Σωστός ο Αλιέχιν. Και θα μπορούσε να διδάσκεται γενικευμένη Θρησκειολογική προσέγγιση,ας πούμε σε μια τάξη Γυμνασίου που τα παιδιά μπορούν να γνωρίσουν θρησκείες άλλων χωρών. Μια φορά. Όχι απ'το νήπιο μέχρι τα ''βαθειά γεράματα '' του Λυκείου. Αν αυτό δεν κραυγάζει από μόνο του, προσηλύτιση, τι άλλο θα μπορούσε να είναι; Ντε και σώνει η ίδια καραμέλα τοσα χρόνια; Ας γευτούν τα παιδάκια, να πάρουν μιαν εικόνα του τι παίζει με τα εκάστοτε ιερατεία και κατά πόσον είναι χρήσιμα στην εξέλιξή τους.alekhine έγραψε: 05 Σεπ 2022, 10:40
για μενα το προβλημα ειναι περισσοτερο το αντικειμενο του μαθηματος, το οποιο ιδιως σε μεγαλες ταξεις ειναι κυριως αναπτυξη του δογματος της ορθοδοξιας
αυτο ειναι θεμα πολυ μικρου ενδιαφεροντος και ισως για αυτο αρκετοι ζητουν απαλλαγη - οχι μονο οι αθεοι η οι αθρησκοι αλλα και οι χριστιανοι που δεν πολυενδιαφερονται για την θρησκεια
αν το μαθημα ειχε στην υλη μιαπιο εκτενη επεξηγηση αλλων θρησκειων και δογματων πιθανως να ηταν πιο ενδιαφερον για γνωστικους λογους
Βασικά δεν είναι, αλλά κουβέντα να γινεται.
