Σελίδα 4 από 6

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 08:09
από Green Dragon
Ναύτης έγραψε: 19 Οκτ 2022, 21:17
Green Dragon έγραψε: 19 Οκτ 2022, 16:23
Ναύτης έγραψε: 19 Οκτ 2022, 13:43
Εγώ πάλι λέω ότι σε ορισμένες περιπτώσεις επιτρέπονται οι απόλυτες κρίσεις. Για παράδειγμα, η χούντα είναι καθεστώς κατακριτέο από κάθε άποψη. Χωρίς αστερίσκους. Η κακή χούντα, λοιπόν.
Γιατί το βλέπεις ιδεολογικά αλλά οι ιδεολογίες είναι απάτη, αυτό είναι το πρόβλημα.

Εμένα θα με ενδιέφερε το έργο μιας χούντας, από εκεί θα την έκρινα.
Δεν νομίζω. Κρίνουμε το γεγονός ότι επίορκοι στρατιωτικοί καταλύουν το δημοκρατικό πολίτευμα και επιβάλλουν δικτατορία. Ουδόλως μας ενδιαφέρει το τι κάνουν από εκεί και πέρα.
Κρίνεις με βάση ιδεολογίες και θεωρίες. Εμένα με ενδιαφέρει η πράξη.

Ο άνθρωπος δεν ζει στις θεωρίες και στις φιλοσοφίες, στην πράξη ζει άρα το σωστό κριτήριο είναι το πρακτικό. Άσπρη γάτα, μαύρη γάτα, ποντίκια να πιάνει!

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 10:14
από Λοξίας
Για να μην μαλλώνετε :P Στην Βικιπαίδεια, βρήκα συγκεντρωμένες αρκετές πληροφορίες.
Η Γραμματική νέας ελληνικής γλώσσας του Γυμνασίου (2008) αναφέρει: «Το τελικό ν της αιτιατικής ενικού του θηλυκού γένους του οριστικού άρθρου (τη[ν]/στη[ν]) και της προσωπικής αντωνυμίας (αυτή[ν], τη[ν]), καθώς και το τελικό ν των αρνητικών μορίων δε(ν) και μη(ν) διατηρείται στον γραπτό λόγο, μόνο όταν η επόμενη λέξη αρχίζει από φωνήεν ή από ένα από τα παρακάτω: κ, π, τ, γκ, μπ, ντ, τσ, τζ, ξ, ψ, π.χ. Μίλησε με την κόρη του, αλλά Παρακολουθούσε με προσοχή τη ροή του νερού. Αν και ήρθε αργά, τη δέχτηκαν με χαρά, αλλά: Όταν μιλούσε η Θάλεια δεν την άκουγε κανένας. Το τελικό ν της αιτιατικής ενικού του αρσενικού γένους του οριστικού και του αόριστου άρθρου (τον/στον, έναν), καθώς και της προσωπικής αντωνυμίας (αυτόν, τον) διατηρείται στον γραπτό λόγο πάντοτε, στον προφορικό όμως λόγο προφέρεται συνήθως μόνο στις περιπτώσεις που ακολουθούν φωνήεντα ή τα: κ, π, τ, γκ, μπ, ντ, τσ, τζ, ξ, ψ, π.χ. Ο Σωτήρης χθες πήγε βόλτα με έναν συμμαθητή του στον ζωολογικό κήπο. Αυτόν τον άνθρωπο δεν τον συνάντησε ποτέ».[3]

Η παραπάνω οδηγία για τη διαφορετική μεταχείριση του τον προήλθε από την πρόταση ορισμένων γλωσσολόγων, όπως οι Αγ. Τσοπανάκης, Χ. Κλαίρης και Γ. Μπαμπινιώτης, οι οποίοι είχαν προτείνει να γράφεται πάντοτε με ν το αρσενικό άρθρο τον.[α] Σκοπός αυτής της εξαίρεσης ήταν να ξεχωρίζει το αρσενικό άρθρο από το ουδέτερο το, όπως συμβαίνει με την προσωπική αντωνυμία τον που γράφεται πάντοτε με ν για να διακρίνεται από το ουδέτερο το χωρίς το ν. Για παράδειγμα, να γράφεται τον γραμματέα αντί το γραμματέα, τον φόβο αντί το φόβο κ.ο.κ.

