Σελίδα 4 από 5

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 21:26
από blackpaint
Το αφηνω εδω, δεν φαινονται καθολου παραλογα αυτα που λεει
Πόσο lgbt friendly είναι το σχολικό περιβάλλον στην Ελλάδα; Η οπτική μιας φοιτήτριας Κοινωνικής Εργασίας
Posted on 10 Μάϊου 2018 by maria_admin
Η Νικολέτα Γεροντάκη, έχοντας αποφοιτήσει πρόσφατα από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, παραθέτει τη δική της οπτική σχετικά με την ομοφοβία που επικρατεί στο ελληνικό σχολείο. Είναι φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας στην Αθήνα και εθελόντρια στο Πολύχρωμο Σχολείο και σε άλλες δύο οργανώσεις, διαφορετικής θεματικής. Μελλοντικά ως επαγγελματίας θα ήθελε να εξειδικευτεί σε ευπαθείς ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων.

Γενικότερα, η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες που αντιμετωπίζουν ακόμα την ομοφυλοφιλία ως ένα ζήτημα ταμπού. Στην ελληνική παιδεία, λοιπόν, εκλείπει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και γενικότερα παρουσιάζονται όλα υπό το πρίσμα της ετεροκανονικότητας, δηλαδή μόνο η ετεροφυλοφιλία και η ταύτιση με το βιολογικό φύλο μας παρουσιάζεται ως κάτι ορθό, ακόμα και υπαρκτό. Το ελληνικό σχολείο λοιπόν δεν κάνει κάποια ιδιαίτερη συμπερίληψη στα ΛΟΑΤΚΙ άτομα, ούτε μέσω βιβλιογραφικού υλικού, ούτε οι καθηγητές θίγουν τέτοια θέματα διαφορετικότητας συνήθως. Εάν τα θίξουν θα είναι για να εκφράσουν ομοφοβικές απόψεις, θεωρώντας αυτονόητο ότι κανένας δεν θα θιχτεί από ό,τι ειπωθεί. Ο αριθμός των ΛΟΑΤΚΙ εφήβων όμως δεν είναι ένα αμελητέο νούμερο και δεν χρειάζεται να είσαι ΛΟΑΤΚΙ για να θιχτείς, χρειάζεται απλώς να τάσσεσαι υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και να υποστηρίζεις την αγάπη σε όλες τις μορφές της. Ακόμα και σε αυτές που δεν μπορείς να καταλάβεις. Υπάρχουν πολλοί ΛΟΑΤΚΙ μαθητές που ακούγοντας εκπαιδευτικούς, άτομα που θα έπρεπε να αποτελούν πρότυπο για τα παιδιά, να εκφράζουν ρητορική μίσους ουσιαστικά ωθούνται στην απομόνωση, στην απόκρυψη του σεξουαλικού προσανατολισμού τους και στην καταπίεση των συναισθημάτων τους.


Η ελληνική παιδεία γενικότερα δεν αντιμετωπίζει την ομοφοβία ως ένα υπαρκτό πρόβλημα. Ως έφηβη, αλλά και τώρα που είμαι ενήλικη, θεωρούσα και θεωρώ το σχολικό περιβάλλον ως μια μικρογραφία της κοινωνίας. Ποτέ μου δεν θεώρησα ότι το σχολείο είναι απλώς ένας μεσολαβητής στείρας γνώσης, αλλά ότι διδάσκει πώς, παρά τις διαφορές μας, έχουμε όλοι ίσα δικαιώματα και οφείλουμε να συνεργαζόμαστε με διαφορετικούς ανθρώπους συνεχώς και να τους «ανεχόμαστε». Συχνά σε σχολεία, λοιπόν, υπάρχουν προγράμματα για πρόσφυγες, μετανάστες, άτομα που όντως θεωρούνται μια ευπαθή κοινωνική ομάδα και μπορούμε να το παραδεχθούμε ως κοινωνία. Δυστυχώς όμως δεν γίνεται το ίδιο και με τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα. Η κοινωνία, και ειδικότερα η σχολική κοινότητα, δεν παραδέχεται ότι η ομοφοβία είναι ένα υπαρκτό πρόβλημα. Αναφορά σε ΛΟΑΤΚΙ δικαιώματα θα γίνει μόνο εάν παρουσιαστεί κάποιο έντονο κρούσμα ομοφοβίας. Υπάρχουν βέβαια ακόμα περιπτώσεις που οι ίδιοι οι καθηγητές δεν καταδικάζουν την ομοφοβία στα σχολεία, ακόμα και αν υπάρχουν θύματα.

Το σχολείο δεν μας προετοιμάζει για να γίνουμε σωστοί πολίτες, σεβόμενοι τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων, ακόμα και των ΛΟΑΤΚΙ. Ένας τόσο σημαντικός παράγοντας κοινωνικοποίησης, δεν προάγει την ισότητα σε όλους τους τομείς, δεν έχει μεριμνήσει ώστε να αποφεύγονται ρατσιστικές και ειδικότερα ομοφοβικές συμπεριφορές γενικότερα, έχει εμβαθύνει μόνο στην μετάδοση γνώσεων. Το σχολικό περιβάλλον με λίγα λόγια δεν φέρεται ως μικρογραφία της κοινωνίας, δεν μας προετοιμάζει για το πώς να δεχτούμε άτομα που ίσως είναι πιο διαφορετικά από εμάς σε κάποιο τομέα.

Εμπειρία από το σχολικό περιβάλλον

Όλα ξεκίνησαν στην Α’ Λυκείου, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. (2014). Μια αναφορά της καθηγήτριας σε έναν θάνατο ενός ατόμου ήταν αρκετή για να υπάρξει η απάντηση από μια συμμαθήτρια «καλά έπαθε, λέγανε ότι ήταν γκέι». Η συγκεκριμένη συμμαθήτρια γνώριζε από αλλού τον σεξουαλικό προσανατολισμό μου. Γενικότερα, ήμουν ένα άτομο που, παρόλο που δεν έκρυβα κάτι τέτοιο, δεν το είχα δηλώσει ανοιχτά. Εκείνη την ώρα, λοιπόν, εν βρασμώ ψυχής, απάντησα και ρώτησα εάν θεωρεί ότι όλοι οι άνθρωποι με διαφορετική σεξουαλικότητα πρέπει να πεθαίνουν, καθώς και εγώ δεν αυτοπροσδιορίζομαι ως στρέιτ. Η κοπέλα πάγωσε, διότι δεν ήξερε τι ακριβώς έπρεπε να απαντήσει. Είχε βασιστεί στην ετεροκανονικότητα που επικρατεί στο σχολικό περιβάλλον αλλά και γενικότερα στη κοινωνία και θεωρούσε πως, παρόλο που θα με προσβάλει, εγώ θα σιωπήσω, θα κρατήσω μέσα μου όλα αυτά τα αρνητικά συναισθήματα που μου προξένησε, πώς είναι ένα γεγονός για το οποίο θα έπρεπε να ντρέπομαι.

Όντως πολλοί έφηβοι, ειδικά σε αυτή την ηλικία, θεωρούν πως το να μαθευτεί κάτι τέτοιο στη σχολική τους πορεία είναι κάτι που θα τους στιγματίσει στη μετέπειτα ζωή τους, τόσο από τους καθηγητές, όσο και από τους ίδιους τους συμμαθητές, που αισθάνονται ότι θα τους χλευάσουν, θα τους περιθωριοποιήσουν. Γενικά, σε αυτήν την ηλικία πολλά άτομα δεν μπορούν να διαχειριστούν το γεγονός αυτό. Όχι το γεγονός αυτό καθαυτό, αλλά την αντιμετώπιση του κοινωνικού περίγυρου αφού το παραδεχτούν. Τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα εξάλλου, δέχονται ρατσισμό όχι μόνο από την κοινωνία και άλλους εξωτερικούς παράγοντες, αλλά και από την ίδια τους την οικογένεια. Το σχολείο λοιπόν παίζει καθοριστικό ρόλο στο κατά πόσο αυτοί οι έφηβοι θα διαχειριστούν σωστά αυτό το γεγονός. Οφείλει να «αγκαλιάσει» αυτά τα άτομα και να τα στηρίξει όταν θα προβούν σε αυτό το σημαντικό βήμα.

Στο σχολείο αυτό λοιπόν οι εκπαιδευτικοί με στήριξαν αρκετά. Συγκεκριμένα, η καθηγήτρια του συγκεκριμένου μαθήματος, με υποστήριξε αμέσως και δεν επέτρεψε να συνεχίσουν τα ομοφοβικά σχόλια, όχι απλά εναντίον μου, αφού μίλησα, αλλά και μόλις ακούστηκε αυτό το ομοφοβικό σχόλιο. Αυτό ήταν κάτι πολύ θετικό για την πορεία μου και για το πώς θα διαχειριστώ την κοινωνία, μου έδωσε θάρρος. Φυσικά, το θέμα πήρε έκταση και, εφόσον ακούστηκε κάτι τέτοιο σε μια τάξη Λυκείου, μαθεύτηκε στο υπόλοιπο σχολείο και στους περισσότερους καθηγητές. Συγκεκριμένα, η διευθύντρια μου και η συγκεκριμένη καθηγήτρια με στήριξαν πολύ σε όλη μου τη σχολική πορεία. Δεν με στήριξαν μόνο εκείνη τη μέρα, αλλά εξασφάλισαν ότι δεν θα δεχθώ ρατσισμό οποιασδήποτε μορφής λόγω αυτού του χαρακτηριστικού. Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως δεν ήμουν το μόνο ΛΟΑΤΚΙ άτομο. Γενικότερα ο τρόπος έκφρασής μου συνάδει συχνά με τα στερεότυπα της κοινωνίας, οπότε δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερα προβλήματα. Όταν πήρα θέση για να υποστηρίξω έναν ΛΟΑΤΚΙ συμμαθητή μου που είχε πέσει θύμα βίας το θέμα δεν αποσιωπήθηκε. Αντιθέτως, έγινε ανοιχτή συζήτηση στις περισσότερες τάξεις για το γεγονός και αναλύθηκε το πώς πρέπει να φέρονται σε ΛΟΑΤΚΙ άτομα. Αυτό για εμένα ήταν ένα πολύ θετικό βήμα, διότι πολλά ΛΟΑΤΚΙ άτομα που δεν είχαν ανοιχτεί πήραν δύναμη από αυτές τις συζητήσεις και φυσικά δεν αποσιωπήθηκε το ομοφοβικό περιστατικό.

Γενικότερα, δεν αντιμετωπίζουν όλοι από το οικογενειακό περιβάλλον θετικά ένα ΛΟΑΤΚΙ άτομο. Αυτό συνέβη και με τη δική μου περίπτωση. Αυτοί οι εκπαιδευτικοί αποτέλεσαν συγγενείς που εγώ δεν είχα. Ήξερα ότι μπορώ να αισθάνομαι ασφάλεια στο σχολείο μου. Ήξερα ότι υπάρχουν αδιάφοροι ή και ομοφοβικοί εκπαιδευτικοί στο σχολείο μου. Είχα ακούσει και εγώ ομοφοβικά σχόλια από κάποιους. Η πλειοψηφία όμως ήταν εκπαιδευτικοί που όντως ενδιαφέρονταν να ακούσουν το διαφορετικό, να το στηρίξουν και να το «αγκαλιάσουν».

Κατά μία έννοια θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά τυχερό, διότι ήξερα ότι το σχολείο μου ήταν ένα σχετικά ασφαλές περιβάλλον για εμένα. Παρόλο που έχω δεχθεί ομοφοβική επίθεση στην εφηβεία μου, αυτή δεν ήταν στο σχολείο και στο σχολικό μου περιβάλλον ποτέ δεν μου απαγόρευσαν να είμαι ο εαυτός μου, να εκφράζομαι ελεύθερα σχετικά με τη σεξουαλικότητά μου. Θεωρώ παράλληλα τον εαυτό μου τότε άτυχο, αλλά και όλους τους ΛΟΑΤΚΙ μαθητές, καθώς χρειάστηκε να βρεθώ εγώ ή άλλοι 3-4 μαθητές/μαθήτριες στο συγκεκριμένο σχολείο, ώστε να θιχτεί ανοιχτά το συγκεκριμένο θέμα. Μέχρι να κάνω την αρχή εγώ όλοι όσοι δεν ήμασταν ετεροφυλόφιλα ή cis άτομα θεωρούσαμε πώς το coming out στο σχολείο θα ήταν μια καταστροφή.

Πραγματικά, σε πολλά σχολεία της Ελλάδας και του κόσμου το coming out αποτελεί καταστροφή. Οι εκπαιδευτικοί όχι απλά δεν φροντίζουν το παιδί ύστερα να μην στοχοποιηθεί, αλλά συμβάλλουν άμεσα ή έμμεσα στην κακοποίηση που δέχεται. Αυτό λοιπόν είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει ριζικά, διότι δεν συνάδει με τα ανθρώπινα δικαιώματα και επειδή το σχολικό περιβάλλον θα έπρεπε να είναι ένα περιβάλλον προστασίας για κάθε παιδί, διαφορετικό ή όχι. Οι εκπαιδευτικοί που προανέφερα λοιπόν ενδιαφέρθηκαν για κάθε παιδί που δεχόταν ρατσισμό για οποιοδήποτε χαρακτηριστικό του και μάλιστα έχω κρατήσει επαφή με κάποιους και συχνά τους παραπέμπω σε αντιρατσιστικό υλικό, αλλά και υλικό του Πολύχρωμου Σχολείου. Με λίγα λόγια, τους ώθησα να μεριμνούν ανεξάρτητα από το αν υπάρχει κάποιο ανοιχτά ΛΟΑΤΚΙ παιδί στο σχολείο που διδάσκουν.

Επιλογικά, θεωρώ πώς αυτοί είναι οι σωστοί και πραγματικοί εκπαιδευτικοί. Αυτοί που, παρά τις απόψεις τους ή τις γνώσεις που έχουν να μεταδώσουν στους μαθητές και στις μαθήτριές τους, εστιάζουν στο να είναι το σχολείο όπου διδάσκουν ένα ασφαλές περιβάλλον. Αυτοί οι εκπαιδευτικοί αποτελούν πρότυπο, όχι αυτοί που προτάσσουν τις προσωπικές ρατσιστικές τους πεποιθήσεις. Δυστυχώς, ακόμα στη σύγχρονη Ελλάδα αυτοί οι καθηγητές είναι μειοψηφία. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει. Και πρέπει να παλέψουμε όλοι για αυτό. Το σχολείο είναι και θα έπρεπε να είναι ένα περιβάλλον αποδοχής και ένα περιβάλλον που θα μας παρουσιάζει καθετί διαφορετικό, όχι μόνο ό,τι μας μοιάζει.

http://rainbowschool.gr/2018/05/10/lgbt ... ly-school/

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 21:27
από Otto Weininger
Εντάξει μας έπεισε η μαντάμ. Ούτε τα προσχήματα.

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 21:41
από Εμπεδοκλής
Τι θα περίμενε κανείς να γράφει μία τύπισσα ένα κείμενο που έχει αναρτηθεί σε ένα site ΜΚΟ που βασίζει την ύπαρξη του στο να υπάρχει πρόβλημα με την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας στα σχολεία; Αν δεν ισχυριζόταν ότι υπάρχει πρόβλημα κινδύνευε να μείνει άνεργη...

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 21:51
από Dwarven Blacksmith
Εμπεδοκλής έγραψε: 22 Μάιος 2018, 21:41 Τι θα περίμενε κανείς να γράφει μία τύπισσα ένα κείμενο που έχει αναρτηθεί σε ένα site ΜΚΟ που βασίζει την ύπαρξη του στο να υπάρχει πρόβλημα με την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας στα σχολεία; Αν δεν ισχυριζόταν ότι υπάρχει πρόβλημα κινδύνευε να μείνει άνεργη...
Ρε μας δουλεύεις; Στην 1η σελίδα ισχυρίζεσαι ότι το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο απ΄ όσο λένε.
Εμπεδοκλής έγραψε: 22 Μάιος 2018, 13:14
whitegreek έγραψε: 21 Μάιος 2018, 23:38 Σε ποσοστό 84,9%, τα παιδιά ακούν στο σχολείο τη λέξη “γκέι” με αρνητική χροιά
Δηλαδή υποστηρίζουν ότι υπάρχει ένα 15,1% που ακούει να λένε "Ουάου ένας γκέι. Πάρε μας και εμάς..."
whitegreek έγραψε: 21 Μάιος 2018, 23:38 Το 65,1% των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων δεν έχουν ακούσει τίποτα θετικό για ΛΟΑΤΚΙ άτομα σε κάποιο μάθημα του σχολείου
Δηλαδή υπάρχει ένα 34,9% που έχει ακούσει κάτι θετικό για τα τρανς; Αν του είπε κάποιος ότι αν δεν βρίσκει χρήματα να βάλει γόβες και να πάει να κάνει πιάτσα στη Συγγρού δεν το είπε για καλό...

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 17:25
από blackpaint
Στους προνομιουχους, η ισοτητα γινεται αντιληπτη ως καταπιεση.

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 18:30
από Πορφύριος Εξαρχίδης
Μια χαρά τα λέει η λοατκι κοπελιά παραπάνω.

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 19:38
από Εμπεδοκλής
Dwarven Blacksmith έγραψε: 22 Μάιος 2018, 21:51
Εμπεδοκλής έγραψε: 22 Μάιος 2018, 21:41 Τι θα περίμενε κανείς να γράφει μία τύπισσα ένα κείμενο που έχει αναρτηθεί σε ένα site ΜΚΟ που βασίζει την ύπαρξη του στο να υπάρχει πρόβλημα με την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας στα σχολεία; Αν δεν ισχυριζόταν ότι υπάρχει πρόβλημα κινδύνευε να μείνει άνεργη...
Ρε μας δουλεύεις; Στην 1η σελίδα ισχυρίζεσαι ότι το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο απ΄ όσο λένε.
Εμπεδοκλής έγραψε: 22 Μάιος 2018, 13:14
whitegreek έγραψε: 21 Μάιος 2018, 23:38 Σε ποσοστό 84,9%, τα παιδιά ακούν στο σχολείο τη λέξη “γκέι” με αρνητική χροιά
Δηλαδή υποστηρίζουν ότι υπάρχει ένα 15,1% που ακούει να λένε "Ουάου ένας γκέι. Πάρε μας και εμάς..."
whitegreek έγραψε: 21 Μάιος 2018, 23:38 Το 65,1% των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων δεν έχουν ακούσει τίποτα θετικό για ΛΟΑΤΚΙ άτομα σε κάποιο μάθημα του σχολείου
Δηλαδή υπάρχει ένα 34,9% που έχει ακούσει κάτι θετικό για τα τρανς; Αν του είπε κάποιος ότι αν δεν βρίσκει χρήματα να βάλει γόβες και να πάει να κάνει πιάτσα στη Συγγρού δεν το είπε για καλό...
Άλλο αρνητικό, άλλο αποδεκτό. Και το να μην έχεις πόδια είναι αρνητικό αλλά δεν σημαίνει ότι δεν αποδεχόμαστε έναν κουτσό...

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 19:42
από Eθνικοκοινωνιστης


περηφανος που ειμαι σταλινικος

ολοσωστα ο μαρξ και ο ενγκελ ειχαν περιγραψει αυτες τις παρεκκλισεις ως δημιουργηματα του καπιταλισμου για να χειραγωγουν τις μαζες και να διαιωνιζεται η καπιταλιστικη σκλαβια :g030:

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 19:46
από Yochanan
μισο εμπεδοκλα, μισο. καποιος που ειναι κουτσος εχει οντως ενα προβλημα - του λειπει ενα ποδι και δεν μπορεί να κάνει ενα σωρό πράματα που μπρει να θελει.εσύ το ιδιο - έχεις ικανοτητες κάτω απο το μέσο ορο και σε κρατάει πίσω στη ζωή σου απο το να κανεις αυτα που θες. Ο ομοφυλοφιλος ομως τι προβλημα εχει που δεν του το δημιουργεις εσυ;

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 19:58
από Εμπεδοκλής
Yochanan έγραψε: 23 Μάιος 2018, 19:46 μισο εμπεδοκλα, μισο. καποιος που ειναι κουτσος εχει οντως ενα προβλημα - του λειπει ενα ποδι και δεν μπορεί να κάνει ενα σωρό πράματα που μπρει να θελει.εσύ το ιδιο - έχεις ικανοτητες κάτω απο το μέσο ορο και σε κρατάει πίσω στη ζωή σου απο το να κανεις αυτα που θες. Ο ομοφυλοφιλος ομως τι προβλημα εχει που δεν του το δημιουργεις εσυ;
Διορθώνω. Όχι κουτσός, επιληπτικός. Γενικά, ένας ομοφυλόφιλος δύσκολα προκόβει. Λόγω του προβλήματος του μπορεί να αντεπεξέλθει και να αποδώσει μόνο στο χώρο του θεάματος, άντε και στην πολιτική. Υπάρχουν όμως κάποιοι λίγοι που μπορούν και τα καταφέρνουν σε άλλους τομείς.

Επειδή όμως είναι άνθρωποι που το πρόβλημα τους είναι γενετικό καλό θα ήταν να έχουν το σεβασμό μας και την αποδοχή μας. Δεν ήταν κάτι που το επέλεξε.

Δεν φταίει αυτός που οι εγκεφαλικές του λειτουργίες και οι ορμόνες τον αναγκάζουν να φορά γόβες και να βγαίνει στη Συγγρού για να έχει σεξουαλική επαφή. Δεν φταίει αυτός που αναγκάζεται να ψωνίζει κανένα Πακιστανό ή Γεωργιανό από τη Βάθης και να κινδυνεύει να τον βρει η αστυνομία σφαγμένο στο σπίτι του.

Πρέπει να σκύψουμε πάνω από το πρόβλημα τους και να τους βοηθήσουμε. Μπορεί το κράτος, ας πούμε, μετά την επιδότηση, των ειδικών σχολείων για ΑΜΕΑ, από τους φόρους μας, να επιδοτήσει και τα γκέι μπαρ και την κατασκευή ειδικών χώρων για να ψωνίζονται τα τραβεστί. Είναι και αυτοί άνθρωποι. Τι αξία έχει ένα ευρώ πάνω στους φόρους μας...

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 20:05
από Yochanan
Αμα πληρώνατε φόρους εμπέδοκλα δε θα ήσασταν τωρα ο περίγελος της οικουμένης οπότε αστο αυτο καταμέρους. Ας πιάσουμε τη χαζομάρα που είπες για τους ομοφυλόφιλους που δύσκολα προκόβουν. Άπειρα παραδείγματα επιτυχημένων σε όλους τους τομεις. Αν δουλευες στην πραγματική οικονομια και οχι σε καποιο sinecure που σε διόρισε ο θείος Δημήτρης από τις Κουκουβάουνες θα το είχες δει αυτο.

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 20:44
από Εμπεδοκλής
Yochanan έγραψε: 23 Μάιος 2018, 20:05 Αμα πληρώνατε φόρους εμπέδοκλα δε θα ήσασταν τωρα ο περίγελος της οικουμένης οπότε αστο αυτο καταμέρους. Ας πιάσουμε τη χαζομάρα που είπες για τους ομοφυλόφιλους που δύσκολα προκόβουν. Άπειρα παραδείγματα επιτυχημένων σε όλους τους τομεις. Αν δουλευες στην πραγματική οικονομια και οχι σε καποιο sinecure που σε διόρισε ο θείος Δημήτρης από τις Κουκουβάουνες θα το είχες δει αυτο.
Εικόνα

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 20:55
από Nandros
Εμπεδοκλής έγραψε: 23 Μάιος 2018, 19:58
Yochanan έγραψε: 23 Μάιος 2018, 19:46μισο εμπεδοκλα, μισο. καποιος που ειναι κουτσος εχει οντως ενα προβλημα - του λειπει ενα ποδι και δεν μπορεί να κάνει ενα σωρό πράματα που μπρει να θελει.εσύ το ιδιο - έχεις ικανοτητες κάτω απο το μέσο ορο και σε κρατάει πίσω στη ζωή σου απο το να κανεις αυτα που θες. Ο ομοφυλοφιλος ομως τι προβλημα εχει που δεν του το δημιουργεις εσυ;
Διορθώνω. Όχι κουτσός, επιληπτικός. (1) Γενικά, ένας ομοφυλόφιλος δύσκολα προκόβει. Λόγω του προβλήματος του μπορεί να αντεπεξέλθει και να αποδώσει μόνο στο χώρο του θεάματος, άντε και στην πολιτική. Υπάρχουν όμως κάποιοι λίγοι που μπορούν και τα καταφέρνουν σε άλλους τομείς.
Επειδή όμως είναι άνθρωποι που το πρόβλημα τους είναι γενετικό (2) καλό θα ήταν να έχουν το σεβασμό μας και την αποδοχή μας. Δεν ήταν κάτι που το επέλεξε.

Δεν φταίει αυτός που οι εγκεφαλικές του λειτουργίες και οι ορμόνες τον αναγκάζουν να φορά γόβες (3) και να βγαίνει στη Συγγρού για να έχει σεξουαλική επαφή. Δεν φταίει αυτός που αναγκάζεται να ψωνίζει κανένα Πακιστανό ή Γεωργιανό από τη Βάθης και να κινδυνεύει να τον βρει η αστυνομία σφαγμένο στο σπίτι του.

Πρέπει να σκύψουμε πάνω από το πρόβλημα τους και να τους βοηθήσουμε. (4) Μπορεί το κράτος, ας πούμε, μετά την επιδότηση, των ειδικών σχολείων για ΑΜΕΑ, από τους φόρους μας, να επιδοτήσει και τα γκέι μπαρ και την κατασκευή ειδικών χώρων για να ψωνίζονται τα τραβεστί (5). Είναι και αυτοί άνθρωποι. Τι αξία έχει ένα ευρώ πάνω στους φόρους μας...
(1) Ποιος το βεβαιώνει αυτό; Δύο γκέι μου έτυχαν στην πλώρη τόσα χρόνια στην ζωή μου και ο ένας ήταν πετυχημένος διαφημιστής και ο άλλος αρχιλογιστής σε μεγάλη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων.
(2) Ποιος το βεβαιώνει αυτό; Οι ειδικοί επιστήμονες κάνουν ακόμα υποθέσεις, αλλά οι σουπερεπιστήμονες του πχόρουμ ξέρουν!
(3) Κάποιος να του εξηγήσει ότι άλλο ομοφυλόφιλος και άλλο τραβεστί!
(4) Δεν έχουν ανάγκη βοηθείας αλλά ισότητας. Αντίθετα, βοήθεια θέλουν αυτοί που τους κάνουν απαρτχάιντ.
(5) Το κράτος επιδοτεί τα μπαρ που πάνε οι παντρεμένοι και ψωνίζονται με Βουλγάρες; :003:
.
.

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2018, 12:59
από Dorian
Βινόσαυρος έγραψε: 22 Μάιος 2018, 13:15
Dorian έγραψε: 22 Μάιος 2018, 13:12
Juno έγραψε: 22 Μάιος 2018, 00:12 Δηλαδή αν οι γονείς δεν καλέσουν αυτό το αγοράκι στα γενέθλια του παιδιού τους, θα τους στείλουν σε γκουλαγκ για αναμόρφωση;

Εικόνα
ναι, γιατί σου κάνει εντύπωση. ήδη υπάρχουν άνθρωποι που διώκονται με τον νόμο της ΝΔ επειδή συμμετείχαν απλώς σε αντιμεταναστευτικές διαδηλώσεις. θα διωχθούν οι γονείς. τώρα ακριβώς πως θα δείξει.
Και τα παιδια θα τα αναδεχτουν οικογενεις που τα αγαπούν και δεν τα γεμίζουν μισος
πολύ πιθανόν, να το έχουν υπόψη τους ενδιαφερόμενοι που το παίζουν ακόμα "χαλαροί" όπως η Juno. Αυτή είναι η "ελευθερία" που υπόσχεται η νέα τάξη. Με δαιμονική διαστροφή θα ισχυριστεί ότι είναι επιπλέον και φιλελεύθερο. Ούτε δικαίωμα επιλογής στην συγχρώτιση, ούτε το να έχεις την θρησκεία σου και να έχεις τις αρχές που επιθυμείς, ούτε να αναθρέφεις τα παιδιά σου με τις αντίστοιχες αρχές.

Re: Ομοφοβικό κλίμα στα ελληνικά σχολεία διαπιστώνει έρευνα

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2018, 13:16
από blackpaint
Εμπεδοκλής έγραψε: 23 Μάιος 2018, 19:58 Γενικά, ένας ομοφυλόφιλος δύσκολα προκόβει.
γραμμενο σε υπολογιστη, που οπως ολοι οι υπολογιστες, βασιστηκαν πανω στα μοντελα του Αλαν Τουρινγκ.