Σελίδα 4 από 6
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2019, 19:53
από stergiosbik
Ερμής έγραψε: 21 Μάιος 2019, 19:46
Μπαν δε ξέρω αν έφαγε. Εξάλλου ήταν μεγαλοκληρονομος και του επίσης πανίσχυρου οικονομικα, παππού του.
Δε νομίζω να τον πέταξαν στην άκρη χωρίς μια. Γενικά αν δεις κανείς από τους μεγάλους δεν καταγόταν από τα μικρά και μεσαία οικονομικά στρώματα.
Αυτο που ξερω ειναι οτι στην αρχη τουλαχιστον ειχε φαει μεγαλο μπαν.
Τωρα στην πορεια ομως που εγινε μεγαλος δεν ξερω τι εγινε.
Πιθανον ο πατερας του βλεποντας την προοδο του να υπαναχωρησε.
Παντως οτι και να λεμε ο τυπος ειχε μεγαλα αρχιδια.
Τσαγανο μεγαλο κι εζησε μια μεγαλη και γεματη ζωη.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2019, 20:00
από Ερμής
Διαφώνησε γιατί εκείνο τον καιρό το αυτοκίνητο ήταν για κλωτσιές. Ο Γέρος ήταν δύστροπος αλλά γούσταρε πολύ αυτούς που ήταν από το ίδιο υλικό με εκείνον. Γι'αυτό και τον αγαπούσε.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2019, 21:07
από stergiosbik
Πολλες φορες το αυτοκινητο της Ferrari ηταν για κλωτσιες αλλα ποιος να τολμουσε να το πει!
Τον ετρωγε το μαυρο σκοταδι.
Ηταν πολυ αυταρχικος και απολυτος ο ατιμος ο Εντσο αλλα αν παλι δεν ηταν δεν θα ηταν κι αυτος που ηταν.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 08:26
από perseus
Ποιος είναι ο γερος ο Ανιέλι?
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 10:02
από shrike
Αφού είπε ρε ο άνθρωπος, ο Έντσο. Αυτός που όταν πέθανε, γεννήθηκε ο Οζίλ.

Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 11:43
από stergiosbik
perseus έγραψε: 22 Μάιος 2019, 08:26
Ποιος είναι ο γερος ο Ανιέλι?
Περαστε απο το λογιστηριο παρακαλω να παρετε την αποζημιωση για την απολυση σας.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 12:37
από enterprise-psi
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 14:40
από Ερμής
Μια διόρθωση μόνο. Δεν επανήλθε μετά από 4 μήνες αλλά μετά από 40 ημέρες.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 14:49
από stergiosbik
Ουδεμια συγκριση φυσικα με τα σημερινα φλωρακια που το παιζουν οδηγοι F1.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 14:59
από shrike
stergiosbik έγραψε: 22 Μάιος 2019, 14:49
Ουδεμια συγκριση φυσικα με τα σημερινα φλωρακια που το παιζουν οδηγοι F1.
Έλα, μην το λες αυτό. Μην κάνεις κι εσύ σαν τους γνωστούς παππούδες του ποδοσφαίρου, που μετά τον Κρόιφ και τον Πελέ δεν ξαναβγήκαν παίχτες.
Σίγουρα τρέχουν με πολύ (πάρα πολύ) μεγαλύτερη ασφάλεια σήμερα από ό,τι τότε, κανείς δεν λέει όχι.
Επίσης, σίγουρα ήθελε μεγαλύτερα @@ για να τρέχεις με τις σκοτώστρες άλλων εποχών, από ό,τι με τα σημερινά τουτού.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι αν είχε να επιλέξει ο (πχ) Μάνσελ μεταξύ ενός ασφαλούς αυτοκινήτου και μιας σκοτώστρας, θα διάλεγε το δεύτερο. ΟΚ, λάθος οδηγό είπα, αυτός σίγουρα θα διάλεγε το δεύτερο και μόνο για να αποδείξει ότι μπορεί να το κάνει...
Ούτε ότι ο Χάμιλτον δεν θα 'τρεχε με αυτοκίνητο εκείνης της εποχής, αν ζούσε τότε. Δεν είναι φλώροι (συγκριτικά με τους παλιούς πάντα, γιατί φλώροι δεν είναι έτσι κι αλλιώς, όσο μπαίνουν κανονισμοί περιορισμών τόσο πιο στα όρια οδηγούν για να βγάζουν χρόνους), απλά έτυχε να γεννηθούν σε εποχές που έχει δοθεί μεγάλη σημασία στην ασφάλεια . Και πολύ καλά κάνει και γίνεται αυτό, κατά την γνώμη μου.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 15:27
από stergiosbik
Tι παππουδες μου λες.
Εδω μιλαμε για τελειως αλλον κοσμο.
Απο την μια τυποι που μπαινανε σε αυτοκινητα και δεν ξερανε αν θα βγουν σωοι την επομενη στιγμη.
Αυτοκινητα σκοτωστρες κυριολεκτικα που δεν πατουσαν στον δρομο.
Κι ομως αυτοι τα κουμανταρανε μια χαρα.
Κι εχεις τα τελευταια χρονια κατι νιανιαρα που οδηγουν F1 γιατι τα αυτοκινητα εγιναν πιο ευκολα,φιλικα και ασφαλη και οδηγουνται με πολυ λιγοτερς ικανοτητες.
Το μονο που εχουν στην ουσια να διαχειριστουν ειναι ο μεγαλος ογκος ρυθμισεων και πληροφοριων.
Σκεψου μονο οτι παιζανε με ιπποδυναμεις αντιστοιχες ή και μεγαλυτερες απο τις σημερινες.
Βαλε τωρα στην εξισωση λαστιχα και φρενα του τοτε,ελαχιστη αεροδυναμικη,αναρτησεις του τοτε,μηδεν ηλεκτρονικα για προστασια του αυτοκινητου και του οδηγου,παθητικη ασφαλεια ελαχιστα ανωτερη του μηδενος,πιστες οτι να 'ναι χωρις προδιαγραφες ασφαλειας και αντε πεσ' μου πως οδηγεις σε τετοιο περιβαλλον.
Μη λεμε λοιπον οτι θελουμε.
Αν επαιρνες εναν σημερινο οδηγο και τον πετουσες σε ενα μονοθεσιο του τοτε για να αγωνιστει θα εβαζε τα κλαμματα.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 15:33
από stergiosbik
Α και κατι αλλο πολυ σημαντικο.
Τοτε πηγαινανε ταπα ολη την ωρα και δεν κανανε οικονομια καυσιμων,ελαστικων και με χιλιες δυο βοηθειες απο τα πιτ μεσω ασυρματου,ρυθμισεις απο τα πιτ μεσω τηλεμετριας και αλλες μπουρδες.
Αυτα τα γνωριζει ο κοσμος πολυ καλα γι αυτο κι εχει γυρισει την πλατη στην F1.
Μεχρι και οδηγοι της F1 εχουν παραπονεθει οτι δεν μπορουν να οδηγησουν οπως πρεπει.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 15:42
από shrike
Ναι, καμιά αντίρρηση σ' αυτά που λες.
Η ένστασή μου ήταν στο "φλώροι" που είπες. Δεν άλλαξαν οι άνθρωποι, ούτε το dna τους, η διοργάνωση άλλαξε.
Οι ίδιοι σημερινοί οδηγοί αν τρέχανε τότε, τα ίδια πράγματα θα κάνανε με τις ίδιες δυσκολίες (προφανώς) με τους τότε.
Και το δείχνουν αυτό (ότι έχουν τη στόφα να το κάνουν, εννοώ) με την οδήγησή τους που συνεχίζει να είναι στα όρια, κάτι που φαίνεται από τους χρόνους που πέφτουν συνεχώς, παρά τα "εμπόδια" που τους βάζει η FIA.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 15:43
από Ερμής
Το ίδιο που ισχύει και το WRC. Βάλε έναν οδηγό του τώρα να έπιανε την S4.
Είναι διαφορετικές οι εποχές. Το μεγάλο άλμα και η αλλαγή έγινε τη δεκαετία του 90. Η τεχνολογική ανάπτυξη στους υπολογιστές δε θα μπορούσε να αφήσει αλώβητη και την F1.
Ενα παράδειγμα. Πάρτε ένα μονοθέσιο του 89 και ένα του 99. Μέσα σε 10 χρόνια ήταν κάτι εντελώς το διαφορετικό, ενώ ένα μονοθέσιο του 09 σε σχέση με το 2019 δεν έχει τόσο χαώδεις διαφορές.
Ο Σουμι το είχε φουλ(συνδέει άλλωστε τις δύο εποχές). Κίμι το έχει. Ο Χάμιλτον όχι.
Ο Λέοντας ήταν κάτι το διαφορετικό, απο τους πιο υποτιμημένους ίσως οδηγους μαζι με τον Βιλνεβ* και τον Τζακι Ιξ, αν κρίνουμε απο τους τίτλους.
*Τον Ζιλ. Αν και ο Ζακ θεωρώ οτι θα γινόταν τεράστιος πιλότος αν δεν τον έτρωγε η μόνιμη καβλάντα με γκόμενες και χλίδες.
Re: R.I.P. Niki
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2019, 15:48
από shrike
Ρε παιδιά, μην συγκρίνουμε πράματα που δεν συγκρίνονται.
Κι ο τεράστιος Νίκι, όταν πήγε να κάνει μια βόλτα με την Τζάγκουαρ, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει ούτε γύρο.
Εντάξει, δεν περίμενε κανείς να πιάσει και τους χρόνους των εν ενεργεία οδηγών, ούτε καν να τους πλησιάσει. Αλλά... ούτε γύρο;
Αυτό τι σημαίνει, ότι ξέχασε να οδηγεί; Ότι ξαφνικά έχασε την ικανότητά του; Δεν ήταν δα και 70άρης, ακόμα νέος ήταν.
Απλά, άλλες εποχές, άλλες επιδόσεις στα αυτοκίνητα, άλλες οι απαιτήσεις από τον οδηγό.