Re: Η κοινωνία της παραιτησης
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2024, 01:26
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Κι εγώ μπορεί να μη θέλω να ζω σε μια κοινωνία, που ενδιαφέρεται περισσότερο για τους θύτες παρά για τα θύματα και δεν θεωρώ καλή λύση το να βοηθάμε τον κάθε θύτη να ενσωματωθεί, γιατί άλλιώς θα στάξει η ουρά της ηθικής του κάθε δίποδου γαϊδάρου.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Απρ 2024, 01:10Δεν υπάρχουν εντελώς προσωπικές υποθέσεις. Αυτός μπορεί να θέλει να τελειώσει τη ζωή του, το σέβομαι αλλά εγώ μπορεί να μη θέλω να ζω σε μια κοινωνία που λέει αμέ να μια καλή λύση να βοηθήσουμε όπως μπορούμε.Σενέκας έγραψε: 03 Απρ 2024, 23:07όταν το ζήτημα αφορά μια εντελώς προσωπική υπόθεση, ζωτικής σημασίας κιόλας(με την κυριολεκτική έννοια κιόλας) τότε φυσικά και είναι. Δε μπορείς να γίνεις κριτής στο τι θέλει ο καθένας, το τι αντέχει, τι θέλει να βιώσει και τι όχι και πως ή πότε θέλει να τελειώσει τη ζωή σου. Αν είσαι κοντινός του άνθρωπος έχεις κάθε δικαίωμα να προσπαθήσεις να τον νουθετήσεις για το αντίθετο αλλά πρέπει να έχεις στο νου σου ότι αυτό έχει καθαρά εγωιστικά κίνητρα απο τη μεριά σουΒίνγκιλοτ έγραψε: 03 Απρ 2024, 23:02
Γιατί όχι; Και δεν μιλάω για το κόμμα συγκεκριμένα, αλλά γιατί να μη μπορεί να γίνει πολιτική κριτική σ' αυτό; Είναι οι ατομικές επιλογές αυθύπαρκτες; Είναι η ατομική επιλογή το τελικό και απόλυτο μέτρο των πάντων;
Εγώ το λέω ως επεξήγηση της θέσης μου, εσύ δεν ξέρω γιατί το λες οπότε δεν έχω ιδέα τι να απαντήσω.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Απρ 2024, 01:32Κι εγώ μπορεί να μη θέλω να ζω σε μια κοινωνία, που ενδιαφέρεται περισσότερο για τους θύτες παρά για τα θύματα και δεν θεωρώ καλή λύση το να βοηθάμε τον κάθε θύτη να ενσωματωθεί, γιατί άλλιώς θα στάξει η ουρά της ηθικής του κάθε δίποδου γαϊδάρου.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Απρ 2024, 01:10Δεν υπάρχουν εντελώς προσωπικές υποθέσεις. Αυτός μπορεί να θέλει να τελειώσει τη ζωή του, το σέβομαι αλλά εγώ μπορεί να μη θέλω να ζω σε μια κοινωνία που λέει αμέ να μια καλή λύση να βοηθήσουμε όπως μπορούμε.Σενέκας έγραψε: 03 Απρ 2024, 23:07
όταν το ζήτημα αφορά μια εντελώς προσωπική υπόθεση, ζωτικής σημασίας κιόλας(με την κυριολεκτική έννοια κιόλας) τότε φυσικά και είναι. Δε μπορείς να γίνεις κριτής στο τι θέλει ο καθένας, το τι αντέχει, τι θέλει να βιώσει και τι όχι και πως ή πότε θέλει να τελειώσει τη ζωή σου. Αν είσαι κοντινός του άνθρωπος έχεις κάθε δικαίωμα να προσπαθήσεις να τον νουθετήσεις για το αντίθετο αλλά πρέπει να έχεις στο νου σου ότι αυτό έχει καθαρά εγωιστικά κίνητρα απο τη μεριά σου
Παρακάτω;
Είναι απολύτως ασαφής η θέση σου. Από τη μία λες ότι σέβεσαι την επιθυμία κάποιου να τελειώσει την ζωή ΤΟΥ και καπάκι αναφέρεις ότι εσύ μπορεί να μη θες να ζεις σε μια τέτοια κοινωνία.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Απρ 2024, 10:44Εγώ το λέω ως επεξήγηση της θέσης μου, εσύ δεν ξέρω γιατί το λες οπότε δεν έχω ιδέα τι να απαντήσω.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Απρ 2024, 01:32Κι εγώ μπορεί να μη θέλω να ζω σε μια κοινωνία, που ενδιαφέρεται περισσότερο για τους θύτες παρά για τα θύματα και δεν θεωρώ καλή λύση το να βοηθάμε τον κάθε θύτη να ενσωματωθεί, γιατί άλλιώς θα στάξει η ουρά της ηθικής του κάθε δίποδου γαϊδάρου.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Απρ 2024, 01:10
Δεν υπάρχουν εντελώς προσωπικές υποθέσεις. Αυτός μπορεί να θέλει να τελειώσει τη ζωή του, το σέβομαι αλλά εγώ μπορεί να μη θέλω να ζω σε μια κοινωνία που λέει αμέ να μια καλή λύση να βοηθήσουμε όπως μπορούμε.
