Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
taxalata xalasa έγραψε: 10 Μαρ 2023, 08:59
Όχι. Αν δεν δω με τα μάτια μου στον σταθμό να είναι με οθόνες σαν την NASA, δεν ξαναμπαινω.
Σεβαστό. Πάντως τα τρένα μπορούν να είναι πολύ ασφαλή και έχουν υπάρξει πολύ ασφαλή και χωρίς συστήματα ΝΑΣΑ, δεν υπήρχαν πάντα αυτά.
Παλια ταξιδευα με τρενο. Οταν πηγαινε αργα σαν τα μουλαρια...Και μου αρεσε. Ειμουν φαν του τρενου...Εχω και καλο φιλαρακι που ειναι μηχανοδηγος εδω και δεκαετιες και ο πατερας του το ιδιο.... Καναμε και βολτες απο βαγονι σε βαγονι, καμακι, κτλ... Τωρα που τρεχουν σαν διαολια και γνωριζοντας πλεον την ανοργανωσια που υπαρχει, γιατι τους εφαγε το selfie και η μοστρα και το virtual reality, ξεχασετο!!!
Πρωτα να γινει σαν την NASA και μετα θα μπουε παλι μεσα να παμε ταξιδι αν χρειαστεί.
καλα ενταξει αρίστο, θα διαδώσουμε. Ελειπαν αλλοι 2 να κοιτανε τους 2 που κοιτανε τα λαμπακια.
Ο σταθμάρχης λεει και αυτο στην απολογία του, σαν να ειναι νορμάλ να είναι χαλασμένο απο ενα σημειο και μετα, σιγά.
Ερώτηση: Κοιτώντας κάποια στιγμή τον πίνακα ελέγχου ενός εγγυτάτου χρόνου από την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας, θα μπορούσατε να έχετε διαπιστώσει σε ποια γραμμή κινούνταν αμαξοστοιχία; Υπάρχουν κάποιες λυχνίες στον πίνακα που να δείχνουν σε ποιά γραμμή κινείται το τρένο;
Απάντηση: Υπάρχουν λυχνίες στον ηλεκτρικό πίνακα που δείχνουν την πορεία του τρένου για όσο δείχνει ο πίνακας. Στη γραμμή ανόδου, το σημείο που αποτυπώνεται στον ηλεκτρικό πίνακα, έχει εμβέλεια μέχρι το ύψος της 110 Πτέρυγας Μάχης. Εκεί υπάρχει μόνιμο κόκκινο κύκλωμα. Παρότι δε ότι αριστερά του πίνακα υπάρχουν κι άλλες λυχνίες αυτές δεν λειτουργούν λόγω του κόκκινου κυκλώματος που βρίσκεται στο ύψος της 110 Πτέρυγας Μάχης.
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Μαρ 2023, 09:23
Αυτό με μπερδεύει, γιατί τότε ο παλιός είπε ότι έβγαλα 30 τρένα και τον άφησα με ένα; Μήπως μετράει μόνο τα "δύσκολα" τρένα η κάτι τέτοιο;
μαλακιες λέει, υπαρχει τόσο λιγος σεβασμός στην διαδικασία γιατί την εχουν ξεσκίσει, που δεν καταλαβαινει καν γιατί υπαρχει η διαδικασία μαλλον. Αυτόν και όσους εχουν πει "δε βαριέσαι εφυγε πιο νωρίς το παιδί", πρεπει να τους σκίσουν λιγο με την ευκαιρία νομίζω.
το δυστύχημα έγινε 23:21, άρα και μέχρι τις 23:00 να καθόταν, οι ίδιοι έγραψαν επίσημα 22:30, δεν ξέρω πως λειτουργήσει το σύστημα, το λαθος έγινε στη βάρδια του σαμαρά που ήταν μόνος του. απλά λένε πως από φιλότιμο έπρεπε να κάτσει ο άλλος και μετά το ωράριο του, επειδή βάζουν σταθμαρχες 60χρονους και μπλοκακια να κρατάνε ανθρώπινες ζωές. αυτή είναι η αριστη διαχείριση του κράτους.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 09:47
από enaon
διαβασε την απολογία αν θες και δες τους χρόνους, τα λαθη εχουν γίνει εντεκα παρά.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 09:52
από taxalata xalasa
Αρίστος έγραψε: 10 Μαρ 2023, 09:35Ο επιθεωρητής «βάζει στο κάδρο» εκτός από τους σταθμάρχες και την κυβέρνηση: «Από το 2019 μετά από μια φωτιά δεν είχαμε πλέον τηλεδιοίκηση»
Επί 4 χρόνια δηλαδή δεν είχε επισκευαστεί ένα τόσο κρίσιμο κομμάτι για την λειτουργία του δικτύου
Ο Guardian σημειώνει ότι λαμβάνοντας υπόψη το εύρος του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα, ο δείκτης ασφαλείας είναι ο χειρότερος στην ΕΕ την τελευταία δεκαετία. Το συμπέρασμα βγαίνει από τα στατιστικά στοιχεία της υπηρεσίας σιδηροδρόμων της ΕΕ. Παρόλο που το δίκτυο στην Ελλάδα αντιστοιχεί μόλις στο 2% του δικτύου που έχει η Βρετανία, είναι μεγάλος ο αριθμός των θυμάτων, τα οποία μάλιστα είναι κυρίως εργαζόμενοι στους σιδηρόδρομους και όχι επιβάτες.
