Σελίδα 29 από 37

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 00:12
από Οργισμένος
Ekei oμως που ειδα τα περισσοτερα ειναι στην Κοπεγχαγη.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 00:55
από sys3x
Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 00:12 Ekei oμως που ειδα τα περισσοτερα ειναι στην Κοπεγχαγη.
Το καινούργιο ξιαμά είναι το μόδελ 3, μήπως δεν ήταν τελικά στη Κοπεχάγη γιατρέ;
:D

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 01:00
από Οργισμένος
sys3x έγραψε: 01 Φεβ 2020, 00:55
Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 00:12 Ekei oμως που ειδα τα περισσοτερα ειναι στην Κοπεγχαγη.
Το καινούργιο ξιαμά είναι το μόδελ 3, μήπως δεν ήταν τελικά στη Κοπεχάγη γιατρέ;
:D
Nai τα μπερδεψα.
Στην Κοπεγχαγη παντως βλεπω πολλα μοδελ ες.
Ρωτα και κανα αντμιν να διαβεβαθωσει τη σουηδικουηυα της αηπι μου.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 01:07
από dna replication
Chilloutbuddy έγραψε: 24 Δεκ 2019, 11:51
Awesomatic έγραψε: 24 Δεκ 2019, 09:30
dna replication έγραψε: 03 Δεκ 2019, 00:17 δε γινεται δουλειά έτσι.... battery swap είναι η πιο λογική λύση, με φρέσκες τοπ απ μπαταρίες από αργή φόρτιση στο πιο κοντινό μπαταριάδικο (κατά το βενζινάδικο)
Δε γίνεται, θα έχανες πολλά πλεονεκτήματα

Οι μπαταρίες είναι πολύ βαριές, θα ήταν πρόβλημα να βγουν και θα έκανε ζημιά στην αυτονομία να κουβαλάς μαζί σου δεύτερη
Θα έπρεπε να έχουν άλλο σχήμα, κατά πάσα πιθανότητα πιο ψηλό και θα ήταν θέμα να τις βγάλεις γιατί δεν θα είχες που να τις βάλεις μετά
Η δεύτερη μπαταρία θα έπιανε πολύ όγκο, πού θα την κουβαλούσες;
Χάνεις όλη την ενίσχυση από το πλάι και το χαμηλό κέντρο βάρους γιατί θα πρέπει να την τοποθετήσουν αλλού για να αφαιρείται εύκολα και όχι κάτω από το σώμα
Αν το σημείο εξόδου στραβώσει σε ατύχημα θα χρειάζεσαι συνεργείο για να μπορέσει να βγει η μπαταρία για να βάλεις την επόμενη
Πολύ μεγαλύτερο κόστος γιατί η μπαταρίες είναι μεγάλο ποσοστό του τελικού κόστους
Το είχανε βγάλει το σύστημα κάτι εβραίοι, δεν ξέρω τι απέγινε, μάλλον δε θα βρήκαν χρηματοδότηση.
Βασικά το μοντέλο τους ήταν το εξής: η μπαταρία παραμένει ιδιοκτησία της εταιρίας, εσύ αγοράζεις μόνο το αυτοκίνητο και δεν το φορτίζεις ποτέ. Απλά πας στο "βενζινάδικο" και εκεί έχει ένα ρομποτικό σύστημα από κάτω απ'το αυτοκίνητο που βγάζει τη μπαταρία σε ένα λεπτό και σου βάζει φορτισμένη και φεύγεις. Την παλιά την κρατάνε εκεί για φόρτιση.

Καλό σύστημα αλλά γι'αργότερα γιατί χρειάζεται μεγάλο δίκτυο από πανάκριβα "βενζινάδικα". Όλα αυτά θα γίνουνε κάποτε, τώρα απλά χαζεύουμε το μέλλον.
ήταν μπροστά από την εποχή τους αλλά η λογική λέει οτι αυτή η λυση θα επικρατήσει τελικά. Ούτε φορτίσεις στο σπίτι, ούτε γρήγορες φορτίσεις στα μπαταριάδικα.


Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 01:12
από dna replication
θα μπορούσε καταρχήν η μπαταρία να γίνει λίγο μικρότερη θυσιάζοντας αυτονομία εφόσον άλλαζε γρηγορα και εύκολα
και να μπαίνει συρταρωτά από το πλάι ή πίσω για να μη χρειάζονται υπόγειες εγκαταστάσεις

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 01:15
από dna replication
Athos έγραψε: 07 Ιαν 2020, 15:20 Θα πρέπει όλες οι μπαταρίες να ίδιο σχήμα/μέγεθος
Θα πρέπει να κατασκευαστούν πενταπλάσιος αριθμός μπαταριών
Μεγάλο κόστος για βάλε βγάλε και αποθήκη
τυποποίηση: η χαρά των γερμανών και των κανονιστικών οργάνων της ΕΕ

