λοιπόν το οδήγησα το CHR υβριδικό και είναι καλό συνολικά, ποιοτικό εσωτερικό, αρκετά εργονομικό, σχετικά άνετο ακόμα και πίσω με τα κλειστοφοβικά παράθυρα, σκληρά καθίσματα, αγκαλιάζουν σωστά αλλά πολύ σκληρά, πόνεσε ο κώλος μου στη 1 ώρα, καλη θέση οδηγησης λιγο ψηλα τα ποδια γιατί έχει ψηλό πάτωμα. Έχει απρόσμενα (για το ντιζάιν του πάντοτε) καλή ορατότητα και συνηθίζεται εύκολα το μέγεθος του. Πολύ καλά τα λεντ φώτα. Άριστη, απροβλημάτιστη συνεργασία και λειτουργία ηλεκτροκινητήρα βενζινοκινηρα. Καθισα και γκουγκλαρα το αυτόματο κιβώτιο e-cvt γιατί είναι πραγματικά χωρίς ραφές αν και πατινάρει λίγο.
Το τιμόνι αν και λιγο ελαφρύ είναι γρήγορο. Δεν το λες άνετο στην απορρόφηση ανωμαλιών σε συνδυασμό με τις μεγάλες ροδες και τα σκληρά καθίσματα, το δοκίμαζα σημαδεύοντας λακκούβες αλλά έχει ποιότητα κύλισης και καλό πάτημα. Στον ανοιχτό δρόμο εμπνέει ασφάλεια και σταθερότητα, δεν έχει εντυπωσιακές ρεπριζ, καλές αλλαγές λωρίδων, δεν το δοκίμασα σε "δυσκολες" διαδρομές, έχει λεει γονατα μακφερσον πίσω. Συνολικά καλύτερο στο δρόμο από Audi Q3 που δοκίμασα πρόσφατα τολμώ να πω που ηταν πιο "ξερό¨στην ποιότητα κυλισης και ανοικονόμητο στο δρόμο.
Περισσότερο με απασχόλησαν τα γκατζετάκια υποβοηθούμενης οδηγης, που είναι τιγκα φορτωμένο. Το σύστημα για την αποφυγή αλλαγής λωρίδων έχει πολύ καθυστέρηση αν το αφήσεις μονο του πάει σα μεθυσμένο απο τη μια ακρη της λωρίδας στην άλλη. Το αντάπτιβ κρουζ κοντρολ πολύ καλό, το αποφυγής πρόσκρουσης δεν το δοκίμασα
Το ινφοταινμεντ δεν το εψαξα πολύ, είχε καλό ηχο, παιρνει ανδροιντ αυτο αλλα δεν ήταν διαθέσιμο στη χώρα, μάλλον θέλει ψάξιμο.
Στα λεφτά του είναι πολύ καλή πρόταση αν σ'αρέσει εμφανισιακά και αυτό το στυλ οχήματος (εμένα δεν..)