Η παρατήρηση αυτή, που εξέφραζε την πάγια θέση του Τσοπανάκη,[β] θεωρείται πως έχει αυξημένη χρησιμότητα όταν ακολουθούν ένα ή περισσότερα επίθετα, π.χ. τον μεγάλο κόλπο ~ το μεγάλο κόλπο (άλλη σημασία), ή όταν το ουσιαστικό απέχει πολύ και ο αναγνώστης είναι αβέβαιος ως προς το γένος του μέχρι να φθάσει εκεί, π.χ. παρουσίασε το(ν) νέο, αναλυτικό και εκσυγχρονισμένο κανονισμό. Επίσης, έχει προταθεί το δεν να γράφεται πάντοτε με ν, για να διακρίνεται από τον σύνδεσμο δε. Για παράδειγμα, ο ίδιος δεν έκανε δεκτή την πρόταση, απάντησε δε ότι ....

Ωστόσο, αυτή ακριβώς η χρησιμότητα αμφισβητήθηκε έντονα από άλλους γλωσσολόγους. Ο Εμμανουήλ Κριαράς, π.χ., έκανε λόγο για μεγαλοποίηση ενός θέματος με «περιορισμένη σημασία», όταν υπάρχουν άλλα, σημαντικότερα ζητήματα που σχετίζονται με «διαφορές μεταξύ προφορικού και γραπτού λόγου».[5] Οι αντιρρήσεις της άλλης πλευράς επικεντρώνονται στο ότι οι πιθανότητες σύγχυσης μεταξύ αιτιατικής αρσενικού και αιτιατικής ουδετέρου είναι λίγες στον πραγματικό λόγο, εκεί όπου οι φράσεις δεν είναι αποκομμένες από τα συμφραζόμενά τους, οπότε η παρέμβαση γι' αυτόν και μόνο το λόγο είναι περιττή. Διότι έτσι -συνεχίζουν- θα έπρεπε να εισαχθούν στη γραμματική πλήθος ανάλογων επεμβάσεων για αποφυγή συγχύσεων σε κάθε περίπτωση που υπάρχει μορφολογική ταύτιση διαφορετικών λέξεων.[6]

Στην παλαιότερη σχολική γραμματική (Μ. Τριανταφυλλίδη, Μικρή Νεοελληνική Γραμματική) είχε προστεθεί από το 1975 (β΄ έκδ.) απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Μανόλη Τριανταφυλλίδη, η οποία προέκρινε τη διατήρηση του τελικού -ν «πάντοτε, oποιοδήποτε σύμφωνο και αν ακολουθή, στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) στο άρθρο τον πριν από επίθετο (ανεξάρτητα αν ακολουθή ή όχι ουσιαστικό), ή πριν από όνομα κύριο: τον μεγάλο νικητή, τον ζωντανό περίγυρο, τον νεοφερμένο, τον χειρότερο· τον Φαίδωνα, τον Μανόλη, τον Ροΐδη· β) στα άκλιτα δεν, σαν: σαν χιόνι, δεν θέλω· γ) στο άρθρο των: των φίλων μου· δ) στην τριτοπρόσωπη προσωπική αντωνυμία τον: τον βλέπω ...» (§ 136). Εντούτοις, η διδασκαλία των εν λόγω προσθηκών δεν έγινε με τρόπο συστηματικό, με αποτέλεσμα να επικρατεί συχνά σύγχυση σχετικά με το τί προέβλεπε ο σχολικός κανόνας.

Στην τρίτη, αναθεωρημένη έκδοση του 1978[γ] -και στις εφεξής ανατυπώσεις της- αναφορικά με το τελικό -ν προβλεπόταν ότι: «το άρθρο τον, την, το αριθμητικό και αόριστο άρθρο έναν, η τριτοπρόσωπη προσωπική αντωνυμία την και τα άκλιτα δεν, μην. 1. Φυλάγουν το τελικό ν, όταν η ακόλουθη λέξη αρχίζει από φωνήεν ή από σύμφωνο στιγμιαίο (κ, π, τ, μπ, ντ, γκ, τσ, τζ) ή διπλό (ξ, ψ)». Αντίθετα: «2. Χάνουν το τελικό ν, όταν η ακόλουθη λέξη αρχίζει από σύμφωνο εξακολουθητικό (γ, β, δ, χ, φ, θ, μ, ν, λ, ρ, σ, ζ)», ενώ φυλάγεται πάντοτε «στο άρθρο των, στην προσωπική αντωνυμία του τρίτου προσώπου τον, καθώς και στο τροπικό επίρρημα σαν».[8] Ο κανόνας αυτός συμφωνούσε με τη σχετική διατύπωση στη Νεοελληνική γραμματική (της δημοτικής) του 1941,[9] εκτός από την περίπτωση του σαν, που αρχικά είχε περιληφθεί στην ομάδα των άκλιτων δεν και μην. Στη Γραμματική του 1941, επιπλέον, γινόταν λόγος και για άλλες, πιο περίπλοκες περιπτώσεις, όπως: του απαγορευτικού μη, της γενικής πληθυντικού χρονών και μηνών όταν γίνεται λόγος για ηλικία, της αιτιατικής ενικού του αρσενικού αρκετών αντωνυμιών, στο τέλος των αρσενικών επιθέτων που ακολουθούνται από ουσιαστικό από φωνήεν κ.άλ.[10]
Όλα αυτά για ένα τελικό ν :lol:

