Σελίδα 4 από 38
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 21:29
από perseus
Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2019, 17:25
Καταρχάς οι πανελλήνιες μετράνε κατά πόσο κάποιος έχει τη θέληση και την επιμονή να στρωθεί να διαβάσει, έστω και για παπαγαλία. Αυτή η ικανότητα είναι πολύ σημαντική για τα περισσότερα επαγγέλματα , πιο σημαντική από την "εξυπνάδα" ή τις γνώσεις.
Ειπα και εγω δεν θα ελεγες την μαλακία σου
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 21:49
από Lord Brum
nostromos έγραψε: 27 Αύγ 2019, 21:25
Lord Brum έγραψε: 27 Αύγ 2019, 14:57
Όπως ήταν ο νόμος Διαμαντοπούλου με τη βαση του 10 της Γιαννάκου ήταν ο,τι έπρεπε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μετά ήρθαν οι αγράμματοι φυληδες και οι καθηγητές χωρίς πειπερς γαβρογλου
\
αυτο το συστημα με το 10αρι ειναι η χαρα του φροντιστηριουχου και των ιδιωτικων ΑΕΙ ...
Με κάτω από 10 δεν πρέπει να πηγαίνει κανείς ούτε σε.δημοσιο ούτε σε ιδιωτικό ΑΕΙ ας πάει να κάνει καμία.διυλεια τεχνίτη αν δεν παιρνει τα γραμματα
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 01:23
από Εμπεδοκλής
Οι γιοι των
αρίστων από την άλλη γράφτηκαν κατευθείαν σε ξένο πανεπιστήμιο, επί πληρωμή...
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 02:02
από Bipsco
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02
Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Όσο κι αν γράψεις, μπαίνεις κάπου. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο Έλληνας θέλει πτυχίο με το λιγότερο δυνατόν κόπο. Εγώ προτείνω να δίνει το κράτος σε όλους τους Έλληνες κι από ένα πτυχίο.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 02:18
από Bipsco
vantono έγραψε: 27 Αύγ 2019, 17:51
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 27 Αύγ 2019, 17:45
foscilis έγραψε: 27 Αύγ 2019, 16:49
Το να γράψει κάποιος 14 στις πανελλήνιες δεν σημαίνει ότι είναι μαθητής "του 14". Οι πανελλήνιες δεν έχουν στόχο να αξιολογήσουν τη συνολική ακαδημαϊκή επίδοση αλλά αποτελούν ένα είδος "πρωταθλήματος" σε συγκεκριμένα μαθήματα με συγκεκριμένη ύλη όπου σημασία έχει μόνο η σχετική σειρά. Μάλιστα είναι καλύτερα τα θέματα να είναι πολύ δύσκολα ώστε να υπάρχει αισθητή διαφορά στις επιδόσεις και η πρόσβαση να παίζεται ανάμεσα στο 17 και στο 17.5 όχι ανάμεσα στο 17.4495 και στο 17.496.
Κάποιος μπορεί θεωρητικά να γράψει σχεδόν εντελώς στα παπάρια του τα μη εξεταζόμενα μαθήματα του Λυκείου (φροντίζοντας απλά να περνάει τη βάση) και να εστιάσει μόνο σε αυτά των πανελληνίων (και μόνο στην εξεταστέα ύλη). Αυτός θα έχει ένα μέσο όρο γύρω στο 14 στις τρεις τάξεις και θα είναι πράγματι ένας μαθητής "του 14", αλλά στις πανελλήνιες ενδεχομένως θα είναι πρώτος των πρώτων.
έτσι είναι
άλλωστε υπάρχουν περιπτώσεις ατόμων που περνούν τελευταίοι και με το ζόρι στη σχολή τους και μετά από μερικά χρόνια αποφοιτούν πρώτοι;
Εγώ πάντως είχα ενα φιλαράκι που πριν κάμποσα χρόνια πέρασε με ούτε 12000 μόρια σε ΤΕΙ μηχανολογίας επαρχιακής πόλης, και δεν κατάφερε να το βγάλει. Δεν πέρναγε Χριστό και καπου τέλη 3ου έτους τα παράτησε εντελώς απ'οτι μου ειπε, λόγω παντελούς αδυναμίας παρακολούθησης/κατανόησης των μαθημάτων. Χώρια που γενικά δεν του αρεσε καν αυτη η σχολή (θα την είχε πιθανον και τελευταια στο μηχανογραφικο) απλά ήθελε να ζήσει τη φοιτητική ζωή/εμπειρία.
