Σελίδα 28 από 39
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:04
από Gherschaagk
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 17:45
foscilis έγραψε: 28 Φεβ 2023, 15:36
Το διάβασμα είναι ανώτατου επιπέδου εγκεφαλική δραστηριότητα που συναντιέται μόνο στο ανθρώπινο είδος με κολοσσιαίες επιπτώσεις στα κέντρα του λόγου, τη φαντασία, την αναγνώριση προτύπων, τη μνήμη, την ενσυναίσθηση κλπ. Τα βιβλία δεν είναι όπως οι δισκέττες με τα προγράμματα στον υπολογιστή φάση όποιος έχει διαβάσει "τα σωστά" πράγματα ειναι σοφός κι όποιος έχει διαβάσει τα λάθος βλάκας (μολονότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και έτσι αλλά στα πλαίσια ενός πιο σύνθετου συστήματος μόρφωσης ή πλύσης εγκεφάλου),
Το να λες ότι κάποιος που δεν διαβάζει τίποτα είναι καλύτερος από κάποιον που διαβάζει "σκουπιίδια" (πέραν του προφανούς ερωτήματος "Ποιος Σε Διόρισε Βασίλισσα της Ποιότητας, Μωρή" που ας μη μπούμε σε αυτή τη συζήτηση) είναι σα να λες ότι κάποιος που δεν κινείται ΚΑΘΟΛΟΥ είναι καλύτερος από κάποιον που περπατάει για να κάνει τις δουλειές του αλλά δεν αθλείται συστηματικά με ακριβά αθλητικά και κολάν και όλες τις άλλες μαλακίες που έχουν οι "σωστοί" αθλούμενοι.
το διαβασμα δεν ειναι η μοναδικη δραστηριοτητα που βελτιωνει τον εγκεφαλο.
σου ξαναειπα, το θεμα ειναι τι θα κανει αντι για διαβασμα.
αν λοιπον αντι για να διαβαζει κατι ηλιθιο, δει ενα ντοκιμαντερ για καποια επιστημη στο γιουτουμπ, θα ειναι καλυτερα.
αν κατσει με τον πατερα του να κανουν πληρες restoring κανα κλασσικο αυτοκινητο, θα ειναι απειρως καλυτερα.
το διαβασμα δεν κακο, καλο ειναι. αλλα μονο αν διαβαζεις κατι με καποια βασικη ποιοτητα.
το κακο, ο μικροαστισμος, ειναι να δηλωνεις οτι διαβαζεις, η οτι διαβαζει η οικογενεια σου, και να εννοεις αθλητικη εφημεριδα.
Ναι υπάρχει και βλακώδες διάβασμα, αλλά και οι οθόνες δεν προσφέρουν πολλά. Ίσα ίσα που η αποβλάκωση που προκαλούν δεν δικαιολογεί ούτε τα καλά ντοκυμαντέρ που μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος.
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:10
από Καραμελίτσα
Gherschaagk έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:04
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 17:45
foscilis έγραψε: 28 Φεβ 2023, 15:36
Το διάβασμα είναι ανώτατου επιπέδου εγκεφαλική δραστηριότητα που συναντιέται μόνο στο ανθρώπινο είδος με κολοσσιαίες επιπτώσεις στα κέντρα του λόγου, τη φαντασία, την αναγνώριση προτύπων, τη μνήμη, την ενσυναίσθηση κλπ. Τα βιβλία δεν είναι όπως οι δισκέττες με τα προγράμματα στον υπολογιστή φάση όποιος έχει διαβάσει "τα σωστά" πράγματα ειναι σοφός κι όποιος έχει διαβάσει τα λάθος βλάκας (μολονότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και έτσι αλλά στα πλαίσια ενός πιο σύνθετου συστήματος μόρφωσης ή πλύσης εγκεφάλου),
Το να λες ότι κάποιος που δεν διαβάζει τίποτα είναι καλύτερος από κάποιον που διαβάζει "σκουπιίδια" (πέραν του προφανούς ερωτήματος "Ποιος Σε Διόρισε Βασίλισσα της Ποιότητας, Μωρή" που ας μη μπούμε σε αυτή τη συζήτηση) είναι σα να λες ότι κάποιος που δεν κινείται ΚΑΘΟΛΟΥ είναι καλύτερος από κάποιον που περπατάει για να κάνει τις δουλειές του αλλά δεν αθλείται συστηματικά με ακριβά αθλητικά και κολάν και όλες τις άλλες μαλακίες που έχουν οι "σωστοί" αθλούμενοι.
