Σελίδα 4 από 5

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 05:46
από Maspoli
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 21 Μάιος 2020, 00:28
Maspoli έγραψε: 20 Μάιος 2020, 22:58 Γιατί κάποιον να τον ενδιαφέρει αν το αυτοκίνητό του θα έχει τελική πάνω από 180km; Πού σκέφτεται να το οδηγά;
Στην Αουτομπαν στοκαλυτερο συστημα αυτοκινητοδρομων του κοσμου
Α μάλιστα. Δεν ήξερα ότι ζείτε στη Γερμανία.

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 08:09
από panos291
Lestat έγραψε: 20 Μάιος 2020, 23:24
Maspoli έγραψε: 20 Μάιος 2020, 23:17
Lestat έγραψε: 20 Μάιος 2020, 23:13

Σε αεροδιαδρομο, γιατι σε κανονικο δρομο εχει οριο 130 km/h
Το 130 είναι το ανώτατο, ανώτατο όριο. Και μόνο σε ορισμένους κανονικούς δρόμους. Για την ακρίβεια, μόνο σε κάποια τμήματα ορισμένων κανονικων δρόμων. Το να οδηγεί κάνεις με πάνω από 180km/h είναι ορισμος κοινωνικής ανευθυνότητας.
Ακομη και να κινδυνευεις να πας φυλακη (γιατι αυτο θα παθεις αν σε πιασουν με ταχυτητα 200 km/h σε δρομο με οριο τα 130), δεν κρατιεται σταθερη αυτη η ταχυτητα για πολλους λογους. Το αυτοκινητο αρχιζει και τρεμει, δεν εμπνεει εμπιστοσυνη. Εκτός αν μιλαμε για πανακριβα αυτοκινητα με 400 και αλογα.
:fp:

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 09:56
από enterprise-psi
Πάρτε αμαξια της προκοπής, το φιεστακι στα 180 , που μάλλον είναι η τελική του , και είναι τρένο 😁

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 13:27
από Lestat
enterprise-psi έγραψε: 21 Μάιος 2020, 09:56 Πάρτε αμαξια της προκοπής, το φιεστακι στα 180 , που μάλλον είναι η τελική του , και είναι τρένο 😁
Αφενος δεν πιανει τα 200 km/h που αναφερω για το Passat και αφετερου δεν εχει κρατηματα για να διατηρησει ουτε τα 170 km/h επι αρκετη ωρα στην εθνικη ετσι οπως ειναι το οδοστρωμα σε πολλα σημεια.

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 13:53
από Ασέβαστος
Lestat έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:27
enterprise-psi έγραψε: 21 Μάιος 2020, 09:56 Πάρτε αμαξια της προκοπής, το φιεστακι στα 180 , που μάλλον είναι η τελική του , και είναι τρένο 😁
Αφενος δεν πιανει τα 200 km/h που αναφερω για το Passat και αφετερου δεν εχει κρατηματα για να διατηρησει ουτε τα 170 km/h επι αρκετη ωρα στην εθνικη ετσι οπως ειναι το οδοστρωμα σε πολλα σημεια.
τα περισσοτερα μοντελα, βγαινουν με 5-6 διαφορετικους κινητηρες, διαφορετικων ιπποδυναμεων, με λιγες αλλαγες στο πλαισιο. αυτοκινητα που η μεγαλη τους εκδοση ειναι στα 300 αλογα και κοντα τοσα χαω, μπορει ταυτοχρονα να κυκλοφορουν και με κινητηρες 100 ιππων, που με το ζορι πιανουν τα 180. ε, αυτα, και τερμα να τα πηγαινεις, στεκονται παραπανω απο σωστα στο δρομο.

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 14:07
από Lestat
Ασέβαστος έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:53
Lestat έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:27
enterprise-psi έγραψε: 21 Μάιος 2020, 09:56 Πάρτε αμαξια της προκοπής, το φιεστακι στα 180 , που μάλλον είναι η τελική του , και είναι τρένο 😁
Αφενος δεν πιανει τα 200 km/h που αναφερω για το Passat και αφετερου δεν εχει κρατηματα για να διατηρησει ουτε τα 170 km/h επι αρκετη ωρα στην εθνικη ετσι οπως ειναι το οδοστρωμα σε πολλα σημεια.
τα περισσοτερα μοντελα, βγαινουν με 5-6 διαφορετικους κινητηρες, διαφορετικων ιπποδυναμεων, με λιγες αλλαγες στο πλαισιο. αυτοκινητα που η μεγαλη τους εκδοση ειναι στα 300 αλογα και κοντα τοσα χαω, μπορει ταυτοχρονα να κυκλοφορουν και με κινητηρες 100 ιππων, που με το ζορι πιανουν τα 180. ε, αυτα, και τερμα να τα πηγαινεις, στεκονται παραπανω απο σωστα στο δρομο.
Εσυ αναφερεσαι σε ουτως ή αλλως μεγαλα αυτοκινητα οταν λες οτι εχουν εκδοση με 300 αλογα. Και στην φτωχη τους εκδοση, οπως λες, το αμαξωμα παραμενει το ιδιο. Η δικη μου η ενσταση ειναι οτι πχ το φιεστα ή το aircross που λεω σε προηγουμενο μηνυμα δεν μπορουν να κρατησουν επι πολλη ωρα τα 180 km/h, οχι γιατι δεν το επιτρεπει ο κινητηρας, αλλά γιατι δεν εχουν τα κρατηματα για να τρεχουν συνεχως με τετοιες ταχυτητες. Το να πιασει το φιεστα τα 180 στην ευθεια φυσικα και μπορει, αλλά ειναι πολλοι οι λογοι που δεν μπορει να συμπεριφερθει με τον ιδιο τροπο, στην ιδια ταχυτητα με μια BMW 3.

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 14:10
από stergiosbik
Σημερα που τα αλογα βγαινουν για πλακα απο τους κινητηρες,οποιοδηποτε αμαξι βγαζει πανω απο 200 αλογα διατηρει πανευκολα ταχυτητες ταξιδιου 180χλμ/ωρα.
Αφηνω εξω φυσικα αυτοκινητα που ειναι προσανατολισμενα για στροφιλικια γιατι συνηθως αυτα ειναι κουτσουρα και παραγουν θορυβο.
Αλλα αυτοκινητα τυπου Mondeo-Passat-508-Insignia κλπ ταξιδευουν αερα με 180 αν εχουν καποιον σοβαρο κινητηρα.

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 14:12
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:53
Lestat έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:27
enterprise-psi έγραψε: 21 Μάιος 2020, 09:56 Πάρτε αμαξια της προκοπής, το φιεστακι στα 180 , που μάλλον είναι η τελική του , και είναι τρένο 😁
Αφενος δεν πιανει τα 200 km/h που αναφερω για το Passat και αφετερου δεν εχει κρατηματα για να διατηρησει ουτε τα 170 km/h επι αρκετη ωρα στην εθνικη ετσι οπως ειναι το οδοστρωμα σε πολλα σημεια.
τα περισσοτερα μοντελα, βγαινουν με 5-6 διαφορετικους κινητηρες, διαφορετικων ιπποδυναμεων, με λιγες αλλαγες στο πλαισιο. αυτοκινητα που η μεγαλη τους εκδοση ειναι στα 300 αλογα και κοντα τοσα χαω, μπορει ταυτοχρονα να κυκλοφορουν και με κινητηρες 100 ιππων, που με το ζορι πιανουν τα 180. ε, αυτα, και τερμα να τα πηγαινεις, στεκονται παραπανω απο σωστα στο δρομο.
ΝΑι , ξέρεις η διαφορά τους δεν είναι μόνο στα άλογα.
Για παράδειγμα η 316 με την Μ3 δεν έχουν καμια σχέση, πουθενά, σε τίποτα. Μόνο οτι έχουν το ίδιο σημα.

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 14:13
από EKPLIKTIKOS
Το πρόβλημα ειναι οτι αν θεωρήσουμε πχ τα 180 μια λογική ταχύτητα για κάποιους δρόμους, το κάνουμε με καθαρά υποκειμενικους παράγοντες. Εχω καλο αμαξι, ειμαι καλος οδηγος, ειμαι σε καλο δρομο κτλ. Αλλα πού μπαινει το οριο τότε; γιατι ειναι σωστο το δικο σου οριο των 180, κ όχι του τυπου με το μπουσα απο πίσω που ταξιδεύει με 240 κ εχει κ 60 χλμ καβατζα για μια προσπέραση;

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 14:18
από stergiosbik
Ερμής έγραψε: 21 Μάιος 2020, 14:12
Ασέβαστος έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:53
Lestat έγραψε: 21 Μάιος 2020, 13:27

Αφενος δεν πιανει τα 200 km/h που αναφερω για το Passat και αφετερου δεν εχει κρατηματα για να διατηρησει ουτε τα 170 km/h επι αρκετη ωρα στην εθνικη ετσι οπως ειναι το οδοστρωμα σε πολλα σημεια.
τα περισσοτερα μοντελα, βγαινουν με 5-6 διαφορετικους κινητηρες, διαφορετικων ιπποδυναμεων, με λιγες αλλαγες στο πλαισιο. αυτοκινητα που η μεγαλη τους εκδοση ειναι στα 300 αλογα και κοντα τοσα χαω, μπορει ταυτοχρονα να κυκλοφορουν και με κινητηρες 100 ιππων, που με το ζορι πιανουν τα 180. ε, αυτα, και τερμα να τα πηγαινεις, στεκονται παραπανω απο σωστα στο δρομο.
ΝΑι , ξέρεις η διαφορά τους δεν είναι μόνο στα άλογα.
Για παράδειγμα η 316 με την Μ3 δεν έχουν καμια σχέση, πουθενά, σε τίποτα. Μόνο οτι έχουν το ίδιο σημα.
Το σασι ομως ειναι ιδιο.
Απλα επειδη η BMW εχει στο μυαλο της οτι θα φορεσει και μεγαλους κινητηρες στο αμαξι,φροντιζει και μελετα εξαρχης να μπορει να σηκωσει σοβαρες ιπποδυναμεις.
Αυτο ας πουμε δεν το κανει καποια εταιρεια που δεν εχει στο προγραμμα να βαλει πολλα αλλογα σε ενα αμαξι.

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 14:19
από Lestat
stergiosbik έγραψε: 21 Μάιος 2020, 14:10 Σημερα που τα αλογα βγαινουν για πλακα απο τους κινητηρες,οποιοδηποτε αμαξι βγαζει πανω απο 200 αλογα διατηρει πανευκολα ταχυτητες ταξιδιου 180χλμ/ωρα.
Αφηνω εξω φυσικα αυτοκινητα που ειναι προσανατολισμενα για στροφιλικια γιατι συνηθως αυτα ειναι κουτσουρα και παραγουν θορυβο.
Αλλα αυτοκινητα τυπου Mondeo-Passat-508-Insignia κλπ ταξιδευουν αερα με 180 αν εχουν καποιον σοβαρο κινητηρα.
Συμφωνω, αλλά η αρχικη κουβεντα συμπεριλαμβανε ολα τα αυτοκινητα. Φυσικα και αυτοκινητο με 200 αλογα μπορει να διατηρει πολυ ευκολα τα 180 km/h. Το φιεστα με τιποτα ομως.
Στο δευτερο που λες, ναι, ταξιδευουν αερα με 180, οπως ειπα με την ταχυτητα αυτη νομιζα οτι ετρεχα με 120. Οταν ομως επιασε τα 200 δεν ειχε την ιδια συμπεριφορα πανω στο οδοστρωμα. Μπορει να εχω και λαθος αισθηση, ομως η Giulia με τα ιδια χιλιομετρα πηγαινε πολυ πιο ανετα...

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 14:20
από stergiosbik
EKPLIKTIKOS έγραψε: 21 Μάιος 2020, 14:13 Το πρόβλημα ειναι οτι αν θεωρήσουμε πχ τα 180 μια λογική ταχύτητα για κάποιους δρόμους, το κάνουμε με καθαρά υποκειμενικους παράγοντες. Εχω καλο αμαξι, ειμαι καλος οδηγος, ειμαι σε καλο δρομο κτλ. Αλλα πού μπαινει το οριο τότε; γιατι ειναι σωστο το δικο σου οριο των 180, κ όχι του τυπου με το μπουσα απο πίσω που ταξιδεύει με 240 κ εχει κ 60 χλμ καβατζα για μια προσπέραση;
Θα ξαναπω οτι ελεγα παντα.
Δεν σκοτωνει η ταχυτητα.Η ελλειψη λογικης σκοτωνει και η κουλαμαρα.
Αν σκοτωνε η ταχυτητα τοτε ολοι στην Γερμανια θα ηταν νεκροι.

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 14:22
από stergiosbik
Lestat έγραψε: 21 Μάιος 2020, 14:19
stergiosbik έγραψε: 21 Μάιος 2020, 14:10 Σημερα που τα αλογα βγαινουν για πλακα απο τους κινητηρες,οποιοδηποτε αμαξι βγαζει πανω απο 200 αλογα διατηρει πανευκολα ταχυτητες ταξιδιου 180χλμ/ωρα.
Αφηνω εξω φυσικα αυτοκινητα που ειναι προσανατολισμενα για στροφιλικια γιατι συνηθως αυτα ειναι κουτσουρα και παραγουν θορυβο.
Αλλα αυτοκινητα τυπου Mondeo-Passat-508-Insignia κλπ ταξιδευουν αερα με 180 αν εχουν καποιον σοβαρο κινητηρα.
Συμφωνω, αλλά η αρχικη κουβεντα συμπεριλαμβανε ολα τα αυτοκινητα. Φυσικα και αυτοκινητο με 200 αλογα μπορει να διατηρει πολυ ευκολα τα 180 km/h. Το φιεστα με τιποτα ομως.
Στο δευτερο που λες, ναι, ταξιδευουν αερα με 180, οπως ειπα με την ταχυτητα αυτη νομιζα οτι ετρεχα με 120. Οταν ομως επιασε τα 200 δεν ειχε την ιδια συμπεριφορα πανω στο οδοστρωμα. Μπορει να εχω και λαθος αισθηση, ομως η Giulia με τα ιδια χιλιομετρα πηγαινε πολυ πιο ανετα...
Λογικο ειναι γιατι το Fiesta ηταν στο ορια του σαν κινητηρας,αμαξωμα,αναρτησεις κλπ ενω η Giulia ειναι μελετημενη να σηκωσει μεχρι και πανω απο 500 αλογα.

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 14:23
από Nostalgia
Παιξε σε Ιαπωνα, Τογιοτα, Χοντα, Σουμπαρου, βγαζουν καλα Σουβ. Την Βολβο δεν εχουν παρει κινεζοι ή ινδοι;

Re: VOLVO

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2020, 14:24
από stergiosbik
Nostalgia έγραψε: 21 Μάιος 2020, 14:23 Παιξε σε Ιαπωνα, Τογιοτα, Χοντα, Σουμπαρου, βγαζουν καλα Σουβ. Την Βολβο δεν εχουν παρει κινεζοι ή ινδοι;
Αργησες μονο 2 χρονια να κανεις την προταση σου.