To φορεστερ δεν είναι απλά ένα υπερυψωμένο στέησον;Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:01αμα θες να κανεις 500 χλμ ασφαλτο σε μια μερα, και 20 χλμ χωματοδρομο, ενα φορεστερ ειναι απειρως καλυτερη επιλογη απο ενα ραγκλερ η ενα ναβαρα.Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2018, 13:32 Για αυτές τις χρήσεις μια χαρά κάνεις δουλειά με ένα ναβάρα. Δε θες αγροτικό; Παίρνεις ένα ραγκλερ και είσαι μέγκλα.
Τα σουβ είναι μονο για μόστρα σε άσχετους. Δε το παίζω άγιος, μια δόση την είχα φάει και εγώ τη λέζα.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
Τα Subaru εχουν τετρακινηση μ' αρχιδια και οχι αρχιδια τετρακινηση.
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
και αγριο 4κινητο να παρεις, παλι θα γραντζουνιεται, και παλι ενα σωρο λεφτα κανει.Υδράργυρος έγραψε: 04 Απρ 2018, 13:35
Θα δώσεις ένα σκασμό λεφτά για να το βάζεις στους κατσικόδρομους και να γρατζουνιέται από τα κλαδιά και τα πουρνάρια;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
οχι. εχει τετρακινηση, και μαλιστα το συγκεκριμμενο ιδιεταιρα αποτελεσματικη.
ειπα και πιο πανω, αν μιλαμε για τα σουβ χωρις 4κινηση, εχετε δικιο, ειναι σκετη μοστρα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
Γι αυτο και ολοι οι κυνηγοι εχουν Jimny,Vitara και αγροτικα.Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:17και αγριο 4κινητο να παρεις, παλι θα γραντζουνιεται, και παλι ενα σωρο λεφτα κανει.Υδράργυρος έγραψε: 04 Απρ 2018, 13:35
Θα δώσεις ένα σκασμό λεφτά για να το βάζεις στους κατσικόδρομους και να γρατζουνιέται από τα κλαδιά και τα πουρνάρια;
Δεν ειναι χαζοι να δινουν λεφτα για εφε.
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
ναι, αλλα το φορεστερ που ειπαμε παραπανω πρεπει να ειναι νο1 στις ταξεις των σκιερ, σερφερ, καγιακ, τζετσκι, και τετοιους εξτρημσπορτακηδες.stergiosbik έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:25
Γι αυτο και ολοι οι κυνηγοι εχουν Jimny,Vitara και αγροτικα.
Δεν ειναι χαζοι να δινουν λεφτα για εφε.
ουτε ολα τα σουβ ειναι ακριβα. παιζει ενα της dacia ας πουμε. δεν εχω ψαξει τα στοιχεια του, αλλα ακριβο δε θαναι, και μαλλον θα ταξιδευει στην ασφαλτο καλυτερα απο τα παραπανω.
ας μην ξεχναμε οτι και οι κυνηγοι, δεν εχουν παντα τη δυνατοτητα για 2ο αυτοκινητο, και παιζει να προσπαθουν να κανουν ολες τις δουλειες τους με ενα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
Εκει που πανε οι κυνηγοι,ολοι αυτοι που προανεφερες ουτε να το σκεφτουν δεν τολμουν.Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:33ναι, αλλα το φορεστερ που ειπαμε παραπανω πρεπει να ειναι νο1 στις ταξεις των σκιερ, σερφερ, καγιακ, τζετσκι, και τετοιους εξτρημσπορτακηδες.stergiosbik έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:25
Γι αυτο και ολοι οι κυνηγοι εχουν Jimny,Vitara και αγροτικα.
Δεν ειναι χαζοι να δινουν λεφτα για εφε.
ουτε ολα τα σουβ ειναι ακριβα. παιζει ενα της dacia ας πουμε. δεν εχω ψαξει τα στοιχεια του, αλλα ακριβο δε θαναι, και μαλλον θα ταξιδευει στην ασφαλτο καλυτερα απο τα παραπανω.
ας μην ξεχναμε οτι και οι κυνηγοι, δεν εχουν παντα τη δυνατοτητα για 2ο αυτοκινητο, και παιζει να προσπαθουν να κανουν ολες τις δουλειες τους με ενα.
