Re: Απειλείται ο άνθρωπος απ' την αλματώδη εξέλιξη των μηχανών;
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 17:31
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
o Ντικ ειχε ενα σωρο μεταφυσικες εμπειριες και αυτο το εβγαλε στα εργα του ... εδω μιλαμε ομως για καταστασεις που δεν ειναι στο μακρινο μελλον αλλα σχεδον αμεσεςOANNHSEA έγραψε: 09 Ιαν 2022, 17:19Το έχουμε σκεφτεί και αυτό στο παρελθόν και έχει αναλυθεί μέχρι σε βιβλία ΕΦ.nostromos έγραψε: 09 Ιαν 2022, 15:03αυτο ειναι ευσεβης ποθος των αθεων ... δεν γνωριζουμε που θα καταληξει μια υπερδιανοια σε σχεση με το ερωτημα της υπαρξης Δημιουργου στο συμπανΛοξίας έγραψε: 07 Ιαν 2022, 08:53 Θα προκύψει τεράστιο κοινωνικό πρόβλημα...
Οι ΑΙ δεν θα πιστεύουν σε θρησκείες και λοιπές τροφές αγελαζομένων προβάτων, οπότε οι πιστοί όλου του κόσμου θα ενωθούν και θα ξεσπάσει πόλεμος ανάμεσα σε αυτούς και τις ΑΙ μηχανές.
Έτσι θα μειωθεί ο πληθυσμός της Γης σε ανεκτά επίπεδα...![]()
![]()
Το "Do androids dreem of electric sheeps" του Philip K. Dick - ξεπερνάει μάλιστα αυτό το σημείο...
Ο Ασίμωφ δε στο "Ρομπότ της Αυγής", φτάνει ακόμα πιο μακριά, βάζοντας και την τηλεπάθεια στο παιχνίδι...
.
Καθόλου, γιατί δεν υπάρχει ΑΙ με ικανότητα δικής της σκέψης. Ότι διάβαζε έλεγε.OANNHSEA έγραψε: 09 Ιαν 2022, 17:27Δεν σε αγχώνει δηλαδή ότι ακόμα και μία ΑΙ που δημιουργήθηκε από κομουνιστές, έγινε στο τέλος αντικομουνιστική ε;;;![]()
![]()
.
Το γράφω ότι έχουν προβλέψει πάρα πολλά σημεία στην εξέλιξη της ΑΙ.nostromos έγραψε: 09 Ιαν 2022, 17:32o Ντικ ειχε ενα σωρο μεταφυσικες εμπειριες και αυτο το εβγαλε στα εργα του ... εδω μιλαμε ομως για καταστασεις που δεν ειναι στο μακρινο μελλον αλλα σχεδον αμεσεςOANNHSEA έγραψε: 09 Ιαν 2022, 17:19Το έχουμε σκεφτεί και αυτό στο παρελθόν και έχει αναλυθεί μέχρι σε βιβλία ΕΦ.nostromos έγραψε: 09 Ιαν 2022, 15:03
αυτο ειναι ευσεβης ποθος των αθεων ... δεν γνωριζουμε που θα καταληξει μια υπερδιανοια σε σχεση με το ερωτημα της υπαρξης Δημιουργου στο συμπαν
Το "Do androids dreem of electric sheeps" του Philip K. Dick - ξεπερνάει μάλιστα αυτό το σημείο...
Ο Ασίμωφ δε στο "Ρομπότ της Αυγής", φτάνει ακόμα πιο μακριά, βάζοντας και την τηλεπάθεια στο παιχνίδι...
.
Γιατί, τι θα τους σκοτώσει;
Ακόμα δεν κατάλαβες το αστείο, παρ' όλο που έβαλα φατσούλες...nostromos έγραψε: 09 Ιαν 2022, 17:30φοβος δεν νομιζω ... εσυ εμπλεξες θρησκειες σε θεμα καθαρα τεχνολογικοΛοξίας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 16:30Έστω και σαν αστείο, ενεργοποιήθηκε ο φόβος σου ε; Μπας και ψοφήσουν (που θα ψοφήσουν) οι θρησκείες ε;nostromos έγραψε: 09 Ιαν 2022, 15:03 αυτο ειναι ευσεβης ποθος των αθεων ... δεν γνωριζουμε που θα καταληξει μια υπερδιανοια σε σχεση με το ερωτημα της υπαρξης Δημιουργου στο συμπαν![]()
η προσαρμογή στα νεά δεδομένα...Chainis έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:12Γιατί, τι θα τους σκοτώσει;
Χιλιοειπωμένες ανησυχίες.taxalata xalasa έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:47η προσαρμογή στα νεά δεδομένα...