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 11:35
από axilmar
sys3x έγραψε: 19 Οκτ 2022, 16:04
axilmar έγραψε: 19 Οκτ 2022, 15:46
να "αποδομήσουν" το Μεταξά
Το ουισκι; τι τους φταιει;
Γουίσκι το Μεταξά;
:o
Έλα μουνί στο τόπο σου.
:smt047
πως φαινεται οτι δεν πινω ε; :wink

Βασικα το σκεφτηκα πριν κανω ποστ αλλα το αφησα ετσι να δω αντιδρασεις...

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 12:02
από Ναύτης
Green Dragon έγραψε: 20 Οκτ 2022, 08:09
Ναύτης έγραψε: 19 Οκτ 2022, 21:17
Green Dragon έγραψε: 19 Οκτ 2022, 16:23

Γιατί το βλέπεις ιδεολογικά αλλά οι ιδεολογίες είναι απάτη, αυτό είναι το πρόβλημα.

Εμένα θα με ενδιέφερε το έργο μιας χούντας, από εκεί θα την έκρινα.
Δεν νομίζω. Κρίνουμε το γεγονός ότι επίορκοι στρατιωτικοί καταλύουν το δημοκρατικό πολίτευμα και επιβάλλουν δικτατορία. Ουδόλως μας ενδιαφέρει το τι κάνουν από εκεί και πέρα.
Κρίνεις με βάση ιδεολογίες και θεωρίες. Εμένα με ενδιαφέρει η πράξη.

Ο άνθρωπος δεν ζει στις θεωρίες και στις φιλοσοφίες, στην πράξη ζει άρα το σωστό κριτήριο είναι το πρακτικό. Άσπρη γάτα, μαύρη γάτα, ποντίκια να πιάνει!
Πράξεις κρίνω κι εγώ. Δεν είναι ιδεολογία η χούντα, στρατιωτικό καθεστώς είναι. Και δεν πιάνει ποντίκια, πιάνει ανθρώπους.

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 12:14
από ΓΑΛΗ
Ναύτης έγραψε: 19 Οκτ 2022, 21:22
Golden Age έγραψε: 19 Οκτ 2022, 21:20
Ναύτης έγραψε: 19 Οκτ 2022, 21:17 το δημοκρατικό πολίτευμα
Το οποίο ακολουθούσε το δόγμα "καμμία ελευθερία στους εχθρούς της ελευθερίας", για τους κομμουνιστές.
Εσύ είσαι νεοναζί χρυσαυγίτης, δεν δικαιούσαι να εκφέρεις άποψη περί δημοκρατίας.
Εικόνα

Δε δικαιούσθε δια να ομιλείτε.

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 21:52
από Green Dragon
Ναύτης έγραψε: 20 Οκτ 2022, 12:02
Green Dragon έγραψε: 20 Οκτ 2022, 08:09
Ναύτης έγραψε: 19 Οκτ 2022, 21:17
Δεν νομίζω. Κρίνουμε το γεγονός ότι επίορκοι στρατιωτικοί καταλύουν το δημοκρατικό πολίτευμα και επιβάλλουν δικτατορία. Ουδόλως μας ενδιαφέρει το τι κάνουν από εκεί και πέρα.
Κρίνεις με βάση ιδεολογίες και θεωρίες. Εμένα με ενδιαφέρει η πράξη.

Ο άνθρωπος δεν ζει στις θεωρίες και στις φιλοσοφίες, στην πράξη ζει άρα το σωστό κριτήριο είναι το πρακτικό. Άσπρη γάτα, μαύρη γάτα, ποντίκια να πιάνει!
Πράξεις κρίνω κι εγώ. Δεν είναι ιδεολογία η χούντα, στρατιωτικό καθεστώς είναι. Και δεν πιάνει ποντίκια, πιάνει ανθρώπους.
Για την δική σου ιδεολογία μιλάω, του δημοκράτη. Τόσο ψεύτικη όσο και όλες οι υπόλοιπες, μια πλάνη ασπάζεσαι.

