Σελίδα 28 από 150
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 12:30
από -71
Chilloutbuddy έγραψε: 29 Ιαν 2019, 08:18
-71 έγραψε: 29 Ιαν 2019, 00:12
Στη σχολή είχα γνωρίσει ένα μουνόπανο από το Μαραθώνα από μεγαλύτερο έτος,"άριστο" που αποκαλούσε τους μη δαπίτες συμφοιτητές του "ταπεινής καταγωγής" και άλλα διάφορα.Είχε πει δυο τσιτάτα για τα κορεάτικα αυτοκίνητα:"If you wanna die,buy a Hyundai" και το "KIA:Killed In Action".
Κάτι τέτοια λέγανε πριν από 30 χρόνια για τα Γιαπωνέζικα, τώρα διαβάζουνε made in japan και υγραίνονται.
Πριν από 10 χρόνια λέγανε τα ίδια για τα Κορεάτικα, τώρα δεν τα λέει κανείς.
Τώρα τα λένε για τα Κινέζικα, σε 10 χρόνια θα το κόψουν κι αυτό.
Απλά στην Ελλάδα είμαστε 10 χρόνια πίσω ως συνήθως.
Δεν νομίζω ότι είχε να κάνει με αυτό,τα αμάξια αυτά τα οδηγούνε λίγο πολύ λιγούρηδες ή γυφτοτσιγκούνηδες ιδιοκτήτες και ο συγκεκριμένος ήταν ιδεολόγος δεξιός,έλεγε για παράδειγμα δεξιός είναι αυτός που κάθεται στο καφενείο της γειτονιάς και παίζει με το μεγαλύτερο κομπολόι από όλους.Δεν ήταν δηλαδή σχόλιο που είχε να κάνει με αυτοκίνηση,στην ουσία ήταν διακήρυξη ταξικής διαστρωμάτωσης που θα μπορούσε να κάνει λάιβ ον κάμερα από την πισίνα του μπουρδέλου που ζούσε.Εννοείται ότι συμφωνώ μαζί σου ως προς το τεχνικό κομμάτι,απλά ήθελα να δείξω τη σύνδεση ανάμεσα σε κείνο τον "τύπο" και άλλους όμοιούς του που συχνάζουν και δω.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 12:54
από ritzeri
stergiosbik έγραψε: 29 Ιαν 2019, 11:09
ritzeri έγραψε: 29 Ιαν 2019, 02:11
stergiosbik έγραψε: 28 Ιαν 2019, 18:41
Ritzeri πες μπατζετ να σου βρουμε οχημα.
20-23 χιλιάρικα.
Κάπου εκει
Σ αυτα τα λεφτα εχεις πολλες επιλογες.
Το Focus π.χ. που ειναι εξαιρετικο εχει 180 ps σε αυτα τα λεφτα.
Το μονο κακο στο Focus ειναι το απαραδεκτα μικρο πορτ μπαγκαζ.
300 λιτρα με ρεζερβα αναγκης ειναι πολυ λιγα.
Αν δεν σε ενδιαφερει τοτε οκ.
Το i30 εχει 140 αλογα,το Αstra 200 αλογα.
Εξαιρετικο ειναι το 308.Απο τα πιο ολοκληρωμενα.
Γενικα παντως τα Κορεατικα απο θεμα αξιοπιστιας ειναι σκυλια μαυρα.
Πεφτουν κορμια παντως σε αυτη την κατηγορια και η επιλογη δεν ειναι ευκολη.
Μόλις είδα ότι η σιτροεν έχει 5 χρόνια εγγύηση.
Σκέφτομαι να περιμένω το c5 aircross, να δω αν θα ναι εντός μπατζετ.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 13:00
από ritzeri
Chilloutbuddy έγραψε: 29 Ιαν 2019, 08:28
Gherschaagk έγραψε: 29 Ιαν 2019, 08:24
Chilloutbuddy έγραψε: 29 Ιαν 2019, 08:22
Έσβηνε ξαφνικά εκεί που πήγαινες.
Στην μέση του δρόμου;;; Που μπορεί να πήγαινες με 60-70;
Και με 200 να πήγαινες, απλά έσβηνε LOL
1,3 εκ αυτοκίνητα ανακλήθηκαν. Η επίσημη οδηγία της φορντ ήταν μέχρι να έρθει η σειρά μας να το φτιάξουν να γεμίζουμε το τεπόζιτο μέχρι τη μέση μόνο γιατι κάτι είχε να κάνει με τα αέρια της βενζίνης.
