Re: Ποσο πιθανο θεωρειτε το ενδεχομενο νεας χρεοκοπιας;
Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2023, 17:20
Κι αυτό λύνεται εύκολα...
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Κι αυτό λύνεται εύκολα...
Το 2007 επικρατούσε όμως γενικευμένη ευημερία, αυτό δεν είναι το common wisdom;
Aπό το 2008 μέχρι σήμερα μεσολάβησε και μία χρεωκοπία. Που προφανώς άλλαξε τα στάνταρντ των πολιτών ώς προς το τι είναι ευημερία.kameron έγραψε: 16 Δεκ 2023, 16:54Αν αφορούσε μόνο το 10% δεν θα έπαιρνε η ΝΔ 41% και +250.000 ψήφους σε σχέση με τέσσερα χρόνια πριν.mao mao έγραψε: 16 Δεκ 2023, 11:24ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 16 Δεκ 2023, 11:15
εγώ προσωπικά δε βλέπω πουθενά πάντως ευημερία έστω και πλαστή όπως στα 00s
πώς προκύπτει ότι πάμε καλά δε μπορώ να καταλάβω. οι τιμές στον Θεό και οι μισθοί καθηλωμένοι
Η ευημερία που βλέπει ο Ερμής αφορά πχ το 10% ενώ προ του 2008 αφορούσε το 40%.
Αν μόνο το 10% ήταν ικανοποιημένο, δεν θα έπαιρνε η Ν.Δ. +250.000 ψήφους και η αντιπολίτευση θα είχε εκλογικά κέρδη, ο κόσμος ψηφίζει κατά κανόνα με την τσέπη του.mao mao έγραψε: 16 Δεκ 2023, 17:22
Aπό το 2008 μέχρι σήμερα μεσολάβησε και μία χρεωκοπία. Που προφανώς άλλαξε τα στάνταρντ των πολιτών ώς προς το τι είναι ευημερία.
Δεν έχει σχέση το βιοτικό επίπεδο του σήμερα με το 2008. Πάρε ένα ΔΥ. Τότε ο μέσος μισθός ήταν 1.500 με δώρα, και σήμερα 1.000 χωρίς δώρα με διπλάσιο κόστος ζωής.
o βαθμός ικανοποίησης είναι κάτι το σχετικό. Αν μείνεις 5 χρόνια άνεργος θα είσαι ευχαριστημένος με τα 800 ευρώ.kameron έγραψε: 16 Δεκ 2023, 17:25Αν μόνο το 10% ήταν ικανοποιημένο, δεν θα έπαιρνε η Ν.Δ. +250.000 ψήφους και η αντιπολίτευση θα είχε εκλογικά κέρδη, ο κόσμος ψηφίζει κατά κανόνα με την τσέπη του.mao mao έγραψε: 16 Δεκ 2023, 17:22
Aπό το 2008 μέχρι σήμερα μεσολάβησε και μία χρεωκοπία. Που προφανώς άλλαξε τα στάνταρντ των πολιτών ώς προς το τι είναι ευημερία.
Δεν έχει σχέση το βιοτικό επίπεδο του σήμερα με το 2008. Πάρε ένα ΔΥ. Τότε ο μέσος μισθός ήταν 1.500 με δώρα, και σήμερα 1.000 χωρίς δώρα με διπλάσιο κόστος ζωής.
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/ar ... 007-33148/Μια πολύ καλή χρονιά ήταν το 2007 για την αγορά αυτοκινήτου, όπου οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων πλησίασαν τις 280.000 μονάδες (για την ακρίβεια 279.794), προσαυξημένες κατά 4,5% σε σχέση με το 2006, όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία του συνδέσμου αυτοκινήτου (ΣΕΑΑ)
https://www.carandmotor.gr/agora/ayxisi ... tin-elladaΈτσι λοιπόν, το δεύτερο εξάμηνο του έτους ήταν αισθητά καλύτερο από το πρώτο και τελικά, μετά και την επίδοση του Δεκεμβρίου, η πτώση στις πωλήσεις που ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των πρώτων μηνών της χρονιάς γύρισε θετικά και το 2022 έκλεισε με αύξηση σε σχέση με το 2021.
Με βάση πάντα τα πρώτα στοιχεία, η περσινή χρονιά κλείνει με 105.346 καινούργια αυτοκίνητα, ένα νούμερο που σε καμία περίπτωση δεν είναι αντιπροσωπευτικό των αναγκών μιας χώρας 10 εκατομμυρίων κατοίκων όπως είναι η Ελλάδα, ωστόσο με βάση όλα τα παραπάνω είναι σίγουρα μια ικανοποιητική επίδοση.
Μην είσαι τόσο σίγουρος, τα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας έχουν αυξηθεί πολύ, οι πωλήσεις αυτονικήτων πάνε πάνω σφαίρα.mao mao έγραψε: 16 Δεκ 2023, 17:29
o βαθμός ικανοποίησης είναι κάτι το σχετικό. Αν μείνεις 5 χρόνια άνεργος θα είσαι ευχαριστημένος με τα 800 ευρώ.
Σε απόλυτα νούμερα αυτό που ζούμε σήμερα δεν έχει σχέση με το 2008. Τα καινούργια αυτοκίνητα, τα ταξίδια κάθε τρεις μήνες , τα μπουζούκια καθημερινές κλπ, αφορούν πολύ λιγότερο κόσμο σε σχέση με τότε. Αυτα ήταν η βάση συζήτησης που έθεσε ο Ερμής.