διότι δεν είναι μαγικό ραβδί που θα μεταμορφώσει όλο τον πλανήτη σε ιδεατή ανθρωποτεχνολογική ουτοπία... θέλει χρόνο... και η διάρκεια σκοτώνει... στην πορεία πολλοί θα πρέπει να εγκαλείψουν ακόμα και κυρίαρχη για την ελλάδα ιδέα των σπουδών για να βρουν πιο εύκολα εργασία...![]()
καταλαβαίνεις ότι όλοι οι δάσκαλοι είναι ήδη άχρηστοι όσον αφορά τις γνώσεις που μπορούν να διαδώσουν στους μαθητές τους, σε σχέση με τον γούγλη ; ένας μαθητής με γούγλη στο χέρι του μπορεί να διδάξει τον καθηγητή που δεν έχει γούγλη στο χέρι του επί ενός θέματος που δεν γνωρίζει ο καθηγητής.
και οι καθηγητές με γούγλη εργάζονται.... τι τους χρειαζόμαστε για ενδιάμεσους; να βάλουμε καλύτερα μια οθόνη στην αίθουσα, αλλά γιατί να πάμε στην αίθουσα; καλύτερα σπίτι, γλυτώνεις και το bullying και όσον αφορά την κοινωνικοποίηση των παιδιών, τα πάμε σε πάρκα και παίζουν 4 ώρες ασταμάτητα με άλλα παιδάκια. Καλύτερα θα είναι από τα στρατόπεδα σχολεία που τους πιάνουν και τον γκώλο και πηδιούνται από ανήλικα και γεμίσαμε και οπισθογλέντηδες που τους αρέσει να χέζουν αντιστρόφα.![]()
Γκρέμισε σχολεία-στρατόπεδα , διώξε δασκάλους-μπάτσους-με bias διδαχή ο καθείς όπως γκαβλώνει και πάμε παρακάτω στο επόμενο επάγγελμα να δούμε αν χρειάζεται ή αν η τεχνολογία το αντικαθιστά... έτσι μπαμ-μπαμ χωρίς πολλά λόγια.... με ένα software και 100, 1000 προγραμματιστές να ελέγχουν τα loops διδάσκονται όλοι οι έλληνες, όχι μόνο τα παιδιά, από παγκόσμιες βιβλιοθήκες με διασταυρωμένα στοιχεία και όχι εθνικιστές αρλούμπες κατά τόπους που φτιάχνουν στρατιωτάκια ψωνισμένων, ανα τον πλανήτη ηγετών. Και μιλάνε όλοι και 3-4 γλώσσες από παιδιά μέσω ενός ΑΙ educuational program στην ελλάδα...
αμά αρχίσω να σου γράφω για κάθε επάγγελμα, θα μου την πέσουν όλοι μαζί στο quorum...![]()
αρκεί με τους διδασκάλους και καθοδήγητες για πρώτο παράδειγμα.
καταλαβαίνεις ότι η τεχνολογία έχει ξεπεράσει ήδη τον τρόπο που ζούμε και είμαστε σαν του σπηλαιάνθρωπους που δεν καταλαβαίνουν ακόμα την φωτιά που τους εδωσε ο "προμηθεύς";
μην χαίρεσαι σαν αδαής ότι όλα θα είναι happy hippie για όλους...
τους πολιτικούς να προσέχουμε που είναι κατώτεροι των περιστάσεων και όπως δείχνουν, με υπό του μετρίου μόρφωση επί της πραγματικότητας και αναμασάνε σαν γίδια τις κονσέρβες του 19ου και 20ου αιώνα που παπαγάλισαν για να πάρουν τίτλους Παπαγάλου από έγκυρα Παπαγαλιστήρια παγκοσμίου διαφήμησης...
υπάρχει μια μεγάλη διαφόρα όσον αφόρα τις μηχανές που βοηθούν τον άνθρωπο στις φυσικές εργασίες που απαιτούν μυϊκή δύναμη και ακόμα και στην επικράτηση επί της βαρύτητας (πετάμε σαν το δαιδαλο), σε σχέση με τις μηχανές που βοηθούν τον άνθρωπο στις διεργασίες του εγκεφάλου και είναι γρηγορότερες από τον άνθρωπο σε αυτό...Chainis έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:58Χιλιοειπωμένες ανησυχίες.taxalata xalasa έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:47η προσαρμογή στα νεά δεδομένα...
