Σελίδα 28 από 34

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 16:46
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ενταξει τι να συζητησω τωρα εγω με αυτο το ατομο
Ειναι διαφημιση ρε πανυβλαξ η συμμετοχη της Μεβγαλ ας πουμε στην Food Expo 2019?
H συμμετοχη της στην SUMMER FANCY FOOD στη Νέα Υόρκη;
Η συμμετοχη της στην GULFOOD στο Ντουμπάι;
Στην Annuga;
Ειναι διαδημιση το σπονσοραρισμα του ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run;


Αυτο δεν ειναι νεα καμπανια για το Harmony ρε πανυβλαξ;
http://www.marketingweek.gr/default.asp ... arID=74291

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 16:54
από hellegennes
paul25 έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:14
hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 15:20 Συγγνώμη, αλλά δεν είναι απολύτως λογικό; Το χλώριο είναι χλώριο από όπου κι αν προέρχεται. Δεν υπάρχει ποιοτικό και μη ποιοτικό χλώριο, υπάρχει απλώς χλώριο. Το ίδιο ισχύει και για το απιονισμένο νερό, σε αντίθεση με το πόσιμο. Είναι H2O, ο ίδιος χημικός τύπος. Αντιθέτως, το πόσιμο νερό περιέχει κι άλλα στοιχεία κι αυτά είναι που καθορίζουν την ποιότητά του. Γι' αυτό ακόμη και στο νερό ο κόσμος ψάχνεται για πιο ονομαστές φίρμες. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φτιάχνονται με λιγότερο κόστος κυρίως γιατί χρησιμοποιούν φθηνότερες γραμμές παραγωγής, γιατί η συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων έτσι κι αλλιώς δεν διαφημίζεται για να έχουν τέτοια κόστη διάθεσης.
Μα αυτό ακριβώς τονίζω με την προηγούμενη περιγραφή μου, την αδικαιολόγητα καχύποπτη στάση του Έλληνα απέναντι στα τρόφιμα και ποτά ιδιωτικής ετικέτας και την οποία περιγράφεις και αντιπροσωπεύεις εσύ παραπάνω. Σου λένε "άντε που θα βάλω μέσα μου κάτι που δεν το ξέρω" (φοβούνται) ενώ αν πάρει πχ απορρυπαντικό πιάτων ιδιωτικής ετικέτας δεν παθαίνει κάτι γιατί δεν το βάζει μέσα στο σώμα του, το χρησιμοποιεί για τα πιάτα και το ξεπλένει. Αν τώρα το απορρυπαντικό πιάτων ιδιωτικής ετικέτας τυγχάνει να είναι χαμηλότερο ποιοτικά πχ πιο αραιό, με λιγότερο αφρό και μεγαλύτερη ποσότητα κατανάλωσης για να απομακρύνει μια συγκεκριμένη ποσότητα βρωμιάς (δεν είναι fairy με μια σταγόνα :lol: ) χέστηκε! Πράγμα το οποίο υποδηλώνει πως δεν τον νοιάζει η ποιότητα σε τέτοιου είδους προϊόντα (που μπορεί επίσης να έχουν ουσίες που προκαλούν δερματικές αλλεργίες αλλά δεν το λογίζεται, αφού δεν το καταναλώνει), απλά έχει φοβικό σύνδρομο για τα βρώσιμα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τίποτα άλλο. Έχει μια πρωτόγονη σκέψη και τα χωρίζει σε "ο,τι μπαίνει μέσα μου" και "ο,τι μένει απ'έξω μου", τα πρώτα πρέπει να τα προσέχουμε πολύ, για τα δεύτερα ποιος χέστηκε; Άσχετα αν και αυτά μπορεί να επηρεάζουν την υγεία.
Όχι, δεν είναι καθόλου αυτό που περιγράφω. Αυτό που περιγράφω είναι αντικειμενική πραγματικότητα. Το χλώριο είναι στοιχείο. Τα στοιχεία δεν έχουν ποιότητες. Κάνεις λάθος ότι δεν κοιτάζουν μάρκες στα πιο σύνθετα απορρυπαντικά. Και πάλι, αν είναι στην ΕΕ είναι δερματολογικά ελεγμένο και τα ρέστα, οπότε το αν δεν βγάζει τόσο αφρό είναι δευτερεύουσας σημασίας. Είναι απείρως λιγότερο πιθανό να περιέχει κάτι βλαβερό ή να έχει αστοχίες στην παραγωγή του. Είναι πολύ πιο ελεγχόμενη η παραγωγή. Τα τρόφιμα είναι σαφέστατα πιο μεταβλητά και φυσικά πιο επιρρεπή σε αστοχίες της παραγωγής, λάθη, παραλείψεις, κτλ.

