Σελίδα 4 από 8
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2022, 22:29
από Naranjita
Ερμής έγραψε: 06 Μαρ 2022, 11:41
Σε κάποιο σημείο σε πιάνει απόγνωση. Ειδικά όταν όπου ρωτας για πληροφορίες σε κοιτάνε(και δικαίως) σαν εξωγήινο.
είμαι σίγουρη ότι έχεις περάσει πλέον στους θρύλους των περιοχών που διαβηκες και θα γίνει γνωστό από στόμα σε στόμα το άγος σου .
βοηθάει και το όνομα.
Ερμής ο Ξεφορτιστος

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2022, 22:46
από dna replication
Ερμής έγραψε: 06 Μαρ 2022, 22:16
Κλιματισμός, υαλοκαθαριστηρες, φωτα, gps και όλα τα μαραφετια είναι τα πάντα αυτόματα. Δε ξέρω αν παίρνουν ρεύμα από τη μπαταρία ή αν λειτουργούν από την κινηση που δίνει η μπαταρία.
εννοείται απο τη μπαταρία, δε έχει νοημα οτιδηποτε άλλο
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2022, 10:40
από Ερμής
Και όλα αυτά που λέμε τώρα εάν και εφόσον δεν υπάρχει ουρά στον ταχυφορτιστη.
Btw στο οικιακό ρεύμα όπως το έκοψα, παίρνει περίπου 10χλμ την ώρα. Το άφησα χθες το βράδυ με 88χλμ υπόλοιπο και σήμερα το πρωί δέκα ώρες μετά είχε 200. Βέβαια στον πρώτο ταχυφορτιστη της Ε.Ο έχει φουλαρει για να πάει Αθήνα
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2022, 14:43
από OANNHSEA
Το πρόβλημα με τους ταχυφορτιστές το έχουν και οι ΗΠΑ. Κάποιες φορές σχηματίζονται ουρές στα σημεία που έχει ταχυφορτιστές.
Οι Νορβηγοί έχουν φτιάξει ταχυφορτιστές στους δρόμους, αλλά εκεί είναι Νορβηγία.
Γενικά είναι βλακεία να αγοράσει κάποιος σήμερα στην Ελλάδα των Βαρδηνογιάννηδων και σία, ηλεκτρικό αμάξι.
Το πιο λογικό είναι να πάρει ένα επαγγελματικό μικρό - βανάκι - με δικό του ταχυφορτιστή στην έδρα της επιχείρησης του - για κοντινές διαδρομές.
Αυτό συμφέρει...
.
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 09:57
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 05 Μαρ 2022, 23:42
Τα ξαναλέμε όταν παίξουν αυτονομίες άνω των 600-700χλμ και αφού μπορείς να βρείς ταχυφορτιστή με την ίδια συχνότητα που βρίσκεις βενζίνη.
αυτο.
αν πραγματι το χρειαζεσαι για συνεχομενα μεγαλα ταξιδια. παντως το βλεπω να γινεται συντομα.
τωρα, οπως εχουν τα πραγματα, το βρισκω ιδανικο για δευτερο, πολης, εφοσον εχεις δικο σου παρκινκ. τι αποψη εχεις, οσον αφορα στην οδηγηση του, για τετοια χρηση;
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 10:04
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 08 Μαρ 2022, 09:57
Ερμής έγραψε: 05 Μαρ 2022, 23:42
Τα ξαναλέμε όταν παίξουν αυτονομίες άνω των 600-700χλμ και αφού μπορείς να βρείς ταχυφορτιστή με την ίδια συχνότητα που βρίσκεις βενζίνη.
αυτο.
αν πραγματι το χρειαζεσαι για συνεχομενα μεγαλα ταξιδια. παντως το βλεπω να γινεται συντομα.
