN με βαση την οποια η εταιρεια μισθωνει προς εκμεταλλευση δηλαδη το τρενο του Πηλιου υπογραφηκε στις 29/7/2022 δηλαδη μολις τον περασμενο Ιουλιο.Τι γινεται λοιπον υπουργε μεχρι τοτε;Δεν υπαρχουν διαφυνοντα κερδη για το Ελληνικο Δημοσιο για δυο και πλεον χρονια που η Hellenic Train λειτουργουσε το τρενο,το εκμεταλλευοταν για τουριστικους σκοπους και ειχε σημαντικα εσοδα απο την επισκεψιμοτητα του;Τα εχει υπολογισει το δημοσιο τα εσοδα αυτα;Σκοπευει κυριε υπουργε να τα ζητησει;Και να σημειωσω επισης γιατι θα επανελθω στην δευτερολογια μου για ορισμενα επιπλεον στοιχεια οτι απο την συμβαση μισθωσης λειπει παντελως το εταιρο αρμοδιο Υπουργειο Πολιτισμου.Προκειται δηλαδη για ενα χαρακτηρισμενο μνημειο και το αρμοδιο υπουργειο δεν υπαρχει πουθενα στην συμβαση.
Εκτος των ανωτερων το Υπουργειο Υποδομων αποφασισε προσφατα να ενταξει το δρομολογιο που αφορα το τρενακι του Πηλιου στην νεα συμβαση παροχης υποχρεωσης Δημοσιας Υπηρεσιας κατ εφαρμογη του Ευρωπαικου κανονισμου 1370/2007.Με βαση την συμβαση αυτη η Hellenic Train επιδοτειται για αν εκτελει υποχρεωτικα το δρομολογιο ως αγονη σιδηροδρομικη γραμμη.Στο αρθρο 1 παραγραφος 2 του Ευρωπαικου κανονισμου ομως αναφερεται χαρακτηριστικα οτι απο την συμβαση αυτη εξαιρουνται οι υπηρεσιες που παρεχονται κυριως για ιστορικους και τουριστικους λογους.Το δρομολογιο λοιπον που εκτελει το τρενακι του Πηλιου εκτος του οτι ειναι χαρακτηρισμενο κινητο μνημειο,αναβιωνει την ιστορικη διαδρομη για τουριστικους σκοπους,επομενως ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι συμφωνα με το γραμμα και τον σκοπο του νομου θα επρεπε να εξαιρειται απο την συμβαση.Θα επανελθω και στην δευτερολογια μου με λεπτομερειες στα ζητηματα αυτα γι αυτο και θελω απο τωρα να σας το πω κυριε προεδρε,μια ανοχη στον χρονο.
Ερχομαι λοιπον στις επιδικες ερωτησεις κυριε υπουργε
Τι συμβαινει με την συμβαση μεταξυ ΟΣΕ και Hellenic TRAIN για την μισθωση του τροχαιου υλικου του τρενου του Πηλιου;
Πως λειτουργουσε η εταιρεια και εκμεταλλευοταν την δημοσια περιουσια μεχρι τοτε;
Τι γινεται με τα διαφυγοντα κερδη;
Και για ποιον λογο ενταχθηκε το δρομολογιου που εκτελει το τρενο του Πηλιου στην Συμβαση Παροχης Υποχρεωσης Δημοσιας Υπηρεσιας παροτι θα επρεπε να εξαιρειται συμφωνα με τον Ευρωπαικο Κανονισμο
Σας Ευχαριστω
Kαραμανλης:Κυριε προεδρε κυριοι συναδελφοι καταρχην επιτρεψτε μου να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα γιατι νομιζω οτι υπαρχει μια συγχυση σε πολλα απο αυτα τα οποια ειπατε και καλο ειναι μεσα σε αυτον τον διαλογο να τα ξεκαθαρισουμε ετσιο ωστε και αυτοι που μας ακουνε να καταλαβουνε πραγματικα τι συνεβη.Αυτην την στιγμη εχουμε δυο νομοθετικα κειμενα.Αφενος εχουμε τις οδηγιες 797-798/2016 για την διαλειτουργικοτητα και την ασφαλεια του σιδηροδρομου.Τις αναφερατε.Σας θυμιζω οτι η δικη μας κυβερνηση τις ενσωματωσε στην εθνικη εννομη ταξη το 2019 με τον νομο 4632,μετα απο τεραστια καθυστερηση,ειναι το λεγομενο 4ο σιδηροδρομικο πακετο και υπο την επιβολη χρηματικων κυρωσεων απο την ΕΕ γιατι η προηγουμενη κυβερνηση δεν το ειχε κανει.