Σελίδα 28 από 151

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 11:56
από Chilloutbuddy
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 11:50
Chilloutbuddy έγραψε: 28 Φεβ 2023, 11:45
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 11:10 η μονη πραγματικη εναλλακτικη που να με καλυπτει, ειναι 2 αυτοκινητα. εκει θα καταληξω, αν βρεθω με λεφτα περισσευμα, η λιωσει αυτο που εχω.
Μαλακία δεν είναι όμως να πληρώνεις δύο τέλη δύο ασφάλειες;
Πάρε καλύτερα ένα τζετ σκι να καυλαντίσεις, ή ρίχτα στη βάρκα.
το ενα ηλεκτρικο, για πολη. μηδεν τελη. αλλα μεχρι ωρας, πρεπει να χωσεις για ενα κουβαδακι, λεφτα με τα οποια μπορεις να παρεις αυτοκινηταρα. αμα στρωσει καπως η αγορα μτχ, η και μπουνε σοβαρα οι κινεζοι στο παιχνιδι, θα δειξει.
σκουτεράκια και τέτοια δε σου κάνουνε; Αν δεν έχεις βέσπα στην Πάτρα που θα έχεις ρε;

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 12:07
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 28 Φεβ 2023, 11:56
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 11:50
Chilloutbuddy έγραψε: 28 Φεβ 2023, 11:45
Μαλακία δεν είναι όμως να πληρώνεις δύο τέλη δύο ασφάλειες;
Πάρε καλύτερα ένα τζετ σκι να καυλαντίσεις, ή ρίχτα στη βάρκα.
το ενα ηλεκτρικο, για πολη. μηδεν τελη. αλλα μεχρι ωρας, πρεπει να χωσεις για ενα κουβαδακι, λεφτα με τα οποια μπορεις να παρεις αυτοκινηταρα. αμα στρωσει καπως η αγορα μτχ, η και μπουνε σοβαρα οι κινεζοι στο παιχνιδι, θα δειξει.
σκουτεράκια και τέτοια δε σου κάνουνε; Αν δεν έχεις βέσπα στην Πάτρα που θα έχεις ρε;
:smt005:

παιζει να εχω κανει τα τριπλα χλμ στη ζωη μου με διτροχο, και εννοειται εχω, αλλα χρειαζομαι αυτοκινητο για τα school run. δω που τα λεμε, 5-6 χρονια ακομη, μετα μετακινηται μονος του ο μικρος...

χρειαζομαι ενα διπλοκαμπινο αγροτικο η αλλο τετρακινητο θηριο για καβλαντισμα, και ενα μινι ηλεκτρικο για πολη. αντε τωρα συνδυασε αυτα τα 2 σε ενα αυτοκινητο :smt005: :smt005:

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 12:15
από Chilloutbuddy
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 12:07 χρειαζομαι ενα διπλοκαμπινο αγροτικο η αλλο τετρακινητο θηριο για καβλαντισμα, και ενα μινι ηλεκτρικο για πολη. αντε τωρα συνδυασε αυτα τα 2 σε ενα αυτοκινητο :smt005: :smt005:
Το κοντινότερο που μπορώ να σκεφτώ είναι Σουζούκι Τζίμνι με σχάρα :lol:
Ντάξει ηλεκτρικό δεν είναι, και η οροφή έχει τυπικά μάξιμουμ rating 30 κιλά
Αλλά: σκαρφαλώνει σαν κατσίκι οπουδήποτε, είναι εξαιρετικά μικρό με τιμόνι που κόβει πολύ για παρκάρισμα, πίσω κάθονται δυό άτομα (ειδικά παιδιά) για μικρες διαδρομές, σέρβις του κάνεις και μόνος σου στο δρόμο γιατί χωράς από κάτω άνετα, ανταλλακτικά και αξεσουάρ άπειρα, και από κατανάλωση ε πόσο να καίει τώρα με 1.500 κυβικά;
Εκτός αν θες να τραβάς και βάρκα, οκ εκεί δεν έχει ροπή.