Το χω πάθει και εγώ δύο φορές, με φόκους που αγόρασα καινούριο το 2006.
Την μια φορά, δεν θα ήταν ούτε τεσσαρων χρόνων το αυτοκίνητο, ήμουν στην εθνική, βράδυ, πάνω σε προσπέραση, στις στροφές της Υλικής.
Δεν κάνω πλάκα.
Και είχα και το γιο μου, μηνών τότε, μες στο αμάξι.
Αλλά αυτό που με είχε εξοργίζει πραγματικά, ήταν ότι άλλαξα καμία δεκαπενταριά φορές πολλαπλασιαστη μέσα σε 1-2 χρόνια.
Και όπως αποδείχθηκε στο τέλος, χωρίς λόγο.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 13:03
από ritzeri
Σχετικά με τα φόκους, ρίξτε μια ματιά και εδώ.
https://www.adac.de/infotestrat/unfall- ... pstatid=10
Τα μοντέλα του 2005,2006,2007 ήταν ακόμη χειρότερα, αλλά πλέον δεν φαίνονται εδώ.
Ήταν κατακοκκινα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 13:06
από ritzeri
Εδώ για το μοντεο
https://www.adac.de/infotestrat/unfall- ... pstatid=10
Μόνο το φιέστα βγήκε καλό.
Γι αυτό είναι το μόνο μοντέλο που δίνει η Φορντ 8 χρόνια εγγύηση, ενώ στα υπόλοιπα μόλις 2
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 13:30
από stergiosbik
ritzeri έγραψε: 29 Ιαν 2019, 12:54
stergiosbik έγραψε: 29 Ιαν 2019, 11:09
ritzeri έγραψε: 29 Ιαν 2019, 02:11
20-23 χιλιάρικα.
Κάπου εκει
Σ αυτα τα λεφτα εχεις πολλες επιλογες.
Το Focus π.χ. που ειναι εξαιρετικο εχει 180 ps σε αυτα τα λεφτα.
Το μονο κακο στο Focus ειναι το απαραδεκτα μικρο πορτ μπαγκαζ.
300 λιτρα με ρεζερβα αναγκης ειναι πολυ λιγα.
Αν δεν σε ενδιαφερει τοτε οκ.
Το i30 εχει 140 αλογα,το Αstra 200 αλογα.
Εξαιρετικο ειναι το 308.Απο τα πιο ολοκληρωμενα.
Γενικα παντως τα Κορεατικα απο θεμα αξιοπιστιας ειναι σκυλια μαυρα.
Πεφτουν κορμια παντως σε αυτη την κατηγορια και η επιλογη δεν ειναι ευκολη.
Μόλις είδα ότι η σιτροεν έχει 5 χρόνια εγγύηση.
Σκέφτομαι να περιμένω το c5 aircross, να δω αν θα ναι εντός μπατζετ.
Ρε συ τι σχεση εχει ενα suv με τα αλλα που εγραψες προηγουμενως;
Αβυσσος η ψυχη του καταναλωτη.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 13:33
από stergiosbik
Ποια adac ritzeri;
Αυτη που παραποιησε στοιχεια για να βγαλει πρωτο και καλυτερο το Golf;
Πιο αξιοπιστοι ειναι οι ινδιανοι στο δασος του Αμαζονιου παρα αυτοι!
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 13:34
από ritzeri
stergiosbik έγραψε: 29 Ιαν 2019, 13:30
ritzeri έγραψε: 29 Ιαν 2019, 12:54
stergiosbik έγραψε: 29 Ιαν 2019, 11:09
Σ αυτα τα λεφτα εχεις πολλες επιλογες.
Το Focus π.χ. που ειναι εξαιρετικο εχει 180 ps σε αυτα τα λεφτα.
Το μονο κακο στο Focus ειναι το απαραδεκτα μικρο πορτ μπαγκαζ.
300 λιτρα με ρεζερβα αναγκης ειναι πολυ λιγα.
Αν δεν σε ενδιαφερει τοτε οκ.
Το i30 εχει 140 αλογα,το Αstra 200 αλογα.
Εξαιρετικο ειναι το 308.Απο τα πιο ολοκληρωμενα.
Γενικα παντως τα Κορεατικα απο θεμα αξιοπιστιας ειναι σκυλια μαυρα.