Ανθρώπους πιάνει και η αστυνομία, τι πάει να πει αυτό; Στην μεγάλη εικόνα μπορεί και να συμφέρει.

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 21:56
από Lord Brum
Крaсная армия έγραψε: 18 Οκτ 2022, 20:16 Ήταν φασίστας και φιλοναζιστής.

Το 1938 όμως άλλαξε στρατόπεδο διά της βίας.

Όμως οι Άγγλοι δεν ξέχασαν την στάση του στην Ιταλική και Γερμανική εισβολή και τον έβγαλαν από την μέση με συνοπτικές διαδικασίες.
ξέρεις ποιος ήταν πραγματικά φασίστας και φιλοναζιστής? Ο σταλιν, εξ ου και το σύμφωνο μολοτοφ ριμπεντοπ.
άρπα τη κατσαπλιά

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 22:10
από southern
O μεταξας ήταν εθνάρχης. Και εφάρμοσε φιλολαικη πολιτική

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 22:14
από southern

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 22:18
από Golden Age
Εικόνα

Σκίτσο του Reg Manning στην εφημερίδα Arizona Republic

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 22:44
από Ναύτης
Green Dragon έγραψε: 20 Οκτ 2022, 21:52
Ναύτης έγραψε: 20 Οκτ 2022, 12:02
Green Dragon έγραψε: 20 Οκτ 2022, 08:09

Κρίνεις με βάση ιδεολογίες και θεωρίες. Εμένα με ενδιαφέρει η πράξη.

Ο άνθρωπος δεν ζει στις θεωρίες και στις φιλοσοφίες, στην πράξη ζει άρα το σωστό κριτήριο είναι το πρακτικό. Άσπρη γάτα, μαύρη γάτα, ποντίκια να πιάνει!
Πράξεις κρίνω κι εγώ. Δεν είναι ιδεολογία η χούντα, στρατιωτικό καθεστώς είναι. Και δεν πιάνει ποντίκια, πιάνει ανθρώπους.
Για την δική σου ιδεολογία μιλάω, του δημοκράτη. Τόσο ψεύτικη όσο και όλες οι υπόλοιπες, μια πλάνη ασπάζεσαι.

Ανθρώπους πιάνει και η αστυνομία, τι πάει να πει αυτό; Στην μεγάλη εικόνα μπορεί και να συμφέρει.
Η δική μου δημοκρατική ιδεολογία, μετουσιωμένη στο δημοκρατικό πολιτικό πλαίσιο, είναι εκείνη που σού επιτρέπει να εκφράζεσαι ελεύθερα κατά τη δημοκρατίας. Παθογένεια μεν, δεν θεραπεύεται δε.
Η δική σου ιδεολογία, της ερπύστριας, του πάγου και του ρετσινόλαδου, θα με έστελνε σε κάποιο έκτακτο στρατοδικείο, απλώς και μόνο επειδή θα τολμούσα να πω τη γνώμη μου. Βλέπεις, έχουν πρακτικές επιπτώσεις οι ιδεολογίες.

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 22:46
από Golden Age
Ναύτης έγραψε: 20 Οκτ 2022, 22:44

Η δική μου δημοκρατική ιδεολογία, μετουσιωμένη στο δημοκρατικό πολιτικό πλαίσιο, είναι εκείνη που σού επιτρέπει να εκφράζεσαι ελεύθερα κατά τη δημοκρατίας. Παθογένεια μεν, δεν θεραπεύεται δε.
"Δημοκρατική". Σε μια εφαρμοσμένη δημοκρατία είναι δυνατόν να παραγέλλεται εισαγγελική έρευνα για τον Πλεύρη, για έκφραση ιδεολογικών φρονημάτων;

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 22:50
από Ναύτης
Golden Age έγραψε: 20 Οκτ 2022, 22:46
Ναύτης έγραψε: 20 Οκτ 2022, 22:44

Η δική μου δημοκρατική ιδεολογία, μετουσιωμένη στο δημοκρατικό πολιτικό πλαίσιο, είναι εκείνη που σού επιτρέπει να εκφράζεσαι ελεύθερα κατά τη δημοκρατίας. Παθογένεια μεν, δεν θεραπεύεται δε.
"Δημοκρατική". Σε μια εφαρμοσμένη δημοκρατία είναι δυνατόν να παραγέλλεται εισαγγελική έρευνα για έκφραση ιδεολογικών φρονημάτων απο τον Πλεύρη;
Βεβαίως, ακριβώς γι' αυτό υπάρχουν οι εισαγγελίες για να ελέγχουν ενδεχόμενα ποινικά παραπτώματα πολιτών. Έτσι γίνεται στις φιλελεύθερες δημοκρατίες. Απ' την άλλη, εσύ κι όμοιοί σου ονειρεύεστε έκτακτα στρατοδικεία, όσο "ακονίζετε" τις λόγχες σας στο πεζοδρόμιο και μαχαιρώνετε κόσμο στους δρόμους, οπότε κάνε μας τη χάρη, που θα μας πουλήσεις και δήθεν δημοκρατικές ευαισθησίες.

