Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιουν 2023, 20:45
Σήμερα έμαθα ότι ο προϊστάμενος μου έχει Τέσλα.
Ελπίζω να είναι ικανοποιημένος γιατί αν του μπει καμια ιδέα για Λέξους την πάτησα, δε θα προλαβαίνω ούτε να μπω στο πχόρουμ.
Γιατί έτσι; Σε βάζει να το παρκάρεις;
Ε πως θα πάρει μπόνους για "foster a high performance culture";
αυτές τις παπαριές ρε φίλε τελικά πρέπει να τις έχει γράψει όλες ο ίδιος άνθρωπος και τις έχει πουλήσει σε όλες τις εταιρίες του κόσμου, και στη Σρι Λάνκα να πας να δουλέψεις τα ίδια τσιτάτα λένε
Εκτός απ'την εταιρία της γυναίκας μου που άλλαξαν όνομα στο HR και το λένε "People and Culture"
Chilloutbuddy έγραψε: 07 Ιουν 2023, 03:28
Γιατί έτσι; Σε βάζει να το παρκάρεις;
Ε πως θα πάρει μπόνους για "foster a high performance culture";
αυτές τις παπαριές ρε φίλε τελικά πρέπει να τις έχει γράψει όλες ο ίδιος άνθρωπος και τις έχει πουλήσει σε όλες τις εταιρίες του κόσμου, και στη Σρι Λάνκα να πας να δουλέψεις τα ίδια τσιτάτα λένε
Εκτός απ'την εταιρία της γυναίκας μου που άλλαξαν όνομα στο HR και το λένε "People and Culture"
Dwarven Blacksmith έγραψε: 07 Ιουν 2023, 15:57
Ε πως θα πάρει μπόνους για "foster a high performance culture";
αυτές τις παπαριές ρε φίλε τελικά πρέπει να τις έχει γράψει όλες ο ίδιος άνθρωπος και τις έχει πουλήσει σε όλες τις εταιρίες του κόσμου, και στη Σρι Λάνκα να πας να δουλέψεις τα ίδια τσιτάτα λένε
Εκτός απ'την εταιρία της γυναίκας μου που άλλαξαν όνομα στο HR και το λένε "People and Culture"
Σε όλες τις χαρτογυακάδικες εταιρείες.
Άααααασε μας ρε άνθρωπε της πραγματικής παραγωγής
Άμα μεγαλώσεις κι εσύ και γίνεις 1000 άτομα εταιρία τους ίδιους συμβούλους θα πάρεις όπως όλοι και πριν καταλάβεις τι έγινε θα λες κι εσύ για τη θεμελιώδη αξία του fostering a high performance culture
Chilloutbuddy έγραψε: 07 Ιουν 2023, 16:16
αυτές τις παπαριές ρε φίλε τελικά πρέπει να τις έχει γράψει όλες ο ίδιος άνθρωπος και τις έχει πουλήσει σε όλες τις εταιρίες του κόσμου, και στη Σρι Λάνκα να πας να δουλέψεις τα ίδια τσιτάτα λένε
Εκτός απ'την εταιρία της γυναίκας μου που άλλαξαν όνομα στο HR και το λένε "People and Culture"
Σε όλες τις χαρτογυακάδικες εταιρείες.
Άααααασε μας ρε άνθρωπε της πραγματικής παραγωγής
Άμα μεγαλώσεις κι εσύ και γίνεις 1000 άτομα εταιρία τους ίδιους συμβούλους θα πάρεις όπως όλοι και πριν καταλάβεις τι έγινε θα λες κι εσύ για τη θεμελιώδη αξία του fostering a high performance culture
Καλά άμα γίνω το ξανασυζητάμε
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 20:33
από The Rebel
09.06.2023 Ρόουαν Άτκινσον:«Το παραμύθι με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τελείωσε – Δεν προσφέρουν τίποτα στο περιβάλλον»
Τι αναφέρει ο Mr. Bean που έχει πτυχίο ηλεκτρολόγου-μηχανολόγου.
Ο ηθοποιός και κωμικός πίσω από τον δημοφιλή χαρακτήρα του Mr. Bean κάλεσε τους οδηγούς να σταματήσουν να αγοράζουν ηλεκτρικά οχήματα λέγοντας ότι τα περιβαλλοντικά οφέλη όχι απλώς δεν είναι τόσα πολλά, αλλά αντίθετα επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον!
Ο Rowan Atkinson, πτυχίο και μεταπτυχιακό καθώς είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός περά από ηθοποιός. είπε ότι η τρέχουσα τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων είναι πιο επιβλαβής για το περιβάλλον από ό,τι οτιδήποτε άλλο.
«Όλο και περισσότερο, αισθάνομαι ότι ο μήνας του μέλιτος με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλησιάζει στο τέλος του, και αυτό δεν είναι κακό: συνειδητοποιούμε ότι πρέπει να διερευνηθεί ένα ευρύτερο φάσμα επιλογών εάν πρόκειται να αντιμετωπίσουμε σωστά τα πολύ σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα που έχει δημιουργήσει η χρήση του αυτοκινήτου από εμάς», έγραψε ο Άτκινσον στην εφημερίδα The Guardian.
Μάλιστα επισήμανε τα στοιχεία που δημοσίευσε ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας Volvo και αποκαλύπτουν ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά τη διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων ήταν 70 τοις εκατό υψηλότερες από την κατασκευή ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου!
“Πως και έτσι;” είπε ο Άτκινσον.
«Το πρόβλημα έγκειται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου που τοποθετούνται επί του παρόντος σε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα: είναι παράλογα βαριές, απαιτούνται τεράστιες ποσότητες ενέργειας για την κατασκευή τους και η διάρκεια ζωήσ των οποίων δεν ξεπερνά 10 χρόνια.»
Επεσήμανε επίσης τις τρέχουσες προσπάθειες για την ανάπτυξη νεότερων τεχνολογιών, όπως οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και τα συνθετικά καύσιμα, αλλά σημείωσε ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να γίνουν οιν τεχνολογίες αυτές ευρέως διαδεδομένες
«Αυτή φαίνεται μια εξωφρενικά άχρηστη χρήση των φυσικών πόρων του κόσμου, αν σκεφτεί κανείς σε τι καλή κατάσταση βρίσκεται ένα αυτοκίνητο τριών ετών», είπε ο Atkinson, λέγοντας ότι οι ιδιοκτήτες θα μπορούσαν απλώς να μάθουν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνοντας ουσιαστικά τη ζήτηση για καινούργια οχήματα.
The Rebel έγραψε: 10 Ιουν 2023, 20:33 09.06.2023 Ρόουαν Άτκινσον:«Το παραμύθι με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τελείωσε – Δεν προσφέρουν τίποτα στο περιβάλλον»
Τι αναφέρει ο Mr. Bean που έχει πτυχίο ηλεκτρολόγου-μηχανολόγου.
Ο ηθοποιός και κωμικός πίσω από τον δημοφιλή χαρακτήρα του Mr. Bean κάλεσε τους οδηγούς να σταματήσουν να αγοράζουν ηλεκτρικά οχήματα λέγοντας ότι τα περιβαλλοντικά οφέλη όχι απλώς δεν είναι τόσα πολλά, αλλά αντίθετα επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον!
Ο Rowan Atkinson, πτυχίο και μεταπτυχιακό καθώς είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός περά από ηθοποιός. είπε ότι η τρέχουσα τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων είναι πιο επιβλαβής για το περιβάλλον από ό,τι οτιδήποτε άλλο.
«Όλο και περισσότερο, αισθάνομαι ότι ο μήνας του μέλιτος με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλησιάζει στο τέλος του, και αυτό δεν είναι κακό: συνειδητοποιούμε ότι πρέπει να διερευνηθεί ένα ευρύτερο φάσμα επιλογών εάν πρόκειται να αντιμετωπίσουμε σωστά τα πολύ σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα που έχει δημιουργήσει η χρήση του αυτοκινήτου από εμάς», έγραψε ο Άτκινσον στην εφημερίδα The Guardian.
Μάλιστα επισήμανε τα στοιχεία που δημοσίευσε ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας Volvo και αποκαλύπτουν ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά τη διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων ήταν 70 τοις εκατό υψηλότερες από την κατασκευή ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου!
“Πως και έτσι;” είπε ο Άτκινσον.
«Το πρόβλημα έγκειται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου που τοποθετούνται επί του παρόντος σε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα: είναι παράλογα βαριές, απαιτούνται τεράστιες ποσότητες ενέργειας για την κατασκευή τους και η διάρκεια ζωήσ των οποίων δεν ξεπερνά 10 χρόνια.»
Επεσήμανε επίσης τις τρέχουσες προσπάθειες για την ανάπτυξη νεότερων τεχνολογιών, όπως οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και τα συνθετικά καύσιμα, αλλά σημείωσε ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να γίνουν οιν τεχνολογίες αυτές ευρέως διαδεδομένες
«Αυτή φαίνεται μια εξωφρενικά άχρηστη χρήση των φυσικών πόρων του κόσμου, αν σκεφτεί κανείς σε τι καλή κατάσταση βρίσκεται ένα αυτοκίνητο τριών ετών», είπε ο Atkinson, λέγοντας ότι οι ιδιοκτήτες θα μπορούσαν απλώς να μάθουν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνοντας ουσιαστικά τη ζήτηση για καινούργια οχήματα.