Παρακάτω;
Τώρα μάλιστα, μίλησες σχετικά. Δεν υπάρχει ασάφεια ωστόσο. Αυτός θέλει κάτι και εγώ το σέβομαι σε προσωπικό επίπεδο, αλλά προσπαθώ να διαμορφώσω ένα άλλο κοινωνικό περιβάλλον. Δεν είμαστε σε κάποια σύγκρουση.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Απρ 2024, 10:50Είναι απολύτως ασαφής η θέση σου. Από τη μία λες ότι σέβεσαι την επιθυμία κάποιου να τελειώσει την ζωή ΤΟΥ και καπάκι αναφέρεις ότι εσύ μπορεί να μη θες να ζεις σε μια τέτοια κοινωνία.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Απρ 2024, 10:44Εγώ το λέω ως επεξήγηση της θέσης μου, εσύ δεν ξέρω γιατί το λες οπότε δεν έχω ιδέα τι να απαντήσω.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Απρ 2024, 01:32
Κι εγώ μπορεί να μη θέλω να ζω σε μια κοινωνία, που ενδιαφέρεται περισσότερο για τους θύτες παρά για τα θύματα και δεν θεωρώ καλή λύση το να βοηθάμε τον κάθε θύτη να ενσωματωθεί, γιατί άλλιώς θα στάξει η ουρά της ηθικής του κάθε δίποδου γαϊδάρου.
Παρακάτω;
Οπότε, το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να προκύψει είναι ότι το "θέλω" αυτού που "σέβεσαι" μετράει λιγότερο ως κριτήριο από το δικό σου "μπορεί να μη θέλω να..."
Οκ, μέχρι να διαμορφώσεις λοιπόν το περιβάλλον, όπου οι άνθρωποι δεν θα υποφέρουν ώστε να θέλουν να πεθάνουν, υποθέτω ότι σέβεσαι το δικαίωμα επιλογής τους στο σημερινό περιβάλλον.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Απρ 2024, 11:01Τώρα μάλιστα, μίλησες σχετικά. Δεν υπάρχει ασάφεια ωστόσο. Αυτός θέλει κάτι και εγώ το σέβομαι σε προσωπικό επίπεδο, αλλά προσπαθώ να διαμορφώσω ένα άλλο κοινωνικό περιβάλλον. Δεν είμαστε σε κάποια σύγκρουση.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Απρ 2024, 10:50Είναι απολύτως ασαφής η θέση σου. Από τη μία λες ότι σέβεσαι την επιθυμία κάποιου να τελειώσει την ζωή ΤΟΥ και καπάκι αναφέρεις ότι εσύ μπορεί να μη θες να ζεις σε μια τέτοια κοινωνία.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Απρ 2024, 10:44
Εγώ το λέω ως επεξήγηση της θέσης μου, εσύ δεν ξέρω γιατί το λες οπότε δεν έχω ιδέα τι να απαντήσω.
Οπότε, το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να προκύψει είναι ότι το "θέλω" αυτού που "σέβεσαι" μετράει λιγότερο ως κριτήριο από το δικό σου "μπορεί να μη θέλω να..."
Σέβομαι τη θέληση. Δεν αναγνωρίζω δικαίωμα επιλογής, γιατί αυτό θεωρώ ότι έχει καταστροφικές συνέπειες, όχι στον ίδιο που θα είναι goner, αλλά στους υπόλοιπους.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Απρ 2024, 11:10Οκ, μέχρι να διαμορφώσεις λοιπόν το περιβάλλον, όπου οι άνθρωποι δεν θα υποφέρουν ώστε να θέλουν να πεθάνουν, υποθέτω ότι σέβεσαι το δικαίωμα επιλογής τους στο σημερινό περιβάλλον.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Απρ 2024, 11:01Τώρα μάλιστα, μίλησες σχετικά. Δεν υπάρχει ασάφεια ωστόσο. Αυτός θέλει κάτι και εγώ το σέβομαι σε προσωπικό επίπεδο, αλλά προσπαθώ να διαμορφώσω ένα άλλο κοινωνικό περιβάλλον. Δεν είμαστε σε κάποια σύγκρουση.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Απρ 2024, 10:50
Είναι απολύτως ασαφής η θέση σου. Από τη μία λες ότι σέβεσαι την επιθυμία κάποιου να τελειώσει την ζωή ΤΟΥ και καπάκι αναφέρεις ότι εσύ μπορεί να μη θες να ζεις σε μια τέτοια κοινωνία.
Οπότε, το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να προκύψει είναι ότι το "θέλω" αυτού που "σέβεσαι" μετράει λιγότερο ως κριτήριο από το δικό σου "μπορεί να μη θέλω να..."
Εκτός αν και πάλι δεν κατάλαβα καλά.