Σελίδα 285 από 325

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:18
από taxalata xalasa
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:06
Ναύτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 10:11 Μέσα σ' ένα απαρχαιωμένο, απαξιωμένο και ξεχαρβαλωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, η ζωή και η ασφάλεια εκατοντάδων ανθρώπων στα χέρια ενός και μόνο τύπου που, καθώς φαίνεται, η εμπειρία και η γνώση του στο αντικείμενο του σταθμάρχη ήταν ελαφρώς καλύτερη από τη δική μου, που έχω μπει ως επιβάτης σε τρένο 2-3 φορές στη ζωή μου.
Δεν ήταν στα χέρια ενός και μόνο τύπου, αλλιώς θα είχαμε δυστυχήματα συνέχεια.
Υπήρχε ο επιθεωρητής που έπρεπε να βγάλει τις βάρδιες με καλύτερη επικάλυψη παλιών και νέων, αλλά δεν το έκανε καλά.
Υπήρχε ο παλιός σταθμάρχης που έπρεπε να το δει ότι ο νέος δεν είναι έτοιμος και να μη φύγει, και ειδικά να μη φύγει νωρίς.
Υπήρχε το αυτοματοποιημένο σύστημα που απ'ότι φαίνεται κάποιοι το χρησιμοποιούσαν αλλά ο νέος όχι παρόλο που είχε περάσει (λένε) εκπαίδευση.
Και υπήρχε και ο μηχανοδηγός που μόλις είδε ότι μπήκε ανάποδα έπρεπε να σταματήσει το τρένο αλλά δεν το έκανε.

Ήταν καραμπόλα παραγόντων αυτή.
μην σταματας την καραμπολα.... ποιος ειναι ο προϊσταμενος του επιθεωρητη που τον ειχε βαλει σε τετοια θεση ενω δεν ηταν καλος στο να επιθεωρει σωστα;

και ποιος εβαλες τον προΙσταμενο του επιθεωρητη;

Ποιος διοικει τις μεταφορες και πρεπει να διασφαλισει με περισσοτερους απο ενα τροπο, την ασφαλεια των μεταφορων; και ποιος ορισε τον διοικητη - υπουργο που δεν ηξερε που πανε τα τεσσερα ;

Μην σταματας την καραμπολα οπου βολευει.... να τους παρει ολους η μπαλα...

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:20
από Ναύτης
enaon έγραψε: 10 Μαρ 2023, 10:42
Ναύτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 10:11 Του περάσανε οι άλλοι δυο 10 τρένα τη βραδιά εκείνη, κι έμεινε ο προαστιακός.
αυτο ειναι ραδιο αρβύλα νομιζω. Ο ενας απο τους δυο απογευματινους ειναι με μπλοκάκι, αν τα εχω καταλαβει καλα δεν μπορουσε να μεινει μετα τις 22:00 ετσι και αλλιως, η εχτρα ώρα είναι υπερωρία και μπορει να γινει μονο απο μόνιμους. Ταυτόχρονα, οταν υπαρχει υπερωρία για λόγους ασφάλειας, δεν βγαζει νόημα να λεει "Αυτή η ώρα δεν είναι να δουλεύουν δύο άτομα μαζί, σαν εικονική μας τη δίνει η υπηρεσία για υπερωρία" αφου γινει η στραβή. Εικονικό είναι μεχρι να γινει η στραβή, ετσι παει αν δεν ειναι μπαχαλο.
Έτσι είπε ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου (μάλιστα μίλησε για 30 τρένα), για τον οποίον λένε ότι είναι ο εμπειρότερος όλων. Για την ακρίβεια, είπε το εξής:
(...)

Ζήνδρος: Εγώ τον πήρα μετά, 22:45. Τα κατέθεσα στην ανακρίτρια αυτά. Μου είπε πόσο να καθίσω, αυτόν να φυλάω; Είχε δίκιο το παιδί. Να καθίσει για να βάλει μέσα τον προαστιακό; Άμα δεν μπορεί να βάλει έναν προαστιακό μέσα…

Ο Π. πέρασε τριάντα τρένα, ρε παιδιά. Τι κάνετε έτσι; Ο Π. του πέρασε τριάντα τρένα. Άφησε ένα τρένο στον Σ.. Ένα τρένο, τον προαστιακό, το Intercity δεν το κάλυπτε ο Π. Το Intercity το κάλυπτε ο Σ., ήταν 23:05 εδώ.

