Σελίδα 4 από 40

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018, 14:05
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:01
Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2018, 13:32 Για αυτές τις χρήσεις μια χαρά κάνεις δουλειά με ένα ναβάρα. Δε θες αγροτικό; Παίρνεις ένα ραγκλερ και είσαι μέγκλα.

Τα σουβ είναι μονο για μόστρα σε άσχετους. Δε το παίζω άγιος, μια δόση την είχα φάει και εγώ τη λέζα.
αμα θες να κανεις 500 χλμ ασφαλτο σε μια μερα, και 20 χλμ χωματοδρομο, ενα φορεστερ ειναι απειρως καλυτερη επιλογη απο ενα ραγκλερ η ενα ναβαρα.
To φορεστερ δεν είναι απλά ένα υπερυψωμένο στέησον;

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018, 14:08
από stergiosbik
Τα Subaru εχουν τετρακινηση μ' αρχιδια και οχι αρχιδια τετρακινηση.

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018, 14:17
από Ασέβαστος
Υδράργυρος έγραψε: 04 Απρ 2018, 13:35

Θα δώσεις ένα σκασμό λεφτά για να το βάζεις στους κατσικόδρομους και να γρατζουνιέται από τα κλαδιά και τα πουρνάρια;
και αγριο 4κινητο να παρεις, παλι θα γραντζουνιεται, και παλι ενα σωρο λεφτα κανει.

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018, 14:22
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:05
To φορεστερ δεν είναι απλά ένα υπερυψωμένο στέησον;
οχι. εχει τετρακινηση, και μαλιστα το συγκεκριμμενο ιδιεταιρα αποτελεσματικη.

ειπα και πιο πανω, αν μιλαμε για τα σουβ χωρις 4κινηση, εχετε δικιο, ειναι σκετη μοστρα.

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018, 14:25
από stergiosbik
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:17
Υδράργυρος έγραψε: 04 Απρ 2018, 13:35

Θα δώσεις ένα σκασμό λεφτά για να το βάζεις στους κατσικόδρομους και να γρατζουνιέται από τα κλαδιά και τα πουρνάρια;
και αγριο 4κινητο να παρεις, παλι θα γραντζουνιεται, και παλι ενα σωρο λεφτα κανει.
Γι αυτο και ολοι οι κυνηγοι εχουν Jimny,Vitara και αγροτικα.
Δεν ειναι χαζοι να δινουν λεφτα για εφε.

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018, 14:33
από Ασέβαστος
stergiosbik έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:25

Γι αυτο και ολοι οι κυνηγοι εχουν Jimny,Vitara και αγροτικα.
Δεν ειναι χαζοι να δινουν λεφτα για εφε.
ναι, αλλα το φορεστερ που ειπαμε παραπανω πρεπει να ειναι νο1 στις ταξεις των σκιερ, σερφερ, καγιακ, τζετσκι, και τετοιους εξτρημσπορτακηδες.

ουτε ολα τα σουβ ειναι ακριβα. παιζει ενα της dacia ας πουμε. δεν εχω ψαξει τα στοιχεια του, αλλα ακριβο δε θαναι, και μαλλον θα ταξιδευει στην ασφαλτο καλυτερα απο τα παραπανω.

ας μην ξεχναμε οτι και οι κυνηγοι, δεν εχουν παντα τη δυνατοτητα για 2ο αυτοκινητο, και παιζει να προσπαθουν να κανουν ολες τις δουλειες τους με ενα.

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018, 15:02
από stergiosbik
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:33
stergiosbik έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:25

Γι αυτο και ολοι οι κυνηγοι εχουν Jimny,Vitara και αγροτικα.
Δεν ειναι χαζοι να δινουν λεφτα για εφε.
ναι, αλλα το φορεστερ που ειπαμε παραπανω πρεπει να ειναι νο1 στις ταξεις των σκιερ, σερφερ, καγιακ, τζετσκι, και τετοιους εξτρημσπορτακηδες.