διότι δεν είναι μαγικό ραβδί που θα μεταμορφώσει όλο τον πλανήτη σε ιδεατή ανθρωποτεχνολογική ουτοπία... θέλει χρόνο... και η διάρκεια σκοτώνει... στην πορεία πολλοί θα πρέπει να εγκαλείψουν ακόμα και κυρίαρχη για την ελλάδα ιδέα των σπουδών για να βρουν πιο εύκολα εργασία...![]()
καταλαβαίνεις ότι όλοι οι δάσκαλοι είναι ήδη άχρηστοι όσον αφορά τις γνώσεις που μπορούν να διαδώσουν στους μαθητές τους, σε σχέση με τον γούγλη ; ένας μαθητής με γούγλη στο χέρι του μπορεί να διδάξει τον καθηγητή που δεν έχει γούγλη στο χέρι του επί ενός θέματος που δεν γνωρίζει ο καθηγητής.
και οι καθηγητές με γούγλη εργάζονται.... τι τους χρειαζόμαστε για ενδιάμεσους; να βάλουμε καλύτερα μια οθόνη στην αίθουσα, αλλά γιατί να πάμε στην αίθουσα; καλύτερα σπίτι, γλυτώνεις και το bullying και όσον αφορά την κοινωνικοποίηση των παιδιών, τα πάμε σε πάρκα και παίζουν 4 ώρες ασταμάτητα με άλλα παιδάκια. Καλύτερα θα είναι από τα στρατόπεδα σχολεία που τους πιάνουν και τον γκώλο και πηδιούνται από ανήλικα και γεμίσαμε και οπισθογλέντηδες που τους αρέσει να χέζουν αντιστρόφα.![]()
Γκρέμισε σχολεία-στρατόπεδα , διώξε δασκάλους-μπάτσους-με bias διδαχή ο καθείς όπως γκαβλώνει και πάμε παρακάτω στο επόμενο επάγγελμα να δούμε αν χρειάζεται ή αν η τεχνολογία το αντικαθιστά... έτσι μπαμ-μπαμ χωρίς πολλά λόγια.... με ένα software και 100, 1000 προγραμματιστές να ελέγχουν τα loops διδάσκονται όλοι οι έλληνες, όχι μόνο τα παιδιά, από παγκόσμιες βιβλιοθήκες με διασταυρωμένα στοιχεία και όχι εθνικιστές αρλούμπες κατά τόπους που φτιάχνουν στρατιωτάκια ψωνισμένων, ανα τον πλανήτη ηγετών. Και μιλάνε όλοι και 3-4 γλώσσες από παιδιά μέσω ενός ΑΙ educuational program στην ελλάδα...
αμά αρχίσω να σου γράφω για κάθε επάγγελμα, θα μου την πέσουν όλοι μαζί στο quorum...![]()
αρκεί με τους διδασκάλους και καθοδήγητες για πρώτο παράδειγμα.
καταλαβαίνεις ότι η τεχνολογία έχει ξεπεράσει ήδη τον τρόπο που ζούμε και είμαστε σαν του σπηλαιάνθρωπους που δεν καταλαβαίνουν ακόμα την φωτιά που τους εδωσε ο "προμηθεύς";
μην χαίρεσαι σαν αδαής ότι όλα θα είναι happy hippie για όλους...
τους πολιτικούς να προσέχουμε που είναι κατώτεροι των περιστάσεων και όπως δείχνουν, με υπό του μετρίου μόρφωση επί της πραγματικότητας και αναμασάνε σαν γίδια τις κονσέρβες του 19ου και 20ου αιώνα που παπαγάλισαν για να πάρουν τίτλους Παπαγάλου από έγκυρα Παπαγαλιστήρια παγκοσμίου διαφήμησης...
Το μόνο διαφορετικό του σήμερα σε σχέση με πριν 100 χρόνια είναι ότι οι εξελίξεις τρέχουν πιο γρήγορα.
Στο παράδειγμα σου πάντως η ύπαρξη των βιβλιοθηκών και η ελεύθερη πρόσβαση σ αυτές δεν κατάργησε τους δασκάλους και καθηγητές.
Δες και το προηγούμενο σχόλιο μου.