τωρα, οπως εχουν τα πραγματα, το βρισκω ιδανικο για δευτερο, πολης, εφοσον εχεις δικο σου παρκινκ. τι αποψη εχεις, οσον αφορα στην οδηγηση του, για τετοια χρηση;
Για δευτερο αυτοκίνητο πόλης που θα κινείται σε μια ακτίνα 50χλμ ειναι μια χαρά, αρκεί να είναι μικρό, όπως ένα χοντα που έχω δει. Απλά μη το βγάλεις έξω για ταξίδι.
Πρέπει να το έχεις μόνιμα στο ρευμα οταν δε κινείται σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάτι πέρα απο οικιακή πριζα. Δε ξερω φυσικά τι παίζει με την κατανάλωση του, εμένα μου έφαγε ένα τριανταπεντάρι περίπου για την απόσταση Γύθειο- π.φάληρο, όταν το δίλιτρο σιτροέν θέλει γυρω στα σαράντα.
Βέβαια δε ξέρω τι παίζει απο το κόστος της συντήρησης, οκ δεν έχει τα κλασσικά των ΜΕΚ αλλά δε ξέρω με τα ανταλλακτικά του τι παίζει, μπορεί να κοστίζουν όσο το ίδιο το αυτοκίνητο.
Τωρα που το σκέφτομαι όμως γιατί να μη πάρει κάποιος για πόλη ένα υβριδικό;
Ειλικρινά δε βρήκα ουτε ένα σημείο που να υπερέχει των ΜΕΚ, ίσως μόνο στη ροπή αλλά κλάιν.
Πάντως η ρήση που λέει οτι αφού υπάρχει ρεύμα ακόμη και στο τελευταίο ελ χωριό, τότε το λύσαμε το θέμα ηλεκτροκίνηση είναι πλήρως ανυπόστατη.
OANNHSEA έγραψε: 07 Μαρ 2022, 14:43
Το πρόβλημα με τους ταχυφορτιστές το έχουν και οι ΗΠΑ. Κάποιες φορές σχηματίζονται ουρές στα σημεία που έχει ταχυφορτιστές.
Οι Νορβηγοί έχουν φτιάξει ταχυφορτιστές στους δρόμους, αλλά εκεί είναι Νορβηγία.
Γενικά είναι βλακεία να αγοράσει κάποιος σήμερα στην Ελλάδα των Βαρδηνογιάννηδων και σία, ηλεκτρικό αμάξι.
Το πιο λογικό είναι να πάρει ένα επαγγελματικό μικρό - βανάκι - με δικό του ταχυφορτιστή στην έδρα της επιχείρησης του - για κοντινές διαδρομές.
Αυτό συμφέρει...
.
Πρώτα απο όλα οι Βαρδινογιάννηδες και σία έχουν στα χέρια τους και τον ηλεκτρισμό, οπότε θα τα παίρνουν και απο εκεί.
Δευτερον δε ξερω τι παίζει με τα βανάκια, υπάρχουν ηλεκτροκίνητα;
Τριτον οπως ειπα και παραπάνω. Ξέρουμε τα κόστη τους σε ενδεχόμενες βλάβες;
Έτσι την έπαθαν και κάποιοι με τα πετρέλαια.
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 10:17
από Σέρπικο
Ερμη , σκεφτηκα την περιπρτεια σου χθες οταν ειδα διαφημιση του id4.
Να το παρει κάποιος και να "φορτωσει" την οικογενεια για να ανεβει στην χαλκιδικη πχ για καλοκαιρινες διακοπες.....
Βαρος,ερκοντισιον,ραδιοφωνο ολα εν λειτουργία ,να μειωνουν την αυτονομία συνεχως και ταυτοχρονα ,αδυναμια γρηγορης φορτισης αλλα και αυξημενο κοστος οταν γινει,σε σχεση με το πετρελαιο.
Εφιαλτης.
Ισα που κανει αναστροφη απο λαμια , το πολυ..

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 10:22
από Ερμής
Σέρπικο έγραψε: 08 Μαρ 2022, 10:17
Ερμη , σκεφτηκα την περιπρτεια σου χθες οταν ειδα διαφημιση του id4.
