!!! DEVELOPMENT MODE !!!

η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

Noμίζω ταλαίπωρε έχει περισσότερο να κάνει με τη vw ειδικά παρά με τα ev γενικά
απλά τους νίκησαν οι υπόλοιποι
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

Chilloutbuddy έγραψε: 30 Ιουν 2023, 11:23 Noμίζω ταλαίπωρε έχει περισσότερο να κάνει με τη vw ειδικά παρά με τα ev γενικά
απλά τους νίκησαν οι υπόλοιποι
Αν σκεφτεις την δικια μου τραγικη εμπειρία με το ID3 δεν μου κανει εντύπωση
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Chilloutbuddy έγραψε: 30 Ιουν 2023, 11:23 Noμίζω ταλαίπωρε έχει περισσότερο να κάνει με τη vw ειδικά παρά με τα ev γενικά
απλά τους νίκησαν οι υπόλοιποι
με εβαλες σε περιέργεια και κοιταξα την αγορά της Αυστραλιας, οχι πολυ καλα μαλλον, αλλα βλεπω την τογιότα σε πτώση και την τεσλα να κανει παρτυ. Καλα η WV δεν εχει στειλει καν το ιδ.3 εκει. Τρέλα παντως ποση διαφορά εχουν οι πωλήσεις απο τοπο σε τόπο, στην Ιαπωνια πανω απο τα μισα αμαξια που πωλούνται είναι υβριδικά και μολις 1% ηλεκτρικά.
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

Σου λέω αν δε μπει μέσα γερά η Τογιολέξους δεν πάει πουθενά το εγχείρημα. Έχει άπειρο κόσμο που αν δε λέει πάνω τογιολέξους απλά δεν το ακουμπάνε.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

οι πωλήσεις που βλεπω απο τεσλα πως εξηγούνται; Εγινε τίποτα περίεργο με επιδοτήσεις;

εδώ κοιτάω, ειναι οκ σιτε; Η τογιότα μοιαζει να εχει πεσει πολυ, μικρη διαφορά απο την μαζντα, και γενικά δεν μοιαζει να είσαστε τόσο πισω οσο λες στα ηλεκτρικά, σε ενα χρονο και κατι θα εισαστε κοντα στο 15%. Η τεσλα εχει περάσει ολους τους γερμανους, περίεργο που λες οτι δεν τσουλαει το θεμα εκει.

εντωμεταξυ ο νεος της τογιοτα μαλλον απο ευγένεια ελεγε οτι δεν θα αλλάξει και τίποτα, τωρα λενε θα βγάλουν 10 μοντελα ηλεκτρικά μεχρι το 26.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 30 Ιουν 2023, 12:41, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

Chilloutbuddy έγραψε: 21 Ιουν 2023, 12:27 Εννοείται στα παπάρια μου ο ψέκας, ας συμπεράνει ό,τι θέλει.
Και δε χρειάζεται να μου μιλάς μισά αγγλικά ρε φίλε :lol:

Αυτό που ίσως δε γίνεται αντιληπτό είναι ότι όλο το εγχείρημα έχει ένα κρίσιμο σημείο καμπής αναφορικά με την τιμή. Αν η ζήτηση για τα υλικά ανέβει πολύ περισσότερο από την παραγωγή, η οποία και στο λίθιο και στο χαλκό παίρνει πολλά χρόνια να κανει "σκέϊλ απ", υπάρχει κίνδυνος να ανέβει η τιμή πολύ περισσότερο από τι είναι διατεθιμένη η αγορά να πληρώσει για το τελικό προϊόν. Δηλαδή αντί να πέσει η τιμή των EV όπως περιμένουν όλοι, να ανέβει. Λόγω υλικών.

Με αυτή την έννοια δεν έχει σημασία πόσος χαλκός και λίθιο υπάρχει στο φλοιό της Γης αλλά πόσος είναι διαθέσιμος.

Αυτό που λέει το βίντεο, και είναι πολύ λογικό, είναι ότι οι 3-4 πολυεθνικές μεγάλες εταιρίες εξορύξεων δεν έχουν καμμία όρεξη να τρέχουν να αυξήσουν παραγωγή γιατί είναι δύσκολο, ακριβό και χρονοβόρο, εφόσον μπορούν πολύ απλά να αγοράσουν μικρότερες εταιρίες χαλκού και να δημιουργήσουν ολιγοπώλιο και να επωφεληθούν όταν η τιμή του χαλκού πάει στο Θεό. Το οποίο και κάνουν ήδη.

10 χρόνια μόνο για να πάρεις άδεια για νέο ορυχείο χαλκού, πριν καν αρχίσεις παραγωγή. Και όσο για την επένδυση που χρειάζεται, το βίντεο λέει ότι για να έχουν αρκετό κίνητρο για νέο ορυχείο η τιμή του χαλκού στην αγορά πρέπει πρώτα να διπλασιαστεί. Αλλά αν διπλασιαστεί η ζημιά θα έχει ήδη γίνει όσον αφορά τα EV (και τα φωτοβολταικά και ανεμογεννήτριες που επίσης θέλουν πολύ χαλκό)
:goodpost:
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 13233
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi »

Chilloutbuddy έγραψε: 30 Ιουν 2023, 11:47 Σου λέω αν δε μπει μέσα γερά η Τογιολέξους δεν πάει πουθενά το εγχείρημα. Έχει άπειρο κόσμο που αν δε λέει πάνω τογιολέξους απλά δεν το ακουμπάνε.
https://www.instagram.com/reel/Croo8Z2L ... BiNWFlZA== :003:
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

enterprise-psi έγραψε: 30 Ιουν 2023, 22:15
Chilloutbuddy έγραψε: 30 Ιουν 2023, 11:47 Σου λέω αν δε μπει μέσα γερά η Τογιολέξους δεν πάει πουθενά το εγχείρημα. Έχει άπειρο κόσμο που αν δε λέει πάνω τογιολέξους απλά δεν το ακουμπάνε.
https://www.instagram.com/reel/Croo8Z2L ... BiNWFlZA== :003:
Να το χέσω, πληρώνεις στην τιμή προκαταβολικά όλες τις βλάβες που δεν θα έχεις.
Ειδικά στα μεταχειρισμένα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 9233
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA »

Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »



Ωραίο βιντεάκι για τη ρεαλιστικότητα της πράσινης μετάβασης, η οποία μεταξύ της διαθεσιμότητας των raw materials αγγίζει και το θέμα των μπαταριών οπότε το έβαλα εδώ. Επίσης έχει και ένα δυνατό pinned comment.
Chilloutbuddy θα σ' ενδιαφέρει.
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

Ωραίος, δεν αντιλέγω για τη ρεαλιστικότητα της μετάβασης αν υπάρχει βούληση.
Αντιλέγω σφόδρα για τα χρονοδιαγράμματα όσον αφορά τα αυτοκίνητα συγκεκριμένα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

Υπάρχει ένα κοινό misconception ότι η ενέργεια των καυσίμων των ΜΕΚ, θα πρέπει να αντικατασταθεί από ίση ενέργεια στο ηλεκτρικό δίκτυο, οπότε η ηλεκτροπαραγωγή θα πρέπει να μεγαλώσει δραστικά.
Δεν είναι έτσι όμως γιατί οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι πολύ πιο αποδοτικοί.

Εικόνα
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
Bill Hicks
Δημοσιεύσεις: 6423
Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bill Hicks »

Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Ιούλ 2023, 20:40 Υπάρχει ένα κοινό misconception ότι η ενέργεια των καυσίμων των ΜΕΚ, θα πρέπει να αντικατασταθεί από ίση ενέργεια στο ηλεκτρικό δίκτυο, οπότε η ηλεκτροπαραγωγή θα πρέπει να μεγαλώσει δραστικά.
Δεν είναι έτσι όμως γιατί οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι πολύ πιο αποδοτικοί.

Εικόνα
με την διαφορά ότι οι ΜΕΚ καταναλώνουν απ'ευθείας το καύσιμο/ενέργεια ενώ στα ηλεκτρικά το καύσιμο/ενέργεια καταναλώνεται για την παραγωγή ηλεκτρισμού, η οποία σύμφωνα με την ΕΙΑ έχει στην καλύτερη 40% απόδοση.

δηλαδή η τελική μέση απόδοση είναι στην καλύτερη περίπου 35% και όχι 89%. αν υπολογίσουμε και την διαφορά στο energy density, που δεν πρόκειται να ισοφαριστεί ποτέ, όντως πρέπει να αντικατασταθεί από σχεδόν ίση κατανάλωση ενέργειας στο ηλεκτρικό δίκτυο.

More than 60% of energy used for electricity generation is lost in conversion
Εικόνα
In 2019, U.S. utility-scale generation facilities consumed 38 quadrillion British thermal units (quads) of energy to provide 14 quads of electricity.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day! :smt033
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

Η CATL επενδύει στα ναυπηγεία της Wuhu. Σηματοδοτεί προφανώς επέκταση της αγοράς των ηλεκτρικών πλοίων. Αποσπάσματα από το άρθρο
In February of this year, Funing Heavy Industry, the electric ship research and development and assembly base of Fuchuan Group, successfully started construction of a modern double-decker pure electric cruise ship built for Fuzhou Neihe Tourism Development Co., Ltd. It is reported that the ship also uses Ningde era lithium battery system.

Become a shareholder of Wuhu Shipyard! Ningde era lays out the electric ship market

Building battery-hybrid ships is also no stranger to Wuhu Shipyard. As early as 2021, Wuhu Shipyard delivered the world's first 22,000-ton battery hybrid chemical tanker "Prospero", and in 2022 it delivered the same type of ship "Pacifico". This type of ship adopts LNG+fuel dual-fuel propulsion, and is matched with electric drive at the same time. It does not need to start the diesel generator during normal navigation, and only relies on the main engine to drive the shaft generator to ensure continuous power supply for navigation equipment, realizing energy saving and environmental protection for ship navigation.

At the beginning of this year, Wuhu Shipyard delivered the first 21,500-ton oil tanker "ATLANTIC NARVAL", which is the largest tonnage asphalt ship built in Anhui Province. The ship is equipped with dual-fuel engines, which can be powered by LNG/LBG and is also equipped with batteries.

According to Clarkson's data, among the current 32 orders held by Wuhu Shipyard, 8 are battery hybrid ships, which are expected to be delivered between 2023 and 2025.
...
According to industry insiders, although the global electric ship industry is still in its infancy, it has great growth potential in the next few years. Previously, foreign professional institutions predicted that the global electric ship market will exceed US$10.5 billion by 2030, with a compound annual growth rate of 11.5%. Since 2019, the number of orders for electric ships has increased significantly. As of the beginning of this year, the number of orders for electric ships has exceeded 200.
http://www.eworldship.com/html/2023/Shi ... 94111.html
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
mao mao
Δημοσιεύσεις: 8475
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao »

Γνώμη για ID3 κανείς;
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”