Του περάσανε οι άλλοι δυο 10 τρένα τη βραδιά εκείνη, κι έμεινε ο προαστιακός. Μετά, και πριν την λήξη του ωραρίου τους, την κοπανήσανε και οι δυο, οι μαλάκες, κι αφήσανε μόνο του τον άσχετο, σού λέει τον προαστικό στον σταθμό έχει να βάλει και να ρυθμίσει δυο τρένα μεταξύ 23:04 και 23:10, πόσο μπουρδέλο να τα κάνει πια;
Τα έκανε μαντάρα και με τον προαστιακό, πανικοβλήθηκε, δεν ήξερε τι τού γινότανε, δεν υπήρχαν τα συστήματα ασφαλείας, ξέχασε τα κλειδιά διαγώνια, δεν καταλάβαινε τι γινόταν με τα λαμπάκια που αναβόσβηναν στο τερματικό, ξέχασε τις διαδικασίες, δεν χαμπάριζε τι τού έλεγαν οι μηχανοδηγοί στην ενδοσυνεννόηση, απαντούσε ό,τι νά 'ναι, μιλάμε ο άνθρωπος τελούσε σε πλήρη σύγχυση.
Μέσα σ' ένα απαρχαιωμένο, απαξιωμένο και ξεχαρβαλωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, η ζωή και η ασφάλεια εκατοντάδων ανθρώπων στα χέρια ενός και μόνο τύπου που, καθώς φαίνεται, η εμπειρία και η γνώση του στο αντικείμενο του σταθμάρχη ήταν ελαφρώς καλύτερη από τη δική μου, που έχω μπει ως επιβάτης σε τρένο 2-3 φορές στη ζωή μου.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 10:16
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
enaon έγραψε: 10 Μαρ 2023, 09:47
διαβασε την απολογία αν θες και δες τους χρόνους, τα λαθη εχουν γίνει εντεκα παρά.
ο άλλος λέει πως πήρε 22:45 και ο άλλος σταθμαρχης ήταν εκεί. Που κολλάνε η βλακείες των πετσωμένων πως έβαλαν επίσημη ώρα 22:30; το τραινο ξεκίνησε 23:04 και ο άλλος ήταν μόνος του νόμιμα. όπως ο άλλος μετά άφησε μόνο του στον σταθμό του έναν μπλοκάκια. καταλαβαίνεις πως έχεις σταθμαρχες μπλοκάκια; δε με νοιάζει να βάλουν όλους τους δταθμαρχες μέσα. ως εικόνα κράτους αυτό είναι μια ξεφτίλα. εκεί πάνε οι πολιτικές ευθύνες, με όλες τις αποκαλύψεις για την κατάσταση των γραμμών.
taxalata xalasa έγραψε: 10 Μαρ 2023, 08:43
Το φαγες το παραμυθι... Καλοχωνευτο.
Δεν εχεις χαμπεριασει οτι υπαρχει σεναριογραφος;
Όχι. Για πες;
Σοβαρά το λέω, πες. Έχω οικογένεια που μπαίνει συχνά σε επαρχιακά τρένα, να τους πώ να μην ξαναμπούνε;
Δε με νοιάζει για τις ευθύνες, τη ΝΔ και το Σύριζα, χέστηκα. Η οικογένειά μου με νοιάζει, είναι καρμανιόλες τα τρένα ή όχι;
Προσωπικά δεν ξέρω αν θα ξαναμπώ. Αλλά από την αρχή η θέση μου για το δυστύχημα ήταν (λίγο-πολύ) αυτή που ανέδειξε με κάποια υπερβολή ο Λιάγκας.
Το τρένο είναι από τις υπηρεσίες που εμφανίζουν μια επίπλαστη βιτρίνα, πολύ διαφορετική από αυτή που επικρατεί πραγματικά στο παρασκήνιο.
