Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Kι ολα αυτα χωρις τουρμπινα και ηλεκτρικη υποβοηθηση!
Ατμοσφαιρα και στροφες στον Θεο!!!
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2018, 22:46
από Μαυροβασίλης
μη γκρινιάζεις, κι η F40 είχε τουρμπίνα, και τα 956/62, τα ΜακΛ δρόμου, η 288, κτλ
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2018, 00:29
από Nandros
Ερμής έγραψε: 26 Απρ 2018, 11:02
Citroen C4 268Κ, μόνο τα προβλεπόμενα.
Δεν άντεξα στον πειρασμό: Κάτι έλεγες στο παλιό πως σε είχε ξεπαραδιάσει! Τώρα το δοξάζεις;
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2018, 13:41
από stergiosbik
Κατι κανεις λαθος.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2018, 10:35
από stergiosbik
Μαυροβασίλης έγραψε: 28 Απρ 2018, 22:46
μη γκρινιάζεις, κι η F40 είχε τουρμπίνα, και τα 956/62, τα ΜακΛ δρόμου, η 288, κτλ
Δεν γκρινιαζω.
Απλα τα τελευταια χρονια η τουρμπινα εδωσε τη δυνατοτητα να βγαλουν ολοι οι κατασκευαστες ευκολα πολλα αλογα.
Αλλο ομως τα πολλα αλογα και αλλο να μπορεσεις να τα βαλεις στον δρομο και να υπαρχει αποτελεσμα.
Ερμής έγραψε: 26 Απρ 2018, 11:02
Citroen C4 268Κ, μόνο τα προβλεπόμενα.
Δεν άντεξα στον πειρασμό: Κάτι έλεγες στο παλιό πως σε είχε ξεπαραδιάσει! Τώρα το δοξάζεις;
Ανθρωπέ μου είναι δίλιτρο, λογικό δεν είναι να καίει περισσότερο απο το Aygo που είχα και υποτίθεται το είχα μόνο για οικονομία;
Όταν όμως ο και γαμώ ιάπωνας τέρας αξιοπιστίας που δε μασάει τίποτα στα 120Κ άρχισε να χτυπάει τρόμπες βενζίνης, να μου λέει ο μάστορας οτι σε λίγο θα χρειαστούμε το ένα, θα χρειαστούμε το άλλο, τότε τράβηξα μια μούτζα στον ιάπωνα, μια σε εμένα, το πούλησα και επιμένω μόνο Ευρωπαϊκά. Επιμένουμε σε ιταλογάλλους.
Πάντα δόξαζα τον Θρύλο του WRC, ποτέ δε τον κατηγόρησα.