Δεν είναι καθόλου καχύποπτη η στάση στα τρόφιμα. Είναι απολύτως δικαιολογημένη.

paul25 έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:14 Στο εξήγησε παραπάνω ο Γιαννόπουλος, με την ίδια τιμή θα φύγουν τα προϊόντα από τη γραμμή παραγωγής, απλά τα σουπερ-μαρκετ τα τοποθετούν κατευθείαν στα ράφια τους, δεν χρησιμοποιούν επιπλέον προσωπικό για να τα γνωστοποιήσουν (πωλητές), δεν ξοδεύουν σε διαφημίσεις κλπ. Με κέρδος για τον προμηθευτή φεύγουν από τη γραμμή παραγωγής τα ιδιωτικής ετικέτας, ειδάλλως αν δεν ήταν έτσι, η αγορά θα είχε απορρίψει αυτή τη στρατηγική και δεν θα της επέτρεπε να ανθίσει.
Α, μου το εξήγησε κιόλας, που πέταξε 3 μεγαλειώδεις πίπες με τις οποίες συμφώνησες! :smt005:

Ρε, σοβαρά τώρα; Ξέρεις πώς δουλεύει η αγορά; Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο γίνεται η προώθηση και στα ΣΜ και στα μικρότερα καταστήματα λιανικής. Με τον ίδιο-ίδιο-ίδιο ακριβώς τρόπο. Οι διανομείς είναι ίδιοι, χρησιμοποιούν πωλητές, στα ράφια τα τοποθετεί πάντα το κατάστημα και κανείς δεν ξοδεύει σε διαφημίσεις. Μπορεί στην δεκαετία του '90 να υπήρχαν πολλές διαφημίσεις καταναλωτικών προϊόντων, οπότε και δεν υπήρχαν ιδιαίτερα προϊόντα ετικέτας, αλλά σήμερα δεν υπάρχουν διαφημίσεις. Ελάχιστα προϊόντα διαφημίζονται. Π.χ. για να πάρω μια εταιρεία που διαφημίζεται, έχω γύρω στους 60 κωδικούς της Chipita (υπάρχουν αρκετοί περισσότεροι). Πόσοι απ' αυτούς διαφημίζονται και μάλιστα σε ετήσια βάση;

Συγκεκριμένα για το γάλα, ας πούμε, δεν υπάρχει πωλητής που έρχεται στο σημείο πώλησης. Υπάρχουν μόνο μάνατζερ που είναι υπεύθυνοι για την προώθηση και που πηγαίνουν και στα μικρά σημεία και στα ΣΜ κι αυτό συμβαίνει όταν ανοίγουν νέα καταστήματα ή μια-δυο φορές τον χρόνο max. Για την ακρίβεια, εγώ έχω δει μια φορά μόνο το συγκεκριμένο άτομο, πιο συχνά πηγαίνουν στα ΣΜ παρά σε εμάς. Τις πωλήσεις τις κάνει ο ίδιος ο διανομέας και είναι ο ίδιος που κάνει τις πωλήσεις σε εμάς και στα ΣΜ.

Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια της Χαλιμάς.

