Re: η μαχη της αλαμανας 1821
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2018, 13:15
ρε κακο με τα πιδια της αριστερας κι προγοδου
σλαβοι στα 1800
βαραει το κοντερ ρε
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Παρακαλώ; Γιατι να μην υπήρχαν σλάβοι στα 1800;
Τις παπαριές τις γράφεις εσύ νεοκομμουνιστάκο!zteo έγραψε: 25 Απρ 2018, 00:061.Ο Ανδρουτσος ηταν μουλσουμανος Αρβανιτης.Με βαση τα λεγομενα σου ο Ανδρουτσος ηταν Τουρκαλβανος.Nandros έγραψε: 24 Απρ 2018, 23:22Τουρκαλβανός: Αλβανός που είχε ασπαστεί τη μουσουλμανική θρησκεία όταν η χώρα του βρισκόταν σε Οθωμανική κατοχήzteo έγραψε: 24 Απρ 2018, 22:19 Δεν υπαρχει ο ορος Τουρκαλβανος.Αρβανιτης μουλσουμανος ηταν ο Ομερ.Οι Αρβανιτες ειτε χριστιανοι ειτε μουλσουμανοι δεν ειχαν ιδιαιτερη σχεση με την θρησκεια.Η συγκρουση των τριων στην ουσια ειναι ο καθρεπτης της ιδιας της επαναστασης.Και οι 3 ειναι δραματικες περσονες της επαναστασης.Οπως ο Διακος βαζει την εθνικη του συνειδηση πανω απο τις παλιες φιλιες ακομα και την ιδια του την φυλετικη καταγωγη ετσι ο Ομερ μενει δεσμιος της φυλετικης του καταγωγης κυνηγωντας μια αυταπατη οτι μπορει να γυρισει τον κοσμο σε μια προγενεστερη κατασταση.Γιαυτο αναζητα τις παλιες φιλιες του αδυνατωντας να δει οτι ο κοσμος πλεον αλλαζει.
Άμα αποφασίζεις να μας το πεις!
2.Απο ποτε ο Αρβανιτης ταυτιζεται εθνολογικα 100% με τον Αλβανο????
Στην προσπαθεια σου να με ειρωνευτης γραφεις απιστευτες παπαριες.
Για πες μας δέκα χωριά που είχαν τέτοιο μικτό πληθυσμό και με πηγές αξιόπιστες που να επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς σου. Για τους Αρβανίτες έχω την εντύπωση ότι παραδοσιακά κατοικούσαν σε χωριά αποκλειστικά αρβανίτικα χωρίς καθόλου προσμίξεις. Για του Βλάχους ξέρω ότι σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να τύχαινε να συγκατοικούν σε χωριά και με άλλους πληθυσμούς, κυρίως με σλαβόφωνους στη Μακεδονία και σπανιότερα με ελληνόφωνους αλλά μιλάμε για λίγα χωριά και στις δύο περιπτώσεις.zteo έγραψε: 25 Απρ 2018, 12:39
Τωρα για την περιπτωση του Διακου.Να διευκρινησουμε μερικα πραγματα.
Εκεινη την περιοδο στην Βαλκανικη επικρατει ενας απολυτος φυλετικος αχταρμας.Ηταν σχεδον απιθανο να βρεις χωριο οπου να ηταν 100% φυλετικα καθαρο.Συνεπως οταν μιλαμε για Αρβανιτοχωρια-Ελληνοχωρια-Σλαβοχωρια μιλαμε οτι μια πλειοψηφια 20-25% ηταν Αρβανιτες-Ελληνες-Σλαβοι.
Βρες κάποια αξιόπιστη πηγή που να υποστηρίζει την εικασία σου ότι ο Διάκος ήταν Αρβανίτης. Η μοναδική πηγή που το υποστηρίζει είναι ένας τύπος που γράφει και τα εξής, μεταξύ άλλων:zteo έγραψε: 25 Απρ 2018, 12:39Οποτε δεν θα ηταν παραλογο ο Διακος να ηταν Αρβανιτης απο χωριο που η πλειοψηφια του ηταν Ελληνες.
Πιστευω λοιπον οτι ο Διακος ειχε Αρβανιτικη καταγωγη και για εναν ακομα λογο.Ο Ομερ δεν θα εκανε κινηση να σωσει τον Διακο εαν δεν ειχαν κοινη φυλλετικη καταγωγη.Γιαυτο τον λογο ξαφνιαζεται και εκνευριζεται ο Ομερ που συνεχιζει να πιστευει στην παλια φυλετικη φεουδαρχια της Οθωμανικης αυτοκρατοριας οταν του δινει αρνητικη απαντηση ο Διακος στην προσφορα του να αλλαξει πιστη,διοτι βλεπει οτι εχει υπερβει την φυλλετικη του καταγωγη και εχει αφομοιωθει σε αυτο που ονομαζουμε Ελληνικο εθνος.
Όχι Chaini, άλλα γράφει ο απόγονος του Ανδρούτσου:Chainis έγραψε: 25 Απρ 2018, 14:08Από καταγωγή ήταν Αρβανίτης, ο πατέρας του λεγόταν Βερούσης (Αρβανίτικο επώνυμο) και ήταν από τις Λιβανάτες που ήταν Αρβανιτοχώρι.
Και καλά αυτός, εδώ προσπαθούν να βγάλουν και τον Διάκο Αρβανίτη κι επειδή δεν τους κάθεται καλά έχουμε την εναλλακτική του Σλάβου.![]()
η καταγωγή της οικογένειας Ανδρούτσου είναι επτανησιακή και ουσιαστικά ιταλική. Άλλωστε το επώνυμο Ανδρούτσος είναι η εξελληνισμένη μορφή του ιταλικού Andruzzo. Επίσης η οικογένεια Ανδρούτσου ήταν μία από τις επιφανείς οικογένειες των Επτανήσων, συγκεκριμένα της Ζακύνθου, και το επώνυμό της αναφέρεται στο Libro d'Oro του νησιού
http://greeksurnames.blogspot.com/2010/ ... st_21.html
Chainis έγραψε: 25 Απρ 2018, 14:02![]()
Και σήμερα υπάρχουν άλλωστε, από τα σύνορα μας και πάνω Σλάβοι κατοικούν.
Για την Ελλάδα συγκεκριμένα ,αφού γίνεται αναφορά, υπήρχαν στο Βόρειο κομμάτι της.Chainis έγραψε: 25 Απρ 2018, 14:02 Γιατί να μην υπάρχουν και στην Δωρίδα και το 1800 και σήμερα, τσιγκουνιές θα κάνουμε;
Τα συζητήσαμε αυτά για τον Αθανάσιο Διάκο πιο πριν.Τι κατάλαβες;
Κατάλαβα ότι για κάποιους είναι δυσάρεστο να παραδεχτούν ότι ένας ονομαστός αγωνιστής του 21 ήταν Έλληνας.