Σελίδα 29 από 39

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 22:50
από Parrot
βοθρατζης έγραψε: 28 Φεβ 2023, 15:54 Οσο κι αν ακούγεται περίεργο νομίζω ότι καλό θα είναι στο να οδηγηθούν κάμποσα δημόσια σχολεία σε κλείσιμο
Δεν θα πρέπει το παιδάκι του κάθε ενός τυχαίου να απολαμβάνει το αγαθό της μόρφωσης. Η μόρφωση θα πρέπει να συνδέεται με την οικονομική δυνατότητα των γονιών. Δεν μπορεί το παιδάκι αυτουνού που ζει στον Κορυδαλλό να έχει το ίδιο δικαίωμα πρόσβασης στα δημόσια πανεπιστήμια και έτσι στα ανώτερα επαγγέλματα. Είναι πασιφανές.
Γιατί θα πρέπει το αλητάκι από το αιγάλεω να έχει τη δυνατότητα να αποκτά απολυτήριο Λυκείου;
όχι βέβαια
όλα αυτά τα νεαρά παραβατικά στοιχεία θα πρέπει να έχουν μόνο μια κατάληξη, είτε στις κατώτερες χειρωνακτικές εργασίες, γιατί να φέρνουμε αλβανούς για να μαζέψουν ροδάκινα, είτε στο να δημιουργηθούν λούμπεν κοινότητες και οικονομικές ζώνες όπου η έννοια της ανθρώπινης αξίας θα είναι σχετική.
Δεν ξέρω αν αυτά τα γράφεις ειρωνικά, αλλά η αλήθεια είναι ότι όταν σπούδαζαν μόνο όσοι έπρεπε (όχι αναγκαστικά τα παιδιά των πλουσίων) το επίπεδο γενικά της κοινωνίας ήταν καλύτερο.. Τη σήμερον ημέρα ακόμα και ο Μήτσος απ' την Άνω Ραχούλα έχει μεταπτυχιακό και το επίπεδο είναι κάτω του μετρίου..
Γιατί..; Γιατί πολύ απλά, τον καιρό εκείνο το σχολείο δεν είχε ως αποστολή να προσανατολίσει τους μαθητές προς τα πανεπιστήμια αλλά να τους μάθει πέντε πράγματα και αυτά πολύ καλά (ένα από αυτά ήταν και η συμπεριφορά)..
Σήμερα όλοι βγάζουν πανεπιστήμια, μάστερ κλπ.. και δεν ξέρουν ούτε να μετράνε ούτε να γράφουν μια απλή πρόταση με βασική κατανοητή σύνταξη (υποκ-ρήμα-αντικείμενο).. Και συμπεριφορά ορκ..
:102:

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 23:20
από aLiCat
Πρότυπο δημόσιο.

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 13:38
από Belladonna
foscilis έγραψε: 25 Φεβ 2023, 00:25
Belladonna έγραψε: 24 Φεβ 2023, 22:55
ΓΑΛΗ έγραψε: 24 Φεβ 2023, 16:25

Γιατί ειδικώς στην Αθήνα; Επειδή έχει περισσότερα ιδιωτικά απ' ό,τι στην επαρχία;
Ναι.
Το δεδομένο είναι ότι οι εκπαιδευτικοί διορίζονται από ένα ενιαίο σύστημα διορισμών οπότε στατιστικά καλοί ή κακοί εκπαιδευτικοί και συνεπαγόμενοι διευθυντές μπορεί στατιστικά να υπάρχουν σε οποιοδήποτε σχολείο της χώρας.
Εκτος απο τους διορισμους υπαρχουν μεταθεσεις/αποσπασεις/αναθεσεις καθηκοντων που παιζουν πολυ μεγαλυτερο ρολο στο ποιος καταληγει να κανει τι και πού.


Στατιστικα υπαρχουν πολυ περισσοτεροι που θελουν να ερθουν ή να μεινουν Αθηνα (γενικα σε μεγαλα αστικα κεντρα) κι αυτο δημιουργει ανταγωνισμο αρα διαφοροποιηση και εξελικτικα φαινομενα.