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 12:19
από ST48410
Φίλος πήρε ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο. Πρώτες εντυπώσεις:

Πηγαινοέρχεται στη δουλειά του και κάτι έξτρα εδώ τριγύρω (συνολικά 25-35 χλμ τη μέρα) με κόστος ρεύματος 1 Ευρώ.
Έχει βάλει μέσα γυναίκα και παιδί αν και χώροι είναι οριακοί και όχι για μεγάλα ταξίδια έτσι κι αλλιώς λόγω περιορισμένης αυτονομίας.
Του έκαναν μια μετατροπή για λίγο παραπάνω τελική αλλά ρουφάει την μπαταρία.
Η μία μπαταρία παρουσίασε πρόβλημα. Περιμένω να δω τι υποστήριξη θα έχει.
Το όχημα έχει κάπως ψηλό κέντρο βάρους και κουνάει/ταλαντεύεται. Δεν είναι για πολλά πολλά σε στροφές. Πιθανόν με ρύθμιση των αμορτισέρ να βελτιώνεται κάπως.

Για πόλη φαίνεται αρκετά οικονομική λύση αλλά περιμένω να δω τι θα βγάλει σε κάποιο βάθος χρόνου.

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 12:21
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 28 Φεβ 2023, 12:15
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 12:07 χρειαζομαι ενα διπλοκαμπινο αγροτικο η αλλο τετρακινητο θηριο για καβλαντισμα, και ενα μινι ηλεκτρικο για πολη. αντε τωρα συνδυασε αυτα τα 2 σε ενα αυτοκινητο :smt005: :smt005:
Το κοντινότερο που μπορώ να σκεφτώ είναι Σουζούκι Τζίμνι με σχάρα :lol:
Ντάξει ηλεκτρικό δεν είναι, και η οροφή έχει τυπικά μάξιμουμ rating 30 κιλά
Αλλά: σκαρφαλώνει σαν κατσίκι οπουδήποτε, είναι εξαιρετικά μικρό με τιμόνι που κόβει πολύ για παρκάρισμα, πίσω κάθονται δυό άτομα (ειδικά παιδιά) για μικρες διαδρομές, σέρβις του κάνεις και μόνος σου στο δρόμο γιατί χωράς από κάτω άνετα, ανταλλακτικά και αξεσουάρ άπειρα, και από κατανάλωση ε πόσο να καίει τώρα με 1.500 κυβικά;
Εκτός αν θες να τραβάς και βάρκα, οκ εκεί δεν έχει ροπή.
βαρκα κοντα 1 τοννο, μαζι με 4 μαντραχαλους και αναλογο εξοπλισμο... :smt005: :smt005:

ασε δε βγαινει η εξισωση, θελει 2 οχηματα. ο τωρινος συμβιβασμοε ειναι σουμπαρου, αλλα σιχτιριζω λιγο μεσα στην πολη, λογω μεγεθους. ισως απλα αντεξω αλλη μια 5ετια, και μετα ειμαστε ολη η οικογενεια δικυκλη, ολα καλα. εξεταζονται και ποδηλατα/πατινια/ηλεκτροσκουτερ..

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 12:31
από Chilloutbuddy
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 12:21 βαρκα κοντα 1 τοννο, μαζι με 4 μαντραχαλους και αναλογο εξοπλισμο... :smt005: :smt005:

ασε δε βγαινει η εξισωση, θελει 2 οχηματα. ο τωρινος συμβιβασμοε ειναι σουμπαρου, αλλα σιχτιριζω λιγο μεσα στην πολη, λογω μεγεθους. ισως απλα αντεξω αλλη μια 5ετια, και μετα ειμαστε ολη η οικογενεια δικυκλη, ολα καλα. εξεταζονται και ποδηλατα/πατινια/ηλεκτροσκουτερ..
Πήγα μια βόλτα με το Άμαροκ V6 του κολλητού, αυτό το αμάξι φίλε πραγματικά το χαίρεσαι στην εκδρομή και στη φύση.

