Σελίδα 4 από 4

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2023, 11:43
από Rakomelofronas
panos291 έγραψε: 14 Μαρ 2023, 11:27Δηλαδη αν ενας γυφτος φυγει απο τον καταυλισμο και μεινει σε σπίτι, γινεται λιγοτερο γυφτος?
Αν ισχύει αυτό που θυμάμαι για το πιστοποιητικό, μάλλον ναι :lol: Αυτή είναι η γραφειοκρατία. Υποτίθεται ότι τους νοιάζει να μην είναι "ευάλωτος" ή κάτι τέτοιο.

Βρήκα αυτό για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (δες σελ 18 που αναφέρει συγκεκριμένα μέρη και αριθμούς), φαντάζομαι είναι το ίδιο στις υπόλοιπες Περιφέρειες.

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2023, 16:17
από Γάταρος
Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο. Αν πάει ο Σκουρλέτης και πει ότι θέλει να κάνει χρήση των ευνοϊκών διατάξεων για τους Ρομά, με ποια αιτιολογία θ' απορρίψουν το αίτημά του;

https://twitter.com/imerisiagr/status/1 ... 2705391669

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2023, 17:08
από Bill Hicks
Γάταρος έγραψε: 06 Οκτ 2023, 16:17 Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο. Αν πάει ο Σκουρλέτης και πει ότι θέλει να κάνει χρήση των ευνοϊκών διατάξεων για τους Ρομά, με ποια αιτιολογία θ' απορρίψουν το αίτημά του;
Spoiler
θέλει βεβαίωση λαίμαι
Bill Hicks έγραψε: 14 Μαρ 2023, 10:35 γ. Να διαθέτουν βεβαίωση από υπηρεσίες των Κέντρων Κοινότητας, Παραρτημάτων Ρομά ή Κοινωνικών Υπηρεσιών των Δήμων (ή/και από κοινωνικές υπηρεσίες ΟΤΑ) περί κατοικίας στον οικισμό/καταυλισμό η οποία θα επισυνάπτεται στην αίτηση χρηματοδότησης που υποβάλλεται στο ΠΣΚΕ.

https://www.dypa.gov.gr/storage/eko-rom ... o2-4oh.pdf

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2023, 20:30
από Γάταρος
Bill Hicks έγραψε: 06 Οκτ 2023, 17:08
Bill Hicks έγραψε: 14 Μαρ 2023, 10:35 γ. Να διαθέτουν βεβαίωση από υπηρεσίες των Κέντρων Κοινότητας, Παραρτημάτων Ρομά ή Κοινωνικών Υπηρεσιών των Δήμων (ή/και από κοινωνικές υπηρεσίες ΟΤΑ) περί κατοικίας στον οικισμό/καταυλισμό η οποία θα επισυνάπτεται στην αίτηση χρηματοδότησης που υποβάλλεται στο ΠΣΚΕ.

https://www.dypa.gov.gr/storage/eko-rom ... o2-4oh.pdf
Ε και πώς θα ξέρουν ότι όντως ζουν στον καταυλισμό; Κάνει το κράτος καταδρομική το βράδυ και κοιτάει ποιοι κοιμούνται μέσα στα τσαντίρια; Αν πάει ο Σκουρλέτης στην κοινωνική υπηρεσία του Δήμου και πει ότι θέλει να του δώσουν βεβαίωση ότι μένει στον καταυλισμό τότε ο Δήμος πώς θα τσεκάρει αν λέει αλήθεια ή ψέματα;

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2023, 20:35
από phorumaster
Γάταρος έγραψε: 06 Οκτ 2023, 20:30
Bill Hicks έγραψε: 06 Οκτ 2023, 17:08
Bill Hicks έγραψε: 14 Μαρ 2023, 10:35 γ. Να διαθέτουν βεβαίωση από υπηρεσίες των Κέντρων Κοινότητας, Παραρτημάτων Ρομά ή Κοινωνικών Υπηρεσιών των Δήμων (ή/και από κοινωνικές υπηρεσίες ΟΤΑ) περί κατοικίας στον οικισμό/καταυλισμό η οποία θα επισυνάπτεται στην αίτηση χρηματοδότησης που υποβάλλεται στο ΠΣΚΕ.

