Κάνε ένα pyqt ρε Χάο, bash και αρχίδια.Χαοτικός έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:15Κι εγώ.Puma έγραψε: 13 Δεκ 2020, 17:47 Θα σε ενδιέφερε πρόγραμμα που παράγει τον πίνακα σε μορφή PDF; Βάσει των δεδομένων που θα του εισάγεις φυσικά.
Μέχρι και με bash σκριπτ μου έρχεται να κάτσω να το σκεφτώ και να το κάνω. θα ανοίγει το zenity ( https://help.gnome.org/users/zenity/stable/ )
Και θα σε ρωτάει
3Χ3
4Χ4
έτσι θα ορίζεις τον αν ο πίνακας θα έχει 6 πεδία για να βάζεις τα Ν και τα Ο (ναι και όχι) ή αν θα έχει 10.
Μετά θα σε ρωτάει πόσα στοιχεία θα έχει η ενότητα (4 ή 5. Πιο λίγα δεν έχει κανένα νόημα και πιο πολλά επίσης)
Τα παραπάνω μπορεί να τ έχει κι ως επιλογές με τικ και να πατάς μετά ΟΚ.
Μετά θα ανοίγει παράθυρο που θα εισάγεις τα στοιχεία των ενοτήτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1
1 : Ιταλός
2 : Έλληνας
...
...
κλπ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2
1 : Κίτρινο
2 : μπλε
...
...
κλπ
Μετά να σου λέι να εισάγεις τις προτάσεις.
1 : μπλα μπλα
2 : μπλα μπλα
κλπ
Θα πατάς μετά το ΟΚ και θα σου βγάζει το pdf με το πινακάκι σχηματισμένο και γραμμένο έτοιμο με τις λέξεις του κι από κάτω τις εκφωνήσεις.
Έτοιμο για τύπωμα. Που είναι και ο βασικός στόχος.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Πρόγραμμα για πινακάκι
Re: Πρόγραμμα για πινακάκι
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Πρόγραμμα για πινακάκι
Μλκ ψήνομαι να ξαναθυμηθώ.klg έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:37Κάνε ένα pyqt ρε Χάο, bash και αρχίδια.Χαοτικός έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:15Κι εγώ.Puma έγραψε: 13 Δεκ 2020, 17:47 Θα σε ενδιέφερε πρόγραμμα που παράγει τον πίνακα σε μορφή PDF; Βάσει των δεδομένων που θα του εισάγεις φυσικά.
Μέχρι και με bash σκριπτ μου έρχεται να κάτσω να το σκεφτώ και να το κάνω. θα ανοίγει το zenity ( https://help.gnome.org/users/zenity/stable/ )
Και θα σε ρωτάει
3Χ3
4Χ4
έτσι θα ορίζεις τον αν ο πίνακας θα έχει 6 πεδία για να βάζεις τα Ν και τα Ο (ναι και όχι) ή αν θα έχει 10.
Μετά θα σε ρωτάει πόσα στοιχεία θα έχει η ενότητα (4 ή 5. Πιο λίγα δεν έχει κανένα νόημα και πιο πολλά επίσης)
Τα παραπάνω μπορεί να τ έχει κι ως επιλογές με τικ και να πατάς μετά ΟΚ.
Μετά θα ανοίγει παράθυρο που θα εισάγεις τα στοιχεία των ενοτήτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1
1 : Ιταλός
2 : Έλληνας
...
...
κλπ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2
1 : Κίτρινο
2 : μπλε
...
...
κλπ
Μετά να σου λέι να εισάγεις τις προτάσεις.
1 : μπλα μπλα
2 : μπλα μπλα
κλπ
Θα πατάς μετά το ΟΚ και θα σου βγάζει το pdf με το πινακάκι σχηματισμένο και γραμμένο έτοιμο με τις λέξεις του κι από κάτω τις εκφωνήσεις.
Έτοιμο για τύπωμα. Που είναι και ο βασικός στόχος.
