Σελίδα 4 από 4

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 13 Δεκ 2020, 19:37
από klg
Χαοτικός έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:15
Puma έγραψε: 13 Δεκ 2020, 17:47 Θα σε ενδιέφερε πρόγραμμα που παράγει τον πίνακα σε μορφή PDF; Βάσει των δεδομένων που θα του εισάγεις φυσικά.
Κι εγώ.
Μέχρι και με bash σκριπτ μου έρχεται να κάτσω να το σκεφτώ και να το κάνω. θα ανοίγει το zenity ( https://help.gnome.org/users/zenity/stable/ )

Και θα σε ρωτάει

3Χ3
4Χ4

έτσι θα ορίζεις τον αν ο πίνακας θα έχει 6 πεδία για να βάζεις τα Ν και τα Ο (ναι και όχι) ή αν θα έχει 10.

Μετά θα σε ρωτάει πόσα στοιχεία θα έχει η ενότητα (4 ή 5. Πιο λίγα δεν έχει κανένα νόημα και πιο πολλά επίσης)

Τα παραπάνω μπορεί να τ έχει κι ως επιλογές με τικ και να πατάς μετά ΟΚ.

Μετά θα ανοίγει παράθυρο που θα εισάγεις τα στοιχεία των ενοτήτων

ΕΝΟΤΗΤΑ 1
1 : Ιταλός
2 : Έλληνας
...
...

κλπ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2
1 : Κίτρινο
2 : μπλε
...
...
κλπ

Μετά να σου λέι να εισάγεις τις προτάσεις.
1 : μπλα μπλα
2 : μπλα μπλα
κλπ

Θα πατάς μετά το ΟΚ και θα σου βγάζει το pdf με το πινακάκι σχηματισμένο και γραμμένο έτοιμο με τις λέξεις του κι από κάτω τις εκφωνήσεις.
Έτοιμο για τύπωμα. Που είναι και ο βασικός στόχος.
Κάνε ένα pyqt ρε Χάο, bash και αρχίδια.

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 13 Δεκ 2020, 19:44
από Χαοτικός
klg έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:37
Χαοτικός έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:15
Puma έγραψε: 13 Δεκ 2020, 17:47 Θα σε ενδιέφερε πρόγραμμα που παράγει τον πίνακα σε μορφή PDF; Βάσει των δεδομένων που θα του εισάγεις φυσικά.
Κι εγώ.
Μέχρι και με bash σκριπτ μου έρχεται να κάτσω να το σκεφτώ και να το κάνω. θα ανοίγει το zenity ( https://help.gnome.org/users/zenity/stable/ )

Και θα σε ρωτάει

3Χ3
4Χ4

έτσι θα ορίζεις τον αν ο πίνακας θα έχει 6 πεδία για να βάζεις τα Ν και τα Ο (ναι και όχι) ή αν θα έχει 10.

Μετά θα σε ρωτάει πόσα στοιχεία θα έχει η ενότητα (4 ή 5. Πιο λίγα δεν έχει κανένα νόημα και πιο πολλά επίσης)

Τα παραπάνω μπορεί να τ έχει κι ως επιλογές με τικ και να πατάς μετά ΟΚ.

Μετά θα ανοίγει παράθυρο που θα εισάγεις τα στοιχεία των ενοτήτων

ΕΝΟΤΗΤΑ 1
1 : Ιταλός
2 : Έλληνας
...
...

κλπ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2
1 : Κίτρινο
2 : μπλε
...
...
κλπ

Μετά να σου λέι να εισάγεις τις προτάσεις.
1 : μπλα μπλα
2 : μπλα μπλα
κλπ

Θα πατάς μετά το ΟΚ και θα σου βγάζει το pdf με το πινακάκι σχηματισμένο και γραμμένο έτοιμο με τις λέξεις του κι από κάτω τις εκφωνήσεις.
Έτοιμο για τύπωμα. Που είναι και ο βασικός στόχος.
Κάνε ένα pyqt ρε Χάο, bash και αρχίδια.
Μλκ ψήνομαι να ξαναθυμηθώ.

Είχα συμμετάσχει σε μία φροντιστηριακή άσκηση (σε φόρουμ. Είχαν πέσει μαθήματα πάιθον και είχε μπόλικο κόσμο που ασχολήθηκε) και είχα φτιάξει ένα .py που το έτρεχα σε τερματικό. Μετά έκανα κάτι απλό σε pyqt. Θα βγάζει και ωραίο παραθυράκι :romance-hearteyes:

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 13 Δεκ 2020, 20:44
από klg
Χαοτικός έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:44
klg έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:37
Χαοτικός έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:15

Κι εγώ.
Μέχρι και με bash σκριπτ μου έρχεται να κάτσω να το σκεφτώ και να το κάνω. θα ανοίγει το zenity ( https://help.gnome.org/users/zenity/stable/ )

Και θα σε ρωτάει

3Χ3
4Χ4

έτσι θα ορίζεις τον αν ο πίνακας θα έχει 6 πεδία για να βάζεις τα Ν και τα Ο (ναι και όχι) ή αν θα έχει 10.

Μετά θα σε ρωτάει πόσα στοιχεία θα έχει η ενότητα (4 ή 5. Πιο λίγα δεν έχει κανένα νόημα και πιο πολλά επίσης)

Τα παραπάνω μπορεί να τ έχει κι ως επιλογές με τικ και να πατάς μετά ΟΚ.

Μετά θα ανοίγει παράθυρο που θα εισάγεις τα στοιχεία των ενοτήτων

ΕΝΟΤΗΤΑ 1
1 : Ιταλός
2 : Έλληνας
...
...

κλπ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2
1 : Κίτρινο
2 : μπλε
...
...
κλπ

Μετά να σου λέι να εισάγεις τις προτάσεις.
1 : μπλα μπλα
2 : μπλα μπλα
κλπ

Θα πατάς μετά το ΟΚ και θα σου βγάζει το pdf με το πινακάκι σχηματισμένο και γραμμένο έτοιμο με τις λέξεις του κι από κάτω τις εκφωνήσεις.
Έτοιμο για τύπωμα. Που είναι και ο βασικός στόχος.
Κάνε ένα pyqt ρε Χάο, bash και αρχίδια.
Μλκ ψήνομαι να ξαναθυμηθώ.

Είχα συμμετάσχει σε μία φροντιστηριακή άσκηση (σε φόρουμ. Είχαν πέσει μαθήματα πάιθον και είχε μπόλικο κόσμο που ασχολήθηκε) και είχα φτιάξει ένα .py που το έτρεχα σε τερματικό. Μετά έκανα κάτι απλό σε pyqt. Θα βγάζει και ωραίο παραθυράκι :romance-hearteyes:
Τσέκαρε το PySimpleGUI.

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 13:34
από Puma
Spoiler
Δεν ξέρω αν σου κάνει αυτό. Δεν περιέχει γραφικό περιβάλλον. Τα βήματα είναι τα εξής:
  • Δημιουργείς αρχείο csv. Στην πρώτη στήλη βάζεις το είδος της οντότητας. Πιθανές τιμές: game, main, secondary, hint.
    • game: τοποθετείς στις επόμενες στήλες τίτλο και περιγραφή του προβλήματος.
    • main: τοποθετείς το όνομα της κύριας οντότητας (π.χ. υπουργός) και τις διαθέσιμες τιμές.
    • secondary: ομοίως με το main αλλά αφορά τις δευτερεύουσες οντότητες.
    • hint: Βάζεις τις ενδείξεις.
  • Ανοίγεις command line, πας στον κατάλογο που είναι το αρχείο jar και εκτελείς: java -jar data.csv, όπου data.csv το αρχείο csv που δημιούργησες από το προηγούμενο βήμα. Είναι δοκιμασμένο σε λειτουργικό Windows 10 και Java 11.
  • Αν όλα πάνε καλά (δεν έχω βάλει validations καθώς είναι προχειροφτιαγμένο), δημιουργείται στον κατάλογο που είναι το jar, αρχείο με την ονομασία game.pdf.
  • Ανοίγεις το game.pdf και προσευχόμαστε το αρχείο να έχει την επιθυμητή προς εκτύπωση μορφή! (Έχει χώρο να μπει κ άλλη οντότητα, για παραπάνω δεν το έχω τεστάρει).
Υ.Γ.1 Αν σε ενδιαφέρει (ή οποιονδήποτε άλλον), μπορώ να ανεβάσω κάπου το jar.
Υ.Γ.2 Και τον πηγαίο κώδικά επίσης αν και η μέθοδος παραγωγής του PDF είναι άσχημα γραμμένη λόγω της έλλειψης χρόνου. Η εφαρμογή είναι σε Spring (Spring Boot, Maven, Java 11).