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 12 Ιουν 2023, 17:13
Τι λέει ο Μπίνης για τις Λιθίου ;;;
Αφου οι Λιθίου τελείωσαν λένε απο φέτος.....
Αυτές οι καινούριες με Σόδα δεν θα πρέπει νάναι πάμφθηνες ;;;
Για να μπει σε παραγωγή κάτι τόσο νέο, θα πρέπει να περάσουν τουλάχιστον 5 χρόνια, για να μπορέσουν να προσδιορίσουν τα σημεία της παραγωγής. Για να γίνει πιο φθηνό, θα πρέπει να περάσουν και άλλα χρόνια εμπειρίας (τουλάχιστον άλλα τρία) και να μπουν και άλλοι στην παραγωγή.
Με λίγα λόγια: περίμενε...
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 12 Ιουν 2023, 17:13
Τι λέει ο Μπίνης για τις Λιθίου ;;;
Αφου οι Λιθίου τελείωσαν λένε απο φέτος.....
Αυτές οι καινούριες με Σόδα δεν θα πρέπει νάναι πάμφθηνες ;;;
Για να μπει σε παραγωγή κάτι τόσο νέο, θα πρέπει να περάσουν τουλάχιστον 5 χρόνια, για να μπορέσουν να προσδιορίσουν τα σημεία της παραγωγής. Για να γίνει πιο φθηνό, θα πρέπει να περάσουν και άλλα χρόνια εμπειρίας (τουλάχιστον άλλα τρία) και να μπουν και άλλοι στην παραγωγή.
Με λίγα λόγια: περίμενε...
Όταν θα αρχίσουν τα αρνητικά σχόλια για τις κινεζικές σαβούρες να δούμε πόσα θαυμαστικά θα βάζεις...
Όπως π.χ. ότι πιάνουν φωτιά στα καλά καθούμενα...
.
Πάλι ένα θα βάζω, πιστεύω ότι πάνω από 1 θαυμαστικό υποδηλώνει ψυχική αστάθεια.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2023, 18:04
από Chilloutbuddy
Κινέζικες σαβούρες λέει
Ρε συ, ειδικά όταν μιλάμε για SUV που βγάζει η BYD τα αμάξια είναι πιό ίδια από ποτέ. Πραγματικά δε γίνεται πιό ίδια
Πόρσε-Νισάν-Χιουντάϊ άν δεν πάω κοντά να δω σηματάκι δεν καταλαβαίνω Χριστό
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2023, 20:28
από enterprise-psi
Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Ιουν 2023, 17:19
Πάλι ένα θα βάζω, πιστεύω ότι πάνω από 1 θαυμαστικό υποδηλώνει ψυχική αστάθεια.
Γιατί;;!!!!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2023, 15:55
από Bazoomba
Τι παίζει με την Ριμακ μάγκες; Πως κατάφερε μια Κροάτικη εταιρεία να φτιάξει κάτι τέτοιο:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2023, 16:02
από ST48410
update από το τρίκυκλο. Μπήκε έξτρα μπαταρία (από τον εδώ εισαγωγέα) και διπλασιάστηκε η αυτονομία αλλά και ο χρόνος φόρτισης.
enaon
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2023, 16:17
από enaon
ST48410 έγραψε: 15 Ιουν 2023, 16:02
update από το τρίκυκλο. Μπήκε έξτρα μπαταρία (από τον εδώ εισαγωγέα) και διπλασιάστηκε η αυτονομία αλλά και ο χρόνος φόρτισης.
enaon
ωραίο, στην πράξη ο ρυθμός φόρτισης περιορίζεται απο την χωρητικότητα, θα μπορούσε να διπλασιαστεί και εκείνος με την χρήση δυο φορτιστών ή ενός μεγαλύτερου.
ST48410 έγραψε: 15 Ιουν 2023, 16:02
update από το τρίκυκλο. Μπήκε έξτρα μπαταρία (από τον εδώ εισαγωγέα) και διπλασιάστηκε η αυτονομία αλλά και ο χρόνος φόρτισης.
enaon
ωραίο, στην πράξη ο ρυθμός φόρτισης περιορίζεται απο την χωρητικότητα, θα μπορούσε να διπλασιαστεί και εκείνος με την χρήση δυο φορτιστών ή ενός μεγαλύτερου.
Δεν θα θελε κι άλλο controller, πλακέτα, κάτι τέλος πάντων; Άραγε έκαναν κάποια μετατροπή ή απλά πρόσθεσαν μια ίδια μπαταρία παράλληλα;