https://www.dypa.gov.gr/storage/eko-rom ... o2-4oh.pdf
Ε και πώς θα ξέρουν ότι όντως ζουν στον καταυλισμό; Κάνει το κράτος καταδρομική το βράδυ και κοιτάει ποιοι κοιμούνται μέσα στα τσαντίρια; Αν πάει ο Σκουρλέτης στην κοινωνική υπηρεσία του Δήμου και πει ότι θέλει να του δώσουν βεβαίωση ότι μένει στον καταυλισμό τότε ο Δήμος πώς θα τσεκάρει αν λέει αλήθεια ή ψέματα;
Εαν βρεθεί το σπίτι του εκτός καταυλισμού/οικισμου φαντάζομαι μπορεί εύκολα να γίνει φανερό το ψέμα. Δεν είναι μόνο αυτή η περίπτωση αλλά άπειρες παρόμοιες, αλλο το αν θα κάτσουν να ασχοληθούν και να πάνε στον καταυλισμό να δουν αν κοιμάται εκεί ή αν θα διασταυρώσουν την πραγματικη του κατοικία. Για παράδειγμα το πιο απλό: κάποιοι δηλώνουν ψεύτικες διευθύνσεις διαμονής για να πάνε τα παιδιά τους σε άλλο σχολείο.

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2023, 20:42
από Γάταρος
phorumaster έγραψε: 06 Οκτ 2023, 20:35 Εαν βρεθεί το σπίτι του εκτός καταυλισμού/οικισμου φαντάζομαι μπορεί εύκολα να γίνει φανερό το ψέμα. Δεν είναι μόνο αυτή η περίπτωση αλλά άπειρες παρόμοιες, αλλο το αν θα κάτσουν να ασχοληθούν και να πάνε στον καταυλισμό να δουν αν κοιμάται εκεί ή αν θα διασταυρώσουν την πραγματικη του κατοικία. Για παράδειγμα το πιο απλό: κάποιοι δηλώνουν ψεύτικες διευθύνσεις διαμονής για να πάνε τα παιδιά τους σε άλλο σχολείο.
Υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που μένουν με τους γονείς τους και δηλώνουν άνεργοι. Αν κάποιος απο αυτούς δηλώσει ότι είναι Ρομά και ότι μένει στον καταυλισμό τότε η υπηρεσία πώς θα μπορέσει να το ελέγξει αυτό; Άσε που μπορείς να δώσεις ένα 20€ σ' έναν Ρομά και να δηλώσει ότι μένετε μαζί στο ίδιο τσαντίρι.

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2024, 02:50
από Γάταρος

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2024, 03:57
από Δημοκράτης

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2024, 04:23
από Annibas
Οι Ρομά δεν πάνε σε κεντρικές περιοχές με πολυκοσμία, Αθήνα βρίσκονται αλλά είναι γνωστό που συχνάζουν Μενίδι, Κορωπί κοκ.

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2024, 07:49
από Υδράργυρος
Όταν η μαμά σου σου έλεγε φάε το φαϊ σου γιατί θα σε πάρει ο γύφτος
Ξεπεράστε το, μεγαλώσατε

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2024, 07:50
από Υδράργυρος
Θα φας χοντρό πακέτο, σε προειδοποιώ

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2024, 08:20
από πατησιωτης
Aπό τις αντιδράσεις των προοδευτικών όταν σκοτώνουν. :wink


https://www.liberal.gr/s-moymtzis/mehri ... -dikeosini


πρώτη είδηση είναι πως χθες κατέληξε η 45χρονη που την περιέλουσε με βενζίνη ο σύζυγός της στις 8 Ιανουαρίου στο Ζεφύρι. Η δεύτερη είδηση είναι πως το γεγονός πέρασε ασχολίαστο από την κάθε είδους ιντελιγκέντσια. Ως μη γενόμενο. Δεν ακούστηκαν οι κραυγές των συνήθων ευαίσθητων για γυναικοκτονία και οι κατάρες προς το πατριαρχικό σύστημα.

Πάντως, για να είμαι ειλικρινής θεωρώ πως, δεδομένων των συνθηκών, οι δημοσιογράφοι που έκαναν το ρεπορτάζ και τόλμησαν να αναφέρουν τον τόπο του εγκλήματος, το Ζεφύρι, θα πρέπει να είχαν τεράστια αποθέματα θάρρους. Το πολιτικά ορθό θα ήταν η αναφορά της τοποθεσίας να μη δίνει λαβή για ρατσιστικά σχόλια. Ας έλεγαν «κάπου στην Αττική» ή απλώς «κάπου».