Να το παρει κάποιος και να "φορτωσει" την οικογενεια για να ανεβει στην χαλκιδικη πχ για καλοκαιρινες διακοπες.....
Βαρος,ερκοντισιον,ραδιοφωνο ολα εν λειτουργία ,να μειωνουν την αυτονομία συνεχως και ταυτοχρονα ,αδυναμια γρηγορης φορτισης αλλα και αυξημενο κοστος οταν γινει,σε σχεση με το πετρελαιο.
Εφιαλτης.
Ισα που κανει αναστροφη απο λαμια , το πολυ..
Απο Αθήνα;
Αν το πηγαίνεις πατητό, φτάνεις δε φτάνεις Στυλίδα*
Στις ανηφοριές είναι το καλό το ζόρι, εκεί κλαις με μαυρο δάκρυ.
Θα γράψω σε λίγο και τα της επιστροφής, που δεν ειχε περιπέτεια αλλά φάνηκε καλύτερα πως δουλεύει.
*πατητο φτάνεις δε φτάνεις Θερμοπύλες τωρα που το υπολογίζω καλύτερα. Ξέχασα οτι ο δρόμος ειναι σχετικά ανηφορικός μέχρι τη μαλεσίνα.
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 10:28
από Ασέβαστος
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: 06 Μαρ 2022, 02:08
Ερμής έγραψε: 05 Μαρ 2022, 23:55
Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
Δε μου πεφτει λογος και καλυτερα να κοιταζω τη δουλεια μου αλλα 150-160 με μωρο μεσα?
χμ, εδω υπαρχει ενα ποιντ, και συγκεκριμμενα με αυτοκινητο που οδηγεις πρωτη φορα, και ακομη πιο συγκεκριμμενα vw

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 10:31
από Σέρπικο
Ερμής έγραψε: 08 Μαρ 2022, 10:22
Σέρπικο έγραψε: 08 Μαρ 2022, 10:17
Ερμη , σκεφτηκα την περιπρτεια σου χθες οταν ειδα διαφημιση του id4.
Να το παρει κάποιος και να "φορτωσει" την οικογενεια για να ανεβει στην χαλκιδικη πχ για καλοκαιρινες διακοπες.....
Βαρος,ερκοντισιον,ραδιοφωνο ολα εν λειτουργία ,να μειωνουν την αυτονομία συνεχως και ταυτοχρονα ,αδυναμια γρηγορης φορτισης αλλα και αυξημενο κοστος οταν γινει,σε σχεση με το πετρελαιο.
Εφιαλτης.
Ισα που κανει αναστροφη απο λαμια , το πολυ..
Απο Αθήνα;
Αν το πηγαίνεις πατητό, φτάνεις δε φτάνεις Στυλίδα*
Στις ανηφοριές είναι το καλό το ζόρι, εκεί κλαις με μαυρο δάκρυ.
Θα γράψω σε λίγο και τα της επιστροφής, που δεν ειχε περιπέτεια αλλά φάνηκε καλύτερα πως δουλεύει.
*πατητο φτάνεις δε φτάνεις Θερμοπύλες τωρα που το υπολογίζω καλύτερα. Ξέχασα οτι ο δρόμος ειναι σχετικά ανηφορικός μέχρι τη μαλεσίνα.
Ναι ,απο αθηνα εννοούσα! Λιγο η ανηφόρα ,λιγο ο καλός δρομος για ταχυτητα,λιγο το ερκοντισιον,η χαλαρότητα ,ολα συνηγορούν στο πατητα του γκαζιου και στον ερχομο του εφιαλτη

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 10:33
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 08 Μαρ 2022, 10:28
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: 06 Μαρ 2022, 02:08
Ερμής έγραψε: 05 Μαρ 2022, 23:55
Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
Δε μου πεφτει λογος και καλυτερα να κοιταζω τη δουλεια μου αλλα 150-160 με μωρο μεσα?
