Σελίδα 275 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2023, 19:50
από enaon
Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 14:44 με τρομερά απαιτητικούς καταναλωτές που ψειρίζουν και το παραμικρό.
χμμ :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2023, 09:11
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 02:35 Μα αυτό ψάχνω να βρω, την εξέλιξη.

Αφήνουμε λοιπόν την καπιταλιστική μου περιφέρεια και πάμε στην Ευρώπη. Με 27κ ευρώ κάποιος παίρνει καινούργιο αυτοκίνητο 4/5 θέσιο με γερμανική τεχνολογία ή γιαπωνέζικη αξιοπιστία το οποίο ταξιδεύει κιόλας. Αυτό είναι το μέσο αυτοκίνητο που αγοράζει ο μέσος Ευρωπαίος.
Ποιά είναι η εξέλιξη η οποία θα τον πείσει να δώσει παραπάνω (που δεν έχει παραπάνω) για ένα ηλεκτρικό που ή δε θα χωράει η οικογένεια ή δε θα ταξιδεύει ή θα είναι φτιαγμένο στην Κίνα; (ή όλα τα παραπάνω)

YΓ τι μου λες για την Κίνα, όταν πάει ο άλλος ν'αγοράσει αυτοκίνητο στο Βέλγιο σιγά μη σκέφτεται τι κάνουνε στην Κίνα
ανοιξε εξελακι, και υπολογισε κοστος στην 5ετια-10ετια η οπου συνηθως αλλαζει καθεις αυτοκινητο.

η υπολογισε το με δανειο, οπως τα παιρνουν πολλοι. δηλαδη δοση στο θερμικο 500+200βενζινη+100συντηρηση+τεληφοροικλπ, η δοση στο ηλ 700+20ρευμα+0συντηρηση+0τελη...

η συγκρινε leasing :102:

εχω την αισθηση οτι ειμαστε καπου στα ισια, με ταση προς το να κερδιζουν τα ηλ μακροπροθεσμα, τα θερμικα βραχυπροθεσμα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2023, 09:31
από Chilloutbuddy
Ασέβαστος έγραψε: 10 Απρ 2023, 09:11 ανοιξε εξελακι, και υπολογισε κοστος στην 5ετια-10ετια η οπου συνηθως αλλαζει καθεις αυτοκινητο.

η υπολογισε το με δανειο, οπως τα παιρνουν πολλοι. δηλαδη δοση στο θερμικο 500+200βενζινη+100συντηρηση+τεληφοροικλπ, η δοση στο ηλ 700+20ρευμα+0συντηρηση+0τελη...

η συγκρινε leasing :102:

εχω την αισθηση οτι ειμαστε καπου στα ισια, με ταση προς το να κερδιζουν τα ηλ μακροπροθεσμα, τα θερμικα βραχυπροθεσμα.
Βρε εσύ καλά τα λες, και φωτοβολταϊκά στην ταράτσα συμφέρει μακροπρόθεσμα, και πολλά άλλα.

Αλλά εδώ μιλάμε για αντικατάσταση του στόλου, άρα μιλάμε για το μέσο αγοραστή. Και ο μέσος αγοραστής δε θέλει να δώσει τα λεφτά μπροστά, ο κόσμος που σκέφτεται έτσι και έχει και λεφτά να το κάνει είναι λίγος. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για συναισθηματική αγορά όπως το αυτοκίνητο και με τα ίδια λεφτά που παίρνεις λιφ παίρνεις gti, i30N κλπ

Προσπαθώ να εξηγήσω για ποιό λόγο ο Τογιότας προβλέπει ότι όταν φτάσει η προθεσμία που έχουν θέσει τα κράτη το 85% του παγκόσμιου στόλου θα έχει ακόμα εξάτμιση.

Για το εξελάκι, μου βγαίνει ότι μακροπρόθεσμα κερδίζει το ev μόνο όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, εγώ ας πούμε δουλεύω κυρίως απ'το σπίτι και δεν κάνω. Και αυτοί που κάνουν πολλά χιλιόμετρα συχνά ταξιδεύουν κιόλας πολύ, και αν ταξιδεύει ο άλλος για τη δουλειά του καλή τύχη να τον πεισεις να πάρει ηλεκτρικό.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2023, 08:55
από stergiosbik
Παρτε ηλεκτρικο λεμε.
Οι γυφτοι σας εκλιπαρουν!