Επειδή το τελευταίο χρονικό διάστημα είχαμε δύο δολοφονίες γυναικών από τους συντρόφους τους παρατηρήθηκε - και δικαιολογημένα - ένα ξέσπασμα οργής. Όμως επειδή παρόμοια θλιβερά περιστατικά είχαμε και στο παρελθόν - και δυστυχώς θα έχουμε και στο μέλλον - τείνω να πιστέψω πως η οργή είναι κατευθυνόμενη και ως εκ τούτου υποκριτική, διότι είναι a la carte. Ξεσπά μόνο όταν ο δολοφόνος έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα.

Δεν έχουμε ξεσπάσματα οργής όταν μετανάστης δολοφονεί τη σύντροφό του, ιδίως αν είναι αλλόθρησκος, επίσης αν είναι Ρομά και τέλος αν ανήκει στον «προοδευτικό» χώρο. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο όρος «γυναικοκτονία» δεν υφίσταται. Και όσες από τις ευαίσθητες ψυχούλες - γυναίκες και άντρες - έχουν στοιχειώδες μυαλό, δεν εκτίθενται γράφοντας ανοησίες. Προσπερνούν τους φόνους ως μη γενόμενους. Μάλιστα, μου δίνουν με τη σιωπή τους το δικαίωμα να πιστεύω πως έχουν προσχωρήσει στη χυδαία λογική «δε μπορεί, κάτι θα έκανε κι αυτή».

Δε γίνεται αντιεξουσιαστής, δηλαδή άτομο με υψηλά ιδανικά, να δολοφονεί στα καλά καθούμενα τη σύντροφό του. Ούτε μπορεί να μη δώσουμε ελαφρυντικά σε ένα μέλος μιας ευπαθούς κοινότητας όταν περιλούζει με βενζίνη τη σύζυγό του. Για τους αλλόθρησκους μετανάστες δε γράφω τίποτα διότι εξ ορισμού απαλλάσσονται ως θύματα της αποκιοκρατίας. Βρίσκονται υπό την πλήρη προστασία της «προοδευτικής»ιντελιγκέντσιας. Άλλωστε θα πρέπει να σεβόμαστε τα ήθη τους. (Γράφω τη λέξη «αλλόθρησκος» και… τρέμω μήπως κάποιο από τα ανυπόληπτα παρατηρητήρια του γνωστού υπόδικου με καταγγείλει ως ισλαμοφοβικό.)

Συνεπώς, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ζούμε σε μια κοινωνία a la carte ευαισθησίας. Με τις εξαιρέσεις που είναι περισσότερες από τον κανόνα, σε σημείο να διερωτώμαι τελικά ποια είναι τα όρια της ΔΗΚΕΟΣΗΝΙΣ. Μέχρι πού φτάνει, ποιους περιλαμβάνει και κυρίως ποιους αφήνει απ' έξω.

Να υποθέσω πως όσες και όσοι προτείνουν να θεσπιστεί ως ιδιώνυμο το αδίκημα της «γυναικοκτονίας» θα εξαιρέσουν από την υπαγωγή στον νόμο όλες τις περιπτώσεις που ανέφερα παραπάνω. Δε γίνεται να τα ισοπεδώσουμε όλα! Η «προοδευτική» ματιά αγγίζει και καθορίζει όχι μόνον το περιεχόμενο της ΔΗΚΕΟΣΗΝΙΣ, αλλά αναδεικνύει και την υποκρισία όλων αυτών που πριν κραυγάσουν, εξετάζουν την ταυτότητα του δράστη.

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2024, 08:48
από Υδράργυρος
πατησιωτης έγραψε: 17 Ιαν 2024, 08:20 Aπό τις αντιδράσεις των προοδευτικών όταν σκοτώνουν. :wink


https://www.liberal.gr/s-moymtzis/mehri ... -dikeosini


πρώτη είδηση είναι πως χθες κατέληξε η 45χρονη που την περιέλουσε με βενζίνη ο σύζυγός της στις 8 Ιανουαρίου στο Ζεφύρι. Η δεύτερη είδηση είναι πως το γεγονός πέρασε ασχολίαστο από την κάθε είδους ιντελιγκέντσια. Ως μη γενόμενο. Δεν ακούστηκαν οι κραυγές των συνήθων ευαίσθητων για γυναικοκτονία και οι κατάρες προς το πατριαρχικό σύστημα.