Το Duster (Dacia) ειναι η καλυτερη λυση για ενα αξιοπρεπες,τιμιο και οικονομικο SUV.
Βεβαια δεν εχει τις ικανοτητες καθαροαιμων 4χ4 αλλα ειναι αρκετα πανω απο τα περισσοτερα SUV.
Εχω πετυχει Niva να τραβαει RAV που ειχε κολλησει γιατι η μια ροδα ηταν στον αερα και μια αλλη πατουσε σε χορταρι!!!
Ε, το βαζεις φωτια μετα ή δεν το βαζεις;
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2018, 12:58μενεις στα καλαβρυτα.Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2018, 12:21 Ποιος είναι ο σωστός λόγος να επιλέξεις ένα σουβ;
για τα υπόλοιπα δε θα αναφερθώ διότι γράφτηκαν εκ του πονηρού![]()
εισαι κυνηγος αλλα θες και πολλα χιλιομετρα ασφαλτο για τους κυνηγοτοπους.
εχεις καποιο χομπι (καγιακ, σκι, οτι) που απαιτει ελαφρυ εκτος δρομου αλλα και πολλα χιλιομετρα ασφαλτο.
ρυμουλκεις τροχοσπιτο.
γενικως θελεις να ταξιδευεις αξιοπρεπως στο δρομο, αλλα και να εχεις καποιες εκτος δρομου δυνατοτητες.
φυσικα μιλαμε για τετρακινητα σουβ, οχι για αυτες τις ξεφτιλες τα ψηλωμενα σενταν.

The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
δεν πανε ολοι οι κυνηγοι εκει που νομιζεις. για τους περισσοτερους ειναι αρκετο να μπορουν να περασουν κακο χωματοδρομο.stergiosbik έγραψε: 04 Απρ 2018, 15:02Εκει που πανε οι κυνηγοι,ολοι αυτοι που προανεφερες ουτε να το σκεφτουν δεν τολμουν.Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:33ναι, αλλα το φορεστερ που ειπαμε παραπανω πρεπει να ειναι νο1 στις ταξεις των σκιερ, σερφερ, καγιακ, τζετσκι, και τετοιους εξτρημσπορτακηδες.stergiosbik έγραψε: 04 Απρ 2018, 14:25
Γι αυτο και ολοι οι κυνηγοι εχουν Jimny,Vitara και αγροτικα.
Δεν ειναι χαζοι να δινουν λεφτα για εφε.
ουτε ολα τα σουβ ειναι ακριβα. παιζει ενα της dacia ας πουμε. δεν εχω ψαξει τα στοιχεια του, αλλα ακριβο δε θαναι, και μαλλον θα ταξιδευει στην ασφαλτο καλυτερα απο τα παραπανω.
ας μην ξεχναμε οτι και οι κυνηγοι, δεν εχουν παντα τη δυνατοτητα για 2ο αυτοκινητο, και παιζει να προσπαθουν να κανουν ολες τις δουλειες τους με ενα.
Το Duster (Dacia) ειναι η καλυτερη λυση για ενα αξιοπρεπες,τιμιο και οικονομικο SUV.
Βεβαια δεν εχει τις ικανοτητες καθαροαιμων 4χ4 αλλα ειναι αρκετα πανω απο τα περισσοτερα SUV.
Εχω πετυχει Niva να τραβαει RAV που ειχε κολλησει γιατι η μια ροδα ηταν στον αερα και μια αλλη πατουσε σε χορταρι!!!
Ε, το βαζεις φωτια μετα ή δεν το βαζεις;
το ραβ ειναι σκουπιδι, γενικως.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
Παναθεμα σε Alfa.
Eιμαστε και σε περιοδο νηστειας και μας κολαζεις ευλογημενη!!!
Alfa Romeo Giulia Coupé με 650 PS
Με σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την F1, η κουπέ Giulia θα φιγουράρει ως η πιο αποτελεσματική Alfa για το δρόμο.
Η Alfa Romeo εξελίσσει μια νέα κουπέ Giulia που θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλά Formula 1 (ERS), σύμφωνα με τις πηγές του Autocar UK.
Δύο συστήματα κίνησης λέγεται ότι βρίσκονται σε εξέλιξη σήμερα, χρησιμοποιώντας το παραπάνω σύστημα. Το ένα βασίζεται στον βενζινοκινητήρα 2.0 Turbo των 290 PS που χρησιμοποιείται στην μπερλίνα Giulia Veloce. Το άλλο χρησιμοποιεί το 2.9λίτρο βενζινοκινητήρα V6 της Giulia Quadrifoglio.
Η έκδοση 2.0 αποδίδει σε συνδυασμό γύρω από τα 350 άλογα και η 2.9 V6 το εκρηκτικό νούμερο των 650 PS, για να δημιουργήσει την ισχυρότερη road legal Alfa Romeo, με απόδοση χαμηλότερη μόλις 20 άλογα από τα 670 της Ferrari 488. Μεταξύ των πιθανών άμεσων ανταγωνιστών της Giulia Coupé, η M4 DTM της BMW αποδίδει 500 PS (460 στην έκδοση CS), το Audi RS5 450 άλογα και η Mercedes-AMG C 63 S Coupé 510 άλογα.
Η Giulia Coupé αναμένεται να αποκαλυφθεί προς το τέλος του χρόνου και θα λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2019. Εσωτερικές φήμες αναφέρουν ότι η σήμανση του αυτοκινήτου θα είναι υπό τα διακριτικά «Sprint», ωστόσο η επιλογή του διακριτικού «GTV» είναι ιστορικά πιο ταιριαστή.
ο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, το πιθανότερο είναι να μείνει αναλλοίωτο σε σχέση με αυτό του υφιστάμενου μοντέλου, αν και θα υπάρξει νέος σχεδιασμός στη «μύτη» του για να ξεχωρίζει από τη μπερλίνα. Εκείνο που σαφώς θα ανασχεδιαστεί είναι η οροφή, ειδικά στο πίσω μέρος της, ενώ θα υπάρχουν νέοι πίσω γοφοί και μακρύτερες πόρτες για ευκολότερη πρόσβαση στο πίσω κάθισμα. Μην ξεχνάμε ότι η προηγούμενη Alfa GT παρείχε πολύ καλό χώρο για τους πίσω και ως εκ τούτου καλύτερες επιδόσεις στις πωλήσεις.
Η Giulia Coupé θα έχει πιθανώς συμβατικό πορτμπαγκάζ, αλλά υπό σκέψη είναι και η εξέλιξη μιας έκδοσης με πέντε πόρτες, προκειμένου να ανταγωνιστεί το Audi A5 Sportback και την BMW 4 Series Gran Coupé, διευρύνοντας έτσι σημαντικά την γκάμα και τη δυνητική πελατεία.
Εκτός βέβαια από τις υβριδικές εκδόσεις, την γκάμα θα συμπληρώνουν και οι συμβατικές θερμικές με τα οικεία μας μοτέρ: Βενζινοκίνητη 2.0 με 200 και 280 άλογα, Quadrifoglio 2.9 V6 με 510, ενώ οι εκδόσεις ντίζελ 2.2 με 136, 150, 180 και 210 άλογα είναι επίσης πιθανές επιλογές αν η Alfa θέλει πραγματικά να γράφει νούμερα στις πωλήσεις.
Το ERS πιθανότατα θα αποτελεί μια εξέλιξη του συστήματος HY-KERS που αναπτύχθηκε από τη Ferrari και τη Magneti Marelli για τη LaFerrari, το οποίο, σύμφωνα με την Alfa, είναι πιο προηγμένο από το τύπο που χρησιμοποιείται στα μονοθέσια της F1. Ο προσανατολισμός του είναι σαφώς προς την απόδοση παρά προς την οικονομία και τις εκπομπές ρύπων, με τη μεγάλη ροπή του ηλεκτρομοτέρ να ενισχύει χαμηλά τη καμπύλη ροπής του βενζινοκινητήρα, του οποίου αυτή κορυφώνεται σε υψηλότερες στροφές.
Ωστόσο είναι προφανές ότι τα συστήματα κίνησης με ERS θα εκπέμπουν χαμηλότερους ρύπους και θα έχουν μικρότερη κατανάλωση από τους συμβατικούς κινητήρες με παρόμοια ισχύ. Η εγκατάσταση του συστήματος είναι πιθανό να αποτελέσει μια χωροταξική πρόκληση, ένα πονοκέφαλο για την Alfa Romeo. Ο κινητήρας, τα συστήματα ελέγχου, ο μετατροπέας και η συστοιχία μπαταριών θα χρειαστούν όλα το χώρο τους, ενώ πιθανόν να υπάρχει επίσης ένα σύστημα υγρής ψύξης για τη βελτιστοποίηση στην απόδοση και στην αντοχής της μπαταρίας, όπως συμβαίνει και με τη LaFerrari.
Το λανσάρισμα αυτών των υβριδικών εκδόσεων υψηλής απόδοσης θα ενισχύσει σημαντικά την ήδη βελτιωμένη φήμη της Alfa Romeo για ανταγωνιστικά προϊόντα. Θα συμβάλλει δε ενδεχομένως και να δώσει τεχνολογικό προβάδισμα στην Alfa, κάτι που απολάμβανε σαφώς κατά τη δεκαετία του ’60.
[Πηγή Autocar]
http://www.drive.gr/news/nea-montela/al ... -me-650-ps
Eιμαστε και σε περιοδο νηστειας και μας κολαζεις ευλογημενη!!!
Alfa Romeo Giulia Coupé με 650 PS
Με σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την F1, η κουπέ Giulia θα φιγουράρει ως η πιο αποτελεσματική Alfa για το δρόμο.
Η Alfa Romeo εξελίσσει μια νέα κουπέ Giulia που θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλά Formula 1 (ERS), σύμφωνα με τις πηγές του Autocar UK.
Δύο συστήματα κίνησης λέγεται ότι βρίσκονται σε εξέλιξη σήμερα, χρησιμοποιώντας το παραπάνω σύστημα. Το ένα βασίζεται στον βενζινοκινητήρα 2.0 Turbo των 290 PS που χρησιμοποιείται στην μπερλίνα Giulia Veloce. Το άλλο χρησιμοποιεί το 2.9λίτρο βενζινοκινητήρα V6 της Giulia Quadrifoglio.
Η έκδοση 2.0 αποδίδει σε συνδυασμό γύρω από τα 350 άλογα και η 2.9 V6 το εκρηκτικό νούμερο των 650 PS, για να δημιουργήσει την ισχυρότερη road legal Alfa Romeo, με απόδοση χαμηλότερη μόλις 20 άλογα από τα 670 της Ferrari 488. Μεταξύ των πιθανών άμεσων ανταγωνιστών της Giulia Coupé, η M4 DTM της BMW αποδίδει 500 PS (460 στην έκδοση CS), το Audi RS5 450 άλογα και η Mercedes-AMG C 63 S Coupé 510 άλογα.
Η Giulia Coupé αναμένεται να αποκαλυφθεί προς το τέλος του χρόνου και θα λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2019. Εσωτερικές φήμες αναφέρουν ότι η σήμανση του αυτοκινήτου θα είναι υπό τα διακριτικά «Sprint», ωστόσο η επιλογή του διακριτικού «GTV» είναι ιστορικά πιο ταιριαστή.
ο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, το πιθανότερο είναι να μείνει αναλλοίωτο σε σχέση με αυτό του υφιστάμενου μοντέλου, αν και θα υπάρξει νέος σχεδιασμός στη «μύτη» του για να ξεχωρίζει από τη μπερλίνα. Εκείνο που σαφώς θα ανασχεδιαστεί είναι η οροφή, ειδικά στο πίσω μέρος της, ενώ θα υπάρχουν νέοι πίσω γοφοί και μακρύτερες πόρτες για ευκολότερη πρόσβαση στο πίσω κάθισμα. Μην ξεχνάμε ότι η προηγούμενη Alfa GT παρείχε πολύ καλό χώρο για τους πίσω και ως εκ τούτου καλύτερες επιδόσεις στις πωλήσεις.
Η Giulia Coupé θα έχει πιθανώς συμβατικό πορτμπαγκάζ, αλλά υπό σκέψη είναι και η εξέλιξη μιας έκδοσης με πέντε πόρτες, προκειμένου να ανταγωνιστεί το Audi A5 Sportback και την BMW 4 Series Gran Coupé, διευρύνοντας έτσι σημαντικά την γκάμα και τη δυνητική πελατεία.
Εκτός βέβαια από τις υβριδικές εκδόσεις, την γκάμα θα συμπληρώνουν και οι συμβατικές θερμικές με τα οικεία μας μοτέρ: Βενζινοκίνητη 2.0 με 200 και 280 άλογα, Quadrifoglio 2.9 V6 με 510, ενώ οι εκδόσεις ντίζελ 2.2 με 136, 150, 180 και 210 άλογα είναι επίσης πιθανές επιλογές αν η Alfa θέλει πραγματικά να γράφει νούμερα στις πωλήσεις.
Το ERS πιθανότατα θα αποτελεί μια εξέλιξη του συστήματος HY-KERS που αναπτύχθηκε από τη Ferrari και τη Magneti Marelli για τη LaFerrari, το οποίο, σύμφωνα με την Alfa, είναι πιο προηγμένο από το τύπο που χρησιμοποιείται στα μονοθέσια της F1. Ο προσανατολισμός του είναι σαφώς προς την απόδοση παρά προς την οικονομία και τις εκπομπές ρύπων, με τη μεγάλη ροπή του ηλεκτρομοτέρ να ενισχύει χαμηλά τη καμπύλη ροπής του βενζινοκινητήρα, του οποίου αυτή κορυφώνεται σε υψηλότερες στροφές.
Ωστόσο είναι προφανές ότι τα συστήματα κίνησης με ERS θα εκπέμπουν χαμηλότερους ρύπους και θα έχουν μικρότερη κατανάλωση από τους συμβατικούς κινητήρες με παρόμοια ισχύ. Η εγκατάσταση του συστήματος είναι πιθανό να αποτελέσει μια χωροταξική πρόκληση, ένα πονοκέφαλο για την Alfa Romeo. Ο κινητήρας, τα συστήματα ελέγχου, ο μετατροπέας και η συστοιχία μπαταριών θα χρειαστούν όλα το χώρο τους, ενώ πιθανόν να υπάρχει επίσης ένα σύστημα υγρής ψύξης για τη βελτιστοποίηση στην απόδοση και στην αντοχής της μπαταρίας, όπως συμβαίνει και με τη LaFerrari.
Το λανσάρισμα αυτών των υβριδικών εκδόσεων υψηλής απόδοσης θα ενισχύσει σημαντικά την ήδη βελτιωμένη φήμη της Alfa Romeo για ανταγωνιστικά προϊόντα. Θα συμβάλλει δε ενδεχομένως και να δώσει τεχνολογικό προβάδισμα στην Alfa, κάτι που απολάμβανε σαφώς κατά τη δεκαετία του ’60.
[Πηγή Autocar]
http://www.drive.gr/news/nea-montela/al ... -me-650-ps
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
πωπω, η κόλαση του Δαντη


"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
H xαρά του συνεργείου.
Το ευχάριστο είναι οτι συντηρεί θέσεις εργασίας στην συμπαθή τάξη των μηχανικών.
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
Ακόμη δε βγήκε, έγινε ζημιάρικη;
Τίποτα σε 5+1 νούμερα του τζόκερ έχομε;
Τίποτα σε 5+1 νούμερα του τζόκερ έχομε;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
Θυμίζει μερσεντες, από πίσω ή είναι ιδέα μου; Μην μου πείτε πιο μοντέλο και τέτοια, σκέφτομαι οτι στον δρόμο απο μακρυά θα το κατεγραφα σαν μερσεντες.
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: Για τον Αλfισμό αγωνιζόμαστε
Σιγά μην σπάσει την παράδοση και ο κατηραμένος όφις της Λομβαρδίας σταματήσει να τρώει τον αγοραστή της και τις οικονομίες του.Ερμής έγραψε: 05 Απρ 2018, 15:43 Ακόμη δε βγήκε, έγινε ζημιάρικη;
Τίποτα σε 5+1 νούμερα του τζόκερ έχομε;
ΖΗΝΗΔΕΩΣ