χμ, εδω υπαρχει ενα ποιντ, και συγκεκριμμενα με αυτοκινητο που οδηγεις πρωτη φορα, και ακομη πιο συγκεκριμμενα vw
Εξήγησα παρακάτω το της ταχύτητας.
Σέρπικο έγραψε: 08 Μαρ 2022, 10:31
Ερμής έγραψε: 08 Μαρ 2022, 10:22
Σέρπικο έγραψε: 08 Μαρ 2022, 10:17
Ερμη , σκεφτηκα την περιπρτεια σου χθες οταν ειδα διαφημιση του id4.
Να το παρει κάποιος και να "φορτωσει" την οικογενεια για να ανεβει στην χαλκιδικη πχ για καλοκαιρινες διακοπες.....
Βαρος,ερκοντισιον,ραδιοφωνο ολα εν λειτουργία ,να μειωνουν την αυτονομία συνεχως και ταυτοχρονα ,αδυναμια γρηγορης φορτισης αλλα και αυξημενο κοστος οταν γινει,σε σχεση με το πετρελαιο.
Εφιαλτης.
Ισα που κανει αναστροφη απο λαμια , το πολυ..
Απο Αθήνα;
Αν το πηγαίνεις πατητό, φτάνεις δε φτάνεις Στυλίδα*
Στις ανηφοριές είναι το καλό το ζόρι, εκεί κλαις με μαυρο δάκρυ.
Θα γράψω σε λίγο και τα της επιστροφής, που δεν ειχε περιπέτεια αλλά φάνηκε καλύτερα πως δουλεύει.
*πατητο φτάνεις δε φτάνεις Θερμοπύλες τωρα που το υπολογίζω καλύτερα. Ξέχασα οτι ο δρόμος ειναι σχετικά ανηφορικός μέχρι τη μαλεσίνα.
Ναι ,απο αθηνα εννοούσα! Λιγο η ανηφόρα ,λιγο ο καλός δρομος για ταχυτητα,λιγο το ερκοντισιον,η χαλαρότητα ,ολα συνηγορούν στο πατητα του γκαζιου και στον ερχομο του εφιαλτη
Όπως το σκέφτηκες, ξέχνα το απλά. Η πλάκα είναι να το πάρει κανείς αμαθος σαν εμενα και να πάει να ανέβει κανένα καρπενήσι, ή προς Αράχωβα να το παίξει και μόρτης
Βασικά όχι δεν ειναι πλάκα, κλάμα ειναι.
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 10:35
από Ασέβαστος
Στύγιος έγραψε: 06 Μαρ 2022, 11:55
Ε ναι φυσικά.
Υπάρχει βέβαια ο περιορισμός ότι για να δουλέψει χωρίς προβλήματα το υγραέριο, χρειάζεται πάντα να είναι γεμάτο πάνω απ' το μισό το ντεπόζιτο βενζίνης.
αληθεια, γιατι πιστευετε οτι μαλακια σας σερβιρουν;
λιγο λογικη, δεν εχετε;
για ποιο μπουστη λογο πρεπει να εχεις μισο τεποζιτο και οχι 5 λιτρα; ποια η διαφορα; οταν δεν ειχες υγρ, δουλευε διαφορετικα το ρημαδ αναλογα με το ποση μπενζινα ειχε το τεποζιτο; γιατι να αλλαζει κατι με το υγρ;
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 10:38
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 06 Μαρ 2022, 22:16
Κλιματισμός, υαλοκαθαριστηρες, φωτα, gps και όλα τα μαραφετια είναι τα πάντα αυτόματα. Δε ξέρω αν παίρνουν ρεύμα από τη μπαταρία ή αν λειτουργούν από την κινηση που δίνει η μπαταρία.
υπαρχει εξτρα, 12βολτη μπαταρια, οπως στα συμβατικα.