Δεν τον άφησε με 15 τρένα. Εγώ στο Παλαιοφάρσαλο, 22:00 με 23:00, είχα πέντε τρένα. Μέσα στο σταθμό μου. Αλλά δεν σηκώθηκα να φύγω, να αφήσω τον πιτσιρικά εκεί, να τον κάψω. Είχα έναν πιτσιρικά εγώ, με μπλοκάκι. Συμβασιούχοι και αυτοί. Αλλά εντάξει, είχα πέντε τρένα. Δεν είχα ένα ή δύο.

Δύο τρένα είχε. Ένα του προαστιακού και μετά ερχόταν αυτό το 62, αυτό το περιβόητο. Ποιο φόρτο. Δυο τρένα είχε, το 2597 που έπρεπε να μπει στην άκρη. Εκεί που έλεγε ο άλλος ''γιατί κάνουμε πίσω''. Το τρένο αυτό. Δεν κάθισε ο Π. Ο Π. πάλεψε 31 τρένα όλο το απόγευμα.
Και τον προαστικό λάθος τον κατηύθυνε αρχικά, τον έστειλε για Βόλο, αλλά κάπου τσίνισε ο μηχανοδηγός κι έτσι χαμπάρισε ο σταθμάρχης, οπότε τον έβαλε μετά και έκανε όπισθεν.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:20
από sharp
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Μαρ 2023, 09:15
Ασέβαστος έγραψε: 10 Μαρ 2023, 09:06 καλα τα λες.

θα προσθετα μονο οτι ο σταθμαρχης ηταν νεος, αλλα παλιος. να εξηγησω.

σαν νεος, οπως σε καθε δουλεια, θα επρεπε να τα κανει ολα προβλεπε, να διπλοτριπλοτσεκαρει τα παντα, να ειναι στην τσιτα και με αγχος μη γινει κατι λαθος. αλλα δεν ηταν νεος εργαζομενος στο δημοσιο, ηταν παλιος. μαθημενος στο χυμα, στειλτο μωρε εκει και οτι γινει, γαμησε τα αυτα τα καινουρια τα ηλεκτρονικα..

χημειο ως παλιος, απειρος ως νεος.
Μπορεί, αλλά απ'ότι είπε ο άλλος παλιός σταθμάρχης απ'τον παραδίπλα σταθμό των Νεοφαρσάλων (νομίζω;) ο νέος ήταν μεν άπειρος αλλά ήταν καλός άνθρωπος και με κέφι για δουλειά. Και θέλω να πιστεύω ότι ο δικός του παλιός (αυτός που έφυγε νωρίς αφού έβγαλε σχεδόν όλη τη δουλειά) κάτι θα είδε για να τον εμπιστευτεί, και απ'ότι είπε το τελευταίο τρένο ήταν εύκολο...
Ξέρω γω; ίσως λεν μαλακίες και οι τρεις τους.

Αυτό με το "γάμησέ τα τα καινούργια τα ηλεκτρονικά" πάντως πιό πολύ για αμορφωσιά μου κάνει παρά αδιαφορία
Αυτό συμβαίνει, δυστυχώς.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:22
από Kauldron
Ασέβαστος έγραψε: 10 Μαρ 2023, 08:52
Karambabas έγραψε: 10 Μαρ 2023, 00:03
Portia έγραψε: 09 Μαρ 2023, 23:48

Πολυ σωστο αυτο, μονο που η τωρινη κυβερνηση εχτισε καριερα πανω στο Ματι. Κι επι τεσσερα χρονια αυτη ηταν η λαχταρα της, να μην της κατσουν μαζικες ανθρωπινες απωλειες απο μια φυσικη καταστροφη. Της εκατσε κατι πολυ χειροτερο, το οποιο ηταν "φυσικο" αποτελεσμα απο την χρεωκοπια (οπου η ΝΔ ειχε μεγαλο μεριδιο ευθυνης) και το ξεπουλημα των κρατικων υποδομων μεσω των Μνημονιων που οι ιδιοι υπεγραφαν.
Άρα, αφού η σημερινή κυβέρνηση έχτισε πάνω σε τραγωδίες, τσιμπάμε οι πολίτες τη σημερινή αντιπολίτευση;
"αφου το εκαναν οι αλλοι, τωρα που βρηκαμε ευκαιρια το κανουμε κι εμεις"

βδελυρα κομματοσκυλα.
Εσύ κοίτα μη κάνεις καμιά αποχή, γιατί δεν είναι ώρα τώρα να παίζουμε με το μέλλον της Ελλάδας.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:29
από Chilloutbuddy
taxalata xalasa έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:18 Μην σταματας την καραμπολα οπου βολευει.... να τους παρει ολους η μπαλα...
Ξέρεις γιατί τη σταμάτησα εκεί; Γιατί αν αυτοί κάναν τη δουλειά τους όπως την ξέρουνε, όσο μαλάκες και να είναι οι παραπάνω, οι άνθρωποι δε θα πεθαίνανε. Και συνήθως την κάνουνε, τουλάχιστον οι περισσότεροι, και στη συγκεκριμένη έστω και ένας να την έκανε δε θα γινόταν το κακό. Έστω ένας.

Δεν έχω κανένα κόλλημα με την κυβέρνηση, διώχτε τους όλους, κανένα πρόβλημα από μένα. Εγώ προσπαθώ να καταλάβω τι πιθανότητα έχουμε να ξαναγίνει τέτοιο κακό.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:32
από Ναύτης
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:06
Ναύτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 10:11 Μέσα σ' ένα απαρχαιωμένο, απαξιωμένο και ξεχαρβαλωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, η ζωή και η ασφάλεια εκατοντάδων ανθρώπων στα χέρια ενός και μόνο τύπου που, καθώς φαίνεται, η εμπειρία και η γνώση του στο αντικείμενο του σταθμάρχη ήταν ελαφρώς καλύτερη από τη δική μου, που έχω μπει ως επιβάτης σε τρένο 2-3 φορές στη ζωή μου.
Δεν ήταν στα χέρια ενός και μόνο τύπου, αλλιώς θα είχαμε δυστυχήματα συνέχεια.
Υπήρχε ο επιθεωρητής που έπρεπε να βγάλει τις βάρδιες με καλύτερη επικάλυψη παλιών και νέων, αλλά δεν το έκανε καλά.
Υπήρχε ο παλιός σταθμάρχης που έπρεπε να το δει ότι ο νέος δεν είναι έτοιμος και να μη φύγει, και ειδικά να μη φύγει νωρίς.
Υπήρχε το αυτοματοποιημένο σύστημα που απ'ότι φαίνεται κάποιοι το χρησιμοποιούσαν αλλά ο νέος όχι παρόλο που είχε περάσει (λένε) εκπαίδευση.
Και υπήρχε και ο μηχανοδηγός που μόλις είδε ότι μπήκε ανάποδα έπρεπε να σταματήσει το τρένο αλλά δεν το έκανε.

Ήταν καραμπόλα παραγόντων αυτή.
Μα είχαμε ατυχήματα, συχνά και αρκετά, απλώς δεν κατέληξαν σε τραγωδία όπως αυτό.
Ο επιθεωρητής δεν έχω καταλάβει πού ακριβώς ευθύνεται. Σού λέει, πιστοποιημένος σταθμάρχης ήταν ο τύπος και τοποθετημένος από τη διοίκηση στη Λάρισα, γιατί να μην τον βάλω βάρδια;
Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα "καλύτερης αλληλεπικάλυψης", έτσι βγαίνανε οι βάρδιες: δυο το πρωί, δυο το απόγευμα, ένας τη νύχτα, με αλληλεπικάλυψη μιας ώρας στην απογευματινή και νυκτερινή.
Ο παλιός τού άφησε ένα (1) τρένο και μάλιστα τον προαστικό που απ' ότι κατάλαβα το θεωρούν αστεία υπόθεση. Παρ' όλα αυτά έχει ευθύνη μεγάλη, γιατί αν καθόταν στη βάρδια του κανονικά δεν θα είχε μπλέξει ο άλλος τα μπούτια μου με τον προαστικό, γεγονός από το οποίο ξεκίνησε το υπόλοιπο ντόμινο λαθών.
Το σύστημα που λένε ότι δεν ήξερε να λειτουργήσει ο σταθμάρχης είναι τοπικό. Τα κεντρικά έπρεπε να δουν ότι δεν υπάρχουν καταγραφές στο σύστημα αυτό τις νύχτες που έκανε βάρδια ο εν λόγω σταθμάρχης.
Ο μηχανοδηγός της εμπορικής υπάκουσε τυφλά και στα τυφλά τις οδηγίες του εν λόγω σταθμάρχη (αν και καθώς φαίνεται στην πορεία ανησύχησε και προσπάθησε μάταια να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου με τους μηχανοδηγούς της ιντερσίτι), γιατί το όλο το σύστημα είναι ένα ξεχαρβαλωμένο και υποστελεχωμένο μπουρδέλο, οπότε οι άνθρωποι είχαν συνηθίσει να κινούνται ανάποδα με κόκκινα φανάρια και γενικά να είναι "ευέλικτοι" σε θέματα ασφαλείας.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:38
από Chilloutbuddy
Ναύτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:32 Μα είχαμε ατυχήματα, συχνά και αρκετά, απλώς δεν κατέληξαν σε τραγωδία όπως αυτό.
Ο επιθεωρητής δεν έχω καταλάβει πού ακριβώς ευθύνεται. Σού λέει, πιστοποιημένος σταθμάρχης ήταν ο τύπος και τοποθετημένος από τη διοίκηση στη Λάρισα, γιατί να μην τον βάλω βάρδια;
Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα "καλύτερης αλληλεπικάλυψης", έτσι βγαίνανε οι βάρδιες: δυο το πρωί, δυο το απόγευμα, ένας τη νύχτα, με αλληλεπικάλυψη μιας ώρας στην απογευματινή και νυκτερινή.
Ο παλιός τού άφησε ένα (1) τρένο και μάλιστα τον προαστικό που απ' ότι κατάλαβα το θεωρούν αστεία υπόθεση. Παρ' όλα αυτά έχει ευθύνη μεγάλη, γιατί αν καθόταν στη βάρδια του κανονικά δεν θα είχε μπλέξει ο άλλος τα μπούτια μου με τον προαστικό, γεγονός από το οποίο ξεκίνησε το υπόλοιπο ντόμινο λαθών.
Το σύστημα που λένε ότι δεν ήξερε να λειτουργήσει ο σταθμάρχης είναι τοπικό. Τα κεντρικά έπρεπε να δουν ότι δεν υπάρχουν καταγραφές στο σύστημα αυτό τις νύχτες που έκανε βάρδια ο εν λόγω σταθμάρχης.
Ο μηχανοδηγός της εμπορικής υπάκουσε τυφλά και στα τυφλά τις οδηγίες του εν λόγω σταθμάρχη (αν και καθώς φαίνεται στην πορεία ανησύχησε και προσπάθησε μάταια να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου με τους μηχανοδηγούς της ιντερσίτι), γιατί το όλο το σύστημα είναι ένα ξεχαρβαλωμένο και υποστελεχωμένο μπουρδέλο, οπότε οι άνθρωποι είχαν συνηθίσει να κινούνται ανάποδα με κόκκινα φανάρια και γενικά να είναι "ευέλικτοι" σε θέματα ασφαλείας.
με την έννοια ότι σαν προϊστάμενος έπρεπε να τον είχε κόψει τον συγκεκριμένο ότι δε σκαμπάζει και να μη τον αφήνει ούτε λεπτό μόνο του (μέχρι να σκαμπάσει)
Απ'ό,τι φαίνεται είναι απλό θέμα εμπειρίας για να γίνεις καλός σταθμάρχης, δεν είναι πυρηνική φυσική. Ε, ένα μήνα είναι ο άλλος στην υπηρεσία, μην τον αφήνεις μόνο του ούτε μισάωρο. Ή βάλτον με κάποιον φιλότιμο παλιό που ξέρεις ότι δε θα πάει ούτε τουαλέτα. Αυτή ακριβώς είναι η δουλειά του προϊστάμενου, να κάνει τέτοιους συνδιασμούς.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:42
από foscilis
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:29
taxalata xalasa έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:18 Μην σταματας την καραμπολα οπου βολευει.... να τους παρει ολους η μπαλα...
Ξέρεις γιατί τη σταμάτησα εκεί; Γιατί αν αυτοί κάναν τη δουλειά τους όπως την ξέρουνε, όσο μαλάκες και να είναι οι παραπάνω, οι άνθρωποι δε θα πεθαίνανε. Και συνήθως την κάνουνε, τουλάχιστον οι περισσότεροι, και στη συγκεκριμένη έστω και ένας να την έκανε δε θα γινόταν το κακό. Έστω ένας.

Δεν έχω κανένα κόλλημα με την κυβέρνηση, διώχτε τους όλους, κανένα πρόβλημα από μένα. Εγώ προσπαθώ να καταλάβω τι πιθανότητα έχουμε να ξαναγίνει τέτοιο κακό.
Προφανώς πάρα πολύ χαμηλή, αφού έγινε μία φορά στα πόσα χρόνια ισχύουν οι ίδιες πάνω-κάτω συνθήκες.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:48
από Ναύτης
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:38
Ναύτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:32 Μα είχαμε ατυχήματα, συχνά και αρκετά, απλώς δεν κατέληξαν σε τραγωδία όπως αυτό.
Ο επιθεωρητής δεν έχω καταλάβει πού ακριβώς ευθύνεται. Σού λέει, πιστοποιημένος σταθμάρχης ήταν ο τύπος και τοποθετημένος από τη διοίκηση στη Λάρισα, γιατί να μην τον βάλω βάρδια;
Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα "καλύτερης αλληλεπικάλυψης", έτσι βγαίνανε οι βάρδιες: δυο το πρωί, δυο το απόγευμα, ένας τη νύχτα, με αλληλεπικάλυψη μιας ώρας στην απογευματινή και νυκτερινή.
Ο παλιός τού άφησε ένα (1) τρένο και μάλιστα τον προαστικό που απ' ότι κατάλαβα το θεωρούν αστεία υπόθεση. Παρ' όλα αυτά έχει ευθύνη μεγάλη, γιατί αν καθόταν στη βάρδια του κανονικά δεν θα είχε μπλέξει ο άλλος τα μπούτια μου με τον προαστικό, γεγονός από το οποίο ξεκίνησε το υπόλοιπο ντόμινο λαθών.
Το σύστημα που λένε ότι δεν ήξερε να λειτουργήσει ο σταθμάρχης είναι τοπικό. Τα κεντρικά έπρεπε να δουν ότι δεν υπάρχουν καταγραφές στο σύστημα αυτό τις νύχτες που έκανε βάρδια ο εν λόγω σταθμάρχης.
Ο μηχανοδηγός της εμπορικής υπάκουσε τυφλά και στα τυφλά τις οδηγίες του εν λόγω σταθμάρχη (αν και καθώς φαίνεται στην πορεία ανησύχησε και προσπάθησε μάταια να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου με τους μηχανοδηγούς της ιντερσίτι), γιατί το όλο το σύστημα είναι ένα ξεχαρβαλωμένο και υποστελεχωμένο μπουρδέλο, οπότε οι άνθρωποι είχαν συνηθίσει να κινούνται ανάποδα με κόκκινα φανάρια και γενικά να είναι "ευέλικτοι" σε θέματα ασφαλείας.
με την έννοια ότι σαν προϊστάμενος έπρεπε να τον είχε κόψει τον συγκεκριμένο ότι δε σκαμπάζει και να μη τον αφήνει ούτε λεπτό μόνο του (μέχρι να σκαμπάσει)
Απ'ό,τι φαίνεται είναι απλό θέμα εμπειρίας για να γίνεις καλός σταθμάρχης, δεν είναι πυρηνική φυσική. Ε, ένα μήνα είναι ο άλλος στην υπηρεσία, μην τον αφήνεις μόνο του ούτε μισάωρο.
Μα δεν πιστοποιεί ο επιθεωρητής, απ' ότι κατάλαβα η ΡΑΣ πιστοποιεί και η κεντρική διοίκηση του ΟΣΕ τοποθετεί. Ο επιθεωρητής ισχυρίζεται ότι εφόσον ο τύπος ήταν πιστοποιημένος και η διοίκηση τον είχε τοποθετήσει στη Λάρισα, δεν είχε κανέναν λόγο να μην τον χρησιμοποιήσει.
Εξ' όσων δε γνωρίζω, δεν υπήρχαν επίσημες αναφορές/καταγγελίες των αρχαιότερων σταθμαρχών προς την επιθεώρηση για ανεπάρκεια του εν λόγω σταθμάρχη, παρά μόνο προφορικές, μεταξύ τους γκρίνιες. Επίσης, δεν υπάρχει κανονισμός που να ορίζει πόσα χρόνια πρέπει κάποιος να υπηρετεί ως σταθμάρχης, γενικά, πριν τοποθετηθεί σε πόστο σαν κι αυτό της Λάρισας.
Να σού πως εγώ τι νομίζω; Τριήμερο ήταν και είπανε οι παλιοί στον επιθεωρητή κάτι σε: "δεν βάζεις το πενθήμερο νυκτερινή βάρδια αυτόν τον μαλάκα, να κάνουμε κι εμείς κάνα ρεπό σαν άνθρωποι; Έτσι κι αλλιώς αρχίδια δουλειά θα έχει να κάνει μετά τις 23:00".
Κι αυτός τον έβαλε. Φταίει; Δεν είμαι και τόσο σίγουρος.
Σίγουρα φταίει ο παλιός, κάτσε τουλάχιστον μέχρι τις 23:00 που πρέπει ρε, κάτσε και 5 λεπτά παραπάνω να τελειώσεις με όλα τα τρένα της βραδιάς, δεν χάθηκε ο κόσμος, μην το αφήνεις το γίδι μοναχό του, θα κάνει καμιά χοντρομαλακία και θα τρέχετε όλοι μετά.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:49
από Japetus
Σύμφωνα με τον κανονισμό του οσε (και της hellenic train πλέον), ο μηχανοδηγος που αντιλαμβάνεται ότι κινείται σε λάθος γραμμή και δεν μπορέσει να λάβει σαφή επιβεβαίωση από σταθμάρχη, οφείλει να σταματήσει τον συρμό και να επικοινώνησει άμεσα με κάποιον αρμόδιο.
Αν με βάση αυτό, που ήδη προσπαθούν περί του αντίθετου, αναγνωριστεί συνυπαιτιοτητα και στην χελλενικ εκτός του οσε, πάει το κλείσαμε μια και έξω το μαγαζί. Η χελλενικ δεν έχει κεφάλαιο αν κληθεί να πληρώσει αποζημιώσεις και θα κηρύξει πτώχευση..