όποιος ελέγχει τους κανονισμούς ελέγχει τον κόσμο όλο

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 02:12
από Λίνο Βεντούρα
dna replication έγραψε: 01 Φεβ 2020, 01:07
Chilloutbuddy έγραψε: 24 Δεκ 2019, 11:51
Awesomatic έγραψε: 24 Δεκ 2019, 09:30

Δε γίνεται, θα έχανες πολλά πλεονεκτήματα

Οι μπαταρίες είναι πολύ βαριές, θα ήταν πρόβλημα να βγουν και θα έκανε ζημιά στην αυτονομία να κουβαλάς μαζί σου δεύτερη
Θα έπρεπε να έχουν άλλο σχήμα, κατά πάσα πιθανότητα πιο ψηλό και θα ήταν θέμα να τις βγάλεις γιατί δεν θα είχες που να τις βάλεις μετά
Η δεύτερη μπαταρία θα έπιανε πολύ όγκο, πού θα την κουβαλούσες;
Χάνεις όλη την ενίσχυση από το πλάι και το χαμηλό κέντρο βάρους γιατί θα πρέπει να την τοποθετήσουν αλλού για να αφαιρείται εύκολα και όχι κάτω από το σώμα
Αν το σημείο εξόδου στραβώσει σε ατύχημα θα χρειάζεσαι συνεργείο για να μπορέσει να βγει η μπαταρία για να βάλεις την επόμενη
Πολύ μεγαλύτερο κόστος γιατί η μπαταρίες είναι μεγάλο ποσοστό του τελικού κόστους
Το είχανε βγάλει το σύστημα κάτι εβραίοι, δεν ξέρω τι απέγινε, μάλλον δε θα βρήκαν χρηματοδότηση.
Βασικά το μοντέλο τους ήταν το εξής: η μπαταρία παραμένει ιδιοκτησία της εταιρίας, εσύ αγοράζεις μόνο το αυτοκίνητο και δεν το φορτίζεις ποτέ. Απλά πας στο "βενζινάδικο" και εκεί έχει ένα ρομποτικό σύστημα από κάτω απ'το αυτοκίνητο που βγάζει τη μπαταρία σε ένα λεπτό και σου βάζει φορτισμένη και φεύγεις. Την παλιά την κρατάνε εκεί για φόρτιση.

Καλό σύστημα αλλά γι'αργότερα γιατί χρειάζεται μεγάλο δίκτυο από πανάκριβα "βενζινάδικα". Όλα αυτά θα γίνουνε κάποτε, τώρα απλά χαζεύουμε το μέλλον.
ήταν μπροστά από την εποχή τους αλλά η λογική λέει οτι αυτή η λυση θα επικρατήσει τελικά. Ούτε φορτίσεις στο σπίτι, ούτε γρήγορες φορτίσεις στα μπαταριάδικα.

κατσε, αυτό δεν κάνει η Τέσλα;

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 02:29
από sys3x
Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 01:00
sys3x έγραψε: 01 Φεβ 2020, 00:55
Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 00:12 Ekei oμως που ειδα τα περισσοτερα ειναι στην Κοπεγχαγη.
Το καινούργιο ξιαμά είναι το μόδελ 3, μήπως δεν ήταν τελικά στη Κοπεχάγη γιατρέ;
:D
Nai τα μπερδεψα.
Στην Κοπεγχαγη παντως βλεπω πολλα μοδελ ες.
Ρωτα και κανα αντμιν να διαβεβαθωσει τη σουηδικουηυα της αηπι μου.
h enstasis mu htane sth kopexagh, ouxi sth souhdia, giati me perases giatre gia kana apisto;
:D

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 13:28
από Οργισμένος
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 01 Φεβ 2020, 02:12
dna replication έγραψε: 01 Φεβ 2020, 01:07
Chilloutbuddy έγραψε: 24 Δεκ 2019, 11:51
Το είχανε βγάλει το σύστημα κάτι εβραίοι, δεν ξέρω τι απέγινε, μάλλον δε θα βρήκαν χρηματοδότηση.
Βασικά το μοντέλο τους ήταν το εξής: η μπαταρία παραμένει ιδιοκτησία της εταιρίας, εσύ αγοράζεις μόνο το αυτοκίνητο και δεν το φορτίζεις ποτέ. Απλά πας στο "βενζινάδικο" και εκεί έχει ένα ρομποτικό σύστημα από κάτω απ'το αυτοκίνητο που βγάζει τη μπαταρία σε ένα λεπτό και σου βάζει φορτισμένη και φεύγεις. Την παλιά την κρατάνε εκεί για φόρτιση.

