Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Στο κομμάτι της έρευνας και της εξέλιξης έχει δίκιο ο ST οτι οντως δινουν βαση πλεον. Αλλά πρωτοπορία είναι λίγο bold statement IMO. Ίσως σε κάποια πράγματα όμως έχουν αρχίσει και κοιτάνε στα μάτια τη δύση.
Re: είναι τόσο χάλια στην Κίνα;
Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2022, 22:15
από ST48410
sharp έγραψε: 20 Δεκ 2022, 22:09
Και είναι αυτό τόσο πιο λυμένο ή έστω πιο εύκολο στην Κίνα απ' ότι σε Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Ν.Ζηλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Ολλανδία; Κι αυτές οι χώρες στη Δύση ανήκουν.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει πλέον εκεί. Κάποιος φίλος σε άλλο νήμα παρέθεσε ποσοστά ανεργίας νέων των τελευταίων ετών, που ήταν αυξημένα. Όταν βρέθηκα εκεί, το να έχεις πτυχία και να είσαι άνεργος, ήταν αδιανόητο. Και το να κάνεις κάτι που απευθύνεται σε μια τόσο μεγάλη αγορά έχει κάποια πλεονεκτήματα όπως και να το κάνεις.
Re: είναι τόσο χάλια στην Κίνα;
Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2022, 22:19
από Dwarven Blacksmith
EKPLIKTIKOS έγραψε: 20 Δεκ 2022, 22:14
Στο κομμάτι της έρευνας και της εξέλιξης έχει δίκιο ο ST οτι οντως δινουν βαση πλεον. Αλλά πρωτοπορία είναι λίγο bold statement IMO. Ίσως σε κάποια πράγματα όμως έχουν αρχίσει και κοιτάνε στα μάτια τη δύση.
Στο 5G π.χ. είναι κυριολεκτικό. Γιατί νομίζεις ότι χρειάστηκε να επέμβουν οι ΗΠΑ να σταματήσουν τη Huawei από τα βάλει 5G σε όλο τον πλανήτη;
Και άλλα, πρόσφατα η YTMC έφτασε πρώτα τα 232 layers σε 3D NAND flash memory. H Landspace προχτές παραλίγο να στείλει τον πρώτο πύραυλο που καίει μεθάνιο σε τροχιά (απέτυχε ένα δευτερεύον σύστημα και μπορεί να την προλάβει το Starship της SpaceX).
sharp έγραψε: 20 Δεκ 2022, 22:09
Και είναι αυτό τόσο πιο λυμένο ή έστω πιο εύκολο στην Κίνα απ' ότι σε Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Ν.Ζηλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Ολλανδία; Κι αυτές οι χώρες στη Δύση ανήκουν.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει πλέον εκεί. Κάποιος φίλος σε άλλο νήμα παρέθεσε ποσοστά ανεργίας νέων των τελευταίων ετών, που ήταν αυξημένα. Όταν βρέθηκα εκεί, το να έχεις πτυχία και να είσαι άνεργος, ήταν αδιανόητο. Και το να κάνεις κάτι που απευθύνεται σε μια τόσο μεγάλη αγορά έχει κάποια πλεονεκτήματα όπως και να το κάνεις.
Παλιότερα είχαν συγκριτικά λίγους απόφοιτους και για αυτό ήταν εύκολο να βρουν δουλειά, κάτι σαν Ελλάδα του 60-70. Το πρόβλημα τους είναι ότι οι εταιρείες τεχνολογίας τους μάλλον έχουν κορεστεί (δεν έχουν και διεθνή προσανατολισμό), ενώ χάνουν εργοστάσια με τρομακτικούς ρυθμούς. Οι νέοι τους έχουν και την «ελληνική» νοοτροπία που δεν θέλουν πια να δουλέψουν σε εργοστάσια συναρμολόγησης, θέλουν όλοι δουλειές γραφείου και διευθυντικές θέσεις με το καλημέρα…
Re: είναι τόσο χάλια στην Κίνα;
Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2022, 22:28
από ST48410
EKPLIKTIKOS έγραψε: 20 Δεκ 2022, 22:14
Στο κομμάτι της έρευνας και της εξέλιξης έχει δίκιο ο ST οτι οντως δινουν βαση πλεον. Αλλά πρωτοπορία είναι λίγο bold statement IMO. Ίσως σε κάποια πράγματα όμως έχουν αρχίσει και κοιτάνε στα μάτια τη δύση.