Είχα συμμετάσχει σε μία φροντιστηριακή άσκηση (σε φόρουμ. Είχαν πέσει μαθήματα πάιθον και είχε μπόλικο κόσμο που ασχολήθηκε) και είχα φτιάξει ένα .py που το έτρεχα σε τερματικό. Μετά έκανα κάτι απλό σε pyqt. Θα βγάζει και ωραίο παραθυράκι
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Πρόγραμμα για πινακάκι
Τσέκαρε το PySimpleGUI.Χαοτικός έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:44Μλκ ψήνομαι να ξαναθυμηθώ.klg έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:37Κάνε ένα pyqt ρε Χάο, bash και αρχίδια.Χαοτικός έγραψε: 13 Δεκ 2020, 19:15
Κι εγώ.
Μέχρι και με bash σκριπτ μου έρχεται να κάτσω να το σκεφτώ και να το κάνω. θα ανοίγει το zenity ( https://help.gnome.org/users/zenity/stable/ )
Και θα σε ρωτάει
3Χ3
4Χ4
έτσι θα ορίζεις τον αν ο πίνακας θα έχει 6 πεδία για να βάζεις τα Ν και τα Ο (ναι και όχι) ή αν θα έχει 10.
Μετά θα σε ρωτάει πόσα στοιχεία θα έχει η ενότητα (4 ή 5. Πιο λίγα δεν έχει κανένα νόημα και πιο πολλά επίσης)
Τα παραπάνω μπορεί να τ έχει κι ως επιλογές με τικ και να πατάς μετά ΟΚ.
Μετά θα ανοίγει παράθυρο που θα εισάγεις τα στοιχεία των ενοτήτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1
1 : Ιταλός
2 : Έλληνας
...
...
κλπ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2
1 : Κίτρινο
2 : μπλε
...
...
κλπ
Μετά να σου λέι να εισάγεις τις προτάσεις.
1 : μπλα μπλα
2 : μπλα μπλα
κλπ
Θα πατάς μετά το ΟΚ και θα σου βγάζει το pdf με το πινακάκι σχηματισμένο και γραμμένο έτοιμο με τις λέξεις του κι από κάτω τις εκφωνήσεις.
Έτοιμο για τύπωμα. Που είναι και ο βασικός στόχος.
Είχα συμμετάσχει σε μία φροντιστηριακή άσκηση (σε φόρουμ. Είχαν πέσει μαθήματα πάιθον και είχε μπόλικο κόσμο που ασχολήθηκε) και είχα φτιάξει ένα .py που το έτρεχα σε τερματικό. Μετά έκανα κάτι απλό σε pyqt. Θα βγάζει και ωραίο παραθυράκι![]()
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Πρόγραμμα για πινακάκι
Spoiler
- Δημιουργείς αρχείο csv. Στην πρώτη στήλη βάζεις το είδος της οντότητας. Πιθανές τιμές: game, main, secondary, hint.
- game: τοποθετείς στις επόμενες στήλες τίτλο και περιγραφή του προβλήματος.
- main: τοποθετείς το όνομα της κύριας οντότητας (π.χ. υπουργός) και τις διαθέσιμες τιμές.
- secondary: ομοίως με το main αλλά αφορά τις δευτερεύουσες οντότητες.
- hint: Βάζεις τις ενδείξεις.
- Ανοίγεις command line, πας στον κατάλογο που είναι το αρχείο jar και εκτελείς: java -jar data.csv, όπου data.csv το αρχείο csv που δημιούργησες από το προηγούμενο βήμα. Είναι δοκιμασμένο σε λειτουργικό Windows 10 και Java 11.
- Αν όλα πάνε καλά (δεν έχω βάλει validations καθώς είναι προχειροφτιαγμένο), δημιουργείται στον κατάλογο που είναι το jar, αρχείο με την ονομασία game.pdf.
- Ανοίγεις το game.pdf και προσευχόμαστε το αρχείο να έχει την επιθυμητή προς εκτύπωση μορφή! (Έχει χώρο να μπει κ άλλη οντότητα, για παραπάνω δεν το έχω τεστάρει).
