Για τις οποίες διευκολύνσεις στη Lufthansa φωνάζει πχ η Ryanair. Αν η ΕΕ θέλει να βοηθήσει τον κλάδο ας τον βοηθήσει συγκεντρωτικά και από κοινοτικά κονδύλια.Για την Ελλάδα η Aegean δεν είναι στρατηγικού ενδιαφέροντος εταιρεία και χρήματα δεν περισσεύουν (η ακτοπλοΐα λόγου χάρη έχει προτεραιότητα)πατησιωτης έγραψε: 21 Μάιος 2020, 10:04Εδώ όμως μιλάμε για τις διευκολύνσεις λόγω κορωνοιού.Μήπως θέλεις να δώσεις διευκολύνσεις και στη Λουφτχάνσα που δεν της φθάνουν τα 9 δις που θα πάρει από τη Μέρκελ;Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Μάιος 2020, 09:46 Καπιταλισμό έχουμε κυρία μου. Ελληνική δεν είναι ούτε η Cosco ή η Fraport αλλά πανηγυρίζατε που πωλήθηκαν. Ενδιαφέρει κανέναν αν ο ανταγωνιστής είναι αλλοδαπός;![]()
Aρα πρέπει να κάνεις διάκριση ελληνικών και ξένων και ελληνικές είναι αυτές που είναι γραμμένες στα μητρώα της ΥΠΑ και βεβαίως πρέπει να τύχουν ίσης μεταχείρισης με την Aegean.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Ο κύριος Βασιλάκης ας σκεφτεί και τον δρόμο της εξαγοράς από μεγαλύτερη εταιρεία.Ας πούμε από την Turkish Airlines.
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Μεγαλύτεροι καραγκιόζηδες από τους φιλελεύθερους δεν πρέπει να υπάρχουν. Μας τα έκαναν μπαλόνια στα μνημονιακά χρόνια με την ηλίθια προπαγάνδα τους με ένα μάτσο βλακείες.
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Δεν είναι θέμα εθνικότητος του ιδιοκτήτη.Και ο φον Τάδε να ήταν ιδιοκτήτης της Aegean και όχι ο Βασιλάκης η εταιρία θα εθεωρείτο "ελληνική" εάν είχε την έδρα της στην Ελλάδα και εποπτευόταν από την ελληνική ΥΠΑ.Και οι τράπεζες σήμερα έχουν πλειοψηφία ξένους μετόχους αλλά θεωρούνται "ελληνικές" αφού εποπτεύονται από την Τράπεζα της Ελλάδος.Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Μάιος 2020, 10:07Στον καπιταλισμό δεν υπάρχουν σύνορα. Αν εγώ επενδύσω λεφτά στην Ιταλία η συμφωνία και οι κανόνες της ΕΕ λένε ότι είναι μη ευγενής ανταγωνισμός το να μην επιδοτηθώ και εγώ μαζί με τους ντόπιους. Μάλιστα η ΕΕ θα κληθεί να επιβάλλει πρόστιμα.πατησιωτης έγραψε: 21 Μάιος 2020, 10:04Εδώ όμως μιλάμε για τις διευκολύνσεις λόγω κορωνοιού.Μήπως θέλεις να δώσεις διευκολύνσεις και στη Λουφτχάνσα που δεν της φθάνουν τα 9 δις που θα πάρει από τη Μέρκελ;Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Μάιος 2020, 09:46 Καπιταλισμό έχουμε κυρία μου. Ελληνική δεν είναι ούτε η Cosco ή η Fraport αλλά πανηγυρίζατε που πωλήθηκαν. Ενδιαφέρει κανέναν αν ο ανταγωνιστής είναι αλλοδαπός;![]()
Aρα πρέπει να κάνεις διάκριση ελληνικών και ξένων και ελληνικές είναι αυτές που είναι γραμμένες στα μητρώα της ΥΠΑ και βεβαίως πρέπει να τύχουν ίσης μεταχείρισης με την Aegean.
Αλλιώς και το κράτος να επιδοτήσει μόνο τα αεροδρόμια που ανήκουν σε ελληνικες εταιρείες και το κράτος και να η Fraport δεν σου ζητήσει τα ρέστα στο ευρωπαϊκό δικαστήριο έλα να μου το πεις...