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:57
από enaon
Ναύτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:20 Έτσι είπε ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου (μάλιστα μίλησε για 30 τρένα), για τον οποίον λένε ότι είναι ο εμπειρότερος όλων. Για την ακρίβεια, είπε το εξής:
(...)
Είχε δίκιο το παιδί.
ναι το διαβασα, μια χαρα τα λεει αν ολα πανε καλα, τωρα όμως νομιζω θελει πισσα και πουπουλα.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:58
από Chilloutbuddy
Ναύτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:48 Μα δεν πιστοποιεί ο επιθεωρητής, απ' ότι κατάλαβα η ΡΑΣ πιστοποιεί και η κεντρική διοίκηση του ΟΣΕ τοποθετεί. Ο επιθεωρητής ισχυρίζεται ότι εφόσον ο τύπος ήταν πιστοποιημένος και η διοίκηση τον είχε τοποθετήσει στη Λάρισα, δεν είχε κανέναν λόγο να μην τον χρησιμοποιήσει.
Εξ' όσων δε γνωρίζω, δεν υπήρχαν επίσημες αναφορές/καταγγελίες των αρχαιότερων σταθμαρχών προς την επιθεώρηση για ανεπάρκεια του εν λόγω σταθμάρχη, παρά μόνο προφορικές, μεταξύ τους γκρίνιες. Επίσης, δεν υπάρχει κανονισμός που να ορίζει πόσα χρόνια πρέπει κάποιος να υπηρετεί ως σταθμάρχης, γενικά, πριν τοποθετηθεί σε πόστο σαν κι αυτό της Λάρισας.
Να σού πως εγώ τι νομίζω; Τριήμερο ήταν και είπανε οι παλιοί στον επιθεωρητή κάτι σε: "δεν βάζεις το πενθήμερο νυκτερινή βάρδια αυτόν τον μαλάκα, να κάνουμε κι εμείς κάνα ρεπό σαν άνθρωποι; Έτσι κι αλλιώς αρχίδια δουλειά θα έχει να κάνει μετά τις 23:00".
Κι αυτός τον έβαλε. Φταίει; Δεν είμαι και τόσο σίγουρος.
Σίγουρα φταίει ο παλιός, κάτσε τουλάχιστον μέχρι τις 23:00 που πρέπει ρε, κάτσε και 5 λεπτά παραπάνω να τελειώσεις με όλα τα τρένα της βραδιάς, δεν χάθηκε ο κόσμος, μην το αφήνεις το γίδι μοναχό του, θα κάνει καμιά χοντρομαλακία και θα τρέχετε όλοι μετά.
Μα δε μιλάω ούτε για πιστοποιήσεις ούτε για τοποθετήσεις ούτε για καταγγελίες. Μιλάω για το απλό καθημερινό ταίριασμα ανθρώπων σε βάρδιες ώστε να βγαίνει η δουλειά, κάποιος τοπικά πρέπει να το έκανε αυτό, κάποιος που ξέρει και τη δουλειά και τους συγκεκριμένους ανθρώπους. Αλλιώς θα το έκανε αυτόματα ένα πισί στην Αθήνα. Ε αυτή η δουλειά του ταιριάγματος προφανώς δεν έγινε καλά, δε μπορείς να λες σα ρομπότ "αφού είναι πιστοποιημένος και δεν τον έχει καταγγείλει κανείς όλα καλά". Σαν προϊστάμενος πρέπει να ξέρεις λίγο τους ανθρώπους σου και τις ιδιαιτερότητές τους, αυτή είναι η δουλειά ενός προϊστάμενου.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:59
από Ναύτης
enaon έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:57
Ναύτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:20 Έτσι είπε ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου (μάλιστα μίλησε για 30 τρένα), για τον οποίον λένε ότι είναι ο εμπειρότερος όλων. Για την ακρίβεια, είπε το εξής:
(...)
Είχε δίκιο το παιδί.
ναι το διαβασα, μια χαρα τα λεει αν ολα πανε καλα, τωρα όμως νομιζω θελει πισσα και πουπουλα.
Ο παλιός της βάρδιας σίγουρα, θα την φάει χοντρά και δικαίως. Ο άλλος, με το μπλοκάκι, νομίζω ελαφρύτερα.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 12:00
από enaon
ο αλλος με το μπλοκακι μπορει και να τους κυνηγήσει μαλλον, δεν εχουν δικαιωμα να τον βαλουν υπερωρία νομιζω.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 12:01
από Chilloutbuddy
foscilis έγραψε: 10 Μαρ 2023, 11:42 Προφανώς πάρα πολύ χαμηλή, αφού έγινε μία φορά στα πόσα χρόνια ισχύουν οι ίδιες πάνω-κάτω συνθήκες.
Κι εγώ έτσι νομίζω, τι να πώ.
Πάντως όταν είσαι σε τρένο καλό είναι να ξέρεις λίγο τη διαδρομή σου, αν δεις και πας ανάποδα άνοιξε παράθυρο και πήδα.