Ζένι,η δασκάλα ρώτησε απλά τι είναι απόσταση,και ως ορθή απάντησε δέχτηκε τον ορισμό του βιβλίου που παρέθεσε ο Ασεβ.ο όποιος είναι ξεκάθαρα εξειδικευμένος ορισμός,που αφορά απόσταση σημείου από ευθεία,δηλαδή δεν δέχτηκε απλά αυτό που γράφεις,αλλά ήθελε τα παιδιά να γράψουν όλη την παράγραφο-ορισμό του βιβλίου που έχει μέσα ευθύγραμμα τμήματα ,κάθετους ευθείες...
Δηλαδή ρώτησε κάτι ξερο και γενικό "Τι είναι απόσταση",και ως απάντηση ήθελε την παραγραφούλα...
Ε αυτό είναι πατάτα να το ζητάς απο τριτάκια...Εδώ εμάς στις Δέσμες μας θέτανε ξεκάθαρα τις ερωτήσεις στις Πανελλήνιες...τέσπα,εσύ δίκιο έχεις,απλά η δασκάλα ήταν ήξεις αφήξεις,μάλλον γιατί δεν πολυκατάλαβε...
Κλασσική περίπτωση που πρέπει να έχεις διαβάσει το βιβλίο για να απαντήσεις σωστά. Σίγουρα βαριεστημένος ξυσταρχίδης ζαίος δυ έβγαλε τις ερωτήσεις του διαγωνίσματος
Feindflug έγραψε: 10 Φεβ 2022, 22:11
Απόσταση, τύπισσες και τύποι, είναι αυτό που χωρίζει 2 καρδιές.
Οι δύο θώρακες τύπε;
Δεν έχεις νιώσει ποτέ την οδύνη της αποστάσεως, δικιά μου;
Όταν δεν μπορούν να ενωθούν, ακόμα και όταν πλησιάζουν τόσο ώστε να τις χωρίζουν μόνον οι θώρακες, η απόσταση αυτή τείνει στο άπειρο και το τετράγωνό της ισούται με την απόσταση κάθε καρδιάς ξεχωριστά από την ευτυχία.
Feindflug έγραψε: 10 Φεβ 2022, 22:11
Απόσταση, τύπισσες και τύποι, είναι αυτό που χωρίζει 2 καρδιές.
Οι δύο θώρακες τύπε;
Δεν έχεις νιώσει ποτέ την οδύνη της αποστάσεως, δικιά μου;
Όταν δεν μπορούν να ενωθούν, ακόμα και όταν πλησιάζουν τόσο ώστε να τις χωρίζουν μόνον οι θώρακες, η απόσταση αυτή τείνει στο άπειρο και το τετράγωνό της ισούται με την απόσταση κάθε καρδιάς ξεχωριστά από την ευτυχία.
η μαλλον θα ηταν, αν η ερωτηση ηταν για αποσταση σημειου απο ευθεια. και παλι ισως οχι ακριβως, αλλα για δημοτικο, οκ.
οπως ειπα στο παιδι στο δρομο πριν φτασουμε σπιτι και δω το ζητημα, αν ολοι το εκαναν λαθος, το πιο πιθανο ειναι να ειναι κατι κακογραμμενο στο βιβλιο, να ειναι κακογραμμενη η ερωτηση, η να μην εκανε καλα τη δουλεια της η δασκαλα οταν το εξηγουσε.
μεσα επεσα.
το παιδι που το βρηκε σωστα, ειναι μαλλον αυτο που λεμε παπαγαλος. πολυ αμφιβαλλω αν εχει καταλαβει τι εγραψε.
και αυτο ειναι το προβλημα της διδασκαλιας , η παπαγαλια. και οταν αυτη μπαινει ακομη και στα μαθηματικα, ειναι καταστροφικο για την πραγματικη μαθηση.
Το λάθος του βιβλιου ειναι ότι κάνει bold μόνο το "απόσταση" με αποτέλεσμα μια άχρηστη ψωλού όπως η μέση δασκάλα, εθισμένη στη λογική των ΣΟΣ και των υπογραμμισεων επί δεκαετίες ολόκληρες να μην μπορεί να προσέξει ότι ο ορισμός είναι για απόσταση σημείου από ευθεία.
Δεν έχεις νιώσει ποτέ την οδύνη της αποστάσεως, δικιά μου;
Όταν δεν μπορούν να ενωθούν, ακόμα και όταν πλησιάζουν τόσο ώστε να τις χωρίζουν μόνον οι θώρακες, η απόσταση αυτή τείνει στο άπειρο και το τετράγωνό της ισούται με την απόσταση κάθε καρδιάς ξεχωριστά από την ευτυχία.
Ποιητής!
Η ζωή έφερε στην επιφάνεια, αυτό που η κοινωνία σκέπασε, δικιά μου.