20 χρόνια πριν μου έλεγαν ότι προσπαθούσαν να φτιάξουν τους δικούς τους επεξεργαστές για να μην κρέμονται από την Intel. Το γράφω αυτό απλώς για να δείξω ότι η επένδυση στην έρευνα δεν είναι τόσο πρόσφατη υπόθεση.
Από τότε έδιναν άδειες εισαγωγής αυτοκινήτων σε δυτικές εταιρίες που κατασκεύαζαν και οχήματα εκεί. Νομίζω ότι σε ότι αφορά την αυτοκίνηση μοιάζει να έκαναν ταχύτερα βήματα σε σχέση άλλους παραδοσιακούς δυτικούς κατασκευαστές. Τους πήρε λιγότερες δεκαετίες να πάνε από το 0 σε ένα αποδεκτό επίπεδο.
Σε ότι αφορά κινητά και γκάτζετς δεν βλέπω να έχουν να ζηλέψουν πλέον τίποτα. Πριν 15 χρόνια γελάγαμε με τις μαϊμούδες τους.
Σε κατασκευές μεγάλης κλίμακας (γέφυρες, φράγματα, ουρανοξύστες) πρέπει να συναγωνίζονται τους καλύτερους και να υπάρχει τεράστια τεχνογνωσία.
Στα τρένα υψηλών ταχυτήτων επίσης.
Συμφωνώ μαζί σου ότι η πρωτοπορία είναι βαριά κουβέντα και πρέπει να την στηρίξει κάποιος που έχει καλύτερη γνώση της έρευνας και της τεχνολογίας αιχμής.
sharp έγραψε: 20 Δεκ 2022, 22:09
Και είναι αυτό τόσο πιο λυμένο ή έστω πιο εύκολο στην Κίνα απ' ότι σε Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Ν.Ζηλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Ολλανδία; Κι αυτές οι χώρες στη Δύση ανήκουν.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει πλέον εκεί. Κάποιος φίλος σε άλλο νήμα παρέθεσε ποσοστά ανεργίας νέων των τελευταίων ετών, που ήταν αυξημένα. Όταν βρέθηκα εκεί, το να έχεις πτυχία και να είσαι άνεργος, ήταν αδιανόητο. Και το να κάνεις κάτι που απευθύνεται σε μια τόσο μεγάλη αγορά έχει κάποια πλεονεκτήματα όπως και να το κάνεις.
Ε, καλά, για τώρα μιλάμε. Γιατί τα αρνητικά, πόλη έκτρωμα, ο ένας πάνω στον άλλον σήμερα τα ζουν.
EKPLIKTIKOS έγραψε: 20 Δεκ 2022, 22:14
Στο κομμάτι της έρευνας και της εξέλιξης έχει δίκιο ο ST οτι οντως δινουν βαση πλεον. Αλλά πρωτοπορία είναι λίγο bold statement IMO. Ίσως σε κάποια πράγματα όμως έχουν αρχίσει και κοιτάνε στα μάτια τη δύση.
Στο 5G π.χ. είναι κυριολεκτικό. Γιατί νομίζεις ότι χρειάστηκε να επέμβουν οι ΗΠΑ να σταματήσουν τη Huawei από τα βάλει 5G σε όλο τον πλανήτη;
Και άλλα, πρόσφατα η YTMC έφτασε πρώτα τα 232 layers σε 3D NAND flash memory. H Landspace προχτές παραλίγο να στείλει τον πρώτο πύραυλο που καίει μεθάνιο σε τροχιά (απέτυχε ένα δευτερεύον σύστημα και μπορεί να την προλάβει το Starship της SpaceX).
Γενικά με τους κινέζους όπου ακους πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι. Η SpaceX έχει εξελιγμένους πυραύλους μεθανίου εδώ και πολλά χρόνια, αλλά τους εξελίσσει παράλληλα με το starship και κυρίως τους ενδιαφέρει η αξιοπιστία, οι επιδόσεις, η ευκολία και το χαμηλό κόστος κατασκευής. Το να βάλουν τους συγκεκριμένους πυραύλους σε τροχιά δεν είναι θέμα, απλά θα ήταν χάσιμο χρόνου και πόρων να το κάνουν με τους πυραύλους Falcon.
Ακόμη και να πήγαινε ο συγκεκριμένος πύραυλος της Landspace σε τροχιά, δεν ξέρουμε τίποτα για όλα τα άλλα τα κριτήρια. Λογικά, είναι τουλάχιστον 10-15 χρόνια πίσω, ακόμη και αν υπάρχει business case.
