Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2023, 19:50
χμμChilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 14:44 με τρομερά απαιτητικούς καταναλωτές που ψειρίζουν και το παραμικρό.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
χμμChilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 14:44 με τρομερά απαιτητικούς καταναλωτές που ψειρίζουν και το παραμικρό.
ανοιξε εξελακι, και υπολογισε κοστος στην 5ετια-10ετια η οπου συνηθως αλλαζει καθεις αυτοκινητο.Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 02:35 Μα αυτό ψάχνω να βρω, την εξέλιξη.
Αφήνουμε λοιπόν την καπιταλιστική μου περιφέρεια και πάμε στην Ευρώπη. Με 27κ ευρώ κάποιος παίρνει καινούργιο αυτοκίνητο 4/5 θέσιο με γερμανική τεχνολογία ή γιαπωνέζικη αξιοπιστία το οποίο ταξιδεύει κιόλας. Αυτό είναι το μέσο αυτοκίνητο που αγοράζει ο μέσος Ευρωπαίος.
Ποιά είναι η εξέλιξη η οποία θα τον πείσει να δώσει παραπάνω (που δεν έχει παραπάνω) για ένα ηλεκτρικό που ή δε θα χωράει η οικογένεια ή δε θα ταξιδεύει ή θα είναι φτιαγμένο στην Κίνα; (ή όλα τα παραπάνω)
YΓ τι μου λες για την Κίνα, όταν πάει ο άλλος ν'αγοράσει αυτοκίνητο στο Βέλγιο σιγά μη σκέφτεται τι κάνουνε στην Κίνα
Βρε εσύ καλά τα λες, και φωτοβολταϊκά στην ταράτσα συμφέρει μακροπρόθεσμα, και πολλά άλλα.Ασέβαστος έγραψε: 10 Απρ 2023, 09:11 ανοιξε εξελακι, και υπολογισε κοστος στην 5ετια-10ετια η οπου συνηθως αλλαζει καθεις αυτοκινητο.
η υπολογισε το με δανειο, οπως τα παιρνουν πολλοι. δηλαδη δοση στο θερμικο 500+200βενζινη+100συντηρηση+τεληφοροικλπ, η δοση στο ηλ 700+20ρευμα+0συντηρηση+0τελη...
η συγκρινε leasing![]()
εχω την αισθηση οτι ειμαστε καπου στα ισια, με ταση προς το να κερδιζουν τα ηλ μακροπροθεσμα, τα θερμικα βραχυπροθεσμα.
είναι απλό: και οι τυφλοί πρόκειται να δουν οτι τελικά θα συμφέρουν τα ηλεκτρικά γιατί θα ακριβύνουν τα άλλα.Chilloutbuddy έγραψε: 10 Απρ 2023, 09:31Βρε εσύ καλά τα λες, και φωτοβολταϊκά στην ταράτσα συμφέρει μακροπρόθεσμα, και πολλά άλλα.Ασέβαστος έγραψε: 10 Απρ 2023, 09:11 ανοιξε εξελακι, και υπολογισε κοστος στην 5ετια-10ετια η οπου συνηθως αλλαζει καθεις αυτοκινητο.
η υπολογισε το με δανειο, οπως τα παιρνουν πολλοι. δηλαδη δοση στο θερμικο 500+200βενζινη+100συντηρηση+τεληφοροικλπ, η δοση στο ηλ 700+20ρευμα+0συντηρηση+0τελη...
η συγκρινε leasing![]()
εχω την αισθηση οτι ειμαστε καπου στα ισια, με ταση προς το να κερδιζουν τα ηλ μακροπροθεσμα, τα θερμικα βραχυπροθεσμα.
Αλλά εδώ μιλάμε για αντικατάσταση του στόλου, άρα μιλάμε για το μέσο αγοραστή. Και ο μέσος αγοραστής δε θέλει να δώσει τα λεφτά μπροστά, ο κόσμος που σκέφτεται έτσι και έχει και λεφτά να το κάνει είναι λίγος. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για συναισθηματική αγορά όπως το αυτοκίνητο και με τα ίδια λεφτά που παίρνεις λιφ παίρνεις gti, i30N κλπ
Προσπαθώ να εξηγήσω για ποιό λόγο ο Τογιότας προβλέπει ότι όταν φτάσει η προθεσμία που έχουν θέσει τα κράτη το 85% του παγκόσμιου στόλου θα έχει ακόμα εξάτμιση.