το διαβασμα δεν ειναι η μοναδικη δραστηριοτητα που βελτιωνει τον εγκεφαλο.
σου ξαναειπα, το θεμα ειναι τι θα κανει αντι για διαβασμα.
αν λοιπον αντι για να διαβαζει κατι ηλιθιο, δει ενα ντοκιμαντερ για καποια επιστημη στο γιουτουμπ, θα ειναι καλυτερα.
αν κατσει με τον πατερα του να κανουν πληρες restoring κανα κλασσικο αυτοκινητο, θα ειναι απειρως καλυτερα.
το διαβασμα δεν κακο, καλο ειναι. αλλα μονο αν διαβαζεις κατι με καποια βασικη ποιοτητα.
το κακο, ο μικροαστισμος, ειναι να δηλωνεις οτι διαβαζεις, η οτι διαβαζει η οικογενεια σου, και να εννοεις αθλητικη εφημεριδα.
Ναι υπάρχει και βλακώδες διάβασμα, αλλά και οι οθόνες δεν προσφέρουν πολλά. Ίσα ίσα που η αποβλάκωση που προκαλούν δεν δικαιολογεί ούτε τα καλά ντοκυμαντέρ που μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος.
Καλά, σε σύγκριση με ντοκυμαντέρ, 100 φορές το ίδιο θεμα, αλλά από βιβλίο. Το θέμα με το παιδί είναι να ζορίζεται εγκεφαλικά και λίγο, τα ντοκυμαντέρ είναι μασημένη τροφή και συχνά ούτε καν τροφή.
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:20
από Ασέβαστος
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:10
Καλά, σε σύγκριση με ντοκυμαντέρ, 100 φορές το ίδιο θεμα, αλλά από βιβλίο. Το θέμα με το παιδί είναι να ζορίζεται εγκεφαλικά και λίγο, τα ντοκυμαντέρ είναι μασημένη τροφή και συχνά ούτε καν τροφή.
εδω σηκωνει πολλη συζητηση.
η εικονα εχει πολυ διαφορετικη δυναμη απο το κειμενο. καποια θεματα, μπορει να γινουν πολυ καλυτερα κατανοητα με εικονα.
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:21
από foscilis
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 17:45
foscilis έγραψε: 28 Φεβ 2023, 15:36
Το διάβασμα είναι ανώτατου επιπέδου εγκεφαλική δραστηριότητα που συναντιέται μόνο στο ανθρώπινο είδος με κολοσσιαίες επιπτώσεις στα κέντρα του λόγου, τη φαντασία, την αναγνώριση προτύπων, τη μνήμη, την ενσυναίσθηση κλπ. Τα βιβλία δεν είναι όπως οι δισκέττες με τα προγράμματα στον υπολογιστή φάση όποιος έχει διαβάσει "τα σωστά" πράγματα ειναι σοφός κι όποιος έχει διαβάσει τα λάθος βλάκας (μολονότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και έτσι αλλά στα πλαίσια ενός πιο σύνθετου συστήματος μόρφωσης ή πλύσης εγκεφάλου),
Το να λες ότι κάποιος που δεν διαβάζει τίποτα είναι καλύτερος από κάποιον που διαβάζει "σκουπιίδια" (πέραν του προφανούς ερωτήματος "Ποιος Σε Διόρισε Βασίλισσα της Ποιότητας, Μωρή" που ας μη μπούμε σε αυτή τη συζήτηση) είναι σα να λες ότι κάποιος που δεν κινείται ΚΑΘΟΛΟΥ είναι καλύτερος από κάποιον που περπατάει για να κάνει τις δουλειές του αλλά δεν αθλείται συστηματικά με ακριβά αθλητικά και κολάν και όλες τις άλλες μαλακίες που έχουν οι "σωστοί" αθλούμενοι.
το διαβασμα δεν ειναι η μοναδικη δραστηριοτητα που βελτιωνει τον εγκεφαλο.
σου ξαναειπα, το θεμα ειναι τι θα κανει αντι για διαβασμα.
Το πρόβλημα είναι ότι είσαι μια πάρα πολύ μικρή μειοψηφία που το πιστεύει αυτό με βασική πηγή εσένα. Βασικά είσαι ο πρώτος άνθρωπος που ξέρω ο οποίος θεωρεί... μικροαστική βλακεία το διάβασμα ενώ ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ γνώρισμα μικροαστικής βλακείας είναι η απουσία του.