Τώρα για την πόλη, στήσε παγάνα στον πρώτο μαλάκα που πήρε ηλεκτρικό και το μετάνιωσε και πάρτουτο κοψοχρονιά :lol:

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 15:41
από dna replication
στην Ευρώπη οι νεες παραγγελίες και οι πωλήσεις πέφτουν και οι τιμές ανεβαινουν


https://europe.autonews.com/retail/vw-r ... -inflation

Volkswagen brand is raising the prices for models with combustion engines by an average of 4.4 percent, the automaker's dealers in Germany have been told.

VW said "significant cost increases in the procurement of raw materials, energy and equipment" was the reason for the price hikes in a letter to dealers obtained by Automotive News Europe sister publication Automobilwoche.

Popular models such as the Golf, Tiguan, Passat wagon, Polo and T-Roc are included in the price increases.

The rises are due to take effect on Feb. 23.

"Even Volkswagen cannot escape high inflation. Although we are working as best we can with long-term contracts, hedging transactions and efficiency increases, the effect on costs cannot be fully compensated," VW said.

Dealers criticized the move.

"I'm stunned. Our sales are falling and they are raising prices," said a VW dealer who asked to remain anonymous.

Automakers should be cutting prices because of consumer uncertainty amid the current economic environment, dealers say.

Antje Woltermann, fom ZDK German dealer and repair association, said: "Incoming orders leave a lot to be desired. Manufacturers have to consider whether their prices are still in line with the market."

VW is not the only automaker raising prices for new models.

Last year, the average price of a new car increased by an average 5,000 euros, according to the vehicle data gathering company Deutschen Automobil Treuhand.

One VW dealer said the automaker had raised prices by nearly 11 percent between mid-2021 and mid-2022.

Customers buying cars through financing offers must also pay more. Interest rates have risen by more than 5 percent, according to the Check24 price comparison website.

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 15:46
από dna replication
στις ΗΠΑ οι τιμές αναμένεται να πέσουν το 2023

https://www.jpmorgan.com/insights/resea ... rices-drop


New car prices are rising as a result of higher production costs. In the U.S., the average price of a new vehicle was up 4.2% year-over-year in January 2023.

This has fueled demand for used cars, with average prices tracking around 30% above pre-pandemic levels.

Used car prices have likely peaked, but new car prices are expected to remain high. In 2023, prices are expected to decline by roughly 10% for used cars and by 2.5% to 5% for new cars.

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 16:42
από Chilloutbuddy
dna replication έγραψε: 28 Φεβ 2023, 15:41 στην Ευρώπη οι νεες παραγγελίες και οι πωλήσεις πέφτουν και οι τιμές ανεβαινουν
Δε λένε ψέμματα όμως, δε βγάζουνε λεφτά οι βιομηχανίες απ'τα αυτοκίνητα, ό,τι βγάλουν απ'τα σέρβις και τα ανταλλακτικά. Με το που ανεβαίνουν τα κόστη είναι αναγκασμένες να τα φορέσουν στην τιμή αλλιώς θα μπούνε μέσα. Η μόνη εταιρία που έχει σοβαρό περιθώριο κέρδους στην τιμή πώλησης είναι η Πόρσε, όλοι οι άλλοι έχουν γύρω στο 3% αν θυμάμαι σωστά. 3% σημαίνει ότι ένα από χιλιάδες πράγματα να πάει στραβά έχεις μπει μέσα για πλάκα. Δες ένα απλό αυτοκίνητο σήμερα, δε φτάνει που είναι 1 τόνος υλικά εξαιρετικά συγκεκριμένης ποιότητας, αλλά έχει και κάτι χιλιάδες μέρη, φαντάζεσαι να τα παράγεις ή να τα αγοράσεις όλα αυτά, να τα ταιριάξεις τέλεια σε συγκεκριμένους χρόνους, να στείλεις το κάθε αμάξι από το εργοστάσιο στου διαόλου τη μάνα, και μετά να έχεις τον πελάτη να σου λέει μμμμμμναι αλλά το Πόλο έχει συντελεστή ANCAP τρία κόμμα πέντε, εσείς έχετε μόνο 3,3
Ρεασταδιάλαμωρή που είχες και στο χωριό σου ΑΝΚΑΠ

Σοβαρά τώρα, το πιό εύκολο πράγμα στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι να κάνεις ζημιές. Κατά καιρούς έχουν κάνει όλοι τους ανεξαιρέτως, σκέψου πόσοι κλείσανε και πόσοι εξαγοράστηκαν για να επιβιώσουν.