Για το εξελάκι, μου βγαίνει ότι μακροπρόθεσμα κερδίζει το ev μόνο όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, εγώ ας πούμε δουλεύω κυρίως απ'το σπίτι και δεν κάνω. Και αυτοί που κάνουν πολλά χιλιόμετρα συχνά ταξιδεύουν κιόλας πολύ, και αν ταξιδεύει ο άλλος για τη δουλειά του καλή τύχη να τον πεισεις να πάρει ηλεκτρικό.

Τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ακριβύνουν, εδώ είμαι να βάλω και στοίχημα με όποιον θέλει. Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη". Μιλάω για κανονικά οχήματα φυσικά, όχι πειραματικού form. Δεκτές προτάσεις για μίνιμουμ αριθμό πωλήσεων, range κλπ.dna replication έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:40 θα ακριβύνουν και τα ηλεκτρικά, θα ακριβύνει η αυτοκίνηση γενικά
και τη μετάβαση θα την πληρώσει ο καταναλωτής από την τσέπη του,
είναι κανονισμένο με τους κανονισμούς
μα με την επιδοτηση, ηδη κυκλοφορουνDwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50
Τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ακριβύνουν, εδώ είμαι να βάλω και στοίχημα με όποιον θέλει. Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη". Μιλάω για κανονικά οχήματα φυσικά, όχι πειραματικού form. Δεκτές προτάσεις για μίνιμουμ αριθμό πωλήσεων, range κλπ.
Τα ηλεκτρικα θα πεφτουν (σε νορμαλ σεναριο και οχι παγκοσμιου πολεμου .) ειναι το μελλον . τελος .Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50Τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ακριβύνουν, εδώ είμαι να βάλω και στοίχημα με όποιον θέλει. Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη". Μιλάω για κανονικά οχήματα φυσικά, όχι πειραματικού form. Δεκτές προτάσεις για μίνιμουμ αριθμό πωλήσεων, range κλπ.dna replication έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:40 θα ακριβύνουν και τα ηλεκτρικά, θα ακριβύνει η αυτοκίνηση γενικά
και τη μετάβαση θα την πληρώσει ο καταναλωτής από την τσέπη του,
είναι κανονισμένο με τους κανονισμούς
είναι σπουδαίο κατόρθωμα οι 30.000 που βάζεις και στοίχημα?Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50 Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη".
Χωρίς την επιδότηση. Αυτή υπάρχει συγκυριακά, θα σου πουν θα μειωθεί/μηδενιστεί, και θα έχουν δίκιο.talaipwros έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:58μα με την επιδοτηση, ηδη κυκλοφορουνDwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50
Τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ακριβύνουν, εδώ είμαι να βάλω και στοίχημα με όποιον θέλει. Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη". Μιλάω για κανονικά οχήματα φυσικά, όχι πειραματικού form. Δεκτές προτάσεις για μίνιμουμ αριθμό πωλήσεων, range κλπ.
Σωστά, είναι πολύ σπουδαίο milestone λόγω του μεγάλου όγκου πωλήσεων σε αυτό το price point, αλλά και κοντινό. Το επόμενο φυσικά είναι οι 20 χιλιάδες, αλλά εκεί λόγω του μακρινού ορίζοντα δεν έχει νόημα να βάλω στοίχημα.dna replication έγραψε: 17 Απρ 2023, 23:06είναι σπουδαίο κατόρθωμα οι 30.000 που βάζεις και στοίχημα?Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50 Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη".
https://www.mg.co.uk/new-cars/mg4-evDwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 23:08Χωρίς την επιδότηση. Αυτή υπάρχει συγκυριακά, θα σου πουν θα μειωθεί/μηδενιστεί, και θα έχουν δίκιο.talaipwros έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:58μα με την επιδοτηση, ηδη κυκλοφορουνDwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50
Τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ακριβύνουν, εδώ είμαι να βάλω και στοίχημα με όποιον θέλει. Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη". Μιλάω για κανονικά οχήματα φυσικά, όχι πειραματικού form. Δεκτές προτάσεις για μίνιμουμ αριθμό πωλήσεων, range κλπ.