Ολα τα αεροπλάνα των οποίων τα αρχικά - το αντίστοιχο των πινακίδων αυτοκινήτων - αρχίζουν από SX θεωρούνται "ελληνικά" γιατί επιθεωρούνται από τις ελληνικές αρχές.
Τώρα το ποιές διευκολύνσεις επιτρέπει το νομικό καθεστώς της ΕΕ δεν ξέρω και ισως κριθεί από τα δικαστήρια.Εκείνο που σίγουρα δεν επιτρέπει είναι να αποκλείεις από δρομολόγια ξένες εταιρίες.Για άλλα όμως;
Εγράφη ότι δεν υπάρχει αντίρρηση για τα 800άρια στους υπαλλήλους της Aegean από το κράτος.Αλλά μήπως πρέπει να πάρουν και των ξένων εταιριών;δε νομίζω.
Η ΕΕ έβγαλε ένα πρόγραμμα SURE για να επιδοτεί θέσεις εργασίας.Αυτό θα κατανεμηθεί κατά χώρες βέβαια,δεν γίνεται αλλιώς.Από εκεί θέλει να πάρει ο Σταικούρας για να επιδοτεί το αντίστοιχο πρόγραμμα ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ για να πληρώνει το 80% του 50% του μισθού στις εκ περιτροπής εργασίες σε ξενοδοχεία και εστιατόρια.Από τις αεροπορικές εταιρίες ποιές θα πάρουν;Ολες ή αυτές που έχουν έδρα στην Ελλάδα;
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Η ΕΕ είναι αυτή που απαγορεύει τις κρατικές επιδοτήσεις έναντι του ανταγωνισμού, εγχώριου και μη.πατησιωτης έγραψε: 21 Μάιος 2020, 11:52Δεν είναι θέμα εθνικότητος του ιδιοκτήτη.Και ο φον Τάδε να ήταν ιδιοκτήτης της Aegean και όχι ο Βασιλάκης η εταιρία θα εθεωρείτο "ελληνική" εάν είχε την έδρα της στην Ελλάδα και εποπτευόταν από την ελληνική ΥΠΑ.Και οι τράπεζες σήμερα έχουν πλειοψηφία ξένους μετόχους αλλά θεωρούνται "ελληνικές" αφού εποπτεύονται από την Τράπεζα της Ελλάδος.Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Μάιος 2020, 10:07Στον καπιταλισμό δεν υπάρχουν σύνορα. Αν εγώ επενδύσω λεφτά στην Ιταλία η συμφωνία και οι κανόνες της ΕΕ λένε ότι είναι μη ευγενής ανταγωνισμός το να μην επιδοτηθώ και εγώ μαζί με τους ντόπιους. Μάλιστα η ΕΕ θα κληθεί να επιβάλλει πρόστιμα.πατησιωτης έγραψε: 21 Μάιος 2020, 10:04
Εδώ όμως μιλάμε για τις διευκολύνσεις λόγω κορωνοιού.Μήπως θέλεις να δώσεις διευκολύνσεις και στη Λουφτχάνσα που δεν της φθάνουν τα 9 δις που θα πάρει από τη Μέρκελ;![]()
Aρα πρέπει να κάνεις διάκριση ελληνικών και ξένων και ελληνικές είναι αυτές που είναι γραμμένες στα μητρώα της ΥΠΑ και βεβαίως πρέπει να τύχουν ίσης μεταχείρισης με την Aegean.
Αλλιώς και το κράτος να επιδοτήσει μόνο τα αεροδρόμια που ανήκουν σε ελληνικες εταιρείες και το κράτος και να η Fraport δεν σου ζητήσει τα ρέστα στο ευρωπαϊκό δικαστήριο έλα να μου το πεις...
Ολα τα αεροπλάνα των οποίων τα αρχικά - το αντίστοιχο των πινακίδων αυτοκινήτων - αρχίζουν από SX θεωρούνται "ελληνικά" γιατί επιθεωρούνται από τις ελληνικές αρχές.
Τώρα το ποιές διευκολύνσεις επιτρέπει το νομικό καθεστώς της ΕΕ δεν ξέρω και ισως κριθεί από τα δικαστήρια.Εκείνο που σίγουρα δεν επιτρέπει είναι να αποκλείεις από δρομολόγια ξένες εταιρίες.Για άλλα όμως;
Εγράφη ότι δεν υπάρχει αντίρρηση για τα 800άρια στους υπαλλήλους της Aegean από το κράτος.Αλλά μήπως πρέπει να πάρουν και των ξένων εταιριών;δε νομίζω.
Η ΕΕ έβγαλε ένα πρόγραμμα SURE για να επιδοτεί θέσεις εργασίας.Αυτό θα κατανεμηθεί κατά χώρες βέβαια,δεν γίνεται αλλιώς.Από εκεί θέλει να πάρει ο Σταικούρας για να επιδοτεί το αντίστοιχο πρόγραμμα ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ για να πληρώνει το 80% του 50% του μισθού στις εκ περιτροπής εργασίες σε ξενοδοχεία και εστιατόρια.Από τις αεροπορικές εταιρίες ποιές θα πάρουν;Ολες ή αυτές που έχουν έδρα στην Ελλάδα;
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
η διαφορα ειναι οτι αυτα τα 9 δις η λουφτχανσα θα τα παρει με την μορφη δανειου ενω η Aegean θα τα παρει σαν επιδοτησειςπατησιωτης έγραψε: 21 Μάιος 2020, 10:04 Εδώ όμως μιλάμε για τις διευκολύνσεις λόγω κορωνοιού.Μήπως θέλεις να δώσεις διευκολύνσεις και στη Λουφτχάνσα που δεν της φθάνουν τα 9 δις που θα πάρει από τη Μέρκελ;![]()
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59 Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Η διαφορα ειναι οτι η Γερμανία ειναι πλουσια χωρα κ μπορεί να κανει ό,τι θελει. Εμεις ειμαστε φτωχοί, κ οπως δεν έχουμε λεφτα να στηρίξουμε το δημοσιο σύστημα υγείας, έτσι δεν έχουμε λεφτα για την Aegean. Βεβαια ολα αυτα μαλακιες ειναι για να χαμε να λέγαμε. Η Aegean θα παρει μια χαρα χρημα, για να σωθουν οι κολλητοί. Δεν έχουμε καπιταλισμό, αλλα ολιγαρχία. Κ σιγουρα θα ηταν/ειναι/θα ειναι σε επενδυτικούς νόμους με εγγυητή το κράτος. Τώρα τι λεμε εμεις...
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Μάλλον όχι. Το κράτος εκεί θα βάλε βαθιά το χέρι στην τσέπη και μάλιστα σε δύο κατευθύνσεις...alekhine έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:20η διαφορα ειναι οτι αυτα τα 9 δις η λουφτχανσα θα τα παρει με την μορφη δανειου ενω η Aegean θα τα παρει σαν επιδοτησειςπατησιωτης έγραψε: 21 Μάιος 2020, 10:04 Εδώ όμως μιλάμε για τις διευκολύνσεις λόγω κορωνοιού.Μήπως θέλεις να δώσεις διευκολύνσεις και στη Λουφτχάνσα που δεν της φθάνουν τα 9 δις που θα πάρει από τη Μέρκελ;![]()
![]()
Lufthansa: Επιβεβαιώνει ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για κρατική στήριξη έως 9 δισ. ευρώ
"Η Deutsche Lufthansa επιβεβαίωσε την Πέμπτη ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με το γερμανικό Ταμείο Σταθεροποίησης της Οικονομίας για κρατική στήριξη ύψους έως 9 δισ. ευρώ, σε μια συμφωνία που μπορεί να οδηγήσει στην απόκτηση μεριδίου στην εταιρεία από το Ταμείο."
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
απο το ιδιο λινκ που εβαλεςHector Buas έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:45Μάλλον όχι. Το κράτος εκεί θα βάλε βαθιά το χέρι στην τσέπη και μάλιστα σε δύο κατευθύνσεις...alekhine έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:20η διαφορα ειναι οτι αυτα τα 9 δις η λουφτχανσα θα τα παρει με την μορφη δανειου ενω η Aegean θα τα παρει σαν επιδοτησειςπατησιωτης έγραψε: 21 Μάιος 2020, 10:04 Εδώ όμως μιλάμε για τις διευκολύνσεις λόγω κορωνοιού.Μήπως θέλεις να δώσεις διευκολύνσεις και στη Λουφτχάνσα που δεν της φθάνουν τα 9 δις που θα πάρει από τη Μέρκελ;![]()
![]()
Lufthansa: Επιβεβαιώνει ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για κρατική στήριξη έως 9 δισ. ευρώ
"Η Deutsche Lufthansa επιβεβαίωσε την Πέμπτη ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με το γερμανικό Ταμείο Σταθεροποίησης της Οικονομίας για κρατική στήριξη ύψους έως 9 δισ. ευρώ, σε μια συμφωνία που μπορεί να οδηγήσει στην απόκτηση μεριδίου στην εταιρεία από το Ταμείο."
Το πακέτο θα περιλαμβάνει ένα δάνειο 3 δισ. ευρώ από την KfW -μια γερμανική κρατική τράπεζα- και την αγορά μεριδίου από το Ταμείο Σταθεροποίησης της Οικονομίας, γνωστό ως WSF. Το WSF θα αποκτήσει μερίδιο 20% στην Lufthansa μέσω μελλοντκής αύξησης μετοχικού κεφαλαίου η οποία θα πρέπει να εγκριθεί από την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων, ανέφερε η αεροπορική εταιρεία.
"Επιπρόσθετα, αναμένεται να συμφωνηθεί ένα μετατρέψιμο ομολογιακό δάνειο με το WSF, το οποίο θα μπορεί να ανταλλαχτεί με ένα επιπλέον ποσοστό 5% συν μια μετοχή στην ονομαστική αξία στην περίπτωση μιας εξαγοράς μετοχών από τρίτο μέρος", πρόσθεσε.
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59 Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Ένα δάνειο χωρίς τόκο, τζάμπα λεφτά δηλαδή...alekhine έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:47 ...
απο το ιδιο λινκ που εβαλες
Το πακέτο θα περιλαμβάνει ένα δάνειο 3 δισ. ευρώ από την KfW -μια γερμανική κρατική τράπεζα- και την αγορά μεριδίου από το Ταμείο Σταθεροποίησης της Οικονομίας, γνωστό ως WSF. Το WSF θα αποκτήσει μερίδιο 20% στην Lufthansa μέσω μελλοντκής αύξησης μετοχικού κεφαλαίου η οποία θα πρέπει να εγκριθεί από την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων, ανέφερε η αεροπορική εταιρεία.
...
...και ακόμη μία δόση με τζάμπα λεφτά από το WSF.alekhine έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:47 ......
"Επιπρόσθετα, αναμένεται να συμφωνηθεί ένα μετατρέψιμο ομολογιακό δάνειο με το WSF, το οποίο θα μπορεί να ανταλλαχτεί με ένα επιπλέον ποσοστό 5% συν μια μετοχή στην ονομαστική αξία στην περίπτωση μιας εξαγοράς μετοχών από τρίτο μέρος", πρόσθεσε.
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
απο που προκυπτει οτι ειναι δανειο χωρις τοκο?
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59 Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Οι κρατικές τράπεζες στην Γερμανία δίνουν χρήμα στις επιχειρήσεις από ομολογιακά δάνεια που έχουν αρνητικά επιτόκια. Φαντάζομαι πως δεν το ακούς πρώτη φορά αυτό.
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
τα δανεια παντως που θα δωσει η KfW στις μεσαιες επιχειρησεις (οπως ανακοινωθηκε πριν ενα μηνα) θα εχουν επιτοκιο 3%Hector Buas έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:58Οι κρατικές τράπεζες στην Γερμανία δίνουν χρήμα στις επιχειρήσεις από ομολογιακά δάνεια που έχουν αρνητικά επιτόκια. Φαντάζομαι πως δεν το ακούς πρώτη φορά αυτό.
τα αρνητικα επιτοκια ισχυαν για στεγαστικα αλλα η ειδηση ειναι πριν την πανδημια
οποτε αν υπαρχει συγκεκριμενη πηγη οτι τα δανεια αυτα θα εχουν αρνητικο επιτοκιο καλο θαταν να μας την φερεις
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59 Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Εδώ και αρκετό καιρό το Γερμανικό κράτος εκδίδει ομόλογα και δανείζεται από την αγορά με αρνητικά επιτόκια. Αυτό το ζεστό χρήμα το διοχετεύει στην συνέχεια, μέσω τραπεζών, στις Γερμανικές επιχειρήσεις. Ανάλογα με το είδος της επιχείρησης το επιτόκιο διαφέρει αλλά το κράτος βγαίνει πάντα "κερδισμένο" σε διάφορα επίπεδα.alekhine έγραψε: 21 Μάιος 2020, 14:03 ...
τα δανεια παντως που θα δωσει η KfW στις μεσαιες επιχειρησεις (οπως ανακοινωθηκε πριν ενα μηνα) θα εχουν επιτοκιο 3%
τα αρνητικα επιτοκια ισχυαν για στεγαστικα αλλα η ειδηση ειναι πριν την πανδημια
οποτε αν υπαρχει συγκεκριμενη πηγη οτι τα δανεια αυτα θα εχουν αρνητικο επιτοκιο καλο θαταν να μας την φερεις
Τα δάνεια που επέτρεψαν να δωθούν πρόσφατα στις μεσαίες επιχειρήσεις είναι με εγγύηση του Γερμανικού Δημοσίου αλλά χωρίς αξιολόγηση πιστωτικού κινδύνου. Δηλαδή ζεστό και φτηνό χρήμα χωρίς να χρειαστεί να υποθηκεύσει κανείς την μάνα του και τον πατέρα του, όπως γίνεται αλλού.
Η Lufthansa τώρα είναι πολύ διαφορετική περίπτωση. Καμμία Γερμανική κυβέρνηση δεν θα αφήσει την Lufthansa στην τύχη της, και αυτό το ξέρουν όλοι. Θα της δώσουν όχι φτηνο και ζεστό αλλά τζάμπα και καυτό χρήμα για να την σώσουν.
Προσωπικά, ελπίζω να μάθουμε τι θα γίνει στην περίπτωση αυτή. Αλλά πολύ φοβάμαι πως δεν θα μάθουμε, ούτε τι πραγματικά συζητάνε ούτε τι θα συμφωνήσουν.
Re: Αποθρασυμένος ο Βασιλάκης, θα του κάνει τη χάρη η κυβέρνηση;
Διευκόλυνση με λογικούς και σαφείς όρους.
Αδ. Γεωργιάδης: Δεν θα αφήσουμε εταιρείες, όπως η Aegean, χωρίς στήριξη
Της Αλεξάνδρας Γκίτση
"Δεν θα αφήσουμε εταιρείες, όπως η Aegean, χωρίς στήριξη", είπε ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Αδ. Γεωργιάδης, νωρίτερα το μεσημέρι της Πέμπτης κατά τη διάρκεια συνέντευξης όπου παρουσιάσθηκε ο σχεδιασμός και τα χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη της οικονομίας και των επιχειρήσεων.
Ο υπουργός ανέφερε πως η "Κυβέρνηση ετοιμάζει σχέδιο για την Aegean”, το οποίο όπως διευκρίνισε δεν είναι ακόμη έτοιμο ενώ σημείωσε "στόχος μας είναι να μην βρεθεί, (σ.σ. η Aegean), σε θέση αδυναμίας".
Ο κ. Γεωργιάδης, επικαλούμενος το γεγονός ότι το σχέδιο δεν έχει ακόμη εκπονηθεί απέφυγε να απαντήσει στην ερώτηση αν θα υπάρξει συμμετοχή του κράτους στο μετοχικό κεφάλαιο της Aegean. Περιοριζόμενος να αναφέρει: "το πρόβλημα δεν είναι αν θα μπει το δημόσιο ως μέτοχος στην εταιρεία, αλλά να παρουσιάσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο".
Ο υπουργός Ανάπτυξης χαρακτήρισε στρατηγικού χαρακτήρα την Aegean και φλέγον το θέμα που αντιμετωπίζει. Ανέφερε πως "οι ανταγωνιστές της Aegean, η μια μετά την άλλη, λαμβάνουν κρατικές επιχορηγήσεις και αυτό δημιουργεί στον κλάδο νόθευση των κανόνων ανταγωνισμού, οπότε και είναι λογικό η εταιρεία να έχει αγωνία για το μέλλον της.
Πριν από λίγες ημέρες, πάντως, ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης σε τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές, είχε αποκλείσει, κάθε σενάριο κρατικοποίησης, ενώ είχε πει πως τα μέτρα στήριξης θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν, τη δυνατότητα παροχής κρατικών εγγυήσεων σε δάνεια, την παροχή οριζόντιων μέτρων στήριξης του προσωπικού. Ο κ. Βασιλάκης είχε αναφέρει πως η κρατική ενίσχυση της αεροπορικής είναι απαραίτητη για πολλούς λόγους, κυρίως όμως, επειδή η Aegean ανήκει, όπως είχε πει, στους λιγοστούς αερομεταφορείς στην Ευρώπη που δεν έχουν στηριχθεί, γεγονός που θα επηρεάσει την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας. Ο κ. Βασιλάκης είχε παραπέμψει στο πλαίσιο που έχει δημιουργήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, που προβλέπει συγκεκριμένα εργαλεία και κανόνες, ώστε τα κράτη να είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις εταιρείες είτε κάθετα είτε οριζόντια.
https://www.capital.gr/forum/thread/679 ... Id=6796681
Αδ. Γεωργιάδης: Δεν θα αφήσουμε εταιρείες, όπως η Aegean, χωρίς στήριξη
Της Αλεξάνδρας Γκίτση
"Δεν θα αφήσουμε εταιρείες, όπως η Aegean, χωρίς στήριξη", είπε ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Αδ. Γεωργιάδης, νωρίτερα το μεσημέρι της Πέμπτης κατά τη διάρκεια συνέντευξης όπου παρουσιάσθηκε ο σχεδιασμός και τα χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη της οικονομίας και των επιχειρήσεων.
Ο υπουργός ανέφερε πως η "Κυβέρνηση ετοιμάζει σχέδιο για την Aegean”, το οποίο όπως διευκρίνισε δεν είναι ακόμη έτοιμο ενώ σημείωσε "στόχος μας είναι να μην βρεθεί, (σ.σ. η Aegean), σε θέση αδυναμίας".
Ο κ. Γεωργιάδης, επικαλούμενος το γεγονός ότι το σχέδιο δεν έχει ακόμη εκπονηθεί απέφυγε να απαντήσει στην ερώτηση αν θα υπάρξει συμμετοχή του κράτους στο μετοχικό κεφάλαιο της Aegean. Περιοριζόμενος να αναφέρει: "το πρόβλημα δεν είναι αν θα μπει το δημόσιο ως μέτοχος στην εταιρεία, αλλά να παρουσιάσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο".
Ο υπουργός Ανάπτυξης χαρακτήρισε στρατηγικού χαρακτήρα την Aegean και φλέγον το θέμα που αντιμετωπίζει. Ανέφερε πως "οι ανταγωνιστές της Aegean, η μια μετά την άλλη, λαμβάνουν κρατικές επιχορηγήσεις και αυτό δημιουργεί στον κλάδο νόθευση των κανόνων ανταγωνισμού, οπότε και είναι λογικό η εταιρεία να έχει αγωνία για το μέλλον της.
Πριν από λίγες ημέρες, πάντως, ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης σε τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές, είχε αποκλείσει, κάθε σενάριο κρατικοποίησης, ενώ είχε πει πως τα μέτρα στήριξης θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν, τη δυνατότητα παροχής κρατικών εγγυήσεων σε δάνεια, την παροχή οριζόντιων μέτρων στήριξης του προσωπικού. Ο κ. Βασιλάκης είχε αναφέρει πως η κρατική ενίσχυση της αεροπορικής είναι απαραίτητη για πολλούς λόγους, κυρίως όμως, επειδή η Aegean ανήκει, όπως είχε πει, στους λιγοστούς αερομεταφορείς στην Ευρώπη που δεν έχουν στηριχθεί, γεγονός που θα επηρεάσει την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας. Ο κ. Βασιλάκης είχε παραπέμψει στο πλαίσιο που έχει δημιουργήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, που προβλέπει συγκεκριμένα εργαλεία και κανόνες, ώστε τα κράτη να είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις εταιρείες είτε κάθετα είτε οριζόντια.
https://www.capital.gr/forum/thread/679 ... Id=6796681
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 153 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από jackie Daniels
-
- 27 Απαντήσεις
- 850 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
-
- 7 Απαντήσεις
- 354 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Έκτωρ Φοίνιξ
-
- 7 Απαντήσεις
- 2293 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από southern