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 22:53
από Golden Age
Ναύτης έγραψε: 20 Οκτ 2022, 22:50
Golden Age έγραψε: 20 Οκτ 2022, 22:46
Ναύτης έγραψε: 20 Οκτ 2022, 22:44

Η δική μου δημοκρατική ιδεολογία, μετουσιωμένη στο δημοκρατικό πολιτικό πλαίσιο, είναι εκείνη που σού επιτρέπει να εκφράζεσαι ελεύθερα κατά τη δημοκρατίας. Παθογένεια μεν, δεν θεραπεύεται δε.
"Δημοκρατική". Σε μια εφαρμοσμένη δημοκρατία είναι δυνατόν να παραγέλλεται εισαγγελική έρευνα για έκφραση ιδεολογικών φρονημάτων απο τον Πλεύρη;
Βεβαίως, ακριβώς γι' αυτό υπάρχουν οι εισαγγελίες για να ελέγχουν ενδεχόμενα ποινικά παραπτώματα πολιτών. Έτσι γίνεται στις φιλελεύθερες δημοκρατίες. Απ' την άλλη, εσύ κι όμοιοί σου ονειρεύεστε έκτακτα στρατοδικεία, όσο "ακονίζετε" τις λόγχες σας στο πεζοδρόμιο και μαχαιρώνετε κόσμο στους δρόμους, οπότε κάνε μας τη χάρη, που θα μας πουλήσεις και δήθεν δημοκρατικές ευαισθησίες.
Είναι δημοκρατικό η έκφραση ιδεολογικού φρονήματος να θεωρείται "ενδεχόμενο ποινικό παράπτωμα"; Σε αυτή τη "δημοκρατία" πιστεύεις. Δημοκρατία τύπου μετεμφυλιακού κράτους απο την ανάποδη. Τα υπόλοιπα με τις σκευωρίες για δίωξη εκλεγμένου κόμματος της βουλής, δεν έχει νόημα να τα σχολιάσω. Είναι κι αυτά στα πλαίσια της "δημοκρατίας".

Re: Ανιστόρητοι δημοσιογράφοι του ΔΟΜ προσπαθούν να "αποδομήσουν" το Μεταξά

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2022, 23:08
από ΓΑΛΗ
Ναύτης έγραψε: 20 Οκτ 2022, 22:44
Green Dragon έγραψε: 20 Οκτ 2022, 21:52
Ναύτης έγραψε: 20 Οκτ 2022, 12:02
Πράξεις κρίνω κι εγώ. Δεν είναι ιδεολογία η χούντα, στρατιωτικό καθεστώς είναι. Και δεν πιάνει ποντίκια, πιάνει ανθρώπους.
Για την δική σου ιδεολογία μιλάω, του δημοκράτη. Τόσο ψεύτικη όσο και όλες οι υπόλοιπες, μια πλάνη ασπάζεσαι.

Ανθρώπους πιάνει και η αστυνομία, τι πάει να πει αυτό; Στην μεγάλη εικόνα μπορεί και να συμφέρει.
Η δική μου δημοκρατική ιδεολογία, μετουσιωμένη στο δημοκρατικό πολιτικό πλαίσιο, είναι εκείνη που σού επιτρέπει να εκφράζεσαι ελεύθερα κατά τη δημοκρατίας. Παθογένεια μεν, δεν θεραπεύεται δε.
Η δική σου ιδεολογία, της ερπύστριας, του πάγου και του ρετσινόλαδου, θα με έστελνε σε κάποιο έκτακτο στρατοδικείο, απλώς και μόνο επειδή θα τολμούσα να πω τη γνώμη μου. Βλέπεις, έχουν πρακτικές επιπτώσεις οι ιδεολογίες.
Όταν αρχίζεις τα ποιητικά, θυμίζεις δερβίση της δημοκρατίας.

Ατυχώς πλέον δεν πείθετε κανέναν.