κοίτα, ουτε στον αμαζόνιο καταργήθηκαν κάποια πράγματα από τους ιθαγενείς....συνεχίζονται.... αλλά αυτοί όλοι ζουν από το έλεος μας, διοτί αν γκαβλώσει αύριο ο τεχνολογικός qόσμος να εξολοθρεύσει τους ιθαγενείς και τον πολιτισμό τους, αυτοί δεν έχουν ελπίδα να σώσουν τον πολιτισμό τους και θα ενσωματωθούν ή θα εξαφανιστούν δια παντώς όπως άλλα είδη ζώων...Chainis έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:58
Στο παράδειγμα σου πάντως η ύπαρξη των βιβλιοθηκών και η ελεύθερη πρόσβαση σ αυτές δεν κατάργησε τους δασκάλους και καθηγητές.
Δες και το προηγούμενο σχόλιο μου.
Να υποθέσω ότι όταν αρρωσταίνεις ανατρέχεις στο γκούγκλ και αυτοθεραπεύεσαι;taxalata xalasa έγραψε: 09 Ιαν 2022, 19:27κοίτα, ουτε στον αμαζόνιο καταργήθηκαν κάποια πράγματα από τους ιθαγενείς....συνεχίζονται.... αλλά αυτοί όλοι ζουν από το έλεος μας, διοτί αν γκαβλώσει αύριο ο τεχνολογικός qόσμος να εξολοθρεύσει τους ιθαγενείς και τον πολιτισμό τους, αυτοί δεν έχουν ελπίδα να σώσουν τον πολιτισμό τους και θα ενσωματωθούν ή θα εξαφανιστούν δια παντώς όπως άλλα είδη ζώων...Chainis έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:58
Στο παράδειγμα σου πάντως η ύπαρξη των βιβλιοθηκών και η ελεύθερη πρόσβαση σ αυτές δεν κατάργησε τους δασκάλους και καθηγητές.
Δες και το προηγούμενο σχόλιο μου.
Νομίζεις θα είσαι ιθαγενής με κοστούμι και γραβάτα σε έναν τεχνολογικό qόσμο;
Ο κουλός σας το είπε και δεν καταλαβαίνεται.... δεν χρειάζεται να σπουδάζουν όλοι στο μέλλον.....δηλαδή κανείς στο πιο πέρα μέλλον.....
Να σπουδάσεις για να μας πεις τι; ότι είσαι πτυχιούχος; και λοιπόν; τα ξερει ο γουγλης για σένα, πριν από σένα.....
Όπως σου είπα, οι διδάσκαλοι και οι καθοδηγητές τώρα, έχουν τον ρόλο του δήθεν ηθικού διαπαιδαγωγού/μπάτσου ανηλίκων που κάνει βαρετά την εργασία του για να εξασφαλίσει σύνταξη και για να μην δει στον καθρέφτη, πόσο μάλακας ήτανε που περίμενε 20 χρόνια να διοριστεί, κάνοντας συμβασιακές αγγαρείες να οδηγά 200χλμ σε κατσάβραχα, και έχασε την αποδοτικότερη περιόδο της ζωής του στο περίμενε...δε γαμιέται, κάστε στ' αυγάσ και ανάμενε την σύνταξη, αν πάρεις ποτέ....![]()
Φίλε, ήμουν πληροφορικαριος από όταν είμαστε τρεις κι ο κούκος στην Ελλάδα, έχω βιώσει από πρώτο χέρι τον φόβο των άσχετων για τις νέες τεχνολογίες από αρχές των 80s.taxalata xalasa έγραψε: 09 Ιαν 2022, 19:09υπάρχει μια μεγάλη διαφόρα όσον αφόρα τις μηχανές που βοηθούν τον άνθρωπο στις φυσικές εργασίες που απαιτούν μυϊκή δύναμη και ακόμα και στην επικράτηση επί της βαρύτητας (πετάμε σαν το δαιδαλο), σε σχέση με τις μηχανές που βοηθούν τον άνθρωπο στις διεργασίες του εγκεφάλου και είναι γρηγορότερες από τον άνθρωπο σε αυτό...Chainis έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:58Χιλιοειπωμένες ανησυχίες.taxalata xalasa έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:47
η προσαρμογή στα νεά δεδομένα...
