Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2020, 10:36

Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/


Κι εγώ σκέφτηκα μήπως το έγραψε κάποιος πιπολάγνος βρεττανός γιά να ενισ-χύσει την άποψη ότι οι πουστιές συμβαίνουν σε όλο τον πλανήτηperseus έγραψε: 16 Ιουν 2020, 10:51 Η πηγη σου είναι ενας ,εαν αυτος ο ενας λέει μαλακιες η όχι δεν το ξερουμε .
Ισχύει. Τωρα που το έψαξα, ο Χερντ, που έκανε την επιτόπια έρευνα στου Σάμπια, είναι πιπολάγνος αμερικάνοςΜπίστης έγραψε: 16 Ιουν 2020, 10:59Κι εγώ σκέφτηκα μήπως το έγραψε κάποιος πιπολάγνος βρεττανός γιά να ενισ-χύσει την άποψη ότι οι πουστιές συμβαίνουν σε όλο τον πλανήτηperseus έγραψε: 16 Ιουν 2020, 10:51 Η πηγη σου είναι ενας ,εαν αυτος ο ενας λέει μαλακιες η όχι δεν το ξερουμε .
Υπερβολικά μου φαίνονται. Πρέπει να γράφει πίπες
perseus, είχες δίκιο. SorryHerdt is a research scholar, advocate for human sexuality, and a gay activist[1] who has taught at Stanford University, the University of Chicago, the University of Amsterdam, and the University of Washington. In 2000, Herdt cofounded the Institute on Sexuality, Social Inequality and Health that studies all forms of sexuality and discrimination that affect community building, sexual culture and sexual health.
He specializes in the anthropology of sexuality, sexual orientation, sexual cultures, and the development of gender identity and sexual expression. His studies of the 'Sambia' people — a pseudonym he created — of Papua New Guinea analyzes how culture and society create sexual meanings and practices. The Sambia are unique in that in the past they require males to undergo three specific sexual phases in their lives. Boys must provide sexual service to young men, adolescents must then receive oral sex from boys, and males enter adulthood by becoming heterosexual.[2]
In the United States, Herdt has also studied adolescents and their families, the emergence of HIV and gay culture, and the role that social policy plays in sexual health.
He has written and edited some 36 books, and more than 100 scientific papers. He is also the general editor of Worlds of Desire, and an associate editor of Journal of Culture, Sexuality, and Health, Journal of Men and Masculinities, and Transaction: Journal of Social Science and Modern Society.[3]
Δεν το ανέφερα στο σχετικό νήμα,αλλά αυτά τα σχόλια όντως μου είχαν λείψει.
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 16 Ιουν 2020, 11:53 Σ' αυτό το σημείο απαιτείται να γίνει διαχωρισμός μεταξύ της σημερινής ομοφυλοφιλίας και εκείνης άλλων εποχών. Στους αρχαίους έλληνες η ομοφυλοφιλία μεταξύ πολεμιστών επιβλήθηκε σαν τρόπος σφυρηλάτησης της συντροφικότητας και της ιερής φιλίας μεταξύ νέων που θα έδιναν τη ζωή τους ο ένας για τον άλλο. Ήταν μεγαλοφυή σύλληψη και απέδωσε τόσο στρατιωτικά όσο και σε πιο προσωπικά επίπεδα. Η ισότητα μεταξύ συντρόφων και η γνώση της αυτοθυσίας του ενός για τον άλλο στάθηκαν πολιορκητικός κριός απέναντι σε στρατούς φτιαγμένους από δούλους και μισθοφόρους.
Οι σημερινοί στρατιώτες δυστυχώς δεν ξεκωλιάζονται μεταξύ τους. Σαν αποτέλεσμα επέρχεται αναπόφευκτα ο ξεπεσμός και το χαμηλό ηθικό.
Οι σημερινοί πούστηδοι είναι θλιβερά θηλυπρεπή πλάσματα που η ομοφυλοφιλία τους παρηγορείται από το γεγονός ότι η καπιταλιστική κοινωνία έχει δημιουργήσει ρόλους και θέσεις, συμπεριλαμβάνοντάς τους έτσι στην παραγωγή.
Καταλήγοντας, οι δυτικές κοινωνίες έχουν φροντίσει για την εκθήλυνση ενός μεγάλου μέρους του πληθυσμού με πλάγιες μεθόδους σπέρνοντας έναν ωκεανό πλαστών αναγκών για τον σύγχρονο ημι-άντρα και προιόντα που μπορούν να τις καλύψουν.
Μπορεί να πει κανείς ότι είναι λίγοι οι πραγματικοί άντρες σήμερα και ζούνε σε αποκλεισμό ενώ στη συλλογική συνείδηση μετριούνται ως ξεπεσμένα σύμβολα μιας πατριαρχικής και ξεπερασμένης εποχής.