Εκει υπεισερχεται φουλ ο κοινωνικος παραγοντας. Και οχι μονο απο πλευρας βυσματος, αλλα και πιο αντικειμενικα. Πχ στατιστικα εχεις πολυ περισσοτερους νεαρους και ανυπαντρους στα ακριτικα μερη για τον πολυ απλο λογο οτι ο παντρεμενος με παιδια δεν μπορει το ιδιο ευκολα να ζει και να δουλευει σε αλλη πολη. Για παρομοιο λογο τεινεις να εχεις πολυ πιο εμπειρους στα αστικα κεντρα.

Σε ολα τα επαγγελματα η εμπειρια παιζει ρολο, αλλο ο μεσος ορος εμπειριας των δασκαλων να ειναι 10 χρονια αλλο 20 (και αυτο ισχυει και για τους κακους που εχουν 20 χρονια εμπειριας στο να ειναι κακοι).

Επισης στο μεγαλο αστικο κεντρο ειναι πιθανοτερο ο αλλος να κυνηγαει διοικητικη ή συνδικαλιστικη καριερα, να μην ειναι τοσο των μαθηματων. Πολυ απλα επειδη μονο εκει υπαρχουν τετοιοι ρολοι. Δεν εχει δευτεροβαθμια διευθυνση το νησακι στο πουθενα.

Βλεπουμε λοιπον οτι η συνθεση του προσωπικου σε Αθηνα και Κωλοπετεινιτσα εχει παρα πολλους λογους να αποκλινει,παρα τα σχετικα παρομοια μορια με τα οποιο ξεκινανε.

Αλλωστε υπαρχουν δεκαδες διαφορετικοι τροποι να καταληξεις με τα ιδια μορια. Πχ δευτερο μεταπτυχιακο ειναι ιδιο με ενα χρονο και δυο μηνες σαν αναπληρωτης ενω το να εχεις ανηλικο παιδι ειναι ιδιο με 10 χρονια αναπληρωτης, διδακτορικο και 3 μεταπτυχιακα.
Αν και η εμπειρία έχει ένα ρόλο ειδικά αν έχεις να κανεις πχ με νεοδιόριστο, ειδικά στους εκπαιδευτικούς μεγαλύτερο απείρως ρόλο παίζει η όρεξη που έχει ένας εκπαιδευτικός και κατά πόσο διάλεξε το επάγγελμα ή το έκανε για άλλους λόγους (ωράριο, διακοπές πιθανή μονιμότητα κοκ).

Αυτό λοιπόν δεν διαφέρει ούτε από τον ανύπαντρο στον παντρεμένο ούτε στα 5 ή 10 χρόνια εμπειρίας. Ακόμα και τα συνδικαλιστικά, είναι απλώς ένας παράγοντας ανάμεσα στους άλλους που ένας εκπαιδευτικός δεν κανει σωστά τη δουλειά του και δεν θα την έκανε ακόμα και αν δεν είχε τα συνδικαλιστικά να ασχοληθεί (κάτι άλλο θα έβρισκε δλδ).

Έτσι πραγματικά το ποσοστό καλών και κακών δασκάλων είναι στατιστικά ίδιο σε όλη την επικράτεια και βασικά εξαρτάται (1) από τους ίδιους, την ιδιοσυγκρασία δλδ (2) από τον διευθυντή κατά πόσο έναν καλό θα τον αφήσει να κανει τη δουλειά του απρόσκοπτα χωρίς να τον χαντακώνει και (3) λιγότερο σημαντικό, το υπόλοιπο περιβάλλοςν των συναδέλφων που αν τύχουν πολλοί κακοί και ένας καλός, αυτόν απλά θα τον θάψουν.

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 13:43
από Puma
Belladonna έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:38 Αν και η εμπειρία έχει ένα ρόλο ειδικά αν έχεις να κανεις πχ με νεοδιόριστο, ειδικά στους εκπαιδευτικούς μεγαλύτερο απείρως ρόλο παίζει η όρεξη που έχει ένας εκπαιδευτικός και κατά πόσο διάλεξε το επάγγελμα ή το έκανε για άλλους λόγους (ωράριο, διακοπές πιθανή μονιμότητα κοκ).
Συμφωνώ με αυτή την παρατήρηση. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί οι οποίοι συνεχώς ενημερώνονται, μαθαίνουν νέα πράγματα και εξελίσσουν όσα κάνουν στους μαθητές. Και εκείνοι που είναι στάσιμοι και απλά... διεκπεραιωτικοί.

Και φυσικά αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τους εκπαιδευτικούς. Κ στο δικό μου εργασιακό χώρο υπάρχουν 4-5 οι οποίοι ξεχωρίζουν γιατί ό,τι κάνουν, το κάνουν με μεράκι και θέλουν συνεχώς να βελτιώνονται. Και άλλοι 35-40 οι οποίοι είναι μεν συνεπείς στη δουλειά τους αλλά δε θα κάνουν το κάτι παραπάνω, δε θα κάτσουν να ψάξουν τη βέλτιστη πρακτική για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος. Αρκεί να επιτευχθεί το τελευταίο.

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 17:39
από Ασέβαστος
Belladonna έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:38
foscilis έγραψε: 25 Φεβ 2023, 00:25
Belladonna έγραψε: 24 Φεβ 2023, 22:55

Ναι.
Το δεδομένο είναι ότι οι εκπαιδευτικοί διορίζονται από ένα ενιαίο σύστημα διορισμών οπότε στατιστικά καλοί ή κακοί εκπαιδευτικοί και συνεπαγόμενοι διευθυντές μπορεί στατιστικά να υπάρχουν σε οποιοδήποτε σχολείο της χώρας.
Εκτος απο τους διορισμους υπαρχουν μεταθεσεις/αποσπασεις/αναθεσεις καθηκοντων που παιζουν πολυ μεγαλυτερο ρολο στο ποιος καταληγει να κανει τι και πού.


Στατιστικα υπαρχουν πολυ περισσοτεροι που θελουν να ερθουν ή να μεινουν Αθηνα (γενικα σε μεγαλα αστικα κεντρα) κι αυτο δημιουργει ανταγωνισμο αρα διαφοροποιηση και εξελικτικα φαινομενα.


Εκει υπεισερχεται φουλ ο κοινωνικος παραγοντας. Και οχι μονο απο πλευρας βυσματος, αλλα και πιο αντικειμενικα. Πχ στατιστικα εχεις πολυ περισσοτερους νεαρους και ανυπαντρους στα ακριτικα μερη για τον πολυ απλο λογο οτι ο παντρεμενος με παιδια δεν μπορει το ιδιο ευκολα να ζει και να δουλευει σε αλλη πολη. Για παρομοιο λογο τεινεις να εχεις πολυ πιο εμπειρους στα αστικα κεντρα.

Σε ολα τα επαγγελματα η εμπειρια παιζει ρολο, αλλο ο μεσος ορος εμπειριας των δασκαλων να ειναι 10 χρονια αλλο 20 (και αυτο ισχυει και για τους κακους που εχουν 20 χρονια εμπειριας στο να ειναι κακοι).

Επισης στο μεγαλο αστικο κεντρο ειναι πιθανοτερο ο αλλος να κυνηγαει διοικητικη ή συνδικαλιστικη καριερα, να μην ειναι τοσο των μαθηματων. Πολυ απλα επειδη μονο εκει υπαρχουν τετοιοι ρολοι. Δεν εχει δευτεροβαθμια διευθυνση το νησακι στο πουθενα.

Βλεπουμε λοιπον οτι η συνθεση του προσωπικου σε Αθηνα και Κωλοπετεινιτσα εχει παρα πολλους λογους να αποκλινει,παρα τα σχετικα παρομοια μορια με τα οποιο ξεκινανε.

Αλλωστε υπαρχουν δεκαδες διαφορετικοι τροποι να καταληξεις με τα ιδια μορια. Πχ δευτερο μεταπτυχιακο ειναι ιδιο με ενα χρονο και δυο μηνες σαν αναπληρωτης ενω το να εχεις ανηλικο παιδι ειναι ιδιο με 10 χρονια αναπληρωτης, διδακτορικο και 3 μεταπτυχιακα.
Αν και η εμπειρία έχει ένα ρόλο ειδικά αν έχεις να κανεις πχ με νεοδιόριστο, ειδικά στους εκπαιδευτικούς μεγαλύτερο απείρως ρόλο παίζει η όρεξη που έχει ένας εκπαιδευτικός και κατά πόσο διάλεξε το επάγγελμα ή το έκανε για άλλους λόγους (ωράριο, διακοπές πιθανή μονιμότητα κοκ).