Το διάβασμα δινει ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ πλεονέκτημα, ΑΚΟΜΑ και το διάβασμα "σκουπιδοβιβλίων" ή κόμιξ για ευχαρίστηση, ΑΚΟΜΑ και σε φαινομενικά άσχετα αντικείμενα όπως τα μαθηματικά (9%), μεγαλύτερο πλεονέκτημα από το να έχεις πλούσια οικογένεια, μεγαλύτερο πλεονέκτημα από το να έχεις μπαμπά με πτυχίο στα μαθηματικά.
Ό,τι και να κάνει κάποιος
αντί για διάβασμα (*), ένας τρίτος που κάνει το ίδιο
και διάβασμα θα τον γαμάει. Τόσο απλά.
(*) που συνήθως κάνει κάτι μαλακίες αλλά λέμε, έστω ότι κάνει τη σούπερ ειδική πνευματική γυμναστική, έστω ότι είναι ένας Σαο Λιν του πνεύματος και όχι ένας άξεστος μπυροκοιλιάς που βασικά τονε παίζει.
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:24
από enaon
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:33
από Ασέβαστος
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:39
από hellegennes
foscilis έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:21
Το πρόβλημα είναι ότι είσαι μια πάρα πολύ μικρή μειοψηφία που το πιστεύει αυτό με βασική πηγή εσένα. Βασικά είσαι ο πρώτος άνθρωπος που ξέρω ο οποίος θεωρεί... μικροαστική βλακεία το διάβασμα ενώ ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ γνώρισμα μικροαστικής βλακείας είναι η απουσία του.
Το διάβασμα δινει ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ πλεονέκτημα, ΑΚΟΜΑ και το διάβασμα "σκουπιδοβιβλίων" ή κόμιξ για ευχαρίστηση, ΑΚΟΜΑ και σε φαινομενικά άσχετα αντικείμενα όπως τα μαθηματικά (9%), μεγαλύτερο πλεονέκτημα από το να έχεις πλούσια οικογένεια, μεγαλύτερο πλεονέκτημα από το να έχεις μπαμπά με πτυχίο στα μαθηματικά.
Ό,τι και να κάνει κάποιος
αντί για διάβασμα (*), ένας τρίτος που κάνει το ίδιο
και διάβασμα θα τον γαμάει. Τόσο απλά.
(*) που συνήθως κάνει κάτι μαλακίες αλλά λέμε, έστω ότι κάνει τη σούπερ ειδική πνευματική γυμναστική, έστω ότι είναι ένας Σαο Λιν του πνεύματος και όχι ένας άξεστος μπυροκοιλιάς που βασικά τονε παίζει.
Πετάγομαι μόνο για να πω ότι ήθελα κι εγώ να πω ότι «ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ γνώρισμα μικροαστικής βλακείας είναι η απουσία του (διαβάσματος)».
Ακόμη και ετικέτες προϊόντων να διαβάζεις είναι καλύτερο από σχεδόν οποιοδήποτε άλλο mental gymnastics.
Ένας σημαντικός λόγος γι' αυτό είναι ότι αυτό που διαβάζουμε στα γράμματα δεν είναι λέξεις, είναι σχήματα κι αυτό εκπαιδεύει τον εγκέφαλο να αναλύει μοτίβα, που είναι η βάση κάθε εγκεφαλικής δραστηριότητας. Αυτό χωρίς καν να πάμε στο τι είδους ορίζοντες μπορεί να σου ανοίγει η ανάγνωση προβληματισμών, γνώσεων και μοτίβων σκέψης άλλων ατόμων, είτε είναι λογοτεχνία είτε όχι.
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:40
από Ερμής
Θα πλησιάσεις τη θεωση όταν με το ένα χέρι γράφεις εδώ διαβάζοντας διαφορά νηματα και με το άλλο τον παίζεις
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:43
από Feindflug
Ερμής έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:40
Θα πλησιάσεις τη θεωση όταν με το ένα χέρι γράφεις εδώ διαβάζοντας διαφορά νηματα και με το άλλο τον παίζεις
Γιατί έχω την εντύπωση ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα, γράφουνε έτσι, τύπε;
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:43
από Feindflug
Γιατί έχεις ενοχές όταν τον παίζεις, τύπε;
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:52
από Καραμελίτσα
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:20
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:10
Καλά, σε σύγκριση με ντοκυμαντέρ, 100 φορές το ίδιο θεμα, αλλά από βιβλίο. Το θέμα με το παιδί είναι να ζορίζεται εγκεφαλικά και λίγο, τα ντοκυμαντέρ είναι μασημένη τροφή και συχνά ούτε καν τροφή.