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 16:56
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Παραμυθια και οι ισολογισμοι
Αξιοπιστα αυτα που επικαλκειται ο Χελις με πηγη τον εαυτο του
Και ο ευτελισμος της συζητησης συνεχιζεται

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 16:58
από hellegennes
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:46 Ενταξει τι να συζητησω τωρα εγω με αυτο το ατομο
Ειναι διαφημιση ρε πανυβλαξ η συμμετοχη της Μεβγαλ ας πουμε στην Food Expo 2019?
H συμμετοχη της στην SUMMER FANCY FOOD στη Νέα Υόρκη;
Η συμμετοχη της στην GULFOOD στο Ντουμπάι;
Στην Annuga;
Ειναι διαδημιση το σπονσοραρισμα του ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run;


Αυτο δεν ειναι νεα καμπανια για το Harmony ρε πανυβλαξ;
http://www.marketingweek.gr/default.asp ... arID=74291
Όχι, αυτά δεν είναι άμεσες διαφημίσεις και δεν σημαίνουν απολύτως κανέναν διαχωρισμό μεταξύ ιδιωτικής ετικέτας και brand names, γιατί αφορούν τον όμιλο, του οποίου το σήμα είναι σε όλα τα προϊόντα είτε ιδιωτικής ετικέτας είτε μη.

Πες μας με ποιον τρόπο αυτό αυξάνει το κόστος για τα brand names σε σχέση με τα ιδιωτικής ετικέτας.

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 16:59
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα πλεον

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 17:02
από Οργισμένος
H μουργα δεν θελει ξενοφερτες ή μη ΑΕ οι οποιες χαλνε την πιατσα.
Η μουργα θελει , ηλιθιε αντικειμενικε αναγνωστη, να πλερωνεις 3,50 το απορρυπαντικο πιατων διοτι ετσι εισαι «σιγουρος για την ποιοτητα του».

ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕ ΒΟΔΙΑΑΑΑΑΑΑ, ΜΗΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΧΙΤΖΗΔΕΕΕΕΕΣ...

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 17:03
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:58
Όχι, αυτά δεν είναι άμεσες διαφημίσεις και δεν σημαίνουν απολύτως κανέναν διαχωρισμό μεταξύ ιδιωτικής ετικέτας και brand names, γιατί αφορούν τον όμιλο, του οποίου το σήμα είναι σε όλα τα προϊόντα είτε ιδιωτικής ετικέτας είτε μη.

Που στον πουτσο βλεπεις σημα ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ-ΤΥΡΑΣ-ΚΟΛΙΟΣ κτλ;
Εικόνα

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 17:05
από Οργισμένος
Μη συζητατε μη την καθεστωτικη μουργα. Η καθεστωτικη μουργα δεν καμει ανταλλαγη επιχειρηματων και αποψεων αλλα προπαγανδα αισχιστου είδους και μισους με σκοπο τα ακοπα κερδη της εις βαρος των χαζων ζωων που δεν μπορουν να κατανοησουν απλα πραγματακια αλλα ψηφιζουν.

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 17:07
από hellegennes
paul25 έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:35 Μα πόσο χρονών πελάτες έχεις; Όταν μπήκε ο Λουμίδης στο ΣΜ; Αυτό είναι εκατομμύρια χρόνια πριν. Τέσπα! Η αίσθηση της ποιότητας είναι πολύ υποκειμενική και δεν αποτελεί δείκτη, οι πωλήσεις πάλι είναι ένας δείκτης και ο Λουμίδης πηγαίνει αρκετά καλά σε πωλήσεις. Η ποιότητα του καφέ του είναι ίδια τόσο στα ΣΜ όσο και στα δικά του καταστήματα. Προσωπικά δεν μου άρεσε ποτέ, όσες φορές και να τον ήπια άλλες μάρκες προτιμώ. Για τους άλλους που λες δε ξέρω διότι μάλλον είναι στα μέρη σας.
Ο μεγαλύτερος σε ηλικία πελάτης μου είναι 101, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι αυτό που λες κι εσύ εδώ. Ότι παρότι η ποιότητα μπορεί να έχει αλλάξει, άλλα πράγματα μπορεί να παίζουν σημαντικότερο ρόλο, όπως η προώθηση, η κυριαρχία ενός προϊόντος στην αγορά, η συνήθεια, το brand loyalty, και ούτω καθεξής. Άρα σαφώς και οι εταιρείες το κάνουν αυτό, δηλαδή να αναπροσαρμόζουν την ποιότητα, γιατί εκτιμούν ότι ο αριθμός των πελατών που μπορεί να χάσουν είναι ασήμαντος μπροστά στην μείωση του κόστους. Ειδικότερα αν αυτό αφορά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, που πολλές φορές ο καταναλωτής δίνει λιγότερη σημασία στο ποιος το παρασκευάζει.

