Σελίδα 4 από 14
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:14
από Ζενίθεδρος
Αυτό που βλέπουμε είναι η αναπαράσταση της μονομαχίας του Αχιλλέα με τον Έκτορα, συγκεκριμένα το φονικό τελικό κτύπημα. Υπήρχε το 1200 π.Χ. τέτοια θεματολογία;
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:14
από ST48410
gassim έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:10
Ούτε σκούρα χρώματα χρησιμοποίησε ο καλλιτέχνης, ούτε αχνά γιατί πρόκειται για σφραγίδα.
Αυτό που βλέπεις είναι σκαλισμένο σε πέτρα
Αυτή η σφραγίδα δεν είχε δικό της νήμα; Ήταν στο παλιό;
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:15
από gassim
ST48410 έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:14
gassim έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:10
Ούτε σκούρα χρώματα χρησιμοποίησε ο καλλιτέχνης, ούτε αχνά γιατί πρόκειται για σφραγίδα.
Αυτό που βλέπεις είναι σκαλισμένο σε πέτρα
Αυτή η σφραγίδα δεν είχε δικό της νήμα; Ήταν στο παλιό;
Δεν θυμάμαι, πρωτη φορά την βλέπω.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:16
από gassim
Ζενίθεδρος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:14
Αυτό που βλέπουμε είναι η αναπαράσταση της μονομαχίας του Αχιλλέα με τον Έκτορα, συγκεκριμένα το φονικό τελικό κτύπημα. Υπήρχε το 1200 π.Χ. τέτοια θεματολογία;
Επειδή μοιάζει με την σκηνή της ταινίας το λες;
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:16
από Δημοκράτης
ST48410 έγραψε: 09 Σεπ 2021, 22:56
Στην σοβαρή τέχνη κάθε είδους είναι αναγκασμένοι από τον τρόπο που λειτουργούν τα πράγματα να επιδιώκουν να κάνουν κάτι δικό τους. Αυτό δεν είναι σημερινή ιστορία και τραβάει πάνω από 2,5 χιλιετηρίδες, ουσιαστικά από την στιγμή που αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος τον εαυτό του σαν άτομο και διαφορετικό από τους γύρω και θέλει να δείξει ότι είναι ικανός ή και καλύτερος. Και στις εποχές των οποίων την τέχνη θαυμάζεις ακριβώς με τον ίδιο τρόπο λειτουργούσαν τα πράγματα. Απλά τα τελευταία εκατό χρόνια είναι πολύ μεγαλύτερη η εξοικείωση που έχουμε όλοι με την τέχνη των προηγουμένων εποχών παρά με της δικής μας εποχής, αντίθετα με ότι έχει συμβεί στην γνωστή ιστορία. Έτσι όλη η σύγχρονη τέχνη σας φαίνεται δύσπεπτη.
Μπούρδες
Πέρα από το ότι σε κάθε εποχή έφτιαχναν και μαλακιες, πέρα από το ότι και σήμερα φτιαχνουν σοβαρά έργα, κάποια πράγματα είναι αντικειμενικά μαλακιες. Η κόκκινη κούρασα με φτερά πχ που έφτιαξαν πριν λίγα χρόνια ήταν αντικειμενικά για πέταμα και για αυτό την έσπασαν. Δεν πήγε ο κόσμος να σπάσει τον δρώμενα πχ την κόκκινη κούρασα πήγαν και έσπασαν. Και μην επιμένεις στην θωλοκουλτουρα του πρέπει να ξέρεις από τέχνη. Τίποτα δεν πρέπει να ξέρεις για να κρίνεις αν κάτι είναι ωραίο ή μια μαλάκια και μιση
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:16
από ST48410
gassim έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:15
ST48410 έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:14
gassim έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:10
Ούτε σκούρα χρώματα χρησιμοποίησε ο καλλιτέχνης, ούτε αχνά γιατί πρόκειται για σφραγίδα.
Αυτό που βλέπεις είναι σκαλισμένο σε πέτρα
Αυτή η σφραγίδα δεν είχε δικό της νήμα; Ήταν στο παλιό;
Δεν θυμάμαι, πρωτη φορά την βλέπω.
Την έχω δει στο φόρουμ σίγουρα αλλά πάει καιρός.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:17
από hades
Ζενίθεδρος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:14
Αυτό που βλέπουμε είναι η αναπαράσταση της μονομαχίας του Αχιλλέα με τον Έκτορα, συγκεκριμένα το φονικό τελικό κτύπημα. Υπήρχε το 1200 π.Χ. τέτοια θεματολογία;
Είναι μάχη Μινωιτη με δύο Μυκηναίους Η σφραγίδα βρέθηκε σε τάφο πολεμιστή στην Πελλοπονησο μαζί με άλλα αντικείμενα Λογικά ο φίλος μας θα ταν ένας από τους επιδρομείς στην Κρήτη και πήρε την σφραγίδα ως λαφυρο
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:17
από Αγις
Δημοκράτης έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:16
ST48410 έγραψε: 09 Σεπ 2021, 22:56
Στην σοβαρή τέχνη κάθε είδους είναι αναγκασμένοι από τον τρόπο που λειτουργούν τα πράγματα να επιδιώκουν να κάνουν κάτι δικό τους. Αυτό δεν είναι σημερινή ιστορία και τραβάει πάνω από 2,5 χιλιετηρίδες, ουσιαστικά από την στιγμή που αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος τον εαυτό του σαν άτομο και διαφορετικό από τους γύρω και θέλει να δείξει ότι είναι ικανός ή και καλύτερος. Και στις εποχές των οποίων την τέχνη θαυμάζεις ακριβώς με τον ίδιο τρόπο λειτουργούσαν τα πράγματα. Απλά τα τελευταία εκατό χρόνια είναι πολύ μεγαλύτερη η εξοικείωση που έχουμε όλοι με την τέχνη των προηγουμένων εποχών παρά με της δικής μας εποχής, αντίθετα με ότι έχει συμβεί στην γνωστή ιστορία. Έτσι όλη η σύγχρονη τέχνη σας φαίνεται δύσπεπτη.
Μπούρδες
Πέρα από το ότι σε κάθε εποχή έφτιαχναν και μαλακιες, πέρα από το ότι και σήμερα φτιαχνουν σοβαρά έργα, κάποια πράγματα είναι αντικειμενικά μαλακιες. Η κόκκινη κούρασα με φτερά πχ που έφτιαξαν πριν λίγα χρόνια ήταν αντικειμενικά για πέταμα και για αυτό την έσπασαν. Δεν πήγε ο κόσμος να σπάσει τον δρώμενα πχ την κόκκινη κούρασα πήγαν και έσπασαν.
Και μην επιμένεις στην θωλοκουλτουρα του πρέπει να ξέρεις από τέχνη. Τίποτα δεν πρέπει να ξέρεις για να κρίνεις αν κάτι είναι ωραίο ή μια μαλάκια και μιση

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:18
από hades
ST48410 έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:14
gassim έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:10
Ούτε σκούρα χρώματα χρησιμοποίησε ο καλλιτέχνης, ούτε αχνά γιατί πρόκειται για σφραγίδα.
Αυτό που βλέπεις είναι σκαλισμένο σε πέτρα
Αυτή η σφραγίδα δεν είχε δικό της νήμα; Ήταν στο παλιό;
Σε αυτό ήταν το νημα
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:21
από Αγις
hades έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:17
Ζενίθεδρος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:14
Αυτό που βλέπουμε είναι η αναπαράσταση της μονομαχίας του Αχιλλέα με τον Έκτορα, συγκεκριμένα το φονικό τελικό κτύπημα. Υπήρχε το 1200 π.Χ. τέτοια θεματολογία;
Είναι μάχη Μινωιτη με δύο Μυκηναίους Η σφραγίδα βρέθηκε σε τάφο πολεμιστή στην Πελλοπονησο μαζί με άλλα αντικείμενα Λογικά ο φίλος μας θα ταν ένας από τους επιδρομείς στην Κρήτη και πήρε την σφραγίδα ως λαφυρο
ειναι κ συγκλονιστικο εργο - κ σε μικρη επιφανεια
δεν υπαρχει συγκριση με μοσχαροκεφαλες κ αλογομουρες + πλινθους κεραμους που το βαφτιζουμε γκερνικα η καπως ετσι κ μας ζαλιζουν τα αρχιδια με την μεγαλοσυνη του
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:24
από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
Ο τιτλος του νηματος ειναι πραγματικα ο,τι να'ναι.
Αυτο ειναι ενα παιδακι 18 χρονων και αυτα που βλεπετε δεν ειναι φωτογραφιες. Υπαρχουν παρα πολλα τετοια παραδειγματα.