Το γνωρίζαμε ότι η τηλεδιοίκηση δεν ήταν της κλάσεως αυτής που έδειχνε στη διαφήμιση (αυτό είναι μια υπερβολή χάριν της διαφήμισης). Οι πιο υποψιασμένοι από εμάς ίσως καταλαβαίναμε μάλιστα ότι τα πραγματικά συστήματα που χρησιμοποιούνται είναι απαρχαιωμένα.
Ομως όσο υποψιασμένος κι αν είναι κάποιος, δυσαρεστείται όταν αυτά βγαίνουν στην επιφάνεια. Είναι σαν να βλέπεις να σφάζουν το βόδι από το οποίο τρως χάμπουργκερ.
Το κακό είναι ότι στη σύγχρονη εποχή, πολλά προιόντα και υπηρεσίες παγκοσμίως εμφανίζουν μια επίπλαστη βιτρίνα στο κοινό. Δεν υπάρχει ειλικρίνεια από την παραγωγή στην κατανάλωση.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 10:42
από enaon
Ναύτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 10:11
Του περάσανε οι άλλοι δυο 10 τρένα τη βραδιά εκείνη, κι έμεινε ο προαστιακός.
αυτο ειναι ραδιο αρβύλα νομιζω. Ο ενας απο τους δυο απογευματινους ειναι με μπλοκάκι, αν τα εχω καταλαβει καλα δεν μπορουσε να μεινει μετα τις 22:00 ετσι και αλλιως, η εχτρα ώρα είναι υπερωρία και μπορει να γινει μονο απο μόνιμους. Ταυτόχρονα, οταν υπαρχει υπερωρία για λόγους ασφάλειας, δεν βγαζει νόημα να λεει "Αυτή η ώρα δεν είναι να δουλεύουν δύο άτομα μαζί, σαν εικονική μας τη δίνει η υπηρεσία για υπερωρία" αφου γινει η στραβή. Εικονικό είναι μεχρι να γινει η στραβή, ετσι παει αν δεν ειναι μπαχαλο.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 10:49
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
σταθμαρχης με σύμβαση και μπλοκάκι. δηλαδή όταν αποκτάς εμπειρία,τελειωνει η σύμβαση, έρχεται ο επόμενος μπλοκάκιας. το ελληνικό κράτος της αριστειας, έχουμε φτάσει ήδη στον 22οαιωνα και δεν το πήραμε χαμπάρι.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:06
από Chilloutbuddy
Ναύτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 10:11
Μέσα σ' ένα απαρχαιωμένο, απαξιωμένο και ξεχαρβαλωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, η ζωή και η ασφάλεια εκατοντάδων ανθρώπων στα χέρια ενός και μόνο τύπου που, καθώς φαίνεται, η εμπειρία και η γνώση του στο αντικείμενο του σταθμάρχη ήταν ελαφρώς καλύτερη από τη δική μου, που έχω μπει ως επιβάτης σε τρένο 2-3 φορές στη ζωή μου.
Δεν ήταν στα χέρια ενός και μόνο τύπου, αλλιώς θα είχαμε δυστυχήματα συνέχεια.
Υπήρχε ο επιθεωρητής που έπρεπε να βγάλει τις βάρδιες με καλύτερη επικάλυψη παλιών και νέων, αλλά δεν το έκανε καλά.
Υπήρχε ο παλιός σταθμάρχης που έπρεπε να το δει ότι ο νέος δεν είναι έτοιμος και να μη φύγει, και ειδικά να μη φύγει νωρίς.
Υπήρχε το αυτοματοποιημένο σύστημα που απ'ότι φαίνεται κάποιοι το χρησιμοποιούσαν αλλά ο νέος όχι παρόλο που είχε περάσει (λένε) εκπαίδευση.
Και υπήρχε και ο μηχανοδηγός που μόλις είδε ότι μπήκε ανάποδα έπρεπε να σταματήσει το τρένο αλλά δεν το έκανε.
Ήταν καραμπόλα παραγόντων αυτή.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 11:07
από Kauldron
Αρίστος έγραψε: 10 Μαρ 2023, 09:35Ο επιθεωρητής «βάζει στο κάδρο» εκτός από τους σταθμάρχες και την κυβέρνηση: «Από το 2019 μετά από μια φωτιά δεν είχαμε πλέον τηλεδιοίκηση»
Επί 4 χρόνια δηλαδή δεν είχε επισκευαστεί ένα τόσο κρίσιμο κομμάτι για την λειτουργία του δικτύου
Και όλο αυτό μας το διαφήμιζαν ως ασφαλές, γιατί αν λέγανε οτι είναι επικίνδυνο δε θα μπαινε άνθρωπος μέσα, και θα σώζονταν μεν οι άνθρωποι, αλλά θα έχανε η εταιρία κέρδη, οπότε τί μας νοιάζει για τους ανθρώπους, τα κέρδη της εταιρίας να είναι καλά.