Πάντως, για να είμαι ειλικρινής θεωρώ πως, δεδομένων των συνθηκών, οι δημοσιογράφοι που έκαναν το ρεπορτάζ και τόλμησαν να αναφέρουν τον τόπο του εγκλήματος, το Ζεφύρι, θα πρέπει να είχαν τεράστια αποθέματα θάρρους. Το πολιτικά ορθό θα ήταν η αναφορά της τοποθεσίας να μη δίνει λαβή για ρατσιστικά σχόλια. Ας έλεγαν «κάπου στην Αττική» ή απλώς «κάπου».

Επειδή το τελευταίο χρονικό διάστημα είχαμε δύο δολοφονίες γυναικών από τους συντρόφους τους παρατηρήθηκε - και δικαιολογημένα - ένα ξέσπασμα οργής. Όμως επειδή παρόμοια θλιβερά περιστατικά είχαμε και στο παρελθόν - και δυστυχώς θα έχουμε και στο μέλλον - τείνω να πιστέψω πως η οργή είναι κατευθυνόμενη και ως εκ τούτου υποκριτική, διότι είναι a la carte. Ξεσπά μόνο όταν ο δολοφόνος έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα.

Δεν έχουμε ξεσπάσματα οργής όταν μετανάστης δολοφονεί τη σύντροφό του, ιδίως αν είναι αλλόθρησκος, επίσης αν είναι Ρομά και τέλος αν ανήκει στον «προοδευτικό» χώρο. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο όρος «γυναικοκτονία» δεν υφίσταται. Και όσες από τις ευαίσθητες ψυχούλες - γυναίκες και άντρες - έχουν στοιχειώδες μυαλό, δεν εκτίθενται γράφοντας ανοησίες. Προσπερνούν τους φόνους ως μη γενόμενους. Μάλιστα, μου δίνουν με τη σιωπή τους το δικαίωμα να πιστεύω πως έχουν προσχωρήσει στη χυδαία λογική «δε μπορεί, κάτι θα έκανε κι αυτή».

Δε γίνεται αντιεξουσιαστής, δηλαδή άτομο με υψηλά ιδανικά, να δολοφονεί στα καλά καθούμενα τη σύντροφό του. Ούτε μπορεί να μη δώσουμε ελαφρυντικά σε ένα μέλος μιας ευπαθούς κοινότητας όταν περιλούζει με βενζίνη τη σύζυγό του. Για τους αλλόθρησκους μετανάστες δε γράφω τίποτα διότι εξ ορισμού απαλλάσσονται ως θύματα της αποκιοκρατίας. Βρίσκονται υπό την πλήρη προστασία της «προοδευτικής»ιντελιγκέντσιας. Άλλωστε θα πρέπει να σεβόμαστε τα ήθη τους. (Γράφω τη λέξη «αλλόθρησκος» και… τρέμω μήπως κάποιο από τα ανυπόληπτα παρατηρητήρια του γνωστού υπόδικου με καταγγείλει ως ισλαμοφοβικό.)

Συνεπώς, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ζούμε σε μια κοινωνία a la carte ευαισθησίας. Με τις εξαιρέσεις που είναι περισσότερες από τον κανόνα, σε σημείο να διερωτώμαι τελικά ποια είναι τα όρια της ΔΗΚΕΟΣΗΝΙΣ. Μέχρι πού φτάνει, ποιους περιλαμβάνει και κυρίως ποιους αφήνει απ' έξω.

Να υποθέσω πως όσες και όσοι προτείνουν να θεσπιστεί ως ιδιώνυμο το αδίκημα της «γυναικοκτονίας» θα εξαιρέσουν από την υπαγωγή στον νόμο όλες τις περιπτώσεις που ανέφερα παραπάνω. Δε γίνεται να τα ισοπεδώσουμε όλα! Η «προοδευτική» ματιά αγγίζει και καθορίζει όχι μόνον το περιεχόμενο της ΔΗΚΕΟΣΗΝΙΣ, αλλά αναδεικνύει και την υποκρισία όλων αυτών που πριν κραυγάσουν, εξετάζουν την ταυτότητα του δράστη.
Μαλακίες

Re: Πώς ξεχωρίζουν τους Ρομά;

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2024, 08:51
από plouf
πατησιωτης έγραψε: 17 Ιαν 2024, 08:20 Aπό τις αντιδράσεις των προοδευτικών όταν σκοτώνουν. :wink


https://www.liberal.gr/s-moymtzis/mehri ... -dikeosini


πρώτη είδηση είναι πως χθες κατέληξε η 45χρονη που την περιέλουσε με βενζίνη ο σύζυγός της στις 8 Ιανουαρίου στο Ζεφύρι. Η δεύτερη είδηση είναι πως το γεγονός πέρασε ασχολίαστο από την κάθε είδους ιντελιγκέντσια. Ως μη γενόμενο. Δεν ακούστηκαν οι κραυγές των συνήθων ευαίσθητων για γυναικοκτονία και οι κατάρες προς το πατριαρχικό σύστημα.