Υ.Γ.2 Και τον πηγαίο κώδικά επίσης αν και η μέθοδος παραγωγής του PDF είναι άσχημα γραμμένη λόγω της έλλειψης χρόνου. Η εφαρμογή είναι σε Spring (Spring Boot, Maven, Java 11).
Re: Πρόγραμμα για πινακάκι
Time for the phorum.com.gr github I guess.Puma έγραψε: 14 Δεκ 2020, 13:34Δεν ξέρω αν σου κάνει αυτό. Δεν περιέχει γραφικό περιβάλλον. Τα βήματα είναι τα εξής:Spoiler
- Δημιουργείς αρχείο csv. Στην πρώτη στήλη βάζεις το είδος της οντότητας. Πιθανές τιμές: game, main, secondary, hint.
- game: τοποθετείς στις επόμενες στήλες τίτλο και περιγραφή του προβλήματος.
- main: τοποθετείς το όνομα της κύριας οντότητας (π.χ. υπουργός) και τις διαθέσιμες τιμές.
- secondary: ομοίως με το main αλλά αφορά τις δευτερεύουσες οντότητες.
- hint: Βάζεις τις ενδείξεις.
- Ανοίγεις command line, πας στον κατάλογο που είναι το αρχείο jar και εκτελείς: java -jar data.csv, όπου data.csv το αρχείο csv που δημιούργησες από το προηγούμενο βήμα. Είναι δοκιμασμένο σε λειτουργικό Windows 10 και Java 11.
- Αν όλα πάνε καλά (δεν έχω βάλει validations καθώς είναι προχειροφτιαγμένο), δημιουργείται στον κατάλογο που είναι το jar, αρχείο με την ονομασία game.pdf.
Υ.Γ.1 Αν σε ενδιαφέρει (ή οποιονδήποτε άλλον), μπορώ να ανεβάσω κάπου το jar.
- Ανοίγεις το game.pdf και προσευχόμαστε το αρχείο να έχει την επιθυμητή προς εκτύπωση μορφή! (Έχει χώρο να μπει κ άλλη οντότητα, για παραπάνω δεν το έχω τεστάρει).
Υ.Γ.2 Και τον πηγαίο κώδικά επίσης αν και η μέθοδος παραγωγής του PDF είναι άσχημα γραμμένη λόγω της έλλειψης χρόνου. Η εφαρμογή είναι σε Spring (Spring Boot, Maven, Java 11).
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Πρόγραμμα για πινακάκι
klg έγραψε: 14 Δεκ 2020, 21:02Time for the phorum.com.gr github I guess.Puma έγραψε: 14 Δεκ 2020, 13:34Δεν ξέρω αν σου κάνει αυτό. Δεν περιέχει γραφικό περιβάλλον. Τα βήματα είναι τα εξής:Spoiler
- Δημιουργείς αρχείο csv. Στην πρώτη στήλη βάζεις το είδος της οντότητας. Πιθανές τιμές: game, main, secondary, hint.
- game: τοποθετείς στις επόμενες στήλες τίτλο και περιγραφή του προβλήματος.
- main: τοποθετείς το όνομα της κύριας οντότητας (π.χ. υπουργός) και τις διαθέσιμες τιμές.
- secondary: ομοίως με το main αλλά αφορά τις δευτερεύουσες οντότητες.
- hint: Βάζεις τις ενδείξεις.
- Ανοίγεις command line, πας στον κατάλογο που είναι το αρχείο jar και εκτελείς: java -jar data.csv, όπου data.csv το αρχείο csv που δημιούργησες από το προηγούμενο βήμα. Είναι δοκιμασμένο σε λειτουργικό Windows 10 και Java 11.
- Αν όλα πάνε καλά (δεν έχω βάλει validations καθώς είναι προχειροφτιαγμένο), δημιουργείται στον κατάλογο που είναι το jar, αρχείο με την ονομασία game.pdf.
Υ.Γ.1 Αν σε ενδιαφέρει (ή οποιονδήποτε άλλον), μπορώ να ανεβάσω κάπου το jar.