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2020, 21:02
από klg
Puma έγραψε: 14 Δεκ 2020, 13:34
Spoiler
Δεν ξέρω αν σου κάνει αυτό. Δεν περιέχει γραφικό περιβάλλον. Τα βήματα είναι τα εξής:
  • Δημιουργείς αρχείο csv. Στην πρώτη στήλη βάζεις το είδος της οντότητας. Πιθανές τιμές: game, main, secondary, hint.
    • game: τοποθετείς στις επόμενες στήλες τίτλο και περιγραφή του προβλήματος.
    • main: τοποθετείς το όνομα της κύριας οντότητας (π.χ. υπουργός) και τις διαθέσιμες τιμές.
    • secondary: ομοίως με το main αλλά αφορά τις δευτερεύουσες οντότητες.
    • hint: Βάζεις τις ενδείξεις.
  • Ανοίγεις command line, πας στον κατάλογο που είναι το αρχείο jar και εκτελείς: java -jar data.csv, όπου data.csv το αρχείο csv που δημιούργησες από το προηγούμενο βήμα. Είναι δοκιμασμένο σε λειτουργικό Windows 10 και Java 11.
  • Αν όλα πάνε καλά (δεν έχω βάλει validations καθώς είναι προχειροφτιαγμένο), δημιουργείται στον κατάλογο που είναι το jar, αρχείο με την ονομασία game.pdf.
  • Ανοίγεις το game.pdf και προσευχόμαστε το αρχείο να έχει την επιθυμητή προς εκτύπωση μορφή! (Έχει χώρο να μπει κ άλλη οντότητα, για παραπάνω δεν το έχω τεστάρει).
Υ.Γ.1 Αν σε ενδιαφέρει (ή οποιονδήποτε άλλον), μπορώ να ανεβάσω κάπου το jar.
Υ.Γ.2 Και τον πηγαίο κώδικά επίσης αν και η μέθοδος παραγωγής του PDF είναι άσχημα γραμμένη λόγω της έλλειψης χρόνου. Η εφαρμογή είναι σε Spring (Spring Boot, Maven, Java 11).
Time for the phorum.com.gr github I guess.

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 08:41
από Puma
klg έγραψε: 14 Δεκ 2020, 21:02
Puma έγραψε: 14 Δεκ 2020, 13:34
Spoiler
Δεν ξέρω αν σου κάνει αυτό. Δεν περιέχει γραφικό περιβάλλον. Τα βήματα είναι τα εξής:
  • Δημιουργείς αρχείο csv. Στην πρώτη στήλη βάζεις το είδος της οντότητας. Πιθανές τιμές: game, main, secondary, hint.
    • game: τοποθετείς στις επόμενες στήλες τίτλο και περιγραφή του προβλήματος.
    • main: τοποθετείς το όνομα της κύριας οντότητας (π.χ. υπουργός) και τις διαθέσιμες τιμές.
    • secondary: ομοίως με το main αλλά αφορά τις δευτερεύουσες οντότητες.
    • hint: Βάζεις τις ενδείξεις.
  • Ανοίγεις command line, πας στον κατάλογο που είναι το αρχείο jar και εκτελείς: java -jar data.csv, όπου data.csv το αρχείο csv που δημιούργησες από το προηγούμενο βήμα. Είναι δοκιμασμένο σε λειτουργικό Windows 10 και Java 11.
  • Αν όλα πάνε καλά (δεν έχω βάλει validations καθώς είναι προχειροφτιαγμένο), δημιουργείται στον κατάλογο που είναι το jar, αρχείο με την ονομασία game.pdf.
  • Ανοίγεις το game.pdf και προσευχόμαστε το αρχείο να έχει την επιθυμητή προς εκτύπωση μορφή! (Έχει χώρο να μπει κ άλλη οντότητα, για παραπάνω δεν το έχω τεστάρει).
Υ.Γ.1 Αν σε ενδιαφέρει (ή οποιονδήποτε άλλον), μπορώ να ανεβάσω κάπου το jar.
Υ.Γ.2 Και τον πηγαίο κώδικά επίσης αν και η μέθοδος παραγωγής του PDF είναι άσχημα γραμμένη λόγω της έλλειψης χρόνου. Η εφαρμογή είναι σε Spring (Spring Boot, Maven, Java 11).
Time for the phorum.com.gr github I guess.
:) Καλό ακούγεται!

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 08:49
από Yochanan
klg έγραψε: 13 Δεκ 2020, 16:11
Χαοτικός έγραψε: 12 Δεκ 2020, 21:26
Χαοτικός έγραψε: 09 Δεκ 2020, 15:36 Όποιος το φτιάξει κερνάω οτιδήποτε άλλο αφού μπουρδέλο δεν θέλετε γιατί είναι βιασμός (ο οποίος προκύπτει έτσι γιατί έτσι) :roll:
Μόλις είπα ότι δεν κερνάω μπουρδέλο λακίσατε ε; Πείτε ρε. Κερνάω και μπουρδέλο. ΟΚ. :102:
https://eclipse.dougedmunds.com/
πολυ ενδιαφέρον φαινεται αυτο. αν θες το εξηγεις κι αλλο. γιατι πχ δεν εχει ενα απλο Input-Output structure οπου ∀ Input => Output = "Was the butler who done it".

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 09:32
από Daje
Διαβάσατε κι εσείς πρόγραμμα για πιπινακι?

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 09:34
από perseus
Daje έγραψε: 15 Δεκ 2020, 09:32 Διαβάσατε κι εσείς πρόγραμμα για πιπινακι?
:a0452:

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2020, 23:23
από Χαοτικός
Puma έγραψε: 15 Δεκ 2020, 08:41
klg έγραψε: 14 Δεκ 2020, 21:02
Puma έγραψε: 14 Δεκ 2020, 13:34
Spoiler
Δεν ξέρω αν σου κάνει αυτό. Δεν περιέχει γραφικό περιβάλλον. Τα βήματα είναι τα εξής:
  • Δημιουργείς αρχείο csv. Στην πρώτη στήλη βάζεις το είδος της οντότητας. Πιθανές τιμές: game, main, secondary, hint.
    • game: τοποθετείς στις επόμενες στήλες τίτλο και περιγραφή του προβλήματος.
    • main: τοποθετείς το όνομα της κύριας οντότητας (π.χ. υπουργός) και τις διαθέσιμες τιμές.
    • secondary: ομοίως με το main αλλά αφορά τις δευτερεύουσες οντότητες.
    • hint: Βάζεις τις ενδείξεις.
  • Ανοίγεις command line, πας στον κατάλογο που είναι το αρχείο jar και εκτελείς: java -jar data.csv, όπου data.csv το αρχείο csv που δημιούργησες από το προηγούμενο βήμα. Είναι δοκιμασμένο σε λειτουργικό Windows 10 και Java 11.
  • Αν όλα πάνε καλά (δεν έχω βάλει validations καθώς είναι προχειροφτιαγμένο), δημιουργείται στον κατάλογο που είναι το jar, αρχείο με την ονομασία game.pdf.
  • Ανοίγεις το game.pdf και προσευχόμαστε το αρχείο να έχει την επιθυμητή προς εκτύπωση μορφή! (Έχει χώρο να μπει κ άλλη οντότητα, για παραπάνω δεν το έχω τεστάρει).
Υ.Γ.1 Αν σε ενδιαφέρει (ή οποιονδήποτε άλλον), μπορώ να ανεβάσω κάπου το jar.
Υ.Γ.2 Και τον πηγαίο κώδικά επίσης αν και η μέθοδος παραγωγής του PDF είναι άσχημα γραμμένη λόγω της έλλειψης χρόνου. Η εφαρμογή είναι σε Spring (Spring Boot, Maven, Java 11).
Time for the phorum.com.gr github I guess.
:) Καλό ακούγεται!

Ανοίγω έργα ο πούστης. Πληρώστε με ένα αρχειάκι ρε μονιά!

Re: Πρόγραμμα για πινακάκι

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2020, 07:49
από Puma
Zebra/Einstein Generator link

Μπορείς να το κατεβάσεις και να το κάνεις extract.
Ανοίξεις command line και γράφεις java -jar zebra-0.0.1.jar data.csv