Σελίδα 29 από 36
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 15:50
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:26
Kauldron έγραψε: 15 Οκτ 2021, 14:21
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 14:05
Ποιος σου είπε ότι η συμπεριφορά του ήταν αντιεπαγγελματική;
To γεγονός οτι έβρισε τους πελάτες.
"Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Ποιους πελάτες;
Πες μου "τον Τάκη και τον Νίκο", για να το συζητήσουμε.
ρε σταβ, σου έγραψα πριν ένα παράδειγμα
αν κάνει ρατσιστικό σχόλιο θα πούμε ότι δεν τρέχει τίποτα γιατί δεν αναφέρθηκε ονομαστικά στον Άχμετ και στον Μοχάμεντ;
σταβ, προσπαθείς να δικαιολογήσεις έναν μαλάκα μόνο και μόνο επειδή θεωρείς άδικο (λανθασμένα) το γεγονός ότι του κάνουν κακές κριτικές στην επιχείρησή του επειδή ο ίδιος έδειξε αντιεπαγγελματική συμπεριφορά
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 15:51
από hellegennes
AlienWay έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:45
Sid Vicious έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:41
Kauldron έγραψε: 15 Οκτ 2021, 14:21
"Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Εννοείται πως ΟΧΙ, δεν έχει πάντα δίκιο.
Δεν έχει πάντα δίκιο από άποψη αντικειμενικότητας. Από τη στιγμή που πληρώνει όμως, βρίσκεται σε καλύτερη θέση από άποψη διεκδίκησης.
Έχει δίκιο μόνο όταν ζητάει πράγματα που βρίσκονται μέσα στα όρια της λογικής εξυπηρέτησης, όχι όταν απαιτεί παράλογα πράγματα. Αυτός ο πελάτης που συμπεριφέρεται παράλογα είναι ανεπιθύμητος για την επιχείρηση και δεν πρόκειται να επηρεάσει αρνητικά τους πελάτες που είναι επιθυμητοί για την επιχείρηση (άρα δεν είναι σε καλύτερη θέση διαπραγμάτευσης).
Με λίγα λόγια, η επιχείρηση δεν τον έχει ανάγκη.
Ξαναλέω, αυτό όταν μιλάμε για παράλογες διεκδικήσεις. Αν θέλεις, μπορώ να σου δώσω μερικά παραδείγματα.
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 15:53
από stavmanr
hellegennes έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:45
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:38
Εσύ ακόμα δεν απάντησες αν κατά τη γνώμη σου πρέπει κάθε ένας που έχεις κακοχαρακτηρίσει ή κοντραριστεί στο διαδίκτυο να σου κάνει οικονομικό πόλεμο στην επιχείρησή σου.
Το πολύ που μπορεί να κάνει είναι να μου βάλει μία κακή αξιολόγηση, για την οποία χέστηκα και την οποία άλλωστε μπορώ να ζητήσω να αφαιρεθεί γιατί δεν αφορά το κατάστημά μου.
Το ίδιο χ...κε κι αυτός.
Είστε όλοι ευτυχισμένοι. Γιατί ζορίζεσαι;
Βάλε κάτι καλά στο χοντροκέφαλό σου: εδώ δεν συζητάμε για το άτομο και τις πεποιθήσεις του· θρησκευτικές, πολιτικές ή ό,τι. Εδώ συζητάμε για τον επιχειρηματία και πώς συμπεριφέρεται στους πελάτες του. Μιλάμε για κάτι που σχετίζεται με την επιχείρησή του, όχι ράντομ συζητήσεις σε σόσιαλ μήντια.
Καταρχήν δεν υπάρχουν πελάτες ΤΟΥ καθενός. Δεν παντρεύεσαι τον πελάτη. Είναι κακή νοοτροπία να θεωρείς κάποιους πελάτες ΣΟΥ, ενώ δεν βρίσκονται στο κατάστημά σου.
Κάποιος είναι πελάτης ΣΟΥ κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας που του προσφέρεις και μόνον.
Πελάτης σου μπορεί να είμαι κι εγώ, αν αποφασίσω αύριο να έρθω στο κατάστημά σου, και μόνο για την ώρα που ψωνίζω. Δεν σου δίνω το δικαίωμα να με αποκαλείς γενικά πελάτη ΣΟΥ, επειδή μπορεί να ψώνισα κάποια στιγμή 2 μαρούλια.
Ο επιχειρηματίας συμπεριφέρθηκε προφανώς άψογα στους πελάτες ΤΟΥ κατά την ώρα της εξυπηρέτησης. Απόδειξη αποτελεί ότι οι αρνητικές "αξιολογήσεις" έπεσαν ομαδικά μόνο αφού ο επιχειρηματίας έγραψε σχόλιο στο twitter κι όχι κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης.
Κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε για την εξυπηρέτηση, το φαγητό κλπ.
Και φυσικά, σβήστηκαν αμέσως, καθώς εδώ στο φόρουμ, μόνο συγκεκριμένα άτομα δεν κατάφεραν ακόμα να καταλάβουν ότι ήταν εκδικητικά, κι όχι πραγματικά. Το παλεύουν ακόμα.
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 15:53
από Sid Vicious
AlienWay έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:45
Sid Vicious έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:41
Kauldron έγραψε: 15 Οκτ 2021, 14:21
"Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Εννοείται πως ΟΧΙ, δεν έχει πάντα δίκιο.
Δεν έχει πάντα δίκιο από άποψη αντικειμενικότητας. Από τη στιγμή που πληρώνει όμως, βρίσκεται σε καλύτερη θέση από άποψη διεκδίκησης.
Εκτός αν ο ιδιοκτήτης που τον κράζει, του κερνάει το φαγητό.
Δεν λέω για το συγκεκριμένο σκηνικό, όπου θεωρώ τον ιδιοκτήτη απαράδεκτο αλλά μιλάω γενικά για το σκεπτικό " ο πελάτης έχει πάντα δικιο".
Οπότε γενικά μιλώντας δεν βρίσκεται σε καλύτερη φάση επειδή πληρώνει.Δεν τον αναγκάζει κάποιος να πληρώσει στο χ αλλά επιλέγει ο ίδιος του να πληρώσει στο χ αντί για στο ψ ή στο ξ ή στο ζ γιατί προτιμάει τον προϊόν ή την υπηρεσία ή τον χώρο του χ από αυτό του ψ ή ξ ή ζ.
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 15:55
από AlienWay
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:34
Εσύ τώρα προσγειώθηκες στον κόσμο αυτό;
Δηλαδή όσοι χαρακτηρίζουν εδώ μέσα τους άλλους είναι κακοί επαγγελματίες ή κακοί εργαζόμενοι αντίστοιχα, που δε σέβονται τις εταιρίες που διευθύνουν ή στις οποίες εργάζονται;
Φυσικά και μπορεί να χαρακτηρίσει συμπεριφορές, όπως θέλει.
Ασφαλώς. Απλώς επειδή τον πληρώνουν, θα πρέπει κι αυτοί να τον χαρακτηρίζουν ή να τον βαθμολογούν όπως θέλουν.
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:38
Ε, όπως έχει δικαίωμα αυτός να το κάνει (δικό του το μαγαζί είναι και ό,τι θέλει κάνει) έχουν δικαίωμα και οι πελάτες να οργανώνονται για να τον βαθμολογήσουν άσχημα, ή να μην ξαναπατήσουν στο μαγαζί του.
Όπως κατάλαβες εκ του αποτελέσματος, οι "αξιολογήσεις" τους διαγράφηκαν διότι ήταν παραπλανητικές (δηλαδή δεν επηρέαζαν μόνο εκείνον αλλά και τους καταναλωτές) και δεν είχαν κανένα αξιολογικό κριτήριο.
Το να μην πατήσει κάποιος στο μαγαζί του, συνέβαινε και μέχρι τότε. Δεν πατάν όλοι σε όλα τα μαγαζιά.
Καθένας κάνει τις επιλογές του σχετικά με το πού θα φάει. Αλλά το να προσπαθείς να παραπλανήσεις εμένα ή εσένα σχετικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ενός καταστήματος, επειδή προσβλήθηκες έμμεσα από κάποιο σχόλιο του ιδιοκτήτη στο twitter, με βρίσκει τελείως απέναντι.
Κακώς διαγράφηκαν οι αξιολογήσεις και κακώς θεωρήθηκαν παραπλανητικές, άνευ αξιολογικού κριτηρίου. Εμένα ως πελάτη, με ενδιαφέρει να μη πηγαίνω σε μαγαζιά που κράζουν τους πελάτες τους. Το θεωρώ αξιολογικό κριτήριο.
Τους ψέκες, τους βρίζω πρώτος απ' όλους. Ενας μαγαζάτορας που εκφράζει γενική άποψη για τους ψέκες, κακώς αξιολογείται άσχημα ως μαγαζάτορας. Οταν όμως λέει ότι τους έχει πελάτες - άρα εξαρτιέται από το πορτοφόλι τους, άρα εισπράτει λεφτά από αυτούς- καλό είναι να τους σέβεται προτίστως ως πελάτες. Οχι ως ψέκες.
Για μένα -που βρίζω τους ψέκες- έχει σημασία το να μην χαρακτηρίζει ο μαγαζάτορας τους πελάτες του δημόσια, γιατί μου δείχνει ότι αν διαφωνεί ιδεολογικά με εμένα σε ένα οποιοδήποτε άλλο ζήτημα, θα με κράξει ως πελάτη. Θα έχω δηλαδή την ίδια τύχη με τους ψέκες ως πελάτης. Και δεν θέλω να με κράζει κάποιος που τον ΠΛΗΡΩΝΩ.
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 15:55
από Blackdog
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:44
Το να μην πατήσει κάποιος στο μαγαζί του, συνέβαινε και μέχρι τότε. Δεν πατάν όλοι σε όλα τα μαγαζιά.
Καθένας κάνει τις επιλογές του σχετικά με το πού θα φάει. Αλλά το να προσπαθείς να παραπλανήσεις εμένα ή εσένα σχετικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ενός καταστήματος, επειδή προσβλήθηκες έμμεσα από κάποιο σχόλιο του ιδιοκτήτη στο twitter, με βρίσκει τελείως απέναντι.
Απλα θελω να πω οτι συμφωνω με τον τυπο stavrmanr
H βαθμολογια του μαγαζιου αφορα την ποιοτητα του φαγητου και του σερβις. Οποιος δεν γουσταρει τις ιδεες του ιδιοκτητη ειναι ελευθερος να μην πατησει το ποδι του ποτε. Αν βγαλει αξιολογησεις το γκουγκλ για τις προσωπικοτητες μας (που θα γινει και αυτο ετσι οπως παει) το ξαναβλεπουμε.
Ο οχλος την εποχη του ιντερνετ εχει γιγαντωθει γιατι ολοι αυτοι οι αυτοσχεδιοι τιμωροι ειναι καλωδιωμενοι μεταξυ τους. Και οχι μονο αυτο, λογω ογκου εχουν ανακαλυφθει απο κυβερνησεις και πολυεθνικες που τους χρησιμοποιουν ως μεσο για να σπρωξουν ατζεντα και προιοντα. Δεν θελω να ειμαι μελος κανενος οχλου...
Και στην τελικη, μου λειπει η εποχη που αν ελεγε καποιος μια μαλακια αντε στην χειροτερη να επεφτε φαπα. Δεν του καταστρεφοταν η ζωη

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 15:57
από hellegennes
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:53
Καταρχήν δεν υπάρχουν πελάτες ΤΟΥ καθενός.
Πελάτες του καθενός είναι αυτοί που έχουν αξιοποιήσει τις υπηρεσίες της επιχείρησης. Η θεώρησή σου με αφήνει παγερά αδιάφορο.
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 15:59
από stavmanr
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:50
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:26
Kauldron έγραψε: 15 Οκτ 2021, 14:21
To γεγονός οτι έβρισε τους πελάτες.
"Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Ποιους πελάτες;
Πες μου "τον Τάκη και τον Νίκο", για να το συζητήσουμε.
ρε σταβ, σου έγραψα πριν ένα παράδειγμα
αν κάνει ρατσιστικό σχόλιο θα πούμε ότι δεν τρέχει τίποτα γιατί δεν αναφέρθηκε ονομαστικά στον Άχμετ και στον Μοχάμεντ;
Τα ρατσιστικά σχόλια στρέφονται εναντίον ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Διώκονται αυτεπάγγελτα. Οι ευάλωτες κοινωνικές ομάδες προστατεύονται από τη νομοθεσία μας έναντι
διακρίσεων.
Το έχεις ρωτήσει 500 φορές ως τώρα σε διάφορα νήματα.
σταβ, προσπαθείς να δικαιολογήσεις έναν μαλάκα μόνο και μόνο επειδή θεωρείς άδικο (λανθασμένα) το γεγονός ότι του κάνουν κακές κριτικές στην επιχείρησή του επειδή ο ίδιος έδειξε αντιεπαγγελματική συμπεριφορά
Δεν υπάρχει αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.
Τραβάς μία έννοια από τα μαλλιά για να βγάλεις δικούς σου συλλογισμούς.
Όπως έχω ξαναγράψει, κάθε ένας έχει το δικαίωμα να έχει το τάργκετ γκρουπ του. Αν πας στη Θεσ/νίκη ο καφετζής έχει κρεμασμένη τη σημαία του ΠΑΟΚ στην είσοδο. Χ...κε αν θα πατήσει αρειανός. Αν πατήσει, καλώς, θα τον εξυπηρετήσει. Και μετά θα γράψει στο twitter "πάτησε το σκουλήκι στο καφέ να γλυκάνει τον πόνο του". Και δεν θα συμβεί τίποτα.
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 16:00
από AlienWay
Sid Vicious έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:53
AlienWay έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:45
Sid Vicious έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:41
Εννοείται πως ΟΧΙ, δεν έχει πάντα δίκιο.
Δεν έχει πάντα δίκιο από άποψη αντικειμενικότητας. Από τη στιγμή που πληρώνει όμως, βρίσκεται σε καλύτερη θέση από άποψη διεκδίκησης.
Εκτός αν ο ιδιοκτήτης που τον κράζει, του κερνάει το φαγητό.
Δεν λέω για το συγκεκριμένο σκηνικό, όπου θεωρώ τον ιδιοκτήτη απαράδεκτο αλλά μιλάω γενικά για το σκεπτικό " ο πελάτης έχει πάντα δικιο".
Οπότε γενικά μιλώντας δεν βρίσκεται σε καλύτερη φάση επειδή πληρώνει.Δεν τον αναγκάζει κάποιος να πληρώσει στο χ αλλά επιλέγει ο ίδιος του να πληρώσει στο χ αντί για στο ψ ή στο ξ ή στο ζ γιατί προτιμάει τον προϊόν ή την υπηρεσία ή τον χώρο του χ από αυτό του ψ ή ξ ή ζ.
Ναι, εννοείται ότι αντικειμενικά δεν έχει πάντα δίκιο ο πελάτης.
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 16:01
από hellegennes
Blackdog έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:55
Απλα θελω να πω οτι συμφωνω με τον τυπο stavrmar
H βαθμολογια του μαγαζιου αφορα την ποιοτητα του φαγητου και του σερβις. Οποιος δεν γουσταρει τις ιδεες του ιδιοκτητη ειναι ελευθερος να μην πατησει το ποδι του ποτε. Αν βγαλει αξιολογησεις το γκουγκλ για τις προσωπικοτητες μας (που θα γινει και αυτο ετσι οπως παει) το ξαναβλεπουμε.
Δεν είναι οι ιδέες του, γενικά και αόριστα. Είναι η αντιμετώπισή του ως
επιχειρηματίας, απέναντι τους
πελάτες του. Δεν είναι ούτε τι κόμμα ψηφίζει, ούτε τι θρησκεία είναι, ούτε ποια αθλητική ομάδα υποστηρίζει.
Η βαθμολογία μιας επιχείρησης αφορά τα προϊόντα και υπηρεσίες καθώς ΚΑΙ την εξυπηρέτηση πελατών. Πώς δηλαδή συμπεριφέρεται μια επιχείρηση ως επιχείρηση και όχι ως άτομα που την απαρτίζουν.
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 16:02
από stavmanr
hellegennes έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:57
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:53
Καταρχήν δεν υπάρχουν πελάτες ΤΟΥ καθενός.
Πελάτες του καθενός είναι αυτοί που έχουν αξιοποιήσει τις υπηρεσίες της επιχείρησης.
Μετά σε παντρεύονται ή τους δίνεις το δικαίωμα του αποχαρακτηρισμού;
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 16:02
από hellegennes
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:59
Δεν υπάρχει αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.
Όσες φορές και να το επαναλάβεις, δεν κάνει εσένα σωστό και όλους τους υπόλοιπους που συμφωνούμε λάθος.
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 16:04
από EKPLIKTIKOS
stavmanr έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:53
Καταρχήν δεν υπάρχουν πελάτες ΤΟΥ καθενός. Δεν παντρεύεσαι τον πελάτη. Είναι κακή νοοτροπία να θεωρείς κάποιους πελάτες ΣΟΥ, ενώ δεν βρίσκονται στο κατάστημά σου.
Κάποιος είναι πελάτης ΣΟΥ κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας που του προσφέρεις και μόνον.
Πελάτης σου μπορεί να είμαι κι εγώ, αν αποφασίσω αύριο να έρθω στο κατάστημά σου, και μόνο για την ώρα που ψωνίζω. Δεν σου δίνω το δικαίωμα να με αποκαλείς γενικά πελάτη ΣΟΥ, επειδή μπορεί να ψώνισα κάποια στιγμή 2 μαρούλια.
Μπορεί να ισχύει αυτο για συγκεκριμένα ψώνια, πχ σε σουπερμάρκετ, μεγάλες αλυσίδες κτλ, αλλά με πολλά μαγαζιά της γειτονιάς αλλά και ελεύθερους επαγγελματίες συχνα υπάρχει σχέση, είσαι πελάτης, τους ξέρεις με το μικρό τους κ έχεις κ κάποια ανθρώπινη σχέση ενδεχομένως. Πχ στο μίνι μάρκετ της γειτονιάς ή στο καφέ ή στον φούρνο δεν είσαι ακριβώς ο πελάτης που έτυχε να ψωνίσει 2 φορές, μπορεί να πηγαίνεις κάθε μέρα. Για χρόνια. Οι γονείς μου πηγαίνουν στον ίδιο φούρνο ξέρω γω κάθε μέρα επί 30 χρονια τουλάχιστον. Μην είσαι απόλυτος
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 16:06
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Blackdog έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:55
Απλα θελω να πω οτι συμφωνω με τον τυπο stavrmar
H βαθμολογια του μαγαζιου αφορα την ποιοτητα του φαγητου και του σερβις. Οποιος δεν γουσταρει τις ιδεες του ιδιοκτητη ειναι ελευθερος να μην πατησει το ποδι του ποτε. Αν βγαλει αξιολογησεις το γκουγκλ για τις προσωπικοτητες μας (που θα γινει και αυτο ετσι οπως παει) το ξαναβλεπουμε.
σωστά
όταν λοιπόν το σέρβις είναι να σε αποκαλούν ψέκι πίσω από την πλάτη σου ειρωνικά, είναι κακό σέρβις
εξού και οι κακές κριτικές
Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"
Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 16:06
από stavmanr
hellegennes έγραψε: 15 Οκτ 2021, 16:01
Blackdog έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:55
Απλα θελω να πω οτι συμφωνω με τον τυπο stavrmar
H βαθμολογια του μαγαζιου αφορα την ποιοτητα του φαγητου και του σερβις. Οποιος δεν γουσταρει τις ιδεες του ιδιοκτητη ειναι ελευθερος να μην πατησει το ποδι του ποτε. Αν βγαλει αξιολογησεις το γκουγκλ για τις προσωπικοτητες μας (που θα γινει και αυτο ετσι οπως παει) το ξαναβλεπουμε.
Δεν είναι οι ιδέες του, γενικά και αόριστα. Είναι η αντιμετώπισή του ως επιχειρηματίας, απέναντι τους πελάτες του.
Δεν είναι πελάτες του από τη στιγμή που φεύγουν από το κατάστημα.
Αλλιώς, να τους δίνεις το ταμπελάκι με τις υποχρεώσεις των πελατών που κρεμάς στο κατάστημα να το εφαρμόζουν όπου πηγαίνουν...
Δεν είναι ούτε τι κόμμα ψηφίζει, ούτε τι θρησκεία είναι, ούτε ποια αθλητική ομάδα υποστηρίζει.
Είναι πολύ πιο σοβαρό: η άρνηση των συστάσεων της επιστημονικής κοινότητας σε ένα ζήτημα δημόσιας υγείας.
Έχει κι άλλα όπως πχ. άρνηση των νόμων της φυσικής (με κέρματα που έλκονται από εμβόλια), άρνηση πραγματικότητας (το 90% των ΜΕΘ γεμάτα ανεμβολίαστους) κλπ.
Κάτι τέτοιο υποθέτω ότι περιλαμβάνει ο όρος "ψέκες" όπως διαβάζω και στο φόρουμ.
Η βαθμολογία μιας επιχείρησης αφορά τα προϊόντα και υπηρεσίες καθώς ΚΑΙ την εξυπηρέτηση πελατών. Πώς δηλαδή συμπεριφέρεται μια επιχείρηση ως επιχείρηση και όχι ως άτομα που την απαρτίζουν.
Μα δεν είχαν πρόβλημα κατά την εξυπηρέτηση.
Η "αξιολόγηση" (ο Θεός να την κάνει) έγινε για το twitter. Δεν ήξερα ότι ο προσωπικός λογαριασμός κάποιου επαγγελματία πχ. στο φόρουμ αποτελεί αντιπρόσωπο του καταστήματός απέναντί μας. Ισχύει;