Καλό σύστημα αλλά γι'αργότερα γιατί χρειάζεται μεγάλο δίκτυο από πανάκριβα "βενζινάδικα". Όλα αυτά θα γίνουνε κάποτε, τώρα απλά χαζεύουμε το μέλλον.
ήταν μπροστά από την εποχή τους αλλά η λογική λέει οτι αυτή η λυση θα επικρατήσει τελικά. Ούτε φορτίσεις στο σπίτι, ούτε γρήγορες φορτίσεις στα μπαταριάδικα.

κατσε, αυτό δεν κάνει η Τέσλα;
Οχι.
Επισης το ανω σχεδιο προυποθετει τεραστιο κονσεσους και συνεργασια μεταξυ των κατασκευαστων με στοχο την τυποποιηση των μπαταριων γεγονος που απο μονο του αποτελει τροχοπεδη εξελιξης για το πιο σημαντικο εξαρτημα των ηλεκτραυτοκινήτων©® δλδ της μπαταριας.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 13:40
από dna replication
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 01 Φεβ 2020, 02:12 κατσε, αυτό δεν κάνει η Τέσλα;
δεν το έκανε σωστά. Το ξεκίνησε σε λάθος βάση, το άφησε, το ξανασκέφτεται τώρα

https://www.businessinsider.com/teslas- ... out-2015-6

In 2013, Elon Musk showed off Tesla's battery-swapping technology, which can remove and replace the drained battery pack of a Model S with a fully charged one in just 90 seconds.

Two years later, it looks like Tesla's battery-swapping plan isn't quite working out.

Musk told investors that few Tesla owners have used the company's swapping station at Harris Ranch, California, located between Los Angeles and San Francisco.

"We've invited all the Model S owners in the area to try it out, and of the first round of 200 invitations, only four or five people were interested," Musk said at the meeting. "Clearly it's not very popular."

this lukewarm reception to battery-swapping signals that the development of a faster charging option is a more "compelling solution" for consumers.

Musk believes that Tesla's vastly improved Supercharger stations could also contribute to consumer disinterest in battery-swapping. Plugged into a Supercharger, a Model S battery can be charged to 80% capacity in just 40 minutes, free of charge. On the other hand, a battery swap is by appointment only and could cost the driver between $60 and $80.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 13:55
από dna replication
Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 13:28

το ανω σχεδιο προυποθετει τεραστιο κονσενσους και συνεργασια μεταξυ των κατασκευαστων με στοχο την τυποποιηση των μπαταριων γεγονος που απο μονο του αποτελει τροχοπεδη εξελιξης για το πιο σημαντικο εξαρτημα των ηλεκτραυτοκινήτων©® δλδ της μπαταριας.
οπως ακριβως υπηρξε τεραστιο κονσενσους για τους τυπους κ τις προδιαγραφες των καυσιμων που κυκλοφορουν και δεν εχουμε π.χ βενζινη Ρενω με 105 οκτανια και βενζινη Πεζω με 30% αιθανολη κ.λ.π.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 16:51
από Οργισμένος
dna replication έγραψε: 01 Φεβ 2020, 13:55
Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 13:28

το ανω σχεδιο προυποθετει τεραστιο κονσενσους και συνεργασια μεταξυ των κατασκευαστων με στοχο την τυποποιηση των μπαταριων γεγονος που απο μονο του αποτελει τροχοπεδη εξελιξης για το πιο σημαντικο εξαρτημα των ηλεκτραυτοκινήτων©® δλδ της μπαταριας.
οπως ακριβως υπηρξε τεραστιο κονσενσους για τους τυπους κ τις προδιαγραφες των καυσιμων που κυκλοφορουν και δεν εχουμε π.χ βενζινη Ρενω με 105 οκτανια και βενζινη Πεζω με 30% αιθανολη κ.λ.π.
Δεν παει ετσι. Πρεπεινα υπαρξει ηαρχικη περιοδος εντονου ανταγωνισμου πανω σε ενα προιον ,και οταν πια η καμπυλη καινοτομιων ανα το χρονο χαμηλωσει τοτε ναι μπορουμε να παμε σε κονσενσους. Στο προιον "μπαταρια ηλεκτραυτοκινητου" καλα καλα δεν ειμαστε ακομα ουτε στην αρχη.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2020, 16:52
από Οργισμένος
Που ειναι οι συντηρητικοι νεολουδιτες μας;;;
Περιμενουν την χρεοκοπια τεσλα;;


Τεραστιε Ηλον εισαι ηδη Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ 21ου αιωνα.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2020, 10:59
από enterprise-psi
Οργισμένος έγραψε: 01 Φεβ 2020, 16:52 Που ειναι οι συντηρητικοι νεολουδιτες μας;;;
Περιμενουν την χρεοκοπια τεσλα;;


Τεραστιε Ηλον εισαι ηδη Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ 21ου αιωνα.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2020, 11:29
από enterprise-psi
Τελικά θα αντέξει το ηλεκτρικό δίκτυο την φόρτιση αυτοκινήτων 😁