Σελίδα 4 από 4
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2025, 15:38
από Ληστοσυμμορίτης
κατσε πάνω στο σκτό να μη βγει επάνω;
Δεν μας νοιάζει τι θα παθαίνει ο κόσμος, μας νοιάζει μόνο τι θα πει.
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2025, 08:15
από Ληστοσυμμορίτης
Ψηφιακή μετάβαση στις πολυεθνικες
Σε τρένα χειροκίνητα χάνονται ζωές
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2025, 10:59
από Ληστοσυμμορίτης
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 17 Απρ 2025, 08:31
Hellenic Train: Προτείνει κατάργηση του δεύτερου μηχανοδηγού - Τι καταγγέλλει η ΠΕΠΕ, τι απαντά η εταιρεία
«Πρόκειται για εγκληματική πρόταση της διοίκησης της Hellenic Train, που θα βρεί απέναντί της όχι μόνο τους μηχανοδηγούς, αλλά το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας», λένε οι μηχανοδηγοί
Περιττή θεωρεί η Hellenic Train, σύμφωνα με τους μηχανοδηγούς, την ύπαρξη δεύτερου μηχανοδηγού στην καμπίνα μηχανοδήγησης, μόλις δύο χρόνια μετά τα Τέμπη και ενώ ακόμα βρίσκονται εκτός λειτουργίας κρίσιμα συστήματα ασφαλείας.
Η πρόταση της Hellenic Train διατυπώθηκε στην επιτροπή που έχει συσταθεί για την αναθεώρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας (ΓΚΚ) στον σιδηρόδρομο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», το επιχείρημα που διατυπώθηκε από την εταιρία κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής τη Μεγάλη Τρίτη στο υπουργείο, ήταν η οικονομική αιμορραγία που προκαλείται από την ύπαρξη του δεύτερου μηχανοδηγού. Να σημειωθεί ότι ο ισχύων ΓΚΚ προβλέπει για λόγους ασφαλείας την ύπαρξη δύο μηχανοδηγών στην καμπίνα.
https://www.ethnos.gr/greece/article/36 ... ahetaireia
Re: Η λογική κόστους-οφέλους
Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2025, 16:39
από Ληστοσυμμορίτης
Δεν υπάρχει άλλος από την ίδια την εταιρία που να παραδέχεται πως οι μηχανοδηγοί πρέπει να περικοπούν όχι για λειτουργικούς λόγους αλλά για τα κέρδη τους.