Πάντως, για να είμαι ειλικρινής θεωρώ πως, δεδομένων των συνθηκών, οι δημοσιογράφοι που έκαναν το ρεπορτάζ και τόλμησαν να αναφέρουν τον τόπο του εγκλήματος, το Ζεφύρι, θα πρέπει να είχαν τεράστια αποθέματα θάρρους. Το πολιτικά ορθό θα ήταν η αναφορά της τοποθεσίας να μη δίνει λαβή για ρατσιστικά σχόλια. Ας έλεγαν «κάπου στην Αττική» ή απλώς «κάπου».

Επειδή το τελευταίο χρονικό διάστημα είχαμε δύο δολοφονίες γυναικών από τους συντρόφους τους παρατηρήθηκε - και δικαιολογημένα - ένα ξέσπασμα οργής. Όμως επειδή παρόμοια θλιβερά περιστατικά είχαμε και στο παρελθόν - και δυστυχώς θα έχουμε και στο μέλλον - τείνω να πιστέψω πως η οργή είναι κατευθυνόμενη και ως εκ τούτου υποκριτική, διότι είναι a la carte. Ξεσπά μόνο όταν ο δολοφόνος έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα.

Δεν έχουμε ξεσπάσματα οργής όταν μετανάστης δολοφονεί τη σύντροφό του, ιδίως αν είναι αλλόθρησκος, επίσης αν είναι Ρομά και τέλος αν ανήκει στον «προοδευτικό» χώρο. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο όρος «γυναικοκτονία» δεν υφίσταται. Και όσες από τις ευαίσθητες ψυχούλες - γυναίκες και άντρες - έχουν στοιχειώδες μυαλό, δεν εκτίθενται γράφοντας ανοησίες. Προσπερνούν τους φόνους ως μη γενόμενους. Μάλιστα, μου δίνουν με τη σιωπή τους το δικαίωμα να πιστεύω πως έχουν προσχωρήσει στη χυδαία λογική «δε μπορεί, κάτι θα έκανε κι αυτή».

Δε γίνεται αντιεξουσιαστής, δηλαδή άτομο με υψηλά ιδανικά, να δολοφονεί στα καλά καθούμενα τη σύντροφό του. Ούτε μπορεί να μη δώσουμε ελαφρυντικά σε ένα μέλος μιας ευπαθούς κοινότητας όταν περιλούζει με βενζίνη τη σύζυγό του. Για τους αλλόθρησκους μετανάστες δε γράφω τίποτα διότι εξ ορισμού απαλλάσσονται ως θύματα της αποκιοκρατίας. Βρίσκονται υπό την πλήρη προστασία της «προοδευτικής»ιντελιγκέντσιας. Άλλωστε θα πρέπει να σεβόμαστε τα ήθη τους. (Γράφω τη λέξη «αλλόθρησκος» και… τρέμω μήπως κάποιο από τα ανυπόληπτα παρατηρητήρια του γνωστού υπόδικου με καταγγείλει ως ισλαμοφοβικό.)

Συνεπώς, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ζούμε σε μια κοινωνία a la carte ευαισθησίας. Με τις εξαιρέσεις που είναι περισσότερες από τον κανόνα, σε σημείο να διερωτώμαι τελικά ποια είναι τα όρια της ΔΗΚΕΟΣΗΝΙΣ. Μέχρι πού φτάνει, ποιους περιλαμβάνει και κυρίως ποιους αφήνει απ' έξω.

Να υποθέσω πως όσες και όσοι προτείνουν να θεσπιστεί ως ιδιώνυμο το αδίκημα της «γυναικοκτονίας» θα εξαιρέσουν από την υπαγωγή στον νόμο όλες τις περιπτώσεις που ανέφερα παραπάνω. Δε γίνεται να τα ισοπεδώσουμε όλα! Η «προοδευτική» ματιά αγγίζει και καθορίζει όχι μόνον το περιεχόμενο της ΔΗΚΕΟΣΗΝΙΣ, αλλά αναδεικνύει και την υποκρισία όλων αυτών που πριν κραυγάσουν, εξετάζουν την ταυτότητα του δράστη.
:goodpost: