Σελίδα 4 από 6

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2019, 08:12
από πατησιωτης
Maspoli έγραψε: 30 Σεπ 2019, 07:59 Η Γερμανία είναι σύμμαχος με τη Γαλλία η οποία έχει πυρηνικά, δε σημαίνει ότι η προσέγγισή της με τη Ρωσία θα ερχόταν σε αντίθεση με το συμφέρον της Γαλλίας (το αντίθετο).
Και όμως όλη η ιστορία της ευρωζώνης που μας ταλαιπωρεί έγινε για να δέσουν οι Γάλλοι τους Γερμανούς στη δική τους συμμαχία και να τους αποτρέψουν από συμμαχία με τη Ρωσία.Ο Μιτεράν είπε τότε ότι δεν υπογράφει την επανένωση της Γερμανίας εάν δεν δεχθούν το ευρώ.
Προς το παρόν η Γερμανία απολαμβάνει τον ενισχυμένο ρόλο της στην ΕΕ και διστάζει πολύ να κάνει ταρζανιές.Πιο πιθανό είναι να καταρρεύσει το σύστημα εάν βγει κάποιος ακόμη πιο απομονωτιστής από τον Τραμπ και αποσύρει την Αμερική από το ΝΑΤΟ παρά να κινηθούν μόνοι τους οι Γερμανοί.
Όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι. :D Η μόνη πετυχημένη κίνηση εξωτερικής πολιτικής που έκανε η Γερμανία τον τελευταίο αιώνα ήταν η πρόσδεση στη δυτική συμμαχία.Τα άλλα οδήγησαν σε παγκόσμιους πολέμους και καταστροφή.

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2019, 08:25
από Maspoli
πατησιωτης έγραψε: 30 Σεπ 2019, 08:12
Maspoli έγραψε: 30 Σεπ 2019, 07:59 Η Γερμανία είναι σύμμαχος με τη Γαλλία η οποία έχει πυρηνικά, δε σημαίνει ότι η προσέγγισή της με τη Ρωσία θα ερχόταν σε αντίθεση με το συμφέρον της Γαλλίας (το αντίθετο).
Και όμως όλη η ιστορία της ευρωζώνης που μας ταλαιπωρεί έγινε για να δέσουν οι Γάλλοι τους Γερμανούς στη δική τους συμμαχία και να τους αποτρέψουν από συμμαχία με τη Ρωσία.Ο Μιτεράν είπε τότε ότι δεν υπογράφει την επανένωση της Γερμανίας εάν δεν δεχθούν το ευρώ.
Προς το παρόν η Γερμανία απολαμβάνει τον ενισχυμένο ρόλο της στην ΕΕ και διστάζει πολύ να κάνει ταρζανιές.Πιο πιθανό είναι να καταρρεύσει το σύστημα εάν βγει κάποιος ακόμη πιο απομονωτιστής από τον Τραμπ και αποσύρει την Αμερική από το ΝΑΤΟ παρά να κινηθούν μόνοι τους οι Γερμανοί.
Όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι. :D Η μόνη πετυχημένη κίνηση εξωτερικής πολιτικής που έκανε η Γερμανία τον τελευταίο αιώνα ήταν η πρόσδεση στη δυτική συμμαχία.Τα άλλα οδήγησαν σε παγκόσμιους πολέμους και καταστροφή.
Ιστορικά, η πιο αποτυχημένη κίνηση στην εξωτερική πολιτική της Γερμανίας ήταν να σπάσει, επί Γουλιέλμου του Β', τη συνεννόησή της με τη Ρωσία αντιστρέφοντας τον σχεδιασμό του Βίσμαρκ. Αναγνωρίζεις βλέπω ότι η Γαλλία δεν έχει κανέναν λόγο να μην επιθυμεί συνεννόηση με τη Ρωσία. Το δέσιμο Γερμανίας-Γαλλίας σε συνδυασμό με την ούτως ή άλλως μείωση της αγγλοσαξωνικής επιρροής στην ΕΕ (ότι και να γίνει τελικά με το Brexit) θα ωθήσουν τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση, δεν θα είναι αποτέλεσμα ταρζανιάς αλλά αποτέλεσμα κοινής λογικής.

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2019, 09:39
από Αρίστος
Northern Spirit έγραψε: 29 Σεπ 2019, 21:27
Αρίστος έγραψε: 29 Σεπ 2019, 21:09



Απο δικο μου αρθρο.

Tο Bloomberg παρουσίασε το 2018 μιά μελέτη που ανέφερε πως οι εξαγορές εταιρειών και οι επενδύσεις στην Ευρώπη από την Κίνα ανήλθαν τουλάχιστον στα 260 δισεκατομμύρια τα τελευταία 10 χρόνια. Το Bloomberg για να καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα εξέτασε προσεκτικά 678 συμφωνίες της Κίνας σε 30 ευρωπαικές χώρες. Ανάμεσα στις εταιρείες που εξαγόρασε ήταν η ιταλική βιομηχανία ελαστικών Pirelli και η ιρλανδική εταιρεία ενοικίασης αεροσκαφών Avolon Holdings Ltd. Παράλληλα οι Κινέζοι αγόρασαν (ολικώς η μερικώς) έξη λιμάνια, τέσσερα αεροδρόμια, αιολικά πάρκα σε εννέα χώρες και 13 ποδοσφαιρικές ομάδες. Οι περισσότερες εξαγορές και επενδύσεις έγιναν στην Ελβετία (66,71 δις) και στην Βρετανία (57,7 δις).

Ιδιαίτερο στρατηγικό ενδιαφέρον όμως έχει εκδηλώσει η Κίνα για τις χώρες του ευρωπαικού νότου. Οι εξαγορές και επενδύσεις της στην Ιταλία ανέρχονται στα 25,56 δις, σημαντικά μεγαλύτερες από αυτές στη Γερμανία (16,61 δις). Πορτογαλία, Ισπανία και Ελλάδα είναι επίσης χώρες-κλειδιά για την διείσδυση της στην Ευρώπη. Στην Πορτογαλία μιά κινέζικη εταιρεία έγινε μέτοχος της κρατικής εταιρείας δικτύου ενέργειας. Άλλες κινέζικες εταιρείες απόκτησαν μερίδια στον εθνικό αερομεταφορέα της Πορτογαλίας, σε ασφαλιστικές, σε νοσοκομεία, σε ακίνητα, σε εφημερίδες και ραδιοφωνικούς σταθμούς.

.
Ασε τα τελευταια 10 χρονια και τα αρθρα του 2018..Στατιστικες της τελευταις διετιας να βαλεις και μαζι και αρθρα του 2019.

Aρθρο σαν αυτο:
U.S. investment in Malaysia up sharply as trade row with China drags on

KUALA LUMPUR (Reuters) - Malaysia approved U.S. investment worth $5.62 billion in the first half of the year compared with $113 million the previous year, the government said on Wednesday, a possible sign of a diversion of U.S. business as a trade row with China drags on.

U.S. and Chinese companies alike are looking at moving some of their manufacturing out of China to escape tit-for-tat tariffs imposed on each other’s products.

Economists say Vietnam and Malaysia are likely to be the biggest beneficiaries, though countries such as India are also trying to attract companies such as Apple (AAPL.O), Foxconn (2354.TW) and Wistron Corp (3231.TW).

Total approved proposals from Chinese companies dipped to 5.1 billion ringgit this year from 5.69 billion a year earlier.
https://www.reuters.com/article/us-usa- ... SKCN1VP1H0

50 φορες επανω οι Αμερικανικες επενδυσεις σε ενα χρονο..

ή αυτο
The Problem With China's Investments -- From Malaysia To Sri Lanka, Pakistan, And Uganda
https://www.forbes.com/sites/panosmourd ... nd-uganda/


Oλα αυτα τα ασχετα που ανεβασες ΔΕΝ αναιρουν οτι η Κινα τα τελευταια 10 χρονια επενδυσε 260 ΔΙΣ στην Ευρωπη αγοραζοντας τα παντα.

Επιπλεον το ποσο των κινεζικων επενδυσεων ειναι αρκετα μεγαλυτερο πρωτον γιατι το Βloomberg δεν εξετασε ολες τις συμφωνιες και δευτερον γιατι καποιες κινεζικες εταιρειες που εξαγορασαν διαφορα δηλωσαν σαν εδρα ευρωπαικο εδαφος.

Για παραδειγμα:

Υπάρχουν επίσης κινέζικες επενδύσεις στην Ελλάδα που δεν καταχωρούνται άμεσα στην Κίνα γιατί γίνονται μέσω άλλων χωρών. Για παράδειγμα το 24% της εξαγοράς του ΑΔΜΗΕ έγινε από την κινέζικη εταιρεία State Grid αλλά επειδή πραγματοποιήθηκε μέσω της αγγλικής εταιρείας State Grid Europe Ltd εμφανίζεται στην Τράπεζα της Ελλάδας σαν επένδυση από τη Βρετανία.

.

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2019, 10:24
από Northern Spirit
Αρίστος έγραψε: 30 Σεπ 2019, 09:39
Northern Spirit έγραψε: 29 Σεπ 2019, 21:27
Αρίστος έγραψε: 29 Σεπ 2019, 21:09



Απο δικο μου αρθρο.

Tο Bloomberg παρουσίασε το 2018 μιά μελέτη που ανέφερε πως οι εξαγορές εταιρειών και οι επενδύσεις στην Ευρώπη από την Κίνα ανήλθαν τουλάχιστον στα 260 δισεκατομμύρια τα τελευταία 10 χρόνια. Το Bloomberg για να καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα εξέτασε προσεκτικά 678 συμφωνίες της Κίνας σε 30 ευρωπαικές χώρες. Ανάμεσα στις εταιρείες που εξαγόρασε ήταν η ιταλική βιομηχανία ελαστικών Pirelli και η ιρλανδική εταιρεία ενοικίασης αεροσκαφών Avolon Holdings Ltd. Παράλληλα οι Κινέζοι αγόρασαν (ολικώς η μερικώς) έξη λιμάνια, τέσσερα αεροδρόμια, αιολικά πάρκα σε εννέα χώρες και 13 ποδοσφαιρικές ομάδες. Οι περισσότερες εξαγορές και επενδύσεις έγιναν στην Ελβετία (66,71 δις) και στην Βρετανία (57,7 δις).

Ιδιαίτερο στρατηγικό ενδιαφέρον όμως έχει εκδηλώσει η Κίνα για τις χώρες του ευρωπαικού νότου. Οι εξαγορές και επενδύσεις της στην Ιταλία ανέρχονται στα 25,56 δις, σημαντικά μεγαλύτερες από αυτές στη Γερμανία (16,61 δις). Πορτογαλία, Ισπανία και Ελλάδα είναι επίσης χώρες-κλειδιά για την διείσδυση της στην Ευρώπη. Στην Πορτογαλία μιά κινέζικη εταιρεία έγινε μέτοχος της κρατικής εταιρείας δικτύου ενέργειας. Άλλες κινέζικες εταιρείες απόκτησαν μερίδια στον εθνικό αερομεταφορέα της Πορτογαλίας, σε ασφαλιστικές, σε νοσοκομεία, σε ακίνητα, σε εφημερίδες και ραδιοφωνικούς σταθμούς.

.
Ασε τα τελευταια 10 χρονια και τα αρθρα του 2018..Στατιστικες της τελευταις διετιας να βαλεις και μαζι και αρθρα του 2019.

Aρθρο σαν αυτο:
U.S. investment in Malaysia up sharply as trade row with China drags on

KUALA LUMPUR (Reuters) - Malaysia approved U.S. investment worth $5.62 billion in the first half of the year compared with $113 million the previous year, the government said on Wednesday, a possible sign of a diversion of U.S. business as a trade row with China drags on.

U.S. and Chinese companies alike are looking at moving some of their manufacturing out of China to escape tit-for-tat tariffs imposed on each other’s products.

Economists say Vietnam and Malaysia are likely to be the biggest beneficiaries, though countries such as India are also trying to attract companies such as Apple (AAPL.O), Foxconn (2354.TW) and Wistron Corp (3231.TW).

Total approved proposals from Chinese companies dipped to 5.1 billion ringgit this year from 5.69 billion a year earlier.
https://www.reuters.com/article/us-usa- ... SKCN1VP1H0

50 φορες επανω οι Αμερικανικες επενδυσεις σε ενα χρονο..

ή αυτο
The Problem With China's Investments -- From Malaysia To Sri Lanka, Pakistan, And Uganda
https://www.forbes.com/sites/panosmourd ... nd-uganda/


Oλα αυτα τα ασχετα που ανεβασες ΔΕΝ αναιρουν οτι η Κινα τα τελευταια 10 χρονια επενδυσε 260 ΔΙΣ στην Ευρωπη αγοραζοντας τα παντα.

Επιπλεον το ποσο των κινεζικων επενδυσεων ειναι αρκετα μεγαλυτερο πρωτον γιατι το Βloomberg δεν εξετασε ολες τις συμφωνιες και δευτερον γιατι καποιες κινεζικες εταιρειες που εξαγορασαν διαφορα δηλωσαν σαν εδρα ευρωπαικο εδαφος.

Για παραδειγμα:

Υπάρχουν επίσης κινέζικες επενδύσεις στην Ελλάδα που δεν καταχωρούνται άμεσα στην Κίνα γιατί γίνονται μέσω άλλων χωρών. Για παράδειγμα το 24% της εξαγοράς του ΑΔΜΗΕ έγινε από την κινέζικη εταιρεία State Grid αλλά επειδή πραγματοποιήθηκε μέσω της αγγλικής εταιρείας State Grid Europe Ltd εμφανίζεται στην Τράπεζα της Ελλάδας σαν επένδυση από τη Βρετανία.

.

Αν μπεις στον κοσμο των εταιριων οπου οι συμφωνιες μετρουνται σε δεκαδες τρισεκατομυρια τα 260 δις που λες σε μια δεκαετια ειναι σταγονα στον Ωκεανο.

Τα δε προτζεκτς σε υπαναπτυκτες χωρες δεν ειναι ουτε κερδοφορα ουτε προκειται να ωφελησουνε οικονομικα την Κινα...Η δε πολιτικη τους σημασια ειναι περιορισμενη..
Το κλειδια ειναι τα προτζεκτς σε ανεπτυγμενες χωρες..
εκει οι ΗΠΑ του εχουνε σουταρει εντελως, η ΕΕ εχει σκληρυνει την θεση της, χωρες οπως η Ιαπωνια, η Κορεα και η Ινδια ειναι non-go για τους κινεζους, στη Μεση Ανατολη οπου εχουνε λεφτα δεν τους θελουνε ιδιαιτερα..
Απομενοηνε χωρες σαν το Πακισταν, καποιες της Αφρικης και καποιες φτωχες της Ασιας.

Επισης οι κινεζοι εχουνε παθει σοβαρη ζημια στην Ασια απο τον τροπο που χειριζονται το θεμα της κινεζικης θαλασσας οπου ουσιαστικα εχουνε επεκταθει εντος της ΑΟΖ μιας ντουζινας χωρων με τσαμπουκα τυπου Ερντογαν.

ΣΤην Ελλαδα μετα την επενδυση της Cosco (σημαντικη μεν αλλα οχι game changer) δνε εχουνε πετυχει κατι αλλο.

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2019, 17:15
από Hector Buas
Northern Spirit έγραψε: 29 Σεπ 2019, 20:09 ...
Απλοικες σκεψεις...Δηλαδη η Apple, η google κλπ θα τρεχουνε στην Κινα "για να μην μεινουνε εξω απο την Κινεζικη αγορα" για να τους κοπιαρουνε οι κινεζοι τα προιοντα και να τα ππυλανε στη συνεχεια πισω στη δυση ως Κινεζικα κλεβοντας τους πελατες τους; Εντελως αφελης..
...
Αν πραγματικά πιστεύει κάποιος πως η Google θα ήθελε να την "πετάξουν έξω" από μία αγορά 1,5 δις ανθρώπων (τόση είναι η αγορά της Κίνας, αν μπορεί κανείς να αντιληφθεί τι σημαίνει αυτό), δεν εχει κανένα δικαίωμα να αποκαλεί τους άλλους αφελείς. Κάπου αλλού πρέπει να ανζητήσει αφελείς.

Στα υπόλοιπα: Russia rolls out the red carpet for Huawei over 5G

Οι μόνοι που πραγματικά που μπορούν να συναγωνιστούν στα ίσια τους Κινέζους είναι οι Αμερικάνοι. Και το κάνουν. Αλλά την ίδια ώρα παρέχουν στους Κινέζους τεχνογνωσία για την οποία εκείνοι διαθέτουν πατέντες και για τις οποίες πληρώνουν ακριβά οι ΚΙνέζοι. Κανένας δεν θα ήθελε να δεί έναν ανταγωνισμό ανάμεσα στις Αμερικάνικες εταιρίες και τις ΚΙνεζικές για τις πατέντες αυτές, όπως είχαμε παλιά με τους Κορεάτες. Έτσι δουλεύει ο καπιταλισμός...

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2019, 23:50
από Juno
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 20:22
Juno έγραψε: 27 Σεπ 2019, 19:43
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 19:14 Την ωρα που ο ανοικος χουντογερος των ΗΠΑ δινει "μαχη" με τους Κινεζους απο το τουιτερ και οι φανατικοι εθνικιστες του Μπρεξιτ πολεμουνε Ευρωπαικους ανεμομυλους η ΕΕ προχωραει σε συμφωνια με την Ιαπωνια για μεγαλα εργα υποδομης σε παγκοσμιο επιπεδο με σαφη στοχο την Κινα:
Πες όμως ότι οι Κινέζοι παραβιάσει προκλητικά τα ιαπωνικά χωρικά ύδατα υπό την ανεπίσημη απειλή ότι αν οι Ιάπωνες πουν κιχ, θα τους κόψουν την παροχή σπανίων γαιών οι οποίες δεν είναι σπάνιες στην Κίνα και στις οποίες στηρίζεται η παραγωγή προϊόντων υψηλής τεχνολογίας άρα η οικονομία της Ιαπωνίας.
Και φυσικά οι Ιάπωνες κάνουν πως δεν βλέπουν τις παραβιάσεις.

Δεν υποστηρίζω κανένα από τους δύο. Και οι δυο καλοί είναι από μακριά.
Αλλά μην πιθηκίζεις, Πίθηκε.
Σιγα μην κοψουνε οτιδηποτε οι Κινεζοι..Εδω απειλουνε τους Αμερικανους και δεν ζοριζεται κανεις στις ΗΠΑ. Οι κινεζοι θα παθουνε μεγαλυτερες ζημιες αν κουνηθουνε..

Πχ μπορεις ανετα να τους κοψεις τις εισαγωγες πετρελαιου και μετα τελειωνουνε εκτος πολλων αλλων μετρων..

Υ.Γ. σε τι πηθικιζω; Απλα εγραψα οτι ΕΕ-Ιαπωνια δημιουργησαν συμφωνια ως αντιβαρο στην Κινα δεν ειπα κατι αλλο..
Μιλάμε αντίβαρο, όχι αστεία! :str8jack: :str8jack: :str8jack:

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2019, 10:35
από Northern Spirit
Hector Buas έγραψε: 30 Σεπ 2019, 17:15
Northern Spirit έγραψε: 29 Σεπ 2019, 20:09 ...
Απλοικες σκεψεις...Δηλαδη η Apple, η google κλπ θα τρεχουνε στην Κινα "για να μην μεινουνε εξω απο την Κινεζικη αγορα" για να τους κοπιαρουνε οι κινεζοι τα προιοντα και να τα ππυλανε στη συνεχεια πισω στη δυση ως Κινεζικα κλεβοντας τους πελατες τους; Εντελως αφελης..
...
Αν πραγματικά πιστεύει κάποιος πως η Google θα ήθελε να την "πετάξουν έξω" από μία αγορά 1,5 δις ανθρώπων (τόση είναι η αγορά της Κίνας, αν μπορεί κανείς να αντιληφθεί τι σημαίνει αυτό), δεν εχει κανένα δικαίωμα να αποκαλεί τους άλλους αφελείς. Κάπου αλλού πρέπει να ανζητήσει αφελείς.

Στα υπόλοιπα: Russia rolls out the red carpet for Huawei over 5G

Οι μόνοι που πραγματικά που μπορούν να συναγωνιστούν στα ίσια τους Κινέζους είναι οι Αμερικάνοι. Και το κάνουν. Αλλά την ίδια ώρα παρέχουν στους Κινέζους τεχνογνωσία για την οποία εκείνοι διαθέτουν πατέντες και για τις οποίες πληρώνουν ακριβά οι ΚΙνέζοι. Κανένας δεν θα ήθελε να δεί έναν ανταγωνισμό ανάμεσα στις Αμερικάνικες εταιρίες και τις ΚΙνεζικές για τις πατέντες αυτές, όπως είχαμε παλιά με τους Κορεάτες. Έτσι δουλεύει ο καπιταλισμός...
Την γκουγκλ την εχουνε αποκλεισει απο την Κινεζικη αγορα οι κινεζοι εδω και χρονια οποτε δεν εχει να χασει τιποτε..

Και πλεον η ιδια εχει κοψει απο την Huwaei προσβαση στο Andrtoid και τα υπολοιπα.

Τα περι 1.5 δισεκατομυριου αγορας εριχανε νοημα καποτε οχι πια οταν οι κινεζοι κοπιαρουνε ο,τι δυτικο παει εκει..Καμια σοβαρη δυτικη εταιρια πλεον δεν παει εκει οταν πλεον γνωριζει οτι θα χασει πωλησεις στη δυση απο κινεζους copycats.

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2019, 10:35
από Northern Spirit
Juno έγραψε: 30 Σεπ 2019, 23:50

Μιλάμε αντίβαρο, όχι αστεία! :str8jack: :str8jack: :str8jack: ουγκ!
Φιξντ

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2019, 17:34
από Juno
Northern Spirit έγραψε: 01 Οκτ 2019, 10:35
Juno έγραψε: 30 Σεπ 2019, 23:50

Μιλάμε αντίβαρο, όχι αστεία! :str8jack: :str8jack: :str8jack: ουγκ!
Φιξντ
Εικόνα
Fixed! :giggle:

Α ρε Πίθηκε! Αντί να πεις κάτι σχετικά με το πώς η Ιαπωνία και η ΕΕ θα βάλουν κάτω την Κίνα, κάτι, οτιδήποτε, εσύ πιθηκίζεις!
Ά ρε Πίθηκε!
Εγώ σου είπα για το γεγονός των παραβιάσεων των χωρικών υδάτων με την έμμεση απειλή "πείτε άντε γεια στις σπάνιες γαίες" και ούτε το πανεύκολο να ζητήσεις πηγή δεν έκανες. Προτίμησες να χρησιμοποιήσεις επιφώνημα, βασικό στην καθημερινότητά σου.
Κρίμα!
Να, κάπως έτσι σε φαντάζομαι.
Εικόνα

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2019, 17:42
από Hector Buas
Northern Spirit έγραψε: 01 Οκτ 2019, 10:35 ...
Την γκουγκλ την εχουνε αποκλεισει απο την περιορίσει σε όσα κάνει στην Κινεζικη αγορα οι κινεζοι εδω και χρονια οποτε δεν εχει να χασει τιποτε..
...
Fixed.
Northern Spirit έγραψε: 01 Οκτ 2019, 10:35 ...
Και πλεον η ιδια εχει κοψει απο την Huwaei προσβαση στο Andrtoid και τα υπολοιπα.
...
Το EMUI 10 φυσικά είναι android χωρίς να το γράφει πουθενά. Και η Google "κάνει την πάπια" γιατί δεν θα ήθελε ποτέ να δεί την HUAWEI (που είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον τομέα παγκοσμίως) να αναπτύσσει κάτι αντίστοιχο δικό της. Γιατί τότε οι μέρες του android, μπορεί να είναι μετρημένες...
Northern Spirit έγραψε: 01 Οκτ 2019, 10:35 ...
Τα περι 1.5 δισεκατομυριου αγορας εριχανε νοημα καποτε οχι πια οταν οι κινεζοι κοπιαρουνε ο,τι δυτικο παει εκει..Καμια σοβαρη δυτικη εταιρια πλεον δεν παει εκει οταν πλεον γνωριζει οτι θα χασει πωλησεις στη δυση απο κινεζους copycats.
Αν ποτέ βρεθείς στην μαγεμένη ανατολή και χρειαστείς δουλειά ρίξε μία ματιά στις παρακάτω εταιρείες:

Airbus, China
BMW, China
Mercedes, China
General Motors, China

είναι μεγάλα εργοστάσια που παράγουν προϊόντα στην Κίνα. Αυτή για την οποία "δεν ενδιαφέρονται"...

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 09:55
από Northern Spirit
Hector Buas έγραψε: 01 Οκτ 2019, 17:42
Northern Spirit έγραψε: 01 Οκτ 2019, 10:35 ...
Την γκουγκλ την εχουνε αποκλεισει απο την περιορίσει σε όσα κάνει στην Κινεζικη αγορα οι κινεζοι εδω και χρονια οποτε δεν εχει να χασει τιποτε..
...
Fixed.
Northern Spirit έγραψε: 01 Οκτ 2019, 10:35 ...
Και πλεον η ιδια εχει κοψει απο την Huwaei προσβαση στο Andrtoid και τα υπολοιπα.
...
Το EMUI 10 φυσικά είναι android χωρίς να το γράφει πουθενά. Και η Google "κάνει την πάπια" γιατί δεν θα ήθελε ποτέ να δεί την HUAWEI (που είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον τομέα παγκοσμίως) να αναπτύσσει κάτι αντίστοιχο δικό της. Γιατί τότε οι μέρες του android, μπορεί να είναι μετρημένες...
Northern Spirit έγραψε: 01 Οκτ 2019, 10:35 ...
Τα περι 1.5 δισεκατομυριου αγορας εριχανε νοημα καποτε οχι πια οταν οι κινεζοι κοπιαρουνε ο,τι δυτικο παει εκει..Καμια σοβαρη δυτικη εταιρια πλεον δεν παει εκει οταν πλεον γνωριζει οτι θα χασει πωλησεις στη δυση απο κινεζους copycats.
Αν ποτέ βρεθείς στην μαγεμένη ανατολή και χρειαστείς δουλειά ρίξε μία ματιά στις παρακάτω εταιρείες:

Airbus, China
BMW, China
Mercedes, China
General Motors, China

είναι μεγάλα εργοστάσια που παράγουν προϊόντα στην Κίνα. Αυτή για την οποία "δεν ενδιαφέρονται"...

Eχω παει στην "μαγεμενη Ανατολη" και δεν εχω μαγευτει και τοσο με τις συνθηκες ζωης.

Για το EMUI αν ειναι android θα το κρινει η αγορα..Εισαι απο τους λιγους που πιστευουνε οτι οι μαιμουδες ειναι καλυτερες απο τα γνησια προιοντα..
:lol:

Και οπως ειπα μετρανε και τα apps. Χωρις google maps και GPS καλη τυχη στην αγορα.. :lol:

Για την γκουγκλ και την Κινα ειναι γνωστα τα θεματα.To pοσοστο της στην Κινεζικη αγορα ειναι 10%..
https://www.marketmechina.com/search-en ... -jan-2019/

Για τις υπολοιπες εταιριες δεν ειπα οτι εχουνε μηδενικη παρουσια στην Κινα..Ειναι ομως γνωστο οτι εδω και 2-3 χρονια εχει αρχισει εξοδος εταιριων υψηλης τεχνολογιας και αλλων απο την Κινα.
Το κλειδι ειναι πού γινεται η ερευνα οχι που η συναρμολογηση...Και αυτα γινονται στη δυση οπου μεταναστευουνε και τα μεγαλυτερα μυαλα τογ πλανητη..Στην ΚΙνα μεταναστης δεν παει κανενας επιστημονας..

Και αφηνω εδω αυτο:
https://uk.reuters.com/article/uk-marke ... WG4CD?il=0

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 09:59
από Northern Spirit
Juno έγραψε: 01 Οκτ 2019, 17:34
Northern Spirit έγραψε: 01 Οκτ 2019, 10:35
Juno έγραψε: 30 Σεπ 2019, 23:50

Μιλάμε αντίβαρο, όχι αστεία! :str8jack: :str8jack: :str8jack: ουγκ!
Φιξντ
Εικόνα
Fixed! :giggle:

Α ρε Πίθηκε! Αντί να πεις κάτι σχετικά με το πώς η Ιαπωνία και η ΕΕ θα βάλουν κάτω την Κίνα, κάτι, οτιδήποτε, εσύ πιθηκίζεις!
Ά ρε Πίθηκε!
Εγώ σου είπα για το γεγονός των παραβιάσεων των χωρικών υδάτων με την έμμεση απειλή "πείτε άντε γεια στις σπάνιες γαίες" και ούτε το πανεύκολο να ζητήσεις πηγή δεν έκανες. Προτίμησες να χρησιμοποιήσεις επιφώνημα, βασικό στην καθημερινότητά σου.
Κρίμα!
Να, κάπως έτσι σε φαντάζομαι.
Εικόνα
ισχυριστηκες κατι για την Ιαπωνια χωρις να βαλεις καμια πηγη. Η απαντηση ειναι αναμενομενη..Δεν θα ψαχνω εγω πηγες για δικα σου επιχειρηματα.

Για τις παραβιασεις χωρικων υδατων ισχυουνε αλλα δεν σημαινει οτι οι Κινεζοι εχουνε κερδισει τιποτε. Για τις κινεζικες σπανιες γαιες, η δυση λειτουργουσε χωρις αυτες στο παρελθον, μπορει και σημερα..

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 10:07
από Northern Spirit
Και οι μαιμουδιες της Huawei πληρωνονται. Aυτη ειναι η" τεχνολογικη υπερδυναμη" :lol:
Εβαζαν τους χρηστες να κανουνε manual downsload εφαρμογων της..γκουγκλ..Αυτοι που δεν εχουνε υποτιθεται αναγκη τα androids. Και η Google φυσικα τους εκλεισε την πορτα..

https://uk.reuters.com/article/uk-usa-c ... KKBN1WH0J6
Huawei phones lose access to install Google's apps: Bloomberg
3 MIN READ
(Reuters) - Huawei Technologies Co Ltd’s newly launched Mate 30 devices have lost their access to manually install Google’s Android apps, Bloomberg reported on Tuesday.

A new Huawei Mate 30 smartphone is pictured at the Convention Center in Munich, Germany September 19, 2019. REUTERS/Michael Dalder/Files
According to the report, security researcher John Wu published a blog post on Tuesday that explained how users of Huawei’s Mate 30 Pro were able to manually download and install Google apps, despite a U.S. blacklisting that prohibits the Chinese company from using American components and software.

But in the wake of the revelations, the Mate 30 devices, made to work on new 5G mobile networks, lost their clearance to manually install Android apps, as reported by a number of smartphone experts, Bloomberg said.

The Mate 30 is Huawei’s first major flagship smartphone launched last month, since U.S. President Donald Trump’s administration effectively blacklisted the company in mid-May, alleging it is involved in activities that compromise U.S. national security, a charge the company denies.

ADVERTISEMENT



Wu wrote in the post a widespread method to install Google Services on newly released Huawei devices relies on undocumented Huawei specific mobile device management application programming interface, or MDM APIs.

“Although this “backdoor” requires user interaction to be enabled, the installer app, which is signed with a special certificate from Huawei, was granted privileges nowhere to be found on standard Android systems,” he wrote.

“The system framework in Huawei’s operating system has a “backdoor” that allows permitted apps to flag some user apps as system apps despite the fact that it does not actually exist on any read-only partitions,” Wu said.

This process let the Mate 30 phones to run popular apps like Google Maps and Gmail that otherwise would not be permitted, Bloomberg reported.

An easy-to-use app enabling the installation of Google apps and services on the Mate 30 Pro, called LZPlay, had emerged alongside the device’s release, however it has disappeared after Wu’s posting. Only Google is able to make that change through its SafetyNet anti-abuse check, the report said.

Google and Huawei did not immediately respond to a request for comment from Reuters.

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 11:29
από Ορέστης 35
Πρεπει να συνρργαστουμε εναντιον των κινεζω με τις αλλες ασιατικες χωρες

Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 14:19
από Hector Buas
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:55 ...
Eχω παει στην "μαγεμενη Ανατολη" και δεν εχω μαγευτει και τοσο με τις συνθηκες ζωης.
...
Θέμα γούστου. Πολλοί θα ενθουσιάζονταν...
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:55 ...
Για το EMUI αν ειναι android θα το κρινει η αγορα..Εισαι απο τους λιγους που πιστευουνε οτι οι μαιμουδες ειναι καλυτερες απο τα γνησια προιοντα..
:lol:
...
Δεν έχει περάσει και πάρα πολύς καιρός (μόνο 12 χρόνια) που το Forbes είχε αυτό το παρακάτω εξώφυλλο στο οποίο αναφερόταν στην Nokia:

Εικόνα

Ποιός θα μπορούσε να πιστέψει το 2019 πως ο τότε "βασιλιάς" της κινητής θα ήταν μία ξωφλημένη εταιρεία σε λιγότερο από 7 χρόνια. Στον κόσμο της τεχνολογίας ή προοδεύεις η πεθαίνεις. Αυτό το έμαθαν πολλοί και με πολύ σκληρο τρόπο. Το τι πιστέυω εγώ προσωπικά είναι άσχετο...
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:55 ...
Και οπως ειπα μετρανε και τα apps. Χωρις google maps και GPS καλη τυχη στην αγορα.. :lol:
...
Εδώ και λίγες μέρες κυκλοφορούν κάποια Κινέζικα apps τα οποία επιτρέπουν στα κινητά που είναι εφοδιασμένα με το EMUI 10 να γίνονται πλήρη κινητά android. Χωρίς να μπούμε σε τεχικές λεπτομέρειες, για να γίνει αυτό θα πρέπει να γίνει κάτι από τα παρακάτω:

“Wait a minute, does that mean either Google is sneaking the stubs to Huawei, or Huawei is blatantly stealing Google’s stub binaries?”

Η πλήρης ανάλυση, για όσους ενδιαφέρονται, εδώ: Huawei’s Undocumented APIs — A Backdoor to Reinstall Google Services

Με λίγα λόγια κάτι από τα δύο συμβαίνει εδώ:

α) η Google δίνει στα κρυφά κώδικα στην Huawei (αδιανότητο, αν πιστέψουμε αυτά που λέγονται επίσημα) ή
β) η Huawei έχει "σπάσει" το android και η Google το γνωρίζει και παραμένει σιωπηλή (η χειροτερη για την Google περίπτωση).

Εσύ τι λές?

Βέβαια τις τελευταίες μέρες διαδίδεται πως η συγκεκριμένη δυνατότητα δεν υπάρχει πλέον. Έτσι διαδίδεται, αλλά επίσημα υπάρχει σιωπή και από τις δύο πλευρές...
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:55 ...
Για τις υπολοιπες εταιριες δεν ειπα οτι εχουνε μηδενικη παρουσια στην Κινα..Ειναι ομως γνωστο οτι εδω και 2-3 χρονια εχει αρχισει εξοδος εταιριων υψηλης τεχνολογιας και αλλων απο την Κινα.
...
Σε ποιόν κόσμο ζείς? Μήπως γειτονεύεις με την Σταχτοπούτα, την Κοκκινοσκουφίτσα και τους εφτά νάνους? Που την είδες την έξοδο?
Northern Spirit έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:55 ...
Το κλειδι ειναι πού γινεται η ερευνα οχι που η συναρμολογηση...Και αυτα γινονται στη δυση οπου μεταναστευουνε και τα μεγαλυτερα μυαλα τογ πλανητη..Στην ΚΙνα μεταναστης δεν παει κανενας επιστημονας..
...
Παρηγοριά στον άρρωστο...
Ορέστης 35 έγραψε: 02 Οκτ 2019, 11:29 Πρεπει να συνρργαστουμε εναντιον των κινεζω με τις αλλες ασιατικες χωρες
Ξεκίνα πρώτος...