Αφετεριυ εχουμε το 1370 και σε αυτο αναφερθηκατε του 2007 για την Ευρωπαικη Ενωση για τις δημοσιες επιβατικες σιδηροδρομικες και οδικες μεταφορες τις λεγομενες ΥΔΗ.Να πουμε εδω για τις ΥΔΗ γιατι και εδω υπαρχει μια συγχυση,οτι οι ΥΔΗ δεν ειναι αγονες γραμμες.Το λενε αγονες γραμμες αλλα ειναι οι επιδοτουμενες γραμμες που επιδοτουνται.Ολες σχεδον οι γραμμες στην Ελλαδα επιδοτουνται,οπως και ολες οι γραμμες στο Παρισι στην Γαλλια η στην Γερμανια επιδοτουνται.Στην Γαλλια οι επιδοτησεις φτανουν τα 7.5 δις.Επομενως δεν ειναι καο να επιδοτειται μια γραμμη.Οι σιδηροδρομικες μεταφορες και οι μεταφορες με τον σιδηροδρομο ειναι μεταφορες οι οποιες ως επι τω πλειστον στην Ευρωπη επιδοτουνται και επιδοτουνται πλουσιοπαροχα.Παμε τωρα να πουμε για τα δυο κειμενα που προβλεπυν την εξαιρεση απο τις προβλεψεις στην προβλεπομενη υποδοχη και το τροχαιο υλικο που προσδιοριζεται για αποκλειστικη τουριστικη χρηση ιστορικη χρηση.Αν εξαιρεσουμε το τρενακι του Πηλιου απο το 4ο σιδηροδρομικο πακετο,οπως αυτο υποννοειοτε με την ερωτηση σας αυτο θα σημαινει μερικα πολυ βασικα πραγματα.
1ον θα το εξαιρεσουμε απο τις προδιαγραφες ασφαλειας.Αυτην την στιγμη εχουμε τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας που ισχυουν για το δρομολογιο Αθηνα Θεσσαλονικη,ισχυουν και για το τρενακι του Πηλιου.Τις ιδιες προυποθεσεις που οφειλει να πληρει ο μηχανοδηγος που ειναι στο τρενο Αθηνα Θεσσαλονικη,δηλαδη πιστοποιησεις ιατρικες εξετασεις τις εχει πρεπει να τις πληρει και ο μηχανοδηγος στο Πηλιο οποτε ο επιβατης μπορει να αισθανεται το ιδιο εππιπεδο ασφαλειας.Αν βγαλουμε το τρενακι εκτος απο τις προβλεψεις,τοτε θα μεταβληθει ποιοτικα αν θελετε και η ασφαλεια για τους επιβατες.Και νομιζω οτι και εσεις θα συμφωνησετε οτι μια υπευθυνη πολιτεια δεν μπορει να παιζει με την ασφαλεια των επιβατων.Επομενως τωρα γινεται απολυτως κατανοητο το γιατι δεν εχουμε βγαλει την ΚΥΑ για να χαρακτηρισουμε το τρενακι του Πηλιου ως ιστορικο.Επισης ερχομαι στο κομματι των ΥΔΗ.Και εδω χρειαζεται να ξεκαθαρισουμε κατι το οποιο δεν το εχετε ξεκαθαρισει και θα σας καταθεσω και στα πρακτικα την Ευρωπαικη οδηγια.
Στην σκεψη 13 του κανονισμου του οποιου αναφερεστεμτης Ευρωπαικης οδηγιας,αναφερεται οτι οι ιστορικες και τουριστικες υποδομες,ακουστε το αυτο κυριε συναδελφε,δεν χρειαζεται να υπαχθουνσ τους κανονες και τις διαδικασιες.Δεν λεει δεν υπαγονται.Δηλαδη λεει δεν χρειαζεται να υπαχθουν.αφηνοντας στο ρκατος μελος την ελευθερια να αποφασισει.Το καταθετω αυτο στα πρακτικα για αν το δειτε με την ησυχια σας.Και αν θελετε και την προσωπικη μου αποψη πολυ σωστα τα λεει η ευρωπαικη οδηγια.Διοτι κυριε συναδελφε εμεις,δεν αφηνουμε μια ιδιωτικη εταιρεια οπως η HELLENIC TRAIN να αποφασιζει μονη της.Διοτι οταν τις δινουμε χρηματα και οταν εντασουμε το δρομολογιο σε ΥΔΗ οπως εχουμε κανει και με τον οδοντωτο στα Καλαβρυτα και με το ιστορικο τρενο στην Αρχαια Ολυμπια,ελεγχουμε πληρως πολλα ζητηματα που αφορουν αυτο το δρομολογιο,την δεσμευουμε δηλαδη οτι θα γινονται καθ ελαχιστον καποια δρομολογια,οτι οι τιμες θα διαμορφωνονται σε συνεργασια με το Υπουργειο και οτι η εταιρεια θα ελεγχεται απο τον ΟΣΕ.