Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 00:12
Ekei oμως που ειδα τα περισσοτερα ειναι στην Κοπεγχαγη.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Το καινούργιο ξιαμά είναι το μόδελ 3, μήπως δεν ήταν τελικά στη Κοπεχάγη γιατρέ;
Nai τα μπερδεψα.sys3x έγραψε: 01 Φεβ 2020, 00:55Το καινούργιο ξιαμά είναι το μόδελ 3, μήπως δεν ήταν τελικά στη Κοπεχάγη γιατρέ;
![]()
ήταν μπροστά από την εποχή τους αλλά η λογική λέει οτι αυτή η λυση θα επικρατήσει τελικά. Ούτε φορτίσεις στο σπίτι, ούτε γρήγορες φορτίσεις στα μπαταριάδικα.Chilloutbuddy έγραψε: 24 Δεκ 2019, 11:51Το είχανε βγάλει το σύστημα κάτι εβραίοι, δεν ξέρω τι απέγινε, μάλλον δε θα βρήκαν χρηματοδότηση.Awesomatic έγραψε: 24 Δεκ 2019, 09:30Δε γίνεται, θα έχανες πολλά πλεονεκτήματαdna replication έγραψε: 03 Δεκ 2019, 00:17 δε γινεται δουλειά έτσι.... battery swap είναι η πιο λογική λύση, με φρέσκες τοπ απ μπαταρίες από αργή φόρτιση στο πιο κοντινό μπαταριάδικο (κατά το βενζινάδικο)
Οι μπαταρίες είναι πολύ βαριές, θα ήταν πρόβλημα να βγουν και θα έκανε ζημιά στην αυτονομία να κουβαλάς μαζί σου δεύτερη
Θα έπρεπε να έχουν άλλο σχήμα, κατά πάσα πιθανότητα πιο ψηλό και θα ήταν θέμα να τις βγάλεις γιατί δεν θα είχες που να τις βάλεις μετά
Η δεύτερη μπαταρία θα έπιανε πολύ όγκο, πού θα την κουβαλούσες;
Χάνεις όλη την ενίσχυση από το πλάι και το χαμηλό κέντρο βάρους γιατί θα πρέπει να την τοποθετήσουν αλλού για να αφαιρείται εύκολα και όχι κάτω από το σώμα
Αν το σημείο εξόδου στραβώσει σε ατύχημα θα χρειάζεσαι συνεργείο για να μπορέσει να βγει η μπαταρία για να βάλεις την επόμενη
Πολύ μεγαλύτερο κόστος γιατί η μπαταρίες είναι μεγάλο ποσοστό του τελικού κόστους
Βασικά το μοντέλο τους ήταν το εξής: η μπαταρία παραμένει ιδιοκτησία της εταιρίας, εσύ αγοράζεις μόνο το αυτοκίνητο και δεν το φορτίζεις ποτέ. Απλά πας στο "βενζινάδικο" και εκεί έχει ένα ρομποτικό σύστημα από κάτω απ'το αυτοκίνητο που βγάζει τη μπαταρία σε ένα λεπτό και σου βάζει φορτισμένη και φεύγεις. Την παλιά την κρατάνε εκεί για φόρτιση.
Καλό σύστημα αλλά γι'αργότερα γιατί χρειάζεται μεγάλο δίκτυο από πανάκριβα "βενζινάδικα". Όλα αυτά θα γίνουνε κάποτε, τώρα απλά χαζεύουμε το μέλλον.
τυποποίηση: η χαρά των γερμανών και των κανονιστικών οργάνων της ΕΕAthos έγραψε: 07 Ιαν 2020, 15:20 Θα πρέπει όλες οι μπαταρίες να ίδιο σχήμα/μέγεθος
Θα πρέπει να κατασκευαστούν πενταπλάσιος αριθμός μπαταριών
Μεγάλο κόστος για βάλε βγάλε και αποθήκη
κατσε, αυτό δεν κάνει η Τέσλα;dna replication έγραψε: 01 Φεβ 2020, 01:07ήταν μπροστά από την εποχή τους αλλά η λογική λέει οτι αυτή η λυση θα επικρατήσει τελικά. Ούτε φορτίσεις στο σπίτι, ούτε γρήγορες φορτίσεις στα μπαταριάδικα.Chilloutbuddy έγραψε: 24 Δεκ 2019, 11:51Το είχανε βγάλει το σύστημα κάτι εβραίοι, δεν ξέρω τι απέγινε, μάλλον δε θα βρήκαν χρηματοδότηση.Awesomatic έγραψε: 24 Δεκ 2019, 09:30
Δε γίνεται, θα έχανες πολλά πλεονεκτήματα
Οι μπαταρίες είναι πολύ βαριές, θα ήταν πρόβλημα να βγουν και θα έκανε ζημιά στην αυτονομία να κουβαλάς μαζί σου δεύτερη
Θα έπρεπε να έχουν άλλο σχήμα, κατά πάσα πιθανότητα πιο ψηλό και θα ήταν θέμα να τις βγάλεις γιατί δεν θα είχες που να τις βάλεις μετά
Η δεύτερη μπαταρία θα έπιανε πολύ όγκο, πού θα την κουβαλούσες;
Χάνεις όλη την ενίσχυση από το πλάι και το χαμηλό κέντρο βάρους γιατί θα πρέπει να την τοποθετήσουν αλλού για να αφαιρείται εύκολα και όχι κάτω από το σώμα
Αν το σημείο εξόδου στραβώσει σε ατύχημα θα χρειάζεσαι συνεργείο για να μπορέσει να βγει η μπαταρία για να βάλεις την επόμενη
Πολύ μεγαλύτερο κόστος γιατί η μπαταρίες είναι μεγάλο ποσοστό του τελικού κόστους
Βασικά το μοντέλο τους ήταν το εξής: η μπαταρία παραμένει ιδιοκτησία της εταιρίας, εσύ αγοράζεις μόνο το αυτοκίνητο και δεν το φορτίζεις ποτέ. Απλά πας στο "βενζινάδικο" και εκεί έχει ένα ρομποτικό σύστημα από κάτω απ'το αυτοκίνητο που βγάζει τη μπαταρία σε ένα λεπτό και σου βάζει φορτισμένη και φεύγεις. Την παλιά την κρατάνε εκεί για φόρτιση.
Καλό σύστημα αλλά γι'αργότερα γιατί χρειάζεται μεγάλο δίκτυο από πανάκριβα "βενζινάδικα". Όλα αυτά θα γίνουνε κάποτε, τώρα απλά χαζεύουμε το μέλλον.
h enstasis mu htane sth kopexagh, ouxi sth souhdia, giati me perases giatre gia kana apisto;Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 01:00Nai τα μπερδεψα.sys3x έγραψε: 01 Φεβ 2020, 00:55Το καινούργιο ξιαμά είναι το μόδελ 3, μήπως δεν ήταν τελικά στη Κοπεχάγη γιατρέ;
![]()
Στην Κοπεγχαγη παντως βλεπω πολλα μοδελ ες.
Ρωτα και κανα αντμιν να διαβεβαθωσει τη σουηδικουηυα της αηπι μου.
Οχι.Λίνο Βεντούρα έγραψε: 01 Φεβ 2020, 02:12κατσε, αυτό δεν κάνει η Τέσλα;dna replication έγραψε: 01 Φεβ 2020, 01:07ήταν μπροστά από την εποχή τους αλλά η λογική λέει οτι αυτή η λυση θα επικρατήσει τελικά. Ούτε φορτίσεις στο σπίτι, ούτε γρήγορες φορτίσεις στα μπαταριάδικα.Chilloutbuddy έγραψε: 24 Δεκ 2019, 11:51
Το είχανε βγάλει το σύστημα κάτι εβραίοι, δεν ξέρω τι απέγινε, μάλλον δε θα βρήκαν χρηματοδότηση.
Βασικά το μοντέλο τους ήταν το εξής: η μπαταρία παραμένει ιδιοκτησία της εταιρίας, εσύ αγοράζεις μόνο το αυτοκίνητο και δεν το φορτίζεις ποτέ. Απλά πας στο "βενζινάδικο" και εκεί έχει ένα ρομποτικό σύστημα από κάτω απ'το αυτοκίνητο που βγάζει τη μπαταρία σε ένα λεπτό και σου βάζει φορτισμένη και φεύγεις. Την παλιά την κρατάνε εκεί για φόρτιση.
Καλό σύστημα αλλά γι'αργότερα γιατί χρειάζεται μεγάλο δίκτυο από πανάκριβα "βενζινάδικα". Όλα αυτά θα γίνουνε κάποτε, τώρα απλά χαζεύουμε το μέλλον.
δεν το έκανε σωστά. Το ξεκίνησε σε λάθος βάση, το άφησε, το ξανασκέφτεται τώρα
οπως ακριβως υπηρξε τεραστιο κονσενσους για τους τυπους κ τις προδιαγραφες των καυσιμων που κυκλοφορουν και δεν εχουμε π.χ βενζινη Ρενω με 105 οκτανια και βενζινη Πεζω με 30% αιθανολη κ.λ.π.Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 13:28
το ανω σχεδιο προυποθετει τεραστιο κονσενσους και συνεργασια μεταξυ των κατασκευαστων με στοχο την τυποποιηση των μπαταριων γεγονος που απο μονο του αποτελει τροχοπεδη εξελιξης για το πιο σημαντικο εξαρτημα των ηλεκτραυτοκινήτων©® δλδ της μπαταριας.
Δεν παει ετσι. Πρεπεινα υπαρξει ηαρχικη περιοδος εντονου ανταγωνισμου πανω σε ενα προιον ,και οταν πια η καμπυλη καινοτομιων ανα το χρονο χαμηλωσει τοτε ναι μπορουμε να παμε σε κονσενσους. Στο προιον "μπαταρια ηλεκτραυτοκινητου" καλα καλα δεν ειμαστε ακομα ουτε στην αρχη.dna replication έγραψε: 01 Φεβ 2020, 13:55οπως ακριβως υπηρξε τεραστιο κονσενσους για τους τυπους κ τις προδιαγραφες των καυσιμων που κυκλοφορουν και δεν εχουμε π.χ βενζινη Ρενω με 105 οκτανια και βενζινη Πεζω με 30% αιθανολη κ.λ.π.Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 13:28
το ανω σχεδιο προυποθετει τεραστιο κονσενσους και συνεργασια μεταξυ των κατασκευαστων με στοχο την τυποποιηση των μπαταριων γεγονος που απο μονο του αποτελει τροχοπεδη εξελιξης για το πιο σημαντικο εξαρτημα των ηλεκτραυτοκινήτων©® δλδ της μπαταριας.
Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 16:52 Που ειναι οι συντηρητικοι νεολουδιτες μας;;;
Περιμενουν την χρεοκοπια τεσλα;;
Τεραστιε Ηλον εισαι ηδη Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ 21ου αιωνα.