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2023, 23:17
από Απολλόδωρος Βρυξελλιώτης
Το Φόρεστερ έχεις Ασέβαστε;

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 12:33
από enterprise-psi
Chilloutbuddy έγραψε: 28 Φεβ 2023, 16:42
dna replication έγραψε: 28 Φεβ 2023, 15:41 στην Ευρώπη οι νεες παραγγελίες και οι πωλήσεις πέφτουν και οι τιμές ανεβαινουν
Δε λένε ψέμματα όμως, δε βγάζουνε λεφτά οι βιομηχανίες απ'τα αυτοκίνητα, ό,τι βγάλουν απ'τα σέρβις και τα ανταλλακτικά. Με το που ανεβαίνουν τα κόστη είναι αναγκασμένες να τα φορέσουν στην τιμή αλλιώς θα μπούνε μέσα. Η μόνη εταιρία που έχει σοβαρό περιθώριο κέρδους στην τιμή πώλησης είναι η Πόρσε, όλοι οι άλλοι έχουν γύρω στο 3% αν θυμάμαι σωστά. 3% σημαίνει ότι ένα από χιλιάδες πράγματα να πάει στραβά έχεις μπει μέσα για πλάκα. Δες ένα απλό αυτοκίνητο σήμερα, δε φτάνει που είναι 1 τόνος υλικά εξαιρετικά συγκεκριμένης ποιότητας, αλλά έχει και κάτι χιλιάδες μέρη, φαντάζεσαι να τα παράγεις ή να τα αγοράσεις όλα αυτά, να τα ταιριάξεις τέλεια σε συγκεκριμένους χρόνους, να στείλεις το κάθε αμάξι από το εργοστάσιο στου διαόλου τη μάνα, και μετά να έχεις τον πελάτη να σου λέει μμμμμμναι αλλά το Πόλο έχει συντελεστή ANCAP τρία κόμμα πέντε, εσείς έχετε μόνο 3,3
Ρεασταδιάλαμωρή που είχες και στο χωριό σου ΑΝΚΑΠ

Σοβαρά τώρα, το πιό εύκολο πράγμα στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι να κάνεις ζημιές. Κατά καιρούς έχουν κάνει όλοι τους ανεξαιρέτως, σκέψου πόσοι κλείσανε και πόσοι εξαγοράστηκαν για να επιβιώσουν.
Ναι μωρέ οι καημένοι, ειδικά vag , ίδιο πιστόνι σε VW , scoda ,seat , audi , και μετά γιατί σπάνε :lol:

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 12:50
από gassim
ST48410 έγραψε: 28 Φεβ 2023, 12:19 Φίλος πήρε ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο. Πρώτες εντυπώσεις:

Πηγαινοέρχεται στη δουλειά του και κάτι έξτρα εδώ τριγύρω (συνολικά 25-35 χλμ τη μέρα) με κόστος ρεύματος 1 Ευρώ.
Έχει βάλει μέσα γυναίκα και παιδί αν και χώροι είναι οριακοί και όχι για μεγάλα ταξίδια έτσι κι αλλιώς λόγω περιορισμένης αυτονομίας.
Του έκαναν μια μετατροπή για λίγο παραπάνω τελική αλλά ρουφάει την μπαταρία.
Η μία μπαταρία παρουσίασε πρόβλημα. Περιμένω να δω τι υποστήριξη θα έχει.
Το όχημα έχει κάπως ψηλό κέντρο βάρους και κουνάει/ταλαντεύεται. Δεν είναι για πολλά πολλά σε στροφές. Πιθανόν με ρύθμιση των αμορτισέρ να βελτιώνεται κάπως.

Για πόλη φαίνεται αρκετά οικονομική λύση αλλά περιμένω να δω τι θα βγάλει σε κάποιο βάθος χρόνου.
πες και μοντέλο αν ξέρεις.

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 21:06
από ST48410
gassim έγραψε: 01 Μαρ 2023, 12:50
ST48410 έγραψε: 28 Φεβ 2023, 12:19 Φίλος πήρε ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο. Πρώτες εντυπώσεις:

Πηγαινοέρχεται στη δουλειά του και κάτι έξτρα εδώ τριγύρω (συνολικά 25-35 χλμ τη μέρα) με κόστος ρεύματος 1 Ευρώ.
Έχει βάλει μέσα γυναίκα και παιδί αν και χώροι είναι οριακοί και όχι για μεγάλα ταξίδια έτσι κι αλλιώς λόγω περιορισμένης αυτονομίας.
Του έκαναν μια μετατροπή για λίγο παραπάνω τελική αλλά ρουφάει την μπαταρία.
Η μία μπαταρία παρουσίασε πρόβλημα. Περιμένω να δω τι υποστήριξη θα έχει.
Το όχημα έχει κάπως ψηλό κέντρο βάρους και κουνάει/ταλαντεύεται. Δεν είναι για πολλά πολλά σε στροφές. Πιθανόν με ρύθμιση των αμορτισέρ να βελτιώνεται κάπως.

Για πόλη φαίνεται αρκετά οικονομική λύση αλλά περιμένω να δω τι θα βγάλει σε κάποιο βάθος χρόνου.
πες και μοντέλο αν ξέρεις.
θα μάθω και θα σου πω. Δεν είναι κάποια από τις γνωστές μάρκες πάντως. Νομίζω Κινέζικο αλλά θα ρωτήσω.

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 21:18
από Οργισμένος
Θεε μου...

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 21:36
από EKPLIKTIKOS
Chilloutbuddy έγραψε: 28 Φεβ 2023, 12:15
Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2023, 12:07 χρειαζομαι ενα διπλοκαμπινο αγροτικο η αλλο τετρακινητο θηριο για καβλαντισμα, και ενα μινι ηλεκτρικο για πολη. αντε τωρα συνδυασε αυτα τα 2 σε ενα αυτοκινητο :smt005: :smt005:
Το κοντινότερο που μπορώ να σκεφτώ είναι Σουζούκι Τζίμνι με σχάρα :lol:
Ντάξει ηλεκτρικό δεν είναι, και η οροφή έχει τυπικά μάξιμουμ rating 30 κιλά
Αλλά: σκαρφαλώνει σαν κατσίκι οπουδήποτε, είναι εξαιρετικά μικρό με τιμόνι που κόβει πολύ για παρκάρισμα, πίσω κάθονται δυό άτομα (ειδικά παιδιά) για μικρες διαδρομές, σέρβις του κάνεις και μόνος σου στο δρόμο γιατί χωράς από κάτω άνετα, ανταλλακτικά και αξεσουάρ άπειρα, και από κατανάλωση ε πόσο να καίει τώρα με 1.500 κυβικά;
Εκτός αν θες να τραβάς και βάρκα, οκ εκεί δεν έχει ροπή.
Ναι είναι κατσικακι αλλά δεν κάνει τίποτε αλλο καλα:

Χώρους έχει είτε ως διθεσιο είτε.. δεν έχει.
Καίει τον πάτο του. Αν μπεις σε κάνα suzuki club θα δεις πραγματικές καταναλώσεις 12-14λ/100 για πλάκα
Στον δρόμο είναι εφιάλτης. Γκάζι δεν έχει, κρατήματα δεν έχει, είναι πολύ ευπαθες στους πλευρικούς ανέμους (στην Κακια Σκάλα μια φορά με δαύτο είπα καμια 10αρια πάτερ ημων)
Είναι δύσκολο να βρεις σωστό μεταχειρισμένο. Είναι πανάκριβα λόγω χαμηλών ΤΚ, ενώ τα μισά τα είχαν καγκουρες οφ ροουνταδες ή ενοικιαζομενα.

Εγώ Ασεβαστε χωρίς πλάκα θα πρότεινα να βρεις κανένα κουβά οικονομικό για δευτερο. Τέλη και ασφάλεια δε θα σου πάνε πάνω από 3-4 κατοστάρικα ετησίως.