foscilis έγραψε: 07 Σεπ 2024, 23:28
Ασέβαστος έγραψε: 07 Σεπ 2024, 23:14
omg kai 3 lol έγραψε: 07 Σεπ 2024, 23:03
οκ σοβαρα ομως τωρα ας υποθεσουμε οτι το αεροπλανο τρεχει με 100 πανω στον ιμαντα που γυριζει τις ροδες αντιστροφα με 100 και διπλα ακριβως επισης πανω στον ιμαντα τρεχει κι ενα αυτοκινητο επισης με 100, θα εχουν διαφορετικη ταχυτητα λογω διαφορετικης ωθησης; (αν υποθεσουμε οτι για καποιο λογο δεν ειναι ακινητα) για πειτε
το αυτοκινητο δεν μπορει να κινηθει πανω στον ιμαντα. το αεροπλανο μπορει να κινηθει σαν να μην υπαρχει ιμαντας.
Πρεπει να σηκωθει. Μεχρι να σηκωθει δε συμπεριφερεται διαφορετικα απο αυτοκίνητο. Υπαρχει και παραϋπαρχει ιμαντας. Τον ακουμπουν οι ροδες. Πραγματικα 0 διαφορα.
χεσμενο τον εχει τον ιμαντα, απο την πρωτη στιγμη.
ξανακοιτα το παραδειγμα με το αυτοκινητο.
ιμαντας στους πισω τροχους. οι μπροστινοι, που ειναι ο κινητηρας, πατουν εδαφος. ξεκινας και φευγεις, ουτε που καταλαβαινεις την υπαρξη ιμαντα.
ο κινητηρας του αεροπλανου το σπρωχνει προς τα εμπρος χρησιμοποιωντας τον αερα στην προπελλα του η στις τουρμπινες. αδιαφορει παντελως αμα παταει σε ροδες, σε σκι, σε νερο η σε ιμαντα. η μονη δυναμη που μπορει να ασκησει ο ιμαντας στο αεροπλανο, ειναι η τριβη των γρασσαρισμενων ρουλεμαν, εντελως αδιαφορη, σαν να το κρατας εσυ με το χερι να μη φυγει.