Νέα μόδα στις ΗΠΑ, όπου κλέφτες έχουν ρημάξει τους οικιακούς φορτιστές

Στο στόχαστρο ακόμη και δημόσιοι φορτιστές που κάνουν... φτερά μέσα στη νύχτα.

https://www.drive.gr/news/kosmos/nea-mo ... -fortistes

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2023, 20:40
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
.


ΑΞΙΟΣ.....

.





.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 21:57
από dna replication
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Απρ 2023, 09:31
Ασέβαστος έγραψε: 10 Απρ 2023, 09:11 ανοιξε εξελακι, και υπολογισε κοστος στην 5ετια-10ετια η οπου συνηθως αλλαζει καθεις αυτοκινητο.

η υπολογισε το με δανειο, οπως τα παιρνουν πολλοι. δηλαδη δοση στο θερμικο 500+200βενζινη+100συντηρηση+τεληφοροικλπ, η δοση στο ηλ 700+20ρευμα+0συντηρηση+0τελη...

η συγκρινε leasing :102:

εχω την αισθηση οτι ειμαστε καπου στα ισια, με ταση προς το να κερδιζουν τα ηλ μακροπροθεσμα, τα θερμικα βραχυπροθεσμα.
Βρε εσύ καλά τα λες, και φωτοβολταϊκά στην ταράτσα συμφέρει μακροπρόθεσμα, και πολλά άλλα.

Αλλά εδώ μιλάμε για αντικατάσταση του στόλου, άρα μιλάμε για το μέσο αγοραστή. Και ο μέσος αγοραστής δε θέλει να δώσει τα λεφτά μπροστά, ο κόσμος που σκέφτεται έτσι και έχει και λεφτά να το κάνει είναι λίγος. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για συναισθηματική αγορά όπως το αυτοκίνητο και με τα ίδια λεφτά που παίρνεις λιφ παίρνεις gti, i30N κλπ

Προσπαθώ να εξηγήσω για ποιό λόγο ο Τογιότας προβλέπει ότι όταν φτάσει η προθεσμία που έχουν θέσει τα κράτη το 85% του παγκόσμιου στόλου θα έχει ακόμα εξάτμιση.

Για το εξελάκι, μου βγαίνει ότι μακροπρόθεσμα κερδίζει το ev μόνο όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, εγώ ας πούμε δουλεύω κυρίως απ'το σπίτι και δεν κάνω. Και αυτοί που κάνουν πολλά χιλιόμετρα συχνά ταξιδεύουν κιόλας πολύ, και αν ταξιδεύει ο άλλος για τη δουλειά του καλή τύχη να τον πεισεις να πάρει ηλεκτρικό.
είναι απλό: και οι τυφλοί πρόκειται να δουν οτι τελικά θα συμφέρουν τα ηλεκτρικά γιατί θα ακριβύνουν τα άλλα.
Έρχονται σύντομα νέα "επιχειρήματα" υπέρ των ηλεκτρικών

US Unveils Toughest-Ever Car Emissions Rule In Bid to Force Surge In EV Purchases

Critics have claimed that the move, which will increase the price of new cars, was made without consideration of the ability of the nation’s supply chain to meet the demand.

Εικόνα

The rule change comes 10 months after six major automakers pledged to stop selling gas and diesel-powered cars worldwide by 2040...
https://www.zerohedge.com/political/us- ... -purchases

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 22:35
από Dwarven Blacksmith
Επίσης θα ακριβύνουν γιατί θα γίνουν βίντατζ είδος. Όλο και λιγότερα μοντέλα ΜΕΚ θα παράγονται.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 22:40
από dna replication
θα ακριβύνουν και τα ηλεκτρικά, θα ακριβύνει η αυτοκίνηση γενικά
και τη μετάβαση θα την πληρώσει ο καταναλωτής από την τσέπη του,
είναι κανονισμένο με τους κανονισμούς

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 22:50
από Dwarven Blacksmith
dna replication έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:40 θα ακριβύνουν και τα ηλεκτρικά, θα ακριβύνει η αυτοκίνηση γενικά
και τη μετάβαση θα την πληρώσει ο καταναλωτής από την τσέπη του,
είναι κανονισμένο με τους κανονισμούς
Τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ακριβύνουν, εδώ είμαι να βάλω και στοίχημα με όποιον θέλει. Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη". Μιλάω για κανονικά οχήματα φυσικά, όχι πειραματικού form. Δεκτές προτάσεις για μίνιμουμ αριθμό πωλήσεων, range κλπ.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 22:58
από talaipwros
Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50
Τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ακριβύνουν, εδώ είμαι να βάλω και στοίχημα με όποιον θέλει. Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη". Μιλάω για κανονικά οχήματα φυσικά, όχι πειραματικού form. Δεκτές προτάσεις για μίνιμουμ αριθμό πωλήσεων, range κλπ.
μα με την επιδοτηση, ηδη κυκλοφορουν

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 23:00
από Νon4me
Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50
dna replication έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:40 θα ακριβύνουν και τα ηλεκτρικά, θα ακριβύνει η αυτοκίνηση γενικά
και τη μετάβαση θα την πληρώσει ο καταναλωτής από την τσέπη του,
είναι κανονισμένο με τους κανονισμούς
Τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ακριβύνουν, εδώ είμαι να βάλω και στοίχημα με όποιον θέλει. Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη". Μιλάω για κανονικά οχήματα φυσικά, όχι πειραματικού form. Δεκτές προτάσεις για μίνιμουμ αριθμό πωλήσεων, range κλπ.
Τα ηλεκτρικα θα πεφτουν (σε νορμαλ σεναριο και οχι παγκοσμιου πολεμου .) ειναι το μελλον . τελος .

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 23:06
από dna replication
Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50 Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη".
είναι σπουδαίο κατόρθωμα οι 30.000 που βάζεις και στοίχημα?

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 23:08
από Dwarven Blacksmith
talaipwros έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:58
Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50
Τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ακριβύνουν, εδώ είμαι να βάλω και στοίχημα με όποιον θέλει. Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη". Μιλάω για κανονικά οχήματα φυσικά, όχι πειραματικού form. Δεκτές προτάσεις για μίνιμουμ αριθμό πωλήσεων, range κλπ.
μα με την επιδοτηση, ηδη κυκλοφορουν
Χωρίς την επιδότηση. Αυτή υπάρχει συγκυριακά, θα σου πουν θα μειωθεί/μηδενιστεί, και θα έχουν δίκιο.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 23:10
από Dwarven Blacksmith
dna replication έγραψε: 17 Απρ 2023, 23:06
Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50 Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη".
είναι σπουδαίο κατόρθωμα οι 30.000 που βάζεις και στοίχημα?
Σωστά, είναι πολύ σπουδαίο milestone λόγω του μεγάλου όγκου πωλήσεων σε αυτό το price point, αλλά και κοντινό. Το επόμενο φυσικά είναι οι 20 χιλιάδες, αλλά εκεί λόγω του μακρινού ορίζοντα δεν έχει νόημα να βάλω στοίχημα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2023, 23:18
από talaipwros
Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 23:08
talaipwros έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:58
Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Απρ 2023, 22:50
Τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ακριβύνουν, εδώ είμαι να βάλω και στοίχημα με όποιον θέλει. Η διατύπωση για το στοίχημα είναι "το διάστημα 2023-25 θα κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ευρώπη". Μιλάω για κανονικά οχήματα φυσικά, όχι πειραματικού form. Δεκτές προτάσεις για μίνιμουμ αριθμό πωλήσεων, range κλπ.
μα με την επιδοτηση, ηδη κυκλοφορουν
Χωρίς την επιδότηση. Αυτή υπάρχει συγκυριακά, θα σου πουν θα μειωθεί/μηδενιστεί, και θα έχουν δίκιο.
https://www.mg.co.uk/new-cars/mg4-ev

χωρις επιδοτηση