ουτε ολα τα σουβ ειναι ακριβα. παιζει ενα της dacia ας πουμε. δεν εχω ψαξει τα στοιχεια του, αλλα ακριβο δε θαναι, και μαλλον θα ταξιδευει στην ασφαλτο καλυτερα απο τα παραπανω.

ας μην ξεχναμε οτι και οι κυνηγοι, δεν εχουν παντα τη δυνατοτητα για 2ο αυτοκινητο, και παιζει να προσπαθουν να κανουν ολες τις δουλειες τους με ενα.
Εκει που πανε οι κυνηγοι,ολοι αυτοι που προανεφερες ουτε να το σκεφτουν δεν τολμουν.
Το Duster (Dacia) ειναι η καλυτερη λυση για ενα αξιοπρεπες,τιμιο και οικονομικο SUV.
Βεβαια δεν εχει τις ικανοτητες καθαροαιμων 4χ4 αλλα ειναι αρκετα πανω απο τα περισσοτερα SUV.
Εχω πετυχει Niva να τραβαει RAV που ειχε κολλησει γιατι η μια ροδα ηταν στον αερα και μια αλλη πατουσε σε χορταρι!!!
Ε, το βαζεις φωτια μετα ή δεν το βαζεις;

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018, 16:42
από enterprise-psi
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2018, 12:58
Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2018, 12:21 Ποιος είναι ο σωστός λόγος να επιλέξεις ένα σουβ;

για τα υπόλοιπα δε θα αναφερθώ διότι γράφτηκαν εκ του πονηρού :bored:
μενεις στα καλαβρυτα.
εισαι κυνηγος αλλα θες και πολλα χιλιομετρα ασφαλτο για τους κυνηγοτοπους.
εχεις καποιο χομπι (καγιακ, σκι, οτι) που απαιτει ελαφρυ εκτος δρομου αλλα και πολλα χιλιομετρα ασφαλτο.
ρυμουλκεις τροχοσπιτο.

γενικως θελεις να ταξιδευεις αξιοπρεπως στο δρομο, αλλα και να εχεις καποιες εκτος δρομου δυνατοτητες.

φυσικα μιλαμε για τετρακινητα σουβ, οχι για αυτες τις ξεφτιλες τα ψηλωμενα σενταν.
Εικόνα

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018, 16:52
από Ασέβαστος
stergiosbik έγραψε: 04 Απρ 2018, 15:02
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:33
stergiosbik έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:25

Γι αυτο και ολοι οι κυνηγοι εχουν Jimny,Vitara και αγροτικα.
Δεν ειναι χαζοι να δινουν λεφτα για εφε.
ναι, αλλα το φορεστερ που ειπαμε παραπανω πρεπει να ειναι νο1 στις ταξεις των σκιερ, σερφερ, καγιακ, τζετσκι, και τετοιους εξτρημσπορτακηδες.

ουτε ολα τα σουβ ειναι ακριβα. παιζει ενα της dacia ας πουμε. δεν εχω ψαξει τα στοιχεια του, αλλα ακριβο δε θαναι, και μαλλον θα ταξιδευει στην ασφαλτο καλυτερα απο τα παραπανω.

ας μην ξεχναμε οτι και οι κυνηγοι, δεν εχουν παντα τη δυνατοτητα για 2ο αυτοκινητο, και παιζει να προσπαθουν να κανουν ολες τις δουλειες τους με ενα.
Εκει που πανε οι κυνηγοι,ολοι αυτοι που προανεφερες ουτε να το σκεφτουν δεν τολμουν.
Το Duster (Dacia) ειναι η καλυτερη λυση για ενα αξιοπρεπες,τιμιο και οικονομικο SUV.
Βεβαια δεν εχει τις ικανοτητες καθαροαιμων 4χ4 αλλα ειναι αρκετα πανω απο τα περισσοτερα SUV.
Εχω πετυχει Niva να τραβαει RAV που ειχε κολλησει γιατι η μια ροδα ηταν στον αερα και μια αλλη πατουσε σε χορταρι!!!
Ε, το βαζεις φωτια μετα ή δεν το βαζεις;
δεν πανε ολοι οι κυνηγοι εκει που νομιζεις. για τους περισσοτερους ειναι αρκετο να μπορουν να περασουν κακο χωματοδρομο.

το ραβ ειναι σκουπιδι, γενικως.

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2018, 15:06
από stergiosbik
Παναθεμα σε Alfa.
Eιμαστε και σε περιοδο νηστειας και μας κολαζεις ευλογημενη!!! :romance-hearteyes:



Alfa Romeo Giulia Coupé με 650 PS



Με σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την F1, η κουπέ Giulia θα φιγουράρει ως η πιο αποτελεσματική Alfa για το δρόμο.
Η Alfa Romeo εξελίσσει μια νέα κουπέ Giulia που θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλά Formula 1 (ERS), σύμφωνα με τις πηγές του Autocar UK.

Δύο συστήματα κίνησης λέγεται ότι βρίσκονται σε εξέλιξη σήμερα, χρησιμοποιώντας το παραπάνω σύστημα. Το ένα βασίζεται στον βενζινοκινητήρα 2.0 Turbo των 290 PS που χρησιμοποιείται στην μπερλίνα Giulia Veloce. Το άλλο χρησιμοποιεί το 2.9λίτρο βενζινοκινητήρα V6 της Giulia Quadrifoglio.

Η έκδοση 2.0 αποδίδει σε συνδυασμό γύρω από τα 350 άλογα και η 2.9 V6 το εκρηκτικό νούμερο των 650 PS, για να δημιουργήσει την ισχυρότερη road legal Alfa Romeo, με απόδοση χαμηλότερη μόλις 20 άλογα από τα 670 της Ferrari 488. Μεταξύ των πιθανών άμεσων ανταγωνιστών της Giulia Coupé, η M4 DTM της BMW αποδίδει 500 PS (460 στην έκδοση CS), το Audi RS5 450 άλογα και η Mercedes-AMG C 63 S Coupé 510 άλογα.
Η Giulia Coupé αναμένεται να αποκαλυφθεί προς το τέλος του χρόνου και θα λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2019. Εσωτερικές φήμες αναφέρουν ότι η σήμανση του αυτοκινήτου θα είναι υπό τα διακριτικά «Sprint», ωστόσο η επιλογή του διακριτικού «GTV» είναι ιστορικά πιο ταιριαστή.
ο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, το πιθανότερο είναι να μείνει αναλλοίωτο σε σχέση με αυτό του υφιστάμενου μοντέλου, αν και θα υπάρξει νέος σχεδιασμός στη «μύτη» του για να ξεχωρίζει από τη μπερλίνα. Εκείνο που σαφώς θα ανασχεδιαστεί είναι η οροφή, ειδικά στο πίσω μέρος της, ενώ θα υπάρχουν νέοι πίσω γοφοί και μακρύτερες πόρτες για ευκολότερη πρόσβαση στο πίσω κάθισμα. Μην ξεχνάμε ότι η προηγούμενη Alfa GT παρείχε πολύ καλό χώρο για τους πίσω και ως εκ τούτου καλύτερες επιδόσεις στις πωλήσεις.

Η Giulia Coupé θα έχει πιθανώς συμβατικό πορτμπαγκάζ, αλλά υπό σκέψη είναι και η εξέλιξη μιας έκδοσης με πέντε πόρτες, προκειμένου να ανταγωνιστεί το Audi A5 Sportback και την BMW 4 Series Gran Coupé, διευρύνοντας έτσι σημαντικά την γκάμα και τη δυνητική πελατεία.
Εκτός βέβαια από τις υβριδικές εκδόσεις, την γκάμα θα συμπληρώνουν και οι συμβατικές θερμικές με τα οικεία μας μοτέρ: Βενζινοκίνητη 2.0 με 200 και 280 άλογα, Quadrifoglio 2.9 V6 με 510, ενώ οι εκδόσεις ντίζελ 2.2 με 136, 150, 180 και 210 άλογα είναι επίσης πιθανές επιλογές αν η Alfa θέλει πραγματικά να γράφει νούμερα στις πωλήσεις.

Το ERS πιθανότατα θα αποτελεί μια εξέλιξη του συστήματος HY-KERS που αναπτύχθηκε από τη Ferrari και τη Magneti Marelli για τη LaFerrari, το οποίο, σύμφωνα με την Alfa, είναι πιο προηγμένο από το τύπο που χρησιμοποιείται στα μονοθέσια της F1. Ο προσανατολισμός του είναι σαφώς προς την απόδοση παρά προς την οικονομία και τις εκπομπές ρύπων, με τη μεγάλη ροπή του ηλεκτρομοτέρ να ενισχύει χαμηλά τη καμπύλη ροπής του βενζινοκινητήρα, του οποίου αυτή κορυφώνεται σε υψηλότερες στροφές.
Ωστόσο είναι προφανές ότι τα συστήματα κίνησης με ERS θα εκπέμπουν χαμηλότερους ρύπους και θα έχουν μικρότερη κατανάλωση από τους συμβατικούς κινητήρες με παρόμοια ισχύ. Η εγκατάσταση του συστήματος είναι πιθανό να αποτελέσει μια χωροταξική πρόκληση, ένα πονοκέφαλο για την Alfa Romeo. Ο κινητήρας, τα συστήματα ελέγχου, ο μετατροπέας και η συστοιχία μπαταριών θα χρειαστούν όλα το χώρο τους, ενώ πιθανόν να υπάρχει επίσης ένα σύστημα υγρής ψύξης για τη βελτιστοποίηση στην απόδοση και στην αντοχής της μπαταρίας, όπως συμβαίνει και με τη LaFerrari.

Το λανσάρισμα αυτών των υβριδικών εκδόσεων υψηλής απόδοσης θα ενισχύσει σημαντικά την ήδη βελτιωμένη φήμη της Alfa Romeo για ανταγωνιστικά προϊόντα. Θα συμβάλλει δε ενδεχομένως και να δώσει τεχνολογικό προβάδισμα στην Alfa, κάτι που απολάμβανε σαφώς κατά τη δεκαετία του ’60.

[Πηγή Autocar]

http://www.drive.gr/news/nea-montela/al ... -me-650-ps

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2018, 15:29
από Ερμής
πωπω, η κόλαση του Δαντη

Εικόνα

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2018, 15:35
από Αγις
Ερμής έγραψε: 05 Απρ 2018, 15:29 πωπω, η κόλαση του Δαντη

Εικόνα
H xαρά του συνεργείου.
Το ευχάριστο είναι οτι συντηρεί θέσεις εργασίας στην συμπαθή τάξη των μηχανικών.

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2018, 15:43
από Ερμής
Ακόμη δε βγήκε, έγινε ζημιάρικη;
Τίποτα σε 5+1 νούμερα του τζόκερ έχομε;

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2018, 15:47
από enterprise-psi
Θυμίζει μερσεντες, από πίσω ή είναι ιδέα μου; Μην μου πείτε πιο μοντέλο και τέτοια, σκέφτομαι οτι στον δρόμο απο μακρυά θα το κατεγραφα σαν μερσεντες.

Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε

Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2018, 15:59
από Αγις
Ερμής έγραψε: 05 Απρ 2018, 15:43 Ακόμη δε βγήκε, έγινε ζημιάρικη;
Τίποτα σε 5+1 νούμερα του τζόκερ έχομε;
Σιγά μην σπάσει την παράδοση και ο κατηραμένος όφις της Λομβαρδίας σταματήσει να τρώει τον αγοραστή της και τις οικονομίες του.