Re: Δεν φταιει η Hellenic Train - Τις πταίει ;;;;
Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 12:45
Maspoli έγραψε: 03 Μαρ 2023, 10:57 Ο πατησιωτης το έβαλε παρελκυστικά. Ο σταθμάρχης στο δυστύχημα ήταν παλιά στον ΟΣΕ εστάλη (λένε με το νόμο Ρέππα) στο Παιδείας στα πλαίσια μείωσης προσωπικού στον ΟΣΕ και άλλους οργανισμούς, και επέστρεψε πρόσφατα για να γίνει σταθμάρχης. Είχε απολυθεί; Όχι δεν είχε. Οι υπάλληλοι θα μετακινούνταν σε άλλες θέσεις, σε άλλους οργανισμούς. Δεν άναψε κόκκινο στους Ρώσους γιατί τάχα θα είχαν λιγότερο προσωπικό
Δεν το έβαλα για αυτό και φυσικά δεν είπα ότι για τον λόγο αυτό δεν επετράπη να πάρουν τον ΟΣΕ οι Ρώσοι.
Απλά έγραψα ότι ο Γιακούνιν ειχε ξεκαθαρίσει ότι εάν τον πάρει θα κάνει και αλλαγές.Φυσικά και σε αυτή την περίπτωση το κράτος θα τους βόλευε με μετατάξεις,δεν έχω αμφιβολία αλλά αυτό δεν ενδιέφερε τους Ρώσους.
Ούτε από τον ΟΛΠ απολύθηκε κανείς όταν τον αγόρασε η COSCO.Αλλά δεν έμεινε και κανείς που δεν ήθελε η COSCO.To κράτος ανέλαβε να βολέψει τους υπόλοιπους.
Τέλος έβαλα το απόσπασμα αυτό επειδή θυμόμουν το όνομα Γιακούνιν διότι είχε παίξει πολύ και το γκουγκλαρα.Για τον ΟΣΕ είχε παίξει πολύ περισσότερο αυτός απ ότι οι Κινέζοι και μάλιστα το συνδύαζε και με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Φυσικά και αποκλείσθηκε για γεωστρατηγικούς λόγους.Στο ερώτημα γιατί δεν ήλθαν οι Γάλλοι ή οι Γερμανοί η απάντηση είναι ότι δεν ήθελαν να μπλέξουν και έμειναν οι Ιταλοί μόνοι τους που μπορεί να έβλεπαν και το ελληνικό δίκτυο ως γεωγραφική προέκταση του δικού τους.
Όπως έγραψα αλλού όρος της Κομισιόν για να δεχθεί τη διαγραφή των χρεών του ΟΣΕ προς το δημόσιο ήταν να γίνει η ιδιωτικοποίηση και φυσικά με ευρωπαικό οργανισμό.
Όσον αφορά τα λεγόμενα για την παραπομπή στα ευρωπαικά δικαστήρια,αυτά δεν αφορούν την ασφάλεια αλλά την υποχρέωση να υπογράψει το κράτος σύμβαση με τον ΟΣΕ.
https://www.facebook.com/dzotos/posts/p ... cale=el_GR
Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
Μια από τις πολλές πτυχές της παραπληροφόρησης των τελευταίων ημερών, αφορά την πρόσφατη παραπομπή της Ελλάδας στο δικαστήριο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για το θέμα των σιδηροδρόμων.
Το ζήτημα για το οποίο παραπέμπεται η χώρα ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Αφορά ένα γραφειοκρατικό ζήτημα σχετικά με την υπογραφή της σύμβασης ανάμεσα στο κράτος και τον ΟΣΕ.
Και το σημαντικό?
Έπρεπε να έχει γίνει από τον Ιούνιο του 2015!
"The directive specifies that Member States had to ensure that a contractual agreement between the national competent authority and the railway infrastructure manager was concluded by 16 June 2015 at the latest, and published within one month."
Η παρούσα Κυβέρνηση σαφώς και έχει μερίδιο ευθύνης για το συγκεκριμένο ζήτημα, για την περίοδο που την αφορά, όπως φαίνεται από το παρακάτω:
"The Commission opened an infringement procedure against Greece in December 2020 and sent a reasoned opinion in December 2021. Since Greece remains in breach of the directive, the Commission has now decided to refer the case to the Court of Justice of the European Union."
Για την περίοδο από το 2015 που έπρεπε να έχει γίνει, ποιος ευθύνεται?
https://ec.europa.eu/comm.../presscorne ... /ip_23_593
Τώρα ο λόγος που όλες οι κυβερνήσεις απέφευγαν να υπογράψουν αυτή τη σύμβαση πιθανότατα είναι ότι για να υπογραφεί θα έπρεπε πρώτα να τακτοποιηθεί η σχέση ΟΣΕ και δημοσίου οικονομικά,δηλαδή να διαγραφούν και επίσημα τα χρέη του ΟΣΕ προς το δημόσιο.Ενώ είχαν πάρει το πράσινο φως από την ΕΕ μόλις πούλησαν τον ΟΣΕ στους Ιταλούς,δεν τα διέγραφαν και διεγράφησαν επίσημα μόλις πριν δύο μήνες.
Ο λόγος πάλι πιθανότατα είναι δημοσιονομικός διότι αυτά διαγραφόμενα δεν χάνονται στο υπερπέραν.Προστίθενται στο ογκώδες δημόσιο χρέος.Δεν τα διέγραφαν λοιπόν για λόγους βαθμολογίας των οίκων αξιολόγησης και των σπρεντ.Τα διέγραψαν τώρα επειδή τώρα δια του πληθωρισμού μειώνεται ο λόγος χρέος/ΑΕΠ αρκετά και άρα εκτιμάται ότι η πρόσθεσή τους στο δημόσιο χρέος δεν θα επηρεάσει αρνητικά τις σξιολογήσεις.