Μερικές εταιρείες χάνουν αυτό το στοίχημα και κλείνουν γιατί η μείωση στην ποιότητα απομακρύνει μεγάλο μέρος των πελατών τους.
paul25 έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:35Όχι δεν είναι το ίδιο, οι εταιρείες εκμεταλλεύονται εκεί που τις παίρνει και όχι εκεί που δεν τις παίρνει. Το να αλλάξουν την ποιότητα (aka ίσως και γεύση) του προϊόντος έχει άμεση συνέπεια στα κόστη τους, η παιδική εργασία σε άλλη χώρα όχι. Αν όμως υπήρχε καταναλωτικό κοινό που ήθελε fair trend και μάλιστα ισχυρό, θα χεζόντουσαν απάνω τους αν μαθευόταν τίποτα για εκμετάλλευση. Το ίδιο κάνουν και με τα απόβλητα και το περιβάλλον, διότι τις παίρνει, αφού λίγοι καταναλωτές επηρεάζονται από αυτό.
Μα αυτό λέω. Ότι όσο τους παίρνει κάνουν ό,τι μπορούν για να αυξήσουν τα κέρδη τους. Είναι συνέπεια του καπιταλισμού. Καλή ή κακή, δεν είναι το θέμα μας εδώ. Όπως βλέπεις, δεν έχει καμμιά ιδιαίτερη συνέπεια το ότι βρίσκονται χαλασμένα γαλακτοκομικά. Συνεχίζουν να πουλάνε. Το κυριότερο γι' αυτούς δε, είναι ότι δεν έχει ιδιαίτερες νομικές συνέπειες, γιατί τις πωλήσεις μπορεί να τις μαζέψουν με damage control και pr. Θα ήταν πιο προσεκτικοί αν είχε σοβαρές νομικές συνέπειες.

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 17:11
από hellegennes
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 12 Αύγ 2019, 17:03
hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:58
Όχι, αυτά δεν είναι άμεσες διαφημίσεις και δεν σημαίνουν απολύτως κανέναν διαχωρισμό μεταξύ ιδιωτικής ετικέτας και brand names, γιατί αφορούν τον όμιλο, του οποίου το σήμα είναι σε όλα τα προϊόντα είτε ιδιωτικής ετικέτας είτε μη.

Που στον πουτσο βλεπεις σημα ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ-ΤΥΡΑΣ-ΚΟΛΙΟΣ κτλ;
Εικόνα
Στην ετικέτα. Πάρε ένα τυρί και γύρνα το γύρω-γύρω.

Καλά, στο συγκεκριμένο μπορεί να μην βρεις τίποτα. Εδώ δεν βρήκε ο ΕΦΕΤ. :lol:

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 17:14
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο πισω μερος με μικρα γραμματα γραφει με μικροσκοπικα γραμματα που παρασκευαζεται το καθε ιδιωτικης ετικετας προιον
Τι σηματα και παπαριες μου τσαμπουνας

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 17:26
από hellegennes
Οργισμένος έγραψε: 12 Αύγ 2019, 17:02 H μουργα δεν θελει ξενοφερτες ή μη ΑΕ οι οποιες χαλνε την πιατσα.
Η μουργα θελει , ηλιθιε αντικειμενικε αναγνωστη, να πλερωνεις 3,50 το απορρυπαντικο πιατων διοτι ετσι εισαι «σιγουρος για την ποιοτητα του».

ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕ ΒΟΔΙΑΑΑΑΑΑΑ, ΜΗΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΧΙΤΖΗΔΕΕΕΕΕΣ...
Λοιπόν, δεν το συνηθίζω γιατί είναι μαλακία, αλλά σκάσε ρε μαλάκα. Το πρώτο είναι του Lidl, τα άλλα τρία είναι δικά μου:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 17:29
από Στύγιος
Στο Λιντλ δε θα έστελνα να ψωνίσει ούτε τον χειρότερο εχθρό μου.

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 17:29
από Σπύρος
hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 17:11 Εικόνα
Γιατί αυτό σε πείραξε; Το ότι δεν είναι κατσικίσιο δεν λέει τίποτα;

Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 17:44
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο καφενειο στο ειπαν οτι δεν ειναι κατσικισιο;