Κι εγώ έχω φίλο που πέρασε σε τει μηχανολογίας και μετά έκανε μεταπτυχιακό στην Σουηδία. Δεν λέει κάτι αυτό. Υπάρχουν τόσες περιπτώσεις που καλοί μαθητές έγιναν αιώνιοι φοιτητές και μέτριοι ή κακοί αποφοίτησαν από την σχολή τους.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 03:01
από πήζον bot
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 03:16
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
μόνο κριτήριο εισαγωγής το αν θα έχεις λεφτά; δε νομίζω τάκη
σε χώρες όπως η Αγγλία και η Αμερική αυτό είναι βέβαια μία προϋπόθεση, αλλά δεν είναι το κριτήριο
το πανεπιστήμιο που θέλει να έχει κύρος και επίπεδο δεν μπάζει τον οποιονδήποτε με μοναδικό κριτήριο την ικανότητά του να πληρώνει τα δίδακτρα και βέβαια δεν αποφοιτεί και ο οποιοσδήποτε (αυτός που δεν αξίζει, σε αντίθεση με τα δημόσια ΑΕΙ που έχουμε δει ουκ ολίγες φορές τέτοιες περιπτώσεις)
βέβαια δεν είμαι 100% υπέρ των ιδιωτικών ΑΕΙ (σε ένα μπ@@@@λο σαν την Ελλάδα) αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 03:19
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
btw άσχετο: βλέποντας τις βάσεις παρατήρησα πως σχολές όπως αυτή των πολιτικών μηχανικών ΕΜΠ ή ηλεκτρολόγων μηχανικών Πάτρας είναι πιο χαμηλά από των αστυφυλάκων
ήμαρτον
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 08:18
από πατησιωτης
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 28 Αύγ 2019, 03:19
btw άσχετο: βλέποντας τις βάσεις παρατήρησα πως σχολές όπως αυτή των πολιτικών μηχανικών ΕΜΠ ή ηλεκτρολόγων μηχανικών Πάτρας είναι πιο χαμηλά από των αστυφυλάκων
ήμαρτον
Nαι,διότι υπάρχει οικονομική κρίση,Οι σχολές αστυφυλάκων εξασφαλίζουν σίγουρη δουλειά.Οι επιλογές των υποψηφίων ανταποκρίνονται στην υπάρχουσα οικονομική κατάσταση.
Κατά τα υπόλοιπα δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος από αυτόν που υπήρχε πριν το 1979 (δύσκολες εξετάσεις εφ όλης της ύλης) και από τότε προσπαθούν για ψηφοθηρικούς λόγους να αλλάξουν χωρίς αποτέλεσμα.Αλλάζουν μόνο την επιφάνεια.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 08:23
από jason
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 28 Αύγ 2019, 03:16
μόνο κριτήριο εισαγωγής το αν θα έχεις λεφτά; δε νομίζω τάκη
σε χώρες όπως η Αγγλία και η Αμερική αυτό είναι βέβαια μία προϋπόθεση, αλλά δεν είναι το κριτήριο
το πανεπιστήμιο που θέλει να έχει κύρος και επίπεδο δεν μπάζει τον οποιονδήποτε με μοναδικό κριτήριο την ικανότητά του να πληρώνει τα δίδακτρα και βέβαια δεν αποφοιτεί και ο οποιοσδήποτε (αυτός που δεν αξίζει, σε αντίθεση με τα δημόσια ΑΕΙ που έχουμε δει ουκ ολίγες φορές τέτοιες περιπτώσεις)
βέβαια δεν είμαι 100% υπέρ των ιδιωτικών ΑΕΙ (σε ένα μπ@@@@λο σαν την Ελλάδα) αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση
Έχω φιλαράκι καθηγητή σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην αγγλια που μου λέει κυκλωνω εγώ τα σωστά για να μπορέσω να τους περάσω
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 08:25
από LongTom
Bipsco έγραψε: 28 Αύγ 2019, 02:18
vantono έγραψε: 27 Αύγ 2019, 17:51
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 27 Αύγ 2019, 17:45
έτσι είναι
άλλωστε υπάρχουν περιπτώσεις ατόμων που περνούν τελευταίοι και με το ζόρι στη σχολή τους και μετά από μερικά χρόνια αποφοιτούν πρώτοι;
Εγώ πάντως είχα ενα φιλαράκι που πριν κάμποσα χρόνια πέρασε με ούτε 12000 μόρια σε ΤΕΙ μηχανολογίας επαρχιακής πόλης, και δεν κατάφερε να το βγάλει. Δεν πέρναγε Χριστό και καπου τέλη 3ου έτους τα παράτησε εντελώς απ'οτι μου ειπε, λόγω παντελούς αδυναμίας παρακολούθησης/κατανόησης των μαθημάτων. Χώρια που γενικά δεν του αρεσε καν αυτη η σχολή (θα την είχε πιθανον και τελευταια στο μηχανογραφικο) απλά ήθελε να ζήσει τη φοιτητική ζωή/εμπειρία.
Κι εγώ έχω φίλο που πέρασε σε τει μηχανολογίας και μετά έκανε μεταπτυχιακό στην Σουηδία. Δεν λέει κάτι αυτό. Υπάρχουν τόσες περιπτώσεις που καλοί μαθητές έγιναν αιώνιοι φοιτητές και μέτριοι ή κακοί αποφοίτησαν από την σχολή τους.
Το αυτό. Είχαμε δύο ΕΛ ΤΕΙφοιτητές που έβγαλαν MSc από το DTU και έκαναν πρακτική στην (πρώην) δουλειά.
Τα παιδιά ήταν εξαιρετικά.
Γενικά είναι 100% περίπτωση με περίπτωση, δεν έχει ιδιαίτερη σχέση τι θα φτιάσεις στις πανελλαδικές. Το μετά μετράει, μεράκι και αγάπη για το αντικείμενο.
Το ΕΛ σύστημα εξετάσεων είναι - όπως πολλά δυστυχώς στην χώρα - δια τον πέο.
Καλός στην παπαγαλία + λεφτά για φροντιστήριο που έχει τα "μέσα" == "καλή σχολή" & "επιτυχία".
Αυτή είναι η διαδικασία, τίποτα άλλο δεν χρειάζεται να ειπωθεί.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 08:46
από Ασέβαστος
Lord Brum έγραψε: 27 Αύγ 2019, 16:03
Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:58
Οι πανελλήνιες είναι στην ουσία μια ελεύθερη αγορά όπου το νόμισμα είναι οι μονάδες που πιάνεις.
Κάποιες σχολές δεν έχουν ζήτηση και η τιμή τους ευτελιζεται.
Το σύστημα δουλεύει αρκετά καλά.
Ακριβως. Κανένα σύστημα δεν μπορέι να αξιολογήσει επακριβώς τις δυνατότητες 17 χρονων να γίνουν καλοί επιστήμονες βάσει απόδοσης σε 4-6 μαθήματα. Είναι όμως ό,τι καλύτερο μπορεί να γίνει. Ο μαθητής που πήρε 14 στα μαθηματικά δεν είναι κααλύτερος ή χειρότερος από αυτόν που πήρε 14.5 ή 13.8 αλλά σίγουρα χειρότερος από αυτόνπου στα ίδια θέματα πήρε 19 και καλύτερος από αυτόν που πήρε 9, μεγάλες διαφορές δείχνουν και διαφορές στις ικανότητες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από το να επιτρέψεις σε έναν μαθητή του 14 να πάει πολυτεχνείο.
μπα. δυστυχως, μεγαλο ρολο παιζει η τυχη.
θυμαμαι οτι εγραψα 18 εκθεση, ενω ημουν (και ειμαι) εντελως ανικανος να συνταξω ενα σωστο κειμενο, και γενικοτερα παντελως ασχετος στα φιλολογικα. απο την αλλη εγραψα 15 μαθηματικα, και ημουν ο καλυτερος της ταξης, αριστουχος.
τελικα βεβαια ισοροπησε η κατασταση, και μπηκα εκει που ηθελα, αλλα σιγουρα δεν μπορω να το ονομασω αυτο αξιοκρατικο, μαλλον τυχαιο.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 08:47
από Rakomelofronas
Ο ΣΥΡΙΖΑ παγίωσε ακόμα περισσότερο την άποψη ότι η "πανεπιστημιακή εκπαίδευση" είναι τα πάντα και η "τεχνική εκπαίδευση" τίποτα: όλοι "πρέπει" να μπουν σε μια έστω και κατ' όνομα πανεπιστημιακή σχολή. Όπως και σε άλλα θέματα, έτσι και σε αυτό η Αριστερά έχει λογική δεκαετίας 1960, όπου το πανεπιστημιακό πτυχίο αρκούσε για κοινωνική ανέλιξη. Φυσικά αυτό δεν είναι παράξενο από τη στιγμή που η σχέση της με τον κόσμο της εργασίας είναι αποσπασματική κι επιλεκτική.
Ελπίζω (όχι... έντονα, για να πω την αλήθεια) ότι η ΝΔ θα θέσει ως στρατηγικό σκοπό την αναβάθμιση και "απενοχοποίηση" της τεχνικής εκπαίδευσης μπας και μειωθεί επιτέλους η δομική ανεργία στην Ελλάδα.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 08:54
από Υδράργυρος
Τα ΤΕΙ ήταν μια ελληνική ιδιορυθμία. Δεν υπήρχαν αντίστοιχα ιδρύματα στην ΕΕ, και ήταν αδιαβάθμητα. Άμα σπούδαζες ΤΕΙ και πήγαινες εξωτερικό έπρεπε να εξηγείς μια ώρα τις ιδιαιτερότητες του ελληνικου συστήματος για να απαντήσεις στην ερώτηση "τι σπουδάζεις". Ήταν μια στρέβλωση αποτέλεσμα συντεχνιακών πιέσεων και λόμπινγκ των επιμελητηρίων, που σωστά καταργήθηκε. Το θέμα δεν είανι ΤΕΙ-ΑΕΙ, είναι η ποιότητα των σπουδών και το επίπεδο οργάνωσης των ιδρυμάτων.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 09:19
από axilmar
Εμπεδοκλής έγραψε: 27 Αύγ 2019, 19:50
axilmar έγραψε: 27 Αύγ 2019, 16:39
Καθε σχολη (ή είδος σχολων) θα επρεπε να εχει την δικη της βαση.
Ρε μαλάκες, διαβάζετε τι γράφετε;
Ποια είναι η αντίρρηση σου;
Εάν κάθε σχολη ή είδος σχολών έχει την δική της βάση, τότε μπορεί να φιλτράρονται οι υποψηφιοι καλύτερα.