διότι δεν είναι μαγικό ραβδί που θα μεταμορφώσει όλο τον πλανήτη σε ιδεατή ανθρωποτεχνολογική ουτοπία... θέλει χρόνο... και η διάρκεια σκοτώνει... στην πορεία πολλοί θα πρέπει να εγκαλείψουν ακόμα και κυρίαρχη για την ελλάδα ιδέα των σπουδών για να βρουν πιο εύκολα εργασία...![]()
καταλαβαίνεις ότι όλοι οι δάσκαλοι είναι ήδη άχρηστοι όσον αφορά τις γνώσεις που μπορούν να διαδώσουν στους μαθητές τους, σε σχέση με τον γούγλη ; ένας μαθητής με γούγλη στο χέρι του μπορεί να διδάξει τον καθηγητή που δεν έχει γούγλη στο χέρι του επί ενός θέματος που δεν γνωρίζει ο καθηγητής.
και οι καθηγητές με γούγλη εργάζονται.... τι τους χρειαζόμαστε για ενδιάμεσους; να βάλουμε καλύτερα μια οθόνη στην αίθουσα, αλλά γιατί να πάμε στην αίθουσα; καλύτερα σπίτι, γλυτώνεις και το bullying και όσον αφορά την κοινωνικοποίηση των παιδιών, τα πάμε σε πάρκα και παίζουν 4 ώρες ασταμάτητα με άλλα παιδάκια. Καλύτερα θα είναι από τα στρατόπεδα σχολεία που τους πιάνουν και τον γκώλο και πηδιούνται από ανήλικα και γεμίσαμε και οπισθογλέντηδες που τους αρέσει να χέζουν αντιστρόφα.![]()
Γκρέμισε σχολεία-στρατόπεδα , διώξε δασκάλους-μπάτσους-με bias διδαχή ο καθείς όπως γκαβλώνει και πάμε παρακάτω στο επόμενο επάγγελμα να δούμε αν χρειάζεται ή αν η τεχνολογία το αντικαθιστά... έτσι μπαμ-μπαμ χωρίς πολλά λόγια.... με ένα software και 100, 1000 προγραμματιστές να ελέγχουν τα loops διδάσκονται όλοι οι έλληνες, όχι μόνο τα παιδιά, από παγκόσμιες βιβλιοθήκες με διασταυρωμένα στοιχεία και όχι εθνικιστές αρλούμπες κατά τόπους που φτιάχνουν στρατιωτάκια ψωνισμένων, ανα τον πλανήτη ηγετών. Και μιλάνε όλοι και 3-4 γλώσσες από παιδιά μέσω ενός ΑΙ educuational program στην ελλάδα...
αμά αρχίσω να σου γράφω για κάθε επάγγελμα, θα μου την πέσουν όλοι μαζί στο quorum...![]()
αρκεί με τους διδασκάλους και καθοδήγητες για πρώτο παράδειγμα.
καταλαβαίνεις ότι η τεχνολογία έχει ξεπεράσει ήδη τον τρόπο που ζούμε και είμαστε σαν του σπηλαιάνθρωπους που δεν καταλαβαίνουν ακόμα την φωτιά που τους εδωσε ο "προμηθεύς";
μην χαίρεσαι σαν αδαής ότι όλα θα είναι happy hippie για όλους...
τους πολιτικούς να προσέχουμε που είναι κατώτεροι των περιστάσεων και όπως δείχνουν, με υπό του μετρίου μόρφωση επί της πραγματικότητας και αναμασάνε σαν γίδια τις κονσέρβες του 19ου και 20ου αιώνα που παπαγάλισαν για να πάρουν τίτλους Παπαγάλου από έγκυρα Παπαγαλιστήρια παγκοσμίου διαφήμησης...
Το μόνο διαφορετικό του σήμερα σε σχέση με πριν 100 χρόνια είναι ότι οι εξελίξεις τρέχουν πιο γρήγορα.
Στο παράδειγμα σου πάντως η ύπαρξη των βιβλιοθηκών και η ελεύθερη πρόσβαση σ αυτές δεν κατάργησε τους δασκάλους και καθηγητές.
Δες και το προηγούμενο σχόλιο μου.
Δεν είναι το ίδιο και εκεί είναι ακριβώς το πρόβλημα..... νομίζεις ότι είναι το ίδιο.....και είναι πολύ επικίνδυνο αυτό που νομίζεις....
αλλός ο ναύτης και άλλος ο καντηλ άναφτης...
αμά θεωρείς την ΑΙ ως χορτοκοπτικό μηχάνημα, είσαι τελειωμένος πριν καν αρχίσουμε...
Θα σε ανακυκλώσει η ΑΙ σαν κοπριά για την φύση ως μη νοήμων ον και άχρηστο για την κοινωνία αλλά χρήσιμος ως λίπασμα για τα θυμαράκια.![]()