εδω σηκωνει πολλη συζητηση.
η εικονα εχει πολυ διαφορετικη δυναμη απο το κειμενο. καποια θεματα, μπορει να γινουν πολυ καλυτερα κατανοητα με εικονα.
Εγω νομίζω ότι τα ντοκυμαντέρ είναι χαμηλού δυναμικού πράγμα, ικανό ενδεχομένως να ικανοποιήσει μια περιέργεια, αλλά όχι να γυμνάσει ένα παιδί εγκεφαλικά. Σαν τρέξιμο για ζέσταμα, μια χαρά καλό κάνει, αλλά θέλει και κάτι πιο βαρύ και απαιτητικό για να φτιάξεις μύες.
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 18:57
από enaon
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:52θέλει και κάτι πιο βαρύ και απαιτητικό για να φτιάξεις μύες.

Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 19:00
από Καραμελίτσα
enaon έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:57
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:52θέλει και κάτι πιο βαρύ και απαιτητικό για να φτιάξεις μύες.
Ίου.
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 19:20
από Gherschaagk
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:20
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Φεβ 2023, 18:10
Καλά, σε σύγκριση με ντοκυμαντέρ, 100 φορές το ίδιο θεμα, αλλά από βιβλίο. Το θέμα με το παιδί είναι να ζορίζεται εγκεφαλικά και λίγο, τα ντοκυμαντέρ είναι μασημένη τροφή και συχνά ούτε καν τροφή.
εδω σηκωνει πολλη συζητηση.
η εικονα εχει πολυ διαφορετικη δυναμη απο το κειμενο. καποια θεματα, μπορει να γινουν πολυ καλυτερα κατανοητα με εικονα.
Η εικόνα έχει το στοιχείο του εντυπωσιασμού αλλά το βιβλίο είναι καλύτερο. Πιο εύκολα ανατρέχει στα βιβλία σε ότι αφορά τις μαύρες τρύπες και τα πάλσαρ πχ παρά στα ντοκιμαντέρ που έχει δει. Το μοναδικό που κατάλαβε από ντοκυμαντέρ στα συγκεκριμένα θέματα ήταν η μορφή (αν μπορώ να την χαρακτηρίσω έτσι) του σύμπαντος που είναι σαν σφουγγάρι.
Αλλά 19 στα 20 δεν θα δούνε ντοκιμαντέρ.
Ξέρω παιδάκι που είναι συνέχεια μπροστά σε μια οθόνη και παίζει παιχνίδια και τώρα τελευταία ξεκίνησε να παίζει και φορτναητ. Δεν ασχολείται με τίποτε άλλο. Σταμάτησε αγγλικά, ταεκβοντό και μπάσκετ και όταν δεν διαβάζει για το σχολείο, που το κάνει με τα χίλια ζόρια, είναι ονλαην συνέχεια και παίζει. Και φυσικά άκουσε ο δικός μου και είχαμε πάλι τη συζήτηση για το φορτναητ.
Re: Δημόσιο ή Ιδιωτικό σχολείο (και γιατί);
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 22:23
από The Age of Aquarius
βοθρατζης έγραψε: 28 Φεβ 2023, 15:54
Οσο κι αν ακούγεται περίεργο νομίζω ότι καλό θα είναι στο να οδηγηθούν κάμποσα δημόσια σχολεία σε κλείσιμο
Δεν θα πρέπει το παιδάκι του κάθε ενός τυχαίου να απολαμβάνει το αγαθό της μόρφωσης. Η μόρφωση θα πρέπει να συνδέεται με την οικονομική δυνατότητα των γονιών. Δεν μπορεί το παιδάκι αυτουνού που ζει στον Κορυδαλλό να έχει το ίδιο δικαίωμα πρόσβασης στα δημόσια πανεπιστήμια και έτσι στα ανώτερα επαγγέλματα. Είναι πασιφανές.
Γιατί θα πρέπει το αλητάκι από το αιγάλεω να έχει τη δυνατότητα να αποκτά απολυτήριο Λυκείου;
όχι βέβαια
όλα αυτά τα νεαρά παραβατικά στοιχεία θα πρέπει να έχουν μόνο μια κατάληξη, είτε στις κατώτερες χειρωνακτικές εργασίες, γιατί να φέρνουμε αλβανούς για να μαζέψουν ροδάκινα, είτε στο να δημιουργηθούν λούμπεν κοινότητες και οικονομικές ζώνες όπου η έννοια της ανθρώπινης αξίας θα είναι σχετική.