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 10:43
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 08 Μαρ 2022, 10:38
Ερμής έγραψε: 06 Μαρ 2022, 22:16
Κλιματισμός, υαλοκαθαριστηρες, φωτα, gps και όλα τα μαραφετια είναι τα πάντα αυτόματα. Δε ξέρω αν παίρνουν ρεύμα από τη μπαταρία ή αν λειτουργούν από την κινηση που δίνει η μπαταρία.
υπαρχει εξτρα, 12βολτη μπαταρια, οπως στα συμβατικα.
ναι κάτι τέτοιο κατάλαβα πως παίζει, πως για αυτά παίζει κάτι ξεχωριστό.
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2022, 11:00
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 08 Μαρ 2022, 10:04
Για δευτερο αυτοκίνητο πόλης που θα κινείται σε μια ακτίνα 50χλμ ειναι μια χαρά, αρκεί να είναι μικρό, όπως ένα χοντα που έχω δει. Απλά μη το βγάλεις έξω για ταξίδι.
Πρέπει να το έχεις μόνιμα στο ρευμα οταν δε κινείται σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάτι πέρα απο οικιακή πριζα. Δε ξερω φυσικά τι παίζει με την κατανάλωση του, εμένα μου έφαγε ένα τριανταπεντάρι περίπου για την απόσταση Γύθειο- π.φάληρο, όταν το δίλιτρο σιτροέν θέλει γυρω στα σαράντα.
Βέβαια δε ξέρω τι παίζει απο το κόστος της συντήρησης, οκ δεν έχει τα κλασσικά των ΜΕΚ αλλά δε ξέρω με τα ανταλλακτικά του τι παίζει, μπορεί να κοστίζουν όσο το ίδιο το αυτοκίνητο.
Τωρα που το σκέφτομαι όμως γιατί να μη πάρει κάποιος για πόλη ένα υβριδικό;
Ειλικρινά δε βρήκα ουτε ένα σημείο που να υπερέχει των ΜΕΚ, ίσως μόνο στη ροπή αλλά κλάιν.
Πάντως η ρήση που λέει οτι αφού υπάρχει ρεύμα ακόμη και στο τελευταίο ελ χωριό, τότε το λύσαμε το θέμα ηλεκτροκίνηση είναι πλήρως ανυπόστατη.
συντηρηση μηδεν. κανα φιλτρο καμπινας, και λαστιχα.
γω που δεν κολωνω να παρω παλιο, περιμενω να κυκλοφορησουν αρκετα μτχ. ηδη βλεπω κατι και ψαχνομαι. mitsubishi i miev, και το ιδιο με σηματα σιτροεν, πεζω. 10ετιας, παιζει κατω απο 10αρικο.
καταρχην το κοιταζω και λεω αποκλειεται, δε δινω 10αρικο για δαυτο, ειδικα σκεπτομενος τι παιρνω με 10κ απο παλια, ακομη και 20ετιας (ειπαμε, δεν κολωνω)
μετα υπολογιζω λιγο. επειδη ως βασικο αυτοκινητο εχω παντα τετρακινητο, και ως γνωστον καινε τον αμπακο, ξοδευω κατ ελαχιστον 200 ευρω το μηνα για τις αστικες μετακινησεις.(κανονικα πρεπει να υπολογιζω αλλα τοσα σε συντηρηση, καθοτι ακριβα λαστιχα, αναλωσιμα κλπ, αλλα ας το αφησουμε)
αυτη η μαλακια , αν τη φορτιζω σπιτι,με νυχτερινο, "καιει" κατι κοντα στο τιποτα. αυτονομια και 50χλμ να εχει μου ειναι υπεραρκετη.
οποτε επενδυω 10κ για να κερδιζω 2κ το χρονο. γαμει.
πρεπει να τρεξω και ενα συγκριτικο με το να επαιρνα ενα χιλιαρακι πολης, αλλα θα εχω το φοβο του κοστους συντηρησης, τελη, κλπ.