Όχι ακριβώς, γιατί στα 105.000 μάλλον δεν υπολογίζουν τα μεταχειρισμένα εισαγωγής.mao mao έγραψε: 16 Δεκ 2023, 17:37https://www.carandmotor.gr/agora/ayxisi ... tin-elladaΈτσι λοιπόν, το δεύτερο εξάμηνο του έτους ήταν αισθητά καλύτερο από το πρώτο και τελικά, μετά και την επίδοση του Δεκεμβρίου, η πτώση στις πωλήσεις που ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των πρώτων μηνών της χρονιάς γύρισε θετικά και το 2022 έκλεισε με αύξηση σε σχέση με το 2021.
Με βάση πάντα τα πρώτα στοιχεία, η περσινή χρονιά κλείνει με 105.346 καινούργια αυτοκίνητα, ένα νούμερο που σε καμία περίπτωση δεν είναι αντιπροσωπευτικό των αναγκών μιας χώρας 10 εκατομμυρίων κατοίκων όπως είναι η Ελλάδα, ωστόσο με βάση όλα τα παραπάνω είναι σίγουρα μια ικανοποιητική επίδοση.
Πάνω από 60% μειωμένες οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων σε σχέση με το 2007.
Συγκρίνω ταξινομήσεις ΝΕΩΝ αυτοκινήτων το 2007 και 2022. Και είναι 60% κάτω.kameron έγραψε: 16 Δεκ 2023, 17:40Όχι ακριβώς, γιατί στα 105.000 μάλλον δεν υπολογίζουν τα μεταχειρισμένα εισαγωγής.mao mao έγραψε: 16 Δεκ 2023, 17:37https://www.carandmotor.gr/agora/ayxisi ... tin-elladaΈτσι λοιπόν, το δεύτερο εξάμηνο του έτους ήταν αισθητά καλύτερο από το πρώτο και τελικά, μετά και την επίδοση του Δεκεμβρίου, η πτώση στις πωλήσεις που ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των πρώτων μηνών της χρονιάς γύρισε θετικά και το 2022 έκλεισε με αύξηση σε σχέση με το 2021.
Με βάση πάντα τα πρώτα στοιχεία, η περσινή χρονιά κλείνει με 105.346 καινούργια αυτοκίνητα, ένα νούμερο που σε καμία περίπτωση δεν είναι αντιπροσωπευτικό των αναγκών μιας χώρας 10 εκατομμυρίων κατοίκων όπως είναι η Ελλάδα, ωστόσο με βάση όλα τα παραπάνω είναι σίγουρα μια ικανοποιητική επίδοση.
Πάνω από 60% μειωμένες οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων σε σχέση με το 2007.
Αλλά δες εδώ τι έγινε το 2023 σε σχέση με το 2022:
Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία του 11μηνου, την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2023 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 222.536 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 193.154 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 15,2%.
Ε, αυτό κάτι δείχνει.
Νέα αυτοκίνητα θεωρούνται και τα μεταχειρισμένα εισαγωγής.mao mao έγραψε: 16 Δεκ 2023, 17:49
Συγκρίνω ταξινομήσεις ΝΕΩΝ αυτοκινήτων το 2007 και 2022. Και είναι 60% κάτω.
Όχι ακριβώς. Την εποχή που έσκασε η Λέμαν μπραδερς και οι χρηματιστές έπεφταν από τα παράθυρα, εδώ μας έλεγαν ότι 4000 το τμ στο πάτημα Χαλαντριου είναι τζάμπα και πως θα εκτοξευθουνkameron έγραψε: 16 Δεκ 2023, 17:21Το 2007 επικρατούσε όμως γενικευμένη ευημερία, αυτό δεν είναι το common wisdom;
Ο παραλληλισμός λοιπόν διαψεύδει τα περί 10%.
Επί της ουσία του ερωτήματος, η Ελλάδα για τα επόμενα 8-9 χρόνια δεν κινδυνεύει και από αυτής της σκοπιάς είναι καλός επενδυτικός προορισμός, 8 χρόνια είναι πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα για τις αγορές στην εποχή μας.
Το τι θα γίνει μετά το 2033 ουδείς το γνωρίζει, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλον το δυτικό κόσμο. Εννοείται ότι τυχόν νέα οικονομική κρίση σε ΗΠΑ και Ε.Ε. θα συμπαρασύρει και την Ελλάδα. Όμως μέχρι τότε, η Ε.Ε. έχει τουλάχιστον ένα πολύ πιο σοβαρό οικονομικό ζήτημα να διαχειρισθεί, τι θα γίνει με την Ιταλία. Κάτι που αναπόδραστα θα επηρεάσει και την Ελλάδα.
Η φούσκα της κτηματαγοράς είναι όμως και αυτή ένδειξη ανοδικού ρεύματος, ανεξάρτητα αν πρόκειται για κακή επενδυτική επιλογή. Δεν έχει σχέση με το ζήτημα ενδεχόμενης χρεοκοπίας που αφορά το ύψος του χρεόυς της και αν η χώρα μπορεί ή όχι να ανανεώσει το δανεισμό της.Ερμής έγραψε: 16 Δεκ 2023, 18:11 μας έλεγαν ότι 4000 το τμ στο πάτημα Χαλαντριου είναι τζάμπα και πως θα εκτοξευθουν