Re: "έσκυψα να πάρω τα κλειδιά μου"
Δημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2019, 10:22
Το delivery note είναι το δελτίο.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Το delivery note είναι το δελτίο.
οταν η διακινηση αφορα πωληση, κοβεται ενα χαρτι, το τιμολογιο, και οχι ξεχωριστο δ.α. γιατι δεν υπαρχει λογος για διπλη χαρτουρα. το δ.α. ειναι βασικα για να καλυπτει αυτες τις περιπτωσεις που δεν υπαρχει τιμολογιο. σπανια ειναι η περιπτωση να προκειται για πωληση, και να κοπει μετα τιμολογιο.Naida έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:21Ναι όπως είπα και πριν μίλησα για τις περισσότερες περιπτώσεις που η διακίνηση αφορά πώληση. Οι υποπεριπτώσεις πάντα καλύπτονται πάλι από δελτία.Ασέβαστος έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:14σε ορισμενες περιπτωσεις δεν συνοδευεται. π.χ. ο καρβουνιαρης αν φορτωνει τα καρβουνα απο το μερος παρασκευης τους, καπου στο δασος, και τα παει στην εδρα του, θελει δελτιο, αλλα οχι τιμολογιο. παρομοιως ο αγροτης που παει απο το χωραφι του στη λαικη για να πουλησει, η απο την αποθηκη του στο μαγαζι του, κλπ.Naida έγραψε: 03 Αύγ 2019, 09:38
Το δελτίο αποστολής το ακολουθεί τιμολόγιο. Αν δεν έχεις δελτίο, δεν έχεις και τιμολόγιο. Μαύρα.
Και το packing list σαν το delivery note είναι αλλά σαν δελτίο αποστολής το αντίστοιχο είναι delivery note. Νομίζω κιόλας.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:24 Εδώ τα διάφορα άμαζον κλπ στέλνουν την απόδειξη με ιμέιλ, και το κουτί μέσα έχει μόνο πάκινγκ λιστ
Ακόμα και για πώληση μπορεί να κοπεί πρώτα δ/α κι έπειτα τιμολόγια. Το σκεπτικό είναι ότι μπορούν να κοπούν πολλά δ/α και ένα μόνο συγκεντρωτικό τιμολόγιο.Ασέβαστος έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:27οταν η διακινηση αφορα πωληση, κοβεται ενα χαρτι, το τιμολογιο, και οχι ξεχωριστο δ.α. γιατι δεν υπαρχει λογος για διπλη χαρτουρα. το δ.α. ειναι βασικα για να καλυπτει αυτες τις περιπτωσεις που δεν υπαρχει τιμολογιο. σπανια ειναι η περιπτωση να προκειται για πωληση, και να κοπει μετα τιμολογιο.Naida έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:21Ναι όπως είπα και πριν μίλησα για τις περισσότερες περιπτώσεις που η διακίνηση αφορά πώληση. Οι υποπεριπτώσεις πάντα καλύπτονται πάλι από δελτία.Ασέβαστος έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:14
σε ορισμενες περιπτωσεις δεν συνοδευεται. π.χ. ο καρβουνιαρης αν φορτωνει τα καρβουνα απο το μερος παρασκευης τους, καπου στο δασος, και τα παει στην εδρα του, θελει δελτιο, αλλα οχι τιμολογιο. παρομοιως ο αγροτης που παει απο το χωραφι του στη λαικη για να πουλησει, η απο την αποθηκη του στο μαγαζι του, κλπ.
Κάποιες φορές δεν αρκεί το τιμολόγιο. Έστω ότι αγοράζω 2 κούτες υλικά από το κατάστημά σου αλλά δεν τα πάω στην έδρα μου που θα φαίνεται στο τιμολόγιο σου αλλά σε κάποιο υποκατάστημά μου, αποθήκη κλπ. Αν το τιμολόγιό σου δεν μπορεί να ενσωματώσει δελτίο αποστολής με διαφορετικό τόπο προορισμού (εξαρτάται από το λογισμικό σου), τότε θέλεις ξεχωριστό παραστατικό για να το δείξεις.Ασέβαστος έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:27 οταν η διακινηση αφορα πωληση, κοβεται ενα χαρτι, το τιμολογιο, και οχι ξεχωριστο δ.α. γιατι δεν υπαρχει λογος για διπλη χαρτουρα. το δ.α. ειναι βασικα για να καλυπτει αυτες τις περιπτωσεις που δεν υπαρχει τιμολογιο. σπανια ειναι η περιπτωση να προκειται για πωληση, και να κοπει μετα τιμολογιο.
Όταν κάνεις αποστολή δεν μπορείς να κόψεις μόνο τιμολόγιο. Πάει δελτίο -τιμολόγιο με έναν κωδικό. Μπορείς να στείλεις μόνο με δελτίο τα πράγματα και στη συνέχεια το τιμολόγιο πχ με ηλεκτρονική τιμολόγηση. Δεν παίζει ποτέ να πάει πώληση μόνο με δελτίο καθότι το δελτίο δεν περιέχει τιμολόγηση. Στη λιανική αλλάζει αλλά και πάλι όταν θα πας κάτι σε πελάτη λιανικής θα το πας με δελτίο- απόδειξη λιανικής. Όταν έρθει να κάνει αγορά στο κατάστημά σου ο ιδιώτης του κόβεις απλή απόδειξη λιανικής.Ασέβαστος έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:27οταν η διακινηση αφορα πωληση, κοβεται ενα χαρτι, το τιμολογιο, και οχι ξεχωριστο δ.α. γιατι δεν υπαρχει λογος για διπλη χαρτουρα. το δ.α. ειναι βασικα για να καλυπτει αυτες τις περιπτωσεις που δεν υπαρχει τιμολογιο. σπανια ειναι η περιπτωση να προκειται για πωληση, και να κοπει μετα τιμολογιο.Naida έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:21Ναι όπως είπα και πριν μίλησα για τις περισσότερες περιπτώσεις που η διακίνηση αφορά πώληση. Οι υποπεριπτώσεις πάντα καλύπτονται πάλι από δελτία.Ασέβαστος έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:14
σε ορισμενες περιπτωσεις δεν συνοδευεται. π.χ. ο καρβουνιαρης αν φορτωνει τα καρβουνα απο το μερος παρασκευης τους, καπου στο δασος, και τα παει στην εδρα του, θελει δελτιο, αλλα οχι τιμολογιο. παρομοιως ο αγροτης που παει απο το χωραφι του στη λαικη για να πουλησει, η απο την αποθηκη του στο μαγαζι του, κλπ.
σε ορισμενες περιπτωσεις, ναι, ειναι. σε αλλες ειναι απλα αχρειαστη γραφειοκρατια, και σε αλλες ενας ακομη τροπος για φοροκλοπη.
Α;Ασέβαστος έγραψε: 03 Αύγ 2019, 11:21σε ορισμενες περιπτωσεις, ναι, ειναι. σε αλλες ειναι απλα αχρειαστη γραφειοκρατια, και σε αλλες ενας ακομη τροπος για φοροκλοπη.
π.χ.
εχω μια αποθηκη, περα απο το κεντρικο σημειο πωλησης. το να κοβω δελτια καθε φορα που πηγαινοφερνω κατι, ειναι απλως αχρειαστη μανουρα, δεν μπορω να ζημιωσω την εφορια αν δεν κοβω.
απο την αλλη, κοβωντας δελτιο απο και προς την αποθηκη μου, μπορω να μεταφερω νομιμα οτι θελω , και να τα παραδωσω στον πελατη οπουδηποτε, χωρις τομιλογιο, με μονο κινδυνο να πιαστω εκεινη τη στιγμη, και οχι στη διαδρομη.
Ή μια αποστολή να μην γίνει αποδεκτή από τον πελάτη.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 03 Αύγ 2019, 10:29 Το σκεπτικό είναι ότι μπορούν να κοπούν πολλά δ/α και ένα μόνο συγκεντρωτικό τιμολόγιο.
Δελτία εσωτερικής διακίνησης, από - προς αποθήκες της επιχείρησης.Naida έγραψε: 03 Αύγ 2019, 11:22Α;Ασέβαστος έγραψε: 03 Αύγ 2019, 11:21σε ορισμενες περιπτωσεις, ναι, ειναι. σε αλλες ειναι απλα αχρειαστη γραφειοκρατια, και σε αλλες ενας ακομη τροπος για φοροκλοπη.
π.χ.
εχω μια αποθηκη, περα απο το κεντρικο σημειο πωλησης. το να κοβω δελτια καθε φορα που πηγαινοφερνω κατι, ειναι απλως αχρειαστη μανουρα, δεν μπορω να ζημιωσω την εφορια αν δεν κοβω.
απο την αλλη, κοβωντας δελτιο απο και προς την αποθηκη μου, μπορω να μεταφερω νομιμα οτι θελω , και να τα παραδωσω στον πελατη οπουδηποτε, χωρις τομιλογιο, με μονο κινδυνο να πιαστω εκεινη τη στιγμη, και οχι στη διαδρομη.