Αυτό λοιπόν δεν διαφέρει ούτε από τον ανύπαντρο στον παντρεμένο ούτε στα 5 ή 10 χρόνια εμπειρίας. Ακόμα και τα συνδικαλιστικά, είναι απλώς ένας παράγοντας ανάμεσα στους άλλους που ένας εκπαιδευτικός δεν κανει σωστά τη δουλειά του και δεν θα την έκανε ακόμα και αν δεν είχε τα συνδικαλιστικά να ασχοληθεί (κάτι άλλο θα έβρισκε δλδ).

Έτσι πραγματικά το ποσοστό καλών και κακών δασκάλων είναι στατιστικά ίδιο σε όλη την επικράτεια και βασικά εξαρτάται (1) από τους ίδιους, την ιδιοσυγκρασία δλδ (2) από τον διευθυντή κατά πόσο έναν καλό θα τον αφήσει να κανει τη δουλειά του απρόσκοπτα χωρίς να τον χαντακώνει και (3) λιγότερο σημαντικό, το υπόλοιπο περιβάλλοςν των συναδέλφων που αν τύχουν πολλοί κακοί και ένας καλός, αυτόν απλά θα τον θάψουν.
:goodpost:

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2023, 13:24
από EKPLIKTIKOS
Belladonna έγραψε: 07 Μαρ 2023, 13:38
Έτσι πραγματικά το ποσοστό καλών και κακών δασκάλων είναι στατιστικά ίδιο σε όλη την επικράτεια
Ίσως, όμως σε ένα αστικό κέντρο έχεις την επιλογή να πας σε άλλο σχολείο. Πχ στην περιοχή που μεγάλωσα υπήρχαν καλά και κακά δημόσια, και πολλά παιδιά άλλαζαν σχολείο. Στην επαρχία πολλές φορές δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιουν 2023, 17:51
από Antares
Στην επιτυχία στις πανελλήνιες σίγουρα ένα καλύτερο σχολείο και φροντιστήριο βοηθάει.
Λόγω πανελληνίων το γράφω, ακούω άτομα που δίνουν τα παιδιά τους εξετάσεις τα έχουν στείλει στα καλύτερα σχολεία και φροντιστήρια και ανησυχούν.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που τα καταφέρνουν σε οποιοδήποτε σχολείο. Αποκτάνε και παιδεία συγχρόνως. Αλλά η ταξική διαφορά είναι εμφανής.
Θα προτιμούσα το σύστημα της Γερμανίας, αλλά εκεί η δημόσια εκπαίδευση είναι καλύτερη θα έλεγα και από τα ιδιωτικά της Αγγλίας.

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2023, 14:33
από moutsos
Ο γιός μου ξεκινάει Α' Δημοτικού next week. Συνειδητά έχουμε αποφασίσει Δημόσιο για κοινωνικούς περισσότερο λόγους ενώ πηγαίναμε σε μοντεσσοριανό ιδιωτικό από 1 ετους μέχρι νηπιαγωγείο. Θα πάει στα συστεγαζομένα δημοτικά Νέας Σμύρνης 4ο/Άγιος Ανδρέας. Η τάξη του θα έχει και παιδάκια από Συρία και Ουκρανία που είναι Α' γενιά εδώ. Η άλλη επιλογή που μας παίρνει αλλά θα ματώσουμε είναι εκπαιδευτήρια Χουρδάκη στη Ν.Σμύρνη(έχουμε και ένα πιο μικρό 3 ετών οπότε όλα τα υπολογίζουμε Χ2). Παρόλο που είμαστε υπερ του Δημοσίου και το συγκεκριμένο σχολείο θεωρείται πολύ καλό, το γεγονός ότι το 1/3 της τάξης δεν θα μιλάει καν τη γλώσσα μας έχει προβληματίσει-ενώ μας αρέσει σαν ιδέα σε σχέση με την πολυπολιτισμικότητα της τάξης αλλά εκπαιδευτικά δεν έχουμε ιδέα τι θα συμβεί. Ιδέες απόψεις?

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2023, 16:01
από micmic
Κάποια ιδιωτικά είναι σαφώς προτιμότερα αν τα δεις ως προθάλαμους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο εξωτερικό, με προοπτική φυσικά να ζήσει και να δουλέψει κάποιος σε Γερμανία, Αγγλία, Αμερική, Γαλλία κτλ. Μιλάμε φυσικά για ιδιωτικά σχολεία που έχουν στενή σχέση με αυτές τις χώρες και όχι οποιοδήποτε ιδιωτικό. Αν το παιδί πρόκειται να σπουδάσει στην Ελλάδα ίσως και να μην έχουν μεγάλη διαφορά τα ιδιωτικά από τα δημόσια. Αν έχεις τη δυνατότητα να πληρώσεις για σπουδές στο εξωτερικό, το παιδί μπορεί να περάσει τα σχολικά του χρόνια χωρίς το άγχος των πανελλαδικών και των μπουρδελοφροντιστηρίων, και αυτό είναι πολύ σημαντικό.

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2023, 16:03
από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
ειδικά στο λύκειο, όποιος τα έχει, καλό θα είναι να στείλει το παιδί του στο ιδιωτικό.

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2023, 17:13
από Chilloutbuddy
Hunkar Begendi έγραψε: 04 Σεπ 2023, 16:03 ειδικά στο λύκειο, όποιος τα έχει, καλό θα είναι να στείλει το παιδί του στο ιδιωτικό.
Και γιατί να μην τα φυλάξει να του τα δώσει του παιδιού στο χέρι μετά, όταν έχει και μια ιδέα τι θέλει να κάνει στη ζωή του;

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2023, 17:28
από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
Chilloutbuddy έγραψε: 04 Σεπ 2023, 17:13
Hunkar Begendi έγραψε: 04 Σεπ 2023, 16:03 ειδικά στο λύκειο, όποιος τα έχει, καλό θα είναι να στείλει το παιδί του στο ιδιωτικό.
Και γιατί να μην τα φυλάξει να του τα δώσει του παιδιού στο χέρι μετά, όταν έχει και μια ιδέα τι θέλει να κάνει στη ζωή του;
στην τριτη λυκείου πχ οι καθηγητές δεν σε πρήζουν με του κορμού. Καταλαβαίνουν το ζόρι σου για τις πανελλαδικές και είναι χαλαροί.
Επίσης η βαθμολογία - που παίζει ρόλο στην Β και Γ αν δεν κάνω λάθος, είναι επιεικέστερη.

από κόρη φίλης σε ιδιωτικό στην Επαρχία

(συγνώμη αν έχει ήδη απαντηθεί, βαριέμαι να το διαβάσω όλο)

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2023, 17:47
από pylothess
Αν είναι σχολείο σαν του χαβαλέ στο Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα .
Μέχρι πρότινος νομίζαμε ότι μπούλινγκ υπάρχει μόνο στα δημόσια.
Αλλά τώρα βλέπουμε ότι μπούλινγκ υπάρχει και στα ιδιωτικά
Απλά στα ιδιωτικά είναι άλλο το μπούλινγκ.
Στα δημόσια έχει αλητεία και μαγκιά ενώ στα ιδιωτικά έχει πολλά ψώνια.

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2023, 17:49
από Antares
Από ιδιωτικό και με φροντιστήρια στο λύκειο, πέρασαν με άριστα στο ΕΜΠ παιδιά συναδέλφων.
Δεν γνωρίζω αν πήγαιναν από μικρή ηλικία σε ιδιωτικό αλλά δεν νομίζω.

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2023, 18:02
από EKPLIKTIKOS
moutsos έγραψε: 04 Σεπ 2023, 14:33 Η τάξη του θα έχει και παιδάκια από Συρία και Ουκρανία που είναι Α' γενιά εδώ. Η άλλη επιλογή που μας παίρνει αλλά θα ματώσουμε είναι εκπαιδευτήρια Χουρδάκη στη Ν.Σμύρνη(έχουμε και ένα πιο μικρό 3 ετών οπότε όλα τα υπολογίζουμε Χ2). Παρόλο που είμαστε υπερ του Δημοσίου και το συγκεκριμένο σχολείο θεωρείται πολύ καλό, το γεγονός ότι το 1/3 της τάξης δεν θα μιλάει καν τη γλώσσα μας έχει προβληματίσει-ενώ μας αρέσει σαν ιδέα σε σχέση με την πολυπολιτισμικότητα της τάξης αλλά εκπαιδευτικά δεν έχουμε ιδέα τι θα συμβεί. Ιδέες απόψεις?
Ή σε άλλο δημοσιο ή κάποιο από τα κάπως φθηνά ιδιωτικά της περιοχής