Re: είναι τόσο χάλια στην Κίνα;
Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2022, 22:41
από EKPLIKTIKOS
ST48410 έγραψε: 20 Δεκ 2022, 22:28Νομίζω ότι σε ότι αφορά την αυτοκίνηση μοιάζει να έκαναν ταχύτερα βήματα σε σχέση άλλους παραδοσιακούς δυτικούς κατασκευαστές. Τους πήρε λιγότερες δεκαετίες να πάνε από το 0 σε ένα αποδεκτό επίπεδο.
Το πρόβλημα με την αυτοκίνηση είναι διαφορετικό. Δεν είναι τόσο δύσκολο να ανταγωνιστεις τους παραδοσιακους παίκτες στο επίπεδο της τεχνογνωσίας. Ειδικά για την Κίνα που έχει αγοράσει και κάποια ονόματα της ευρωπαϊκής βιομηχανίας. Το δύσκολο εκεί είναι η κάλυψη σε δίκτυο και ανταλλακτικά. Γι αυτό επιτυχημένα στην Ευρώπη είναι πιο πολύ τα κινεζοευρωπαϊκα (πχ μπενελι) δηλαδή ευρωπαϊκές εταιρείες που εξαγοράστηκαν από την Κίνα. Πολλές αμιγώς κινεζικές δεν είναι ότι πάσχουν από ποιότητα απαραίτητα, τουλάχιστον στα δίτροχα. Περισσότερο έχει να κάνει με την κάλυψη που λέω, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι βαράνε τη μια αλλαγή-βελτιωση μετά την άλλη κάθε χρόνο μην πω εξάμηνο, λες και μιλάμε για κινητά. Αυτό έχει διαφορά προβλήματα όμως σε ό,τι αφορά την επάρκεια ανταλλακτικών αλλά και τη μεταπώληση.
Με τα κινητά και τα γκατζετ δεν έχει τόσο σημασία αυτό. Αν έχεις ένα καλό προϊόν ο κόσμος θα το αγοράσει. Εκεί η huawei σαφώς είχε τα φόντα να πρωταγωνιστησει κ έπαιζε στα ίσια τις δυτικές εταιρείες μέχρι να φάει τη φόλα με τα Google aps.
Re: είναι τόσο χάλια στην Κίνα;
Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2022, 22:44
από Σπανακιας
ST48410 έγραψε: 20 Δεκ 2022, 20:58
Θα βγει κάποιος από τους δυτικούς που κατηγορούσε την Κίνα για την πολιτική μηδενικών κρουσμάτων, να πει τώρα κάναμε λάθος που παροτρύναμε τον κόσμο εκεί να ξεσηκωθεί ενάντια στα μέτρα;
Όχι, δεν θα βγει. Κατανοητό ότι έτσι παίζεται το παιχνίδι ισχύος και σε αυτή τη φάση η Δύση πετυχαίνει ένα γερό κτύπημα στην Κίνα. Το ότι θα στοιχίσει μερικά εκατομμύρια ζωής, σιγά μη νοιάζει κανέναν.
Δεν υφισταται πολιτικη μηδενικων κρουσματων σε πανδημια
Οι Κινεζοι το μονο που καταφεραν ειναι να τους χτυπησει η πανδημια με διαφορα φασης,με τον υπολοιπο πλανητη χωρις καραντινες και τον πληθυσμο της με μηδενικη ανοσια απο παλια νοσηση
Τα εμβολια και τα περιοριστικα μετρα ειχαν ως κυριο σκοπο να εβιβραδυνουν την εξαπλωση για να μην καταρερρευσουν τα συστηματα υγειας
sharp έγραψε: 20 Δεκ 2022, 22:09
Και είναι αυτό τόσο πιο λυμένο ή έστω πιο εύκολο στην Κίνα απ' ότι σε Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Ν.Ζηλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Ολλανδία; Κι αυτές οι χώρες στη Δύση ανήκουν.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει πλέον εκεί. Κάποιος φίλος σε άλλο νήμα παρέθεσε ποσοστά ανεργίας νέων των τελευταίων ετών, που ήταν αυξημένα. Όταν βρέθηκα εκεί, το να έχεις πτυχία και να είσαι άνεργος, ήταν αδιανόητο. Και το να κάνεις κάτι που απευθύνεται σε μια τόσο μεγάλη αγορά έχει κάποια πλεονεκτήματα όπως και να το κάνεις.
Ε, καλά, για τώρα μιλάμε. Γιατί τα αρνητικά, πόλη έκτρωμα, ο ένας πάνω στον άλλον σήμερα τα ζουν.
Για την πολεοδομική διαρρύθμιση των κινεζικών πόλεων δεν έχω εικόνα, στο θέμα "δημόσιες μεταφορές" πάντως η μέση κινεζική πόλη(μια Αθήνα
δηλαδή) κάνει τις περισσότερες ευρωπαικές/αμερικάνικες να μοιάζουν χωριά. Στις περισσότερες πόλεις της Κίνας ο αριθμός των γραμμών Μετρό
είναι διψήφιος, αυτό μπορεί να το δει κάποιος με μία απλή αναζήτηση στο Ίντερνετ.
Re: είναι τόσο χάλια στην Κίνα;
Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2022, 22:48
από Η φωνή της Αληθειας
ST48410 έγραψε: 20 Δεκ 2022, 22:28
20 χρόνια πριν μου έλεγαν ότι προσπαθούσαν να φτιάξουν τους δικούς τους επεξεργαστές για να μην κρέμονται από την Intel. Το γράφω αυτό απλώς για να δείξω ότι η επένδυση στην έρευνα δεν είναι τόσο πρόσφατη υπόθεση.
Ακόμη κρέμονται από την Intel.
Από τότε έδιναν άδειες εισαγωγής αυτοκινήτων σε δυτικές εταιρίες που κατασκεύαζαν και οχήματα εκεί. Νομίζω ότι σε ότι αφορά την αυτοκίνηση μοιάζει να έκαναν ταχύτερα βήματα σε σχέση άλλους παραδοσιακούς δυτικούς κατασκευαστές. Τους πήρε λιγότερες δεκαετίες να πάνε από το 0 σε ένα αποδεκτό επίπεδο.
Αποδεκτό για τριτοκοσμικά δεδομένα. Τα αυτοκίνητα τους δεν είναι ανταγωνιστικά με τα δυτικά ούτε στα περίπου (και δεν μιλάω για το αυτοκίνητο το καθεαυτό, αλλά για την συνολική εμπειρία, αγορά, αξιοπιστία, σέρβις, τεχνική υποστήριξη κτλ).
Σε ότι αφορά κινητά και γκάτζετς δεν βλέπω να έχουν να ζηλέψουν πλέον τίποτα. Πριν 15 χρόνια γελάγαμε με τις μαϊμούδες τους.
Τα κινητά τους είναι τίγκα στην δυτική (κυρίως αμερικάνικη τεχνολογία). Άμα αφαιρέσεις επεξεργαστές και λογισμικό, τα υπόλοιπα είναι σχετικά απλά.
Σε κατασκευές μεγάλης κλίμακας (γέφυρες, φράγματα, ουρανοξύστες) πρέπει να συναγωνίζονται τους καλύτερους και να υπάρχει τεράστια τεχνογνωσία.
Δεν είμαι ειδικός, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει ιδιαίτερη τεχνολογία. Όλα αυτά κατασκευάζονταν στην δύση από το 50. Όρεξη, ζήτηση, ανάγκη και χρηματοδότες να υπάρχουν και τα υπόλοιπα γίνονται.
Στα τρένα υψηλών ταχυτήτων επίσης.
Εδώ συμφωνώ. Καταέκλεψαν τους γερμανούς πρώτα βέβαια .
Δεν ξέρω τι συμβαίνει πλέον εκεί. Κάποιος φίλος σε άλλο νήμα παρέθεσε ποσοστά ανεργίας νέων των τελευταίων ετών, που ήταν αυξημένα. Όταν βρέθηκα εκεί, το να έχεις πτυχία και να είσαι άνεργος, ήταν αδιανόητο. Και το να κάνεις κάτι που απευθύνεται σε μια τόσο μεγάλη αγορά έχει κάποια πλεονεκτήματα όπως και να το κάνεις.
Ε, καλά, για τώρα μιλάμε. Γιατί τα αρνητικά, πόλη έκτρωμα, ο ένας πάνω στον άλλον σήμερα τα ζουν.
Για την πολεοδομική διαρρύθμιση των κινεζικών πόλεων δεν έχω εικόνα, στο θέμα "δημόσιες μεταφορές" πάντως η μέση κινεζική πόλη(μια Αθήνα
δηλαδή) κάνει τις περισσότερες ευρωπαικές/αμερικάνικες να μοιάζουν χωριά. Στις περισσότερες πόλεις της Κίνας ο αριθμός των γραμμών Μετρό
είναι διψήφιος, αυτό μπορεί να το δει κάποιος με μία απλή αναζήτηση στο Ίντερνετ.
Ισχύει.
Και για όποιον θέλει να χαζέψει λίγο τους δρόμους
Dwarven Blacksmith έγραψε: 18 Οκτ 2022, 00:38
3 ώρες οδήγηση στην Τσοντσινγκ. Κι όμως αν κλικάρεις στην τύχη, δύσκολο να βρεις καρέ χωρίς πράσινο.
Και αυτό είναι το μετρό της.
Re: είναι τόσο χάλια στην Κίνα;
Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2022, 22:50
από ST48410
Σπανακιας έγραψε: 20 Δεκ 2022, 22:44
Δεν υφισταται πολιτικη μηδενικων κρουσματων σε πανδημια
Οι Κινεζοι το μονο που καταφεραν ειναι να τους χτυπησει η πανδημια με διαφορα φασης,με τον υπολοιπο πλανητη χωρις καραντινες και τον πληθυσμο της με μηδενικη ανοσια απο παλια νοσηση
Τα εμβολια και τα περιοριστικα μετρα ειχαν ως κυριο σκοπο να εβιβραδυνουν την εξαπλωση για να μην καταρερρευσουν τα συστηματα υγειας
Δεν είναι παράλογο αυτό που λες αν και εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι συνθήκες στις Κινεζικές μεγαλουπόλεις είναι ιδιαίτερες και διαφορετικές σε σχέση με τις αντίστοιχες των Ευρωπαϊκών. Στο καθαρά επιστημονικό κομμάτι, δεν νομίζω ότι δεν έχουν επιστήμονες να επισημάνουν αυτό που λες.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει πλέον εκεί. Κάποιος φίλος σε άλλο νήμα παρέθεσε ποσοστά ανεργίας νέων των τελευταίων ετών, που ήταν αυξημένα. Όταν βρέθηκα εκεί, το να έχεις πτυχία και να είσαι άνεργος, ήταν αδιανόητο. Και το να κάνεις κάτι που απευθύνεται σε μια τόσο μεγάλη αγορά έχει κάποια πλεονεκτήματα όπως και να το κάνεις.
Ε, καλά, για τώρα μιλάμε. Γιατί τα αρνητικά, πόλη έκτρωμα, ο ένας πάνω στον άλλον σήμερα τα ζουν.
Για την πολεοδομική διαρρύθμιση των κινεζικών πόλεων δεν έχω εικόνα, στο θέμα "δημόσιες μεταφορές" πάντως η μέση κινεζική πόλη(μια Αθήνα
δηλαδή) κάνει τις περισσότερες ευρωπαικές/αμερικάνικες να μοιάζουν χωριά. Στις περισσότερες πόλεις της Κίνας ο αριθμός των γραμμών Μετρό
είναι διψήφιος, αυτό μπορεί να το δει κάποιος με μία απλή αναζήτηση στο Ίντερνετ.
Και τι θέλεις να πεις με αυτό; Όταν μένουν 20 εκατομμ. προφανώς θα έχεις και πολλές γραμμές. Τη συνολική εικόνα πάντως δεν την αξιολογώ ως όμορφη ζωή για τον κάτοικο.
Ε, καλά, για τώρα μιλάμε. Γιατί τα αρνητικά, πόλη έκτρωμα, ο ένας πάνω στον άλλον σήμερα τα ζουν.
Για την πολεοδομική διαρρύθμιση των κινεζικών πόλεων δεν έχω εικόνα, στο θέμα "δημόσιες μεταφορές" πάντως η μέση κινεζική πόλη(μια Αθήνα
δηλαδή) κάνει τις περισσότερες ευρωπαικές/αμερικάνικες να μοιάζουν χωριά. Στις περισσότερες πόλεις της Κίνας ο αριθμός των γραμμών Μετρό
είναι διψήφιος, αυτό μπορεί να το δει κάποιος με μία απλή αναζήτηση στο Ίντερνετ.
Ισχύει.
Και για όποιον θέλει να χαζέψει λίγο τους δρόμους
Dwarven Blacksmith έγραψε: 18 Οκτ 2022, 00:38
3 ώρες οδήγηση στην Τσοντσινγκ. Κι όμως αν κλικάρεις στην τύχη, δύσκολο να βρεις καρέ χωρίς πράσινο.
Και αυτό είναι το μετρό της.
Δύο λεπτομέρειες…17 εκατομμύρια πληθυσμός και παντού πολυκατοικίες εκτρώματα.