Το να λες οτι κατι
"ξεφτυλιζει καθε συγχρονη εικαστικη τεχνη" δειχνει απλα αγνοια.
https://www.instagram.com/mayor_artz/?hl=en
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:25
από gassim
Αγις έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:21
hades έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:17
Ζενίθεδρος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:14
Αυτό που βλέπουμε είναι η αναπαράσταση της μονομαχίας του Αχιλλέα με τον Έκτορα, συγκεκριμένα το φονικό τελικό κτύπημα. Υπήρχε το 1200 π.Χ. τέτοια θεματολογία;
Είναι μάχη Μινωιτη με δύο Μυκηναίους Η σφραγίδα βρέθηκε σε τάφο πολεμιστή στην Πελλοπονησο μαζί με άλλα αντικείμενα Λογικά ο φίλος μας θα ταν ένας από τους επιδρομείς στην Κρήτη και πήρε την σφραγίδα ως λαφυρο
ειναι κ συγκλονιστικο εργο - κ σε μικρη επιφανεια
δεν υπαρχει συγκριση με μοσχαροκεφαλες κ αλογομουρες + πλινθους κεραμους που το βαφτιζουμε γκερνικα η καπως ετσι κ μας ζαλιζουν τα αρχιδια με την μεγαλοσυνη του
Βεβαια στην εποχή που δημιουργήθηκε κανείς δεν συγκλονιζόταν με κάτι τέτοια, τουλάχιστον όχι περισσότερο απ όσο συγκλονιζόταν απο ενα καλό τραπέζι ή ένα καλό σπαθί.
Με άλλα λόγια κρίνεις το έργο με αισθητικούς όρους της δικής μας εποχής που η τέχνη είναι κάτι εντελώς διαφορετικό απ ότι ήταν τότε.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:27
από Ζενίθεδρος
gassim έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:16
Ζενίθεδρος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:14
Αυτό που βλέπουμε είναι η αναπαράσταση της μονομαχίας του Αχιλλέα με τον Έκτορα, συγκεκριμένα το φονικό τελικό κτύπημα. Υπήρχε το 1200 π.Χ. τέτοια θεματολογία;
Επειδή μοιάζει με την σκηνή της ταινίας το λες;
Δεν μοιάζει με την σκηνή της ταινίας. Μοιάζει με το παρακάτω.
όπου ο τράχηλος χωρίζει από τον ώμον
και όπου απίστευτην ροπήν σβήν’ η ψυχή του ανθρώπου.
Εκεί τον λόγχισ’ ο Αχιλλεύς
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:27
από Αγις
gassim έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:25
Αγις έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:21
hades έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:17
Είναι μάχη Μινωιτη με δύο Μυκηναίους Η σφραγίδα βρέθηκε σε τάφο πολεμιστή στην Πελλοπονησο μαζί με άλλα αντικείμενα Λογικά ο φίλος μας θα ταν ένας από τους επιδρομείς στην Κρήτη και πήρε την σφραγίδα ως λαφυρο
ειναι κ συγκλονιστικο εργο - κ σε μικρη επιφανεια
δεν υπαρχει συγκριση με μοσχαροκεφαλες κ αλογομουρες + πλινθους κεραμους που το βαφτιζουμε γκερνικα η καπως ετσι κ μας ζαλιζουν τα αρχιδια με την μεγαλοσυνη του
Βεβαια στην εποχή που δημιουργήθηκε κανείς δεν συγκλονιζόταν με κάτι τέτοια, τουλάχιστον όχι περισσότερο απ όσο συγκλονιζόταν απο ενα καλό τραπέζι ή ένα καλό σπαθί.
Με άλλα λόγια κρίνεις το έργο με αισθητικούς όρους της δικής μας εποχής που η τέχνη είναι κάτι εντελώς διαφορετικό απ ότι ήταν τότε.
υπαρχει διαχρονικοτητα στην αισθητικη στην εννοια του ''ωραιου''
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 23:29
από gassim
Ζενίθεδρος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:27
gassim έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:16
Ζενίθεδρος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 23:14
Αυτό που βλέπουμε είναι η αναπαράσταση της μονομαχίας του Αχιλλέα με τον Έκτορα, συγκεκριμένα το φονικό τελικό κτύπημα. Υπήρχε το 1200 π.Χ. τέτοια θεματολογία;
Επειδή μοιάζει με την σκηνή της ταινίας το λες;
Δεν μοιάζει με την σκηνή της ταινίας. Μοιάζει με το παρακάτω.
όπου ο τράχηλος χωρίζει από τον ώμον
και όπου απίστευτην ροπήν σβήν’ η ψυχή του ανθρώπου.
Εκεί τον λόγχισ’ ο Αχιλλεύς
ναι αλλά δεν μοιάζει καθόλου με αυτό:
Πετάχθη πάλιν και ο Αχιλλεύς με ορμήν πολέμου αγρίαν,
την εξαισίαν πρόβαλεν ασπίδα του εις το στήθος,
με το κεφάλι έκλιν᾽ εμπρός την περικεφαλαίαν,