- Ανοίγεις το game.pdf και προσευχόμαστε το αρχείο να έχει την επιθυμητή προς εκτύπωση μορφή! (Έχει χώρο να μπει κ άλλη οντότητα, για παραπάνω δεν το έχω τεστάρει).
Υ.Γ.2 Και τον πηγαίο κώδικά επίσης αν και η μέθοδος παραγωγής του PDF είναι άσχημα γραμμένη λόγω της έλλειψης χρόνου. Η εφαρμογή είναι σε Spring (Spring Boot, Maven, Java 11).
Re: Πρόγραμμα για πινακάκι
πολυ ενδιαφέρον φαινεται αυτο. αν θες το εξηγεις κι αλλο. γιατι πχ δεν εχει ενα απλο Input-Output structure οπου ∀ Input => Output = "Was the butler who done it".
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: Πρόγραμμα για πινακάκι
Διαβάσατε κι εσείς πρόγραμμα για πιπινακι?
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Re: Πρόγραμμα για πινακάκι
Puma έγραψε: 15 Δεκ 2020, 08:41klg έγραψε: 14 Δεκ 2020, 21:02Time for the phorum.com.gr github I guess.Puma έγραψε: 14 Δεκ 2020, 13:34Δεν ξέρω αν σου κάνει αυτό. Δεν περιέχει γραφικό περιβάλλον. Τα βήματα είναι τα εξής:Spoiler
- Δημιουργείς αρχείο csv. Στην πρώτη στήλη βάζεις το είδος της οντότητας. Πιθανές τιμές: game, main, secondary, hint.
- game: τοποθετείς στις επόμενες στήλες τίτλο και περιγραφή του προβλήματος.
- main: τοποθετείς το όνομα της κύριας οντότητας (π.χ. υπουργός) και τις διαθέσιμες τιμές.
- secondary: ομοίως με το main αλλά αφορά τις δευτερεύουσες οντότητες.
- hint: Βάζεις τις ενδείξεις.
- Ανοίγεις command line, πας στον κατάλογο που είναι το αρχείο jar και εκτελείς: java -jar data.csv, όπου data.csv το αρχείο csv που δημιούργησες από το προηγούμενο βήμα. Είναι δοκιμασμένο σε λειτουργικό Windows 10 και Java 11.
- Αν όλα πάνε καλά (δεν έχω βάλει validations καθώς είναι προχειροφτιαγμένο), δημιουργείται στον κατάλογο που είναι το jar, αρχείο με την ονομασία game.pdf.
Υ.Γ.1 Αν σε ενδιαφέρει (ή οποιονδήποτε άλλον), μπορώ να ανεβάσω κάπου το jar.
- Ανοίγεις το game.pdf και προσευχόμαστε το αρχείο να έχει την επιθυμητή προς εκτύπωση μορφή! (Έχει χώρο να μπει κ άλλη οντότητα, για παραπάνω δεν το έχω τεστάρει).
Υ.Γ.2 Και τον πηγαίο κώδικά επίσης αν και η μέθοδος παραγωγής του PDF είναι άσχημα γραμμένη λόγω της έλλειψης χρόνου. Η εφαρμογή είναι σε Spring (Spring Boot, Maven, Java 11).Καλό ακούγεται!
Ανοίγω έργα ο πούστης. Πληρώστε με ένα αρχειάκι ρε μονιά!
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Πρόγραμμα για πινακάκι
Zebra/Einstein Generator link
Μπορείς να το κατεβάσεις και να το κάνεις extract.
Ανοίξεις command line και γράφεις java -jar zebra-0.0.1.jar data.csv
Μπορείς να το κατεβάσεις και να το κάνεις extract.
Ανοίξεις command line και γράφεις java -jar zebra-0.0.1.jar data.csv
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 8 Απαντήσεις
- 383 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα
-
- 98 Απαντήσεις
- 2330 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από exiledd
-
- 0 Απαντήσεις
- 134 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Vardos
-
- 0 Απαντήσεις
- 101 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος