Σελίδα 288 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2023, 10:11
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 22 Ιουν 2023, 03:17
Μλκς δεν τα ψάχνω επι τούτου σας το ορκίζομαι, δεν πάω στο γκούγκλ να βάλω "γιατί τα EV είναι απάτη" LOL
Τζο Ρόγκαν χάζευα ο κακομοίρης και κοίτα πάλι που έπεσα:
https://www.greencarreports.com/news/11 ... -tailpipes
Αυτή η μελέτη λέει ότι το 52% των ρύπων από ένα αυτοκίνητο δεν έρχεται από την εξάτμιση, αλλά από τα λάστιχα που φθείρονται και τη φρενόσκονη. Και όσο πιό βαρύ το αυτοκίνητο τόσο περισσότεροι οι ρύποι
Απ'το Imperial College London η μελέτη
καποιος ξεχασε να αναφερει οτι τα ηλεκτρικα φρεναρουν κατα 90% με τον κινητηρα, αρα φρενοσκονη σχεδον μηδεν;
επισης, το 48% που βγαινει απο την εξατμιση, ασημαντο, το ξεχναμε. ψαχνουμε τα λαστιχα, οπου εχουμε 20% μεγαλυτερο βαρος, αρα 20% μεγαλυτερη καταναλωση σε λαστιχα, ετσι χοντρικα.
οποτε, ξεχναμε το μηδεν στη φρενοσκονη, ξεχναμε το ελαχιστο 48%, και εστιαζουμε εκει που θελουμε για να καταληξουμε οτι ειναι πιο ρυπογονα.
δεν εχω χρονο και ορεξη να διαβασω τη μελετη, αλλα δεν εχω και μαλλια να μου πεσουν, αν τα λεει οπως περιγραφω.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2023, 11:14
από Chilloutbuddy
Ασέβαστος έγραψε: 22 Ιουν 2023, 10:11
δεν εχω χρονο και ορεξη να διαβασω τη μελετη, αλλα δεν εχω και μαλλια να μου πεσουν, αν τα λεει οπως περιγραφω.
Όχι καραφλότεκνο δε λέει αυτό
Συνολικοί ρύποι αυτοκινήτου στην ατμόσφαιρα = εξάτμιση + φρενόσκονη + φθορά ελαστικών + φθορά ασφάλτου + ανασήκωμα υπάρχουσας σκόνης στο δρόμο
Στα Ev η εξάτμιση είναι μηδέν προφανώς, η φρενόσκονη γενικά λιγότερη γιατί φρενάρουν κυρίως με τον κινητήρα όπως είπες, τα υπολοιπα γενικά υψηλότερα λόγω βάρους. Η συνολική διαφορά στη ρύπανση εξαρτάται τι μέγεθος μικροσωματίδια στην ατμόσφαιρα μετράμε (PM10 ή PM2.5), τι είδους τακάκια χρησιμοποιούνται (χωρίς αμίαντο "NAO" ή low metallic "LM"), και τι ποσοστό φρεναρίσματος γίνεται με regenerative breaking στο ηλεκτρικό.
Εδώ είναι οι συνολικοί ρύποι σύμφωνα με
αυτή τη μελέτη η οποία σύγκρινε ένα χιουντάι Κόνα ντίζελ, ένα Κόνα βενζίνα, ένα Κόνα ηλεκτρικό με 50% regen και ένα Κόνα ηλεκτρικό με 90% regen
Oι μπάρες είναι οι ατμοσφαιρικοί ρύποι που μέτρησαν:
Μώβ = εξάτμιση
Κίτρινο = φρενόσκονη
Πράσινο = ελαστικά
Κόκκινο = φθορά ασφάλτου
Μαύρο = ανασήκωμα σκόνης του δρόμου
Tα μικροσωματίδια μεγέθους 10 (PM10) είναι μεγαλύτερα και είναι αυτά που δημιουργούν ερεθισμούς στα μάτια, τη μύτη και το λαιμό. Τα μικρότερα (PM2.5) είναι μάλλον πιό επικίνδυνα γιατί εισχωρούν στα πνευμόνια.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2023, 12:24
από enterprise-psi
Ασέβαστος έγραψε: 22 Ιουν 2023, 10:11
καποιος ξεχασε να αναφερει οτι τα ηλεκτρικα φρεναρουν κατα 90% με τον κινητηρα, αρα φρενοσκονη σχεδον μηδεν;
Εάν το επιλέξεις . Με regenerative breaking το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν νορμάλ αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό ενοχλεί τους περισσότερους που έχουν γκέι αυτόματο κιβώτιο, οπότε όταν παίρνουν ηλεκτρικό το απενεργοποιήσουν

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2023, 12:41
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 22 Ιουν 2023, 11:14
Ασέβαστος έγραψε: 22 Ιουν 2023, 10:11
δεν εχω χρονο και ορεξη να διαβασω τη μελετη, αλλα δεν εχω και μαλλια να μου πεσουν, αν τα λεει οπως περιγραφω.
Όχι καραφλότεκνο δε λέει αυτό
Συνολικοί ρύποι αυτοκινήτου στην ατμόσφαιρα = εξάτμιση + φρενόσκονη + φθορά ελαστικών + φθορά ασφάλτου + ανασήκωμα υπάρχουσας σκόνης στο δρόμο
Στα Ev η εξάτμιση είναι μηδέν προφανώς, η φρενόσκονη γενικά λιγότερη γιατί φρενάρουν κυρίως με τον κινητήρα όπως είπες, τα υπολοιπα γενικά υψηλότερα λόγω βάρους. Η συνολική διαφορά στη ρύπανση εξαρτάται τι μέγεθος μικροσωματίδια στην ατμόσφαιρα μετράμε (PM10 ή PM2.5), τι είδους τακάκια χρησιμοποιούνται (χωρίς αμίαντο "NAO" ή low metallic "LM"), και τι ποσοστό φρεναρίσματος γίνεται με regenerative breaking στο ηλεκτρικό.
Εδώ είναι οι συνολικοί ρύποι σύμφωνα με
αυτή τη μελέτη η οποία σύγκρινε ένα χιουντάι Κόνα ντίζελ, ένα Κόνα βενζίνα, ένα Κόνα ηλεκτρικό με 50% regen και ένα Κόνα ηλεκτρικό με 90% regen
Oι μπάρες είναι οι ατμοσφαιρικοί ρύποι που μέτρησαν:
Μώβ = εξάτμιση
Κίτρινο = φρενόσκονη
Πράσινο = ελαστικά
Κόκκινο = φθορά ασφάλτου
Μαύρο = ανασήκωμα σκόνης του δρόμου
Tα μικροσωματίδια μεγέθους 10 (PM10) είναι μεγαλύτερα και είναι αυτά που δημιουργούν ερεθισμούς στα μάτια, τη μύτη και το λαιμό. Τα μικρότερα (PM2.5) είναι μάλλον πιό επικίνδυνα γιατί εισχωρούν στα πνευμόνια.
εδω μαλιστα, ολα μοιαζουν σωστα.
δυσκολευομαι λιγο μονο να κατανοησω πως η σκονη του δρομου σηκωνεται περισσοτερο απο βαρυτερο οχημα. αλλα για να το λενε, ετσι θα ειναι.
επισης, τι ειναι η σκονη του δρομου; μηπως σε μεγαλο βαθμο ειναι μικροσωματιδια που εχουν ηδη αφησει τα αυτοκινητα, απο λαστιχα, εξατμισεςι κλπ;
παντως, το τελικο αποτελεσμα μοιαζει να ειναι πιο "οικολογικα" τα ev. οχι οτι αυτο εχει μεγαλη σημασια για τον καταναλωτη, να λεμε την αληθεια...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2023, 12:44
από ST48410
Για να είναι δίκαιη η σύγκριση δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται και κάποιοι ρύποι που παράγονται στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή θεωρείται ότι αυτοί είναι αμελητέοι; Θέλω να πω το ότι μέρος της ρύπανσης για την ενέργεια που καταναλώνει το όχημα συμβαίνει σε άλλο τόπο και χώρο αλλά τελικά η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2023, 13:19
από Chilloutbuddy
ST48410 έγραψε: 22 Ιουν 2023, 12:44
Για να είναι δίκαιη η σύγκριση δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται και κάποιοι ρύποι που παράγονται στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή θεωρείται ότι αυτοί είναι αμελητέοι; Θέλω να πω το ότι μέρος της ρύπανσης για την ενέργεια που καταναλώνει το όχημα συμβαίνει σε άλλο τόπο και χώρο αλλά τελικά η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται.
Η πικρή αλήθεια είναι ότι πολύ περισσότεροι άνθρωποι ζούνε στην Αθήνα παρά στην Πτολεμαϊδα.
Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, αλλιώς κι εγώ δεν καταλαβαίνω τη λογική τους.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2023, 13:31
από ST48410
Chilloutbuddy έγραψε: 22 Ιουν 2023, 13:19
ST48410 έγραψε: 22 Ιουν 2023, 12:44
Για να είναι δίκαιη η σύγκριση δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται και κάποιοι ρύποι που παράγονται στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή θεωρείται ότι αυτοί είναι αμελητέοι; Θέλω να πω το ότι μέρος της ρύπανσης για την ενέργεια που καταναλώνει το όχημα συμβαίνει σε άλλο τόπο και χώρο αλλά τελικά η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται.
Η πικρή αλήθεια είναι ότι πολύ περισσότεροι άνθρωποι ζούνε στην Αθήνα παρά στην Πτολεμαϊδα.
Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, αλλιώς κι εγώ δεν καταλαβαίνω τη λογική τους.
Ναι, έτσι. Ενδεχομένως ποντάρουν ότι σε λίγα χρόνια το μείγμα θα είναι υπέρ πιο καθαρών μορφών ενέργειας αν και η ίδια η κατασκευή του οχήματος επιβαρύνει πολύ το περιβάλλον.
Εγώ 3 κύρια προβλήματα εντοπίζω αν τελικά το κόστος πέσει στα επίπεδα των συμβατικών οχημάτων και υπάρξει επάρκεια πρώτων υλών.
Που θα φορτίζουν όλα αυτά τα εκατομμύρια οχήματα στις πυκνοκατοικημένες περιοχές χωρίς κήπους και πυλωτές;
Πως θα μπορέσει να παραχθεί κεντρικά όλη αυτή η έξτρα ηλεκτρική ενέργεια που χρειάζονται;
Πιο δίκτυο θα την μεταφέρει; Θα χρειαστούν τρελά έργα υποδομής αν ξαφνικά φορτίζουμε όλοι τα οχήματά ας ή έστω οι μισοί.
Για την ώρα η λύση του φίλου μοιάζει λογική. Ηλεκτρικό τρίκυκλο για μέσα στην πόλη που φορτίζει σε απλή πρίζα οπουδήποτε. Αλλά σαν δεύτερο όχημα. Ούτε για ταξίδια, ούτε για διακοπές και τέτοια. Και τα λεφτά που έχει δώσει ήδη με την έξτρα μπαταρία δεν είναι λίγα αλλά κάνει καθημερινά χιλιόμετρα λόγω εργασίας οπότε έχει νόημα. Για μένα που πάω στη δουλειά με τρένα/λεωφορεία, δεν επρόκειτο να τα αποσβέσω ποτέ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2023, 15:46
από Chilloutbuddy
Bασικά ο Νάνος έχει δίκιο, κι ο Enaon, όσα λιγότερα αυτοκίνητα στο δρόμο τόσο καλύτερα. Όποιος θέλει να βοηθήσει δουλεύει απ'το σπίτι αν γίνεται, και όσο μπορεί παίρνει τρένο, καβαλάει ποδήλατο, μονόροδο, περπατάει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2023, 23:49
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 22 Ιουν 2023, 12:44
Για να είναι δίκαιη η σύγκριση δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται και κάποιοι ρύποι που παράγονται στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή θεωρείται ότι αυτοί είναι αμελητέοι; Θέλω να πω το ότι μέρος της ρύπανσης για την ενέργεια που καταναλώνει το όχημα συμβαίνει σε άλλο τόπο και χώρο αλλά τελικά η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται.
το μερος της ρυπανσης για εξωρυξη πετρελαιου και μετατροπη του σε βενζινη το μετραμε; α, και για μεταφορα αυτων.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2023, 23:53
από ST48410
Ασέβαστος έγραψε: 22 Ιουν 2023, 23:49
ST48410 έγραψε: 22 Ιουν 2023, 12:44
Για να είναι δίκαιη η σύγκριση δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται και κάποιοι ρύποι που παράγονται στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή θεωρείται ότι αυτοί είναι αμελητέοι; Θέλω να πω το ότι μέρος της ρύπανσης για την ενέργεια που καταναλώνει το όχημα συμβαίνει σε άλλο τόπο και χώρο αλλά τελικά η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται.
το μερος της ρυπανσης για εξωρυξη πετρελαιου και μετατροπη του σε βενζινη το μετραμε;
Φαντάζομαι όχι. Χωρίς στοιχεία έχω την εντύπωση ότι είναι πολύ μικρότερο αυτού της καύσης για να παραχθεί ηλεκτρική ενέργεια. Ας μετρηθούν όλα να δούμε που θα κάτσει η μπίλια. Ωστόσο το να θεωρηθεί ότι το ηλεκτρικό καταναλώνει ενέργεια που δεν επιβαρύνει την ατμόσφαιρα είναι κάπως υπερβολικό.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2023, 00:12
από Dwarven Blacksmith
Ήρθε το Δελφίνι στην Αυστραλία;! Τσίλ ποιές είναι οι πρώτες αντιδράσεις του λαού εκεί;
https://twitter.com/tphuang/status/1672992023056633857
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2023, 04:56
από Chilloutbuddy
Dwarven Blacksmith έγραψε: 26 Ιουν 2023, 00:12
Ήρθε το Δελφίνι στην Αυστραλία;! Τσίλ ποιές είναι οι πρώτες αντιδράσεις του λαού εκεί;
Πρώτη φορά το βλέπω, ωραίο φαίνεται
Όλα αυτά έχουν το κοινό τους εδώ και σίγουρα θα πουλήσει σε κάποιους, αλλά εδώ είναι κυρίως toyotaland.
Το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Αυστραλία είναι σταθερά το Hilux το οποίο ξεκινάει καινούργιο από ΑUD$29,000 με 2,700 κυβικά βενζίνα. Δεν εκθρονίζεται αυτό το πράμα με τίποτα, ακόμα και να βγάλουν το ίδιο στην ίδια τιμή, και να βάλουν και ταχυφορτιστή έξω από κάθε σπίτι, πάλι αυτό θα πάρουν οι Αυστραλοί γιατί λέει πάνω Τογιότα. Δεν ξέρεις για τι κόλλημα μιλάμε
Γι'αυτό έλεγα πριν καμμιά δεκαριά σελίδες ότι είναι πλήγμα που είπε η τογιότα δεν πάνε σε ηλεκτρικά, αν δεν πούνε αυτοί οκ δε θα πιάσουμε ποτέ κρίσιμη μάζα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2023, 18:21
από enaon
Chilloutbuddy έγραψε: 26 Ιουν 2023, 04:56
Γι'αυτό έλεγα πριν καμμιά δεκαριά σελίδες ότι είναι πλήγμα που είπε η τογιότα δεν πάνε σε ηλεκτρικά, αν δεν πούνε αυτοί οκ δε θα πιάσουμε ποτέ κρίσιμη μάζα.
και δευτερη ειναι η mazda βλεπω. Στον λαιμό σας θα τους πάρετε.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2023, 08:02
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
.
Βρήκανε πατέντα λέει στο Ισραήλ πατέντα αόρατης μεμβράνης που την περνάς σε όλο το αυτοκίνητο - και σε ότι υποθέτω
ερχεται σε επαφή με την ακτινοβολία του ήλιου - με ιδιότητα να ρίχνει την θερμοκρασία του αυτοκινήτου μέχρι και 20 βαθμούς.....
Οικονομία στις μπαταρίες απο κει που δε το περιμένεις.....
Πιθανολογώ θα έχει και εφαρμογή σε κτίρια.....
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2023, 09:56
από talaipwros
friday june 30 2023
Search The Times and The Sunday Times
News
BUSINESS
Volkswagen to cut production of electric cars at German factory
Production of electric vehicles at one plant in Germany will be on hold for six weeks
Ben Clatworthy
, Transport Correspondent
Friday June 30 2023, 12.01am, The Times
The UK’s most popular car manufacturer has cut back production of electric vehicles because of “strong customer reluctance”.
In an unprecedented move, Volkswagen said it would cancel work on EVs for at least six weeks at one of its biggest plants in northwest Germany. Production of traditional internal combustion engine cars is unaffected.
Company executives said demand for EVs is down 30 per cent compared with forecasts.
Amid the sales crisis, the company will also lay off 300 of 1,500 employees working on EVs at its Emden plant. They were told about the reduced production on Monday.
Manfred Wulff, the head of the Emden plant, said: “We are experiencing strong customer reluctance in the electric vehicle sector
https://www.thetimes.co.uk/article/volk ... -cbz6gj66s