Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2023, 13:17
Εεε όχι. Το αντίθετο κάνουμε.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Εεε όχι. Το αντίθετο κάνουμε.
Για την Ελλάδα μιλάς; Ε, καλά, δεν είναι ρυθμιστής, παντελώς αδιάφορη η ποσότητα. Και όλη Hummer να οδηγούν, τίποτε δεν θα αλλάξει.
Ποια χώρα δηλαδή έχει 100% fossil fueled electricity και δεν πέφτει το ποσοστό και είναι και ρυθμιστής των εξελίξεων;sharp έγραψε: 20 Αύγ 2023, 13:18Για την Ελλάδα μιλάς; Ε, καλά, δεν είναι ρυθμιστής, παντελώς αδιάφορη η ποσότητα. Και όλη Hummer να οδηγούν, τίποτε δεν θα αλλάξει.
Στη Γερμανία αυξήθηκε το ποσοστό παραγωγής ρεύματος από υδρογονάνθρακες (κάρβουνο) μετά την οριστική κατάργηση των πυρηνικών. Χώρια το LNG που είναι και πιο βρώμικο. Πράσινη κυβέρνηση, βλέπειςDwarven Blacksmith έγραψε: 20 Αύγ 2023, 13:29Ποια χώρα δηλαδή έχει 100% fossil fueled electricity και δεν πέφτει το ποσοστό και είναι και ρυθμιστής των εξελίξεων;sharp έγραψε: 20 Αύγ 2023, 13:18Για την Ελλάδα μιλάς; Ε, καλά, δεν είναι ρυθμιστής, παντελώς αδιάφορη η ποσότητα. Και όλη Hummer να οδηγούν, τίποτε δεν θα αλλάξει.![]()
Καμμία.
Δεν απάντησες σε αυτό που ρώτησα όμως.sharp έγραψε: 20 Αύγ 2023, 13:32Στη Γερμανία αυξήθηκε το ποσοστό παραγωγής ρεύματος από υδρογονάνθρακες (κάρβουνο) μετά την οριστική κατάργηση των πυρηνικών. Χώρια το LNG που είναι και πιο βρώμικο. Πράσινη κυβέρνηση, βλέπειςDwarven Blacksmith έγραψε: 20 Αύγ 2023, 13:29Ποια χώρα δηλαδή έχει 100% fossil fueled electricity και δεν πέφτει το ποσοστό και είναι και ρυθμιστής των εξελίξεων;sharp έγραψε: 20 Αύγ 2023, 13:18
Για την Ελλάδα μιλάς; Ε, καλά, δεν είναι ρυθμιστής, παντελώς αδιάφορη η ποσότητα. Και όλη Hummer να οδηγούν, τίποτε δεν θα αλλάξει.![]()
Καμμία.![]()
Ε άρα δεν ισχύει ότι ο ηλεκτρισμός των ΙΧ προέρχεται αποκλειστικά από fossil fuels. Τώρα είναι ένα Χ ποσοστό αναλόγως τη χώρα και οδεύουμε προς το μηδέν, με τα όποια setbacks όπως αυτό που ανέφερες.sharp έγραψε: 20 Αύγ 2023, 13:40 Με δουλεύεις;![]()
Γερμανία - ρυθμιστής - αύξηση
100% δεν έχει κανείς εδώ και δεκαετίες.
Δεν αποδίδει αρκετο κερδος το μαγαζί που λεγεται αυτοκινητοβιομηχανια.Γι' αυτο και μεγαεταιρειες του παρελθοντος,πωλουνται,συνενωνονται,συνεργάζονται κλπ.Πεζω και Σιτροεν βγαζουν ακριβως το ιδιο αμαξι,το 301,με άλλο ονομα πχ.OANNHSEA έγραψε: 20 Αύγ 2023, 12:10Εγώ θα το πάω πιο μακριά αυτή την σκέψη και θα ρωτήσω:Lt Aldo Raine έγραψε: 20 Αύγ 2023, 11:29 Και φυσικα το ποσο βαρυτερα,μεγαλυτερα κλπ ειναι σε σχεση με τα ΙΧ ειναι ΑΣΧΕΤΟ.Το λεο2 εχει μοτερ 50 λιτρων και ζυγιζει 60 τονους,ενα ΙΧ εχει 1400 κεκ και ζυγιζει ένα τονο.Και τα δυο έχουν αναρτηση,κιβωτιο ταχυτητων,συστημα διευθυνσης κλπ.Σε χαλανε οι διαστάσεις?ΟΚ,πηγαινε στα φορτηγα τότε.Τι θα μου πεις μετά?Οτι τα φορτηγα έχουν σασι ενω τα ΙΧ αυτοφερομενο πλαισιο?
Γιατί έχουν βαλθεί όλοι να αντικαταστήσουμε τα ΙΧ μας μέχρι το 2030;
Το δικό μου όχημα, το οποίο το χρησιμοποιώ καθημερινά για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου, καίει περίπου 50 λίτρα το μήνα...
Μία νταλίκα καίει πάνω από 100 λίτρα την ημέρα - δηλαδή κατά ελάχιστο 2300 λίτρα το μήνα!!!
Ποιός μολύνει λοιπόν πιο πολύ; Εγώ ή μία νταλίκα;
Γιατί λοιπόν πρέπει να αλλάξω εγώ το όχημα μου με ένα ηλεκτρικό, ενώ αντίθετα δεν γίνεται τίποτα για τις νταλίκες που καίνε 46 φορές περισσότερο κατά ελάχιστο;;;
Στην Σουηδία έχουν φτιάξει ειδικό σύστημα σε κάποιους δρόμους για να χρησιμοποιούν ειδικές νταλίκες αυτούς τους δρόμους ως τραμ...
Γιατί όχι σε άλλες χώρες που σχίζονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου;
Για τον βόθρο που ονομάζονται πλοία δεν θα το πιάσουμε....
Ούτε για την κατανάλωση των αεροσκαφών...
.
"πάντοτε"; Χα, μάλλον "για την ώρα" θες να πεις.sharp έγραψε: 20 Αύγ 2023, 13:48 Δεν έγραψα αυτό. Έγραψα ότι όσο αυξάνουν τα ηλεκτρικά, τόσο θα αυξάνει η ανάγκη για ρεύμα, το οποίο δεν μπορεί να παραχθεί μόνο από εναλλακτικές. Ούτως ή άλλως πάντοτε θα χρειάζεσαι ως μπάκαπ πυρηνικά ή αέριο/κάρβουνο, γιατί των εναλλακτικών δεν είναι σταθερό.
Έστω. Για την ώρα, λοιπόν, το "οδεύουμε προς το μηδέν", που έγραψες παραπάνω, είναι wishful thinking, όπως θα λέγαμε στα μοντέρνα Ελληνικά.Dwarven Blacksmith έγραψε: 20 Αύγ 2023, 14:01"πάντοτε"; Χα, μάλλον "για την ώρα" θες να πεις.sharp έγραψε: 20 Αύγ 2023, 13:48 Δεν έγραψα αυτό. Έγραψα ότι όσο αυξάνουν τα ηλεκτρικά, τόσο θα αυξάνει η ανάγκη για ρεύμα, το οποίο δεν μπορεί να παραχθεί μόνο από εναλλακτικές. Ούτως ή άλλως πάντοτε θα χρειάζεσαι ως μπάκαπ πυρηνικά ή αέριο/κάρβουνο, γιατί των εναλλακτικών δεν είναι σταθερό.
Το γεγονός είναι ότι ήδη το ρεύμα παράγεται μόνο εν μέρει από fossil fuels, οπότε είναι τελείως παραπλανητικό να παραλείπεις το "εν μέρει". Και ναι δεδομένου ότι κάθε χρόνο το ποσοστό των λοιπών μεγαλώνει, το "οδεύουμε" είναι η πραγματικότητα.sharp έγραψε: 20 Αύγ 2023, 14:07Έστω. Για την ώρα, λοιπόν, το "οδεύουμε προς το μηδέν", που έγραψες παραπάνω, είναι wishful thinking, όπως θα λέγαμε στα μοντέρνα Ελληνικά.Dwarven Blacksmith έγραψε: 20 Αύγ 2023, 14:01"πάντοτε"; Χα, μάλλον "για την ώρα" θες να πεις.sharp έγραψε: 20 Αύγ 2023, 13:48 Δεν έγραψα αυτό. Έγραψα ότι όσο αυξάνουν τα ηλεκτρικά, τόσο θα αυξάνει η ανάγκη για ρεύμα, το οποίο δεν μπορεί να παραχθεί μόνο από εναλλακτικές. Ούτως ή άλλως πάντοτε θα χρειάζεσαι ως μπάκαπ πυρηνικά ή αέριο/κάρβουνο, γιατί των εναλλακτικών δεν είναι σταθερό.
Πυρηνικά λοιπόν.
Δεν υπάρχει άλλος δρόμος!!!