Και ολα αυτα χωρις να θιγεται καθολου ο ανταγωνισμος καθως στην συγκεκριμενη περιπτωση εχουμε μονο μια σιδηροδρομικη επιχειρηση.Αυτες τις διαδικασιες ασφαλειας μεσω της ΥΔΗ πρεπει αν τις βαλουμε γιατι εσεις ως κυβερνηση ιδιωτικοποιησατε την ΤΡΕΝΟΣΕ και την ιδιωτικοποιησατε με εναν τροπο εντελως αναρχο και εναν τροπο ο οποιος δεν εξασφαλιζε το δημοσιο συμφερον.Εξ ου και υπαρχει πλεον η νεα συμβαση οπου γινεται πλεον ελεγχος για τα δρομολογια που κανει η Hellenic Train και αναλογα γι αυτα πληρωνεται ενω στο παρελθον μετα την περηφανη διαπραγματευση του ΣΥΡΙΖΑ και την κωλοτουμπα που ειχε κανει ο κυριος Τσιπρας με την ομαδα του ξεπουληθηκε στη HELLENIC TRAIN 45 εκ ευρω οσο δηλαδη ολες οι ΗΔΥ για μια χρονια.Οτι λεφτα διναμε για τις δημοσιες υπηρεσιες για εναν χρονο ηταν το τιμημα που πηραμε.Και απρολα αυτα δεν ειχε κατσε τοτε η κυβερνηση να κανει το προφανες, να βαλει μια συμβαση πλαισιο να ξερουμε τι κανει η ιδιωτικη εταιρεια και τι κανει ο διαχειριστης της υποδομης στον ΟΣΕ.Κλεινοντας λοιπον,αυτην την στιγμη εχοντας τον Μουτζουρη οπως πολυ σωστα ειπατε οτι λεγεται στην περιοχη σας,στις ΥΔΗ,αυτο που καταφερνουμε ειναι να εχουμε καλυτερες υπηρεσιες,καλυτερη δυνατη τιμη,μεγαλυτερη ασφαλεια και καλυτερη εξυπηρετηση των πολιτων.Επομενως νομιζω οτι με αυτον τον τροπο θα ειναι πολυ δυσκολο να διαφωνησετε οτι αυτο εξυπηρετει τοκοινωνικο συμφερον και εξυπηρετει και τους κατοικους και τους επιβατες που χρησιμοποιουν την συγκεκριμενη σιδηροδρομικη γραμμη.
Σας ευχαριστω πολυ
Αν εξαιρεσουμε το τρενακι του Πηλιου απο το 4ο σιδηροδρομικο πακετο,οπως αυτο υποννοειοτε με την ερωτηση σας αυτο θα σημαινει μερικα πολυ βασικα πραγματα.
1ον θα το εξαιρεσουμε απο τις προδιαγραφες ασφαλειας.Αυτην την στιγμη εχουμε τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας που ισχυουν για το δρομολογιο Αθηνα Θεσσαλονικη,ισχυουν και για το τρενακι του Πηλιου
Θα έπρεπε να είναι ισόβια το μουνοπανο,ο δολοφόνος
Αν βγαλουμε το τρενακι εκτος απο τις προβλεψεις,τοτε θα μεταβληθει ποιοτικα αν θελετε και η ασφαλεια για τους επιβατες.Και νομιζω οτι και εσεις θα συμφωνησετε οτι μια υπευθυνη πολιτεια δεν μπορει να παιζει με την ασφαλεια των επιβατων
Δηλαδή το τρένο του Πηλίου είναι τόσο ασφαλή όσο και το Αθηνών Θεσσαλονίκης,για αυτό και πρέπει ότι προβλέπεται για το ένα να προβλέπεται και για το άλλο
Κι ο άλλος ο βλάκας μας φέρνει τον διάλογο που νομίζει ότι ο Καραμανλής μιλάει μόνο για το Πήλιο
41% βλαμμένοι
Βγήκε πριν λίγες μέρες ο κουλης και είπε τα τρένα θα είναι ασφαλή το 2027
Άυτον που έλεγε ότι τα τρένα είναι ασφαλή το 23 τι πρέπει να τον κάνουν,όταν έχουν περάσει δύο χρόνια, έγινε ότι έγινε,και ακόμα δεν είναι ασφαλή;
Η μήπως ισχύει αυτό που είπε ο αδωνις,ότι δεν μπορεί ο υπουργός να βγει να παραδεχτεί θέμα ασφάλειας στα τρένα γιατί δεν θα έμπαινε κανείς
Ο κουλης γιατί βγήκε και το είπε τώρα;
Αυτή η Αθανασίου είναι η ίδια που έλεγε τα ψέματα για τη μικρή Μαρία του Έβρου?
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.