Πεφτουν κορμια παντως σε αυτη την κατηγορια και η επιλογη δεν ειναι ευκολη.
Μόλις είδα ότι η σιτροεν έχει 5 χρόνια εγγύηση.
Σκέφτομαι να περιμένω το c5 aircross, να δω αν θα ναι εντός μπατζετ.
Ρε συ τι σχεση εχει ενα suv με τα αλλα που εγραψες προηγουμενως;
Αβυσσος η ψυχη του καταναλωτη.
Κοίτα, εγώ προτιμώ τα suv.
Όμως το 3008 που γουστάρω,το kodiaq, τα suv της χοντα κλπ είναι εκτός μπατζετ.
Μόνη επιλογή το tucson.
Οπότε δεν έχει νόημα να πάρω γνώμες για αυτά.
Αν το σιτροεν είναι εντός μπατζετ, θα το κοιτάξω.
Διαφορετικά θα βολευτώ με κάποιο χατσμπακ ή το tucson
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 13:39
από stergiosbik
Eιλικρινα δεν μπορω να καταλαβω αυτη την μανια με τα suv.
Να πω οτι καποιος κινειται σε χωμα και σε δυσκολες καιρικες συνθηκες για μεγαλο μερος του χρονου,να πω οκ.
Κι αυτο μονο αν υπαρχει τετρακινηση.
Αυτα τα κουτια που βγαζουν ομως μονο με μπροστινη κινηση δεν προσφερουν απολυτως τιποτα.
Απεναντιας τα πληρωνεις παραπανω,εχουν μεγαλυτερη καταναλωση και χειροτερη οδικη συμπεριφορα.
Γουστα ειναι αυτα βεβαια αλλα σαν αγορα ειναι εντελως λαθος.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 13:40
από ritzeri
stergiosbik έγραψε: 29 Ιαν 2019, 13:33
Ποια adac ritzeri;
Αυτη που παραποιησε στοιχεια για να βγαλει πρωτο και καλυτερο το Golf;
Πιο αξιοπιστοι ειναι οι ινδιανοι στο δασος του Αμαζονιου παρα αυτοι!
Δεν το ήξερα αυτό για τα γκολφ.
Πάντως Γερμανοί είναι, δεν έχουν λόγο να θάψουν το φόκους.
Αλλά δες και εδω
https://www.reliabilityindex.com/reliability/search/161
Σκορ 56 το φόκους, πίσω από κορολα, φαμπια, σιβικ, μαζντα και όλα τα υπόλοιπα.
Μέχρι και πίσω από το. Ibiza ειναι
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 13:42
από ritzeri
stergiosbik έγραψε: 29 Ιαν 2019, 13:39
Eιλικρινα δεν μπορω να καταλαβω αυτη την μανια με τα suv.
Να πω οτι καποιος κινειται σε χωμα και σε δυσκολες καιρικες συνθηκες για μεγαλο μερος του χρονου,να πω οκ.
Κι αυτο μονο αν υπαρχει τετρακινηση.
Αυτα τα κουτια που βγαζουν ομως μονο με μπροστινη κινηση δεν προσφερουν απολυτως τιποτα.
Απεναντιας τα πληρωνεις παραπανω,εχουν μεγαλυτερη καταναλωση και χειροτερη οδικη συμπεριφορα.
Γουστα ειναι αυτα βεβαια αλλα σαν αγορα ειναι εντελως λαθος.
Ειναι η αίσθηση της ασφάλειας.
Εγώ ας πούμε δεν μπορώ να μπω σε σμάρτ.
Βλέπω το πίσω αυτοκίνητο και νομίζω ότι έχει πέσει ήδη πάνω μας.
Νοιώθω λες και είμαι σε μηχανάκι.
Συν φυσικά οι τεράστιοι χώροι των suv.
Που αν έχεις παιδιά, σκυλί και συμπραγκαλα μη σου πω είναι και μονοδρομος
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 13:55
από stergiosbik
ritzeri έγραψε: 29 Ιαν 2019, 13:40
stergiosbik έγραψε: 29 Ιαν 2019, 13:33
Ποια adac ritzeri;
Αυτη που παραποιησε στοιχεια για να βγαλει πρωτο και καλυτερο το Golf;
Πιο αξιοπιστοι ειναι οι ινδιανοι στο δασος του Αμαζονιου παρα αυτοι!
Δεν το ήξερα αυτό για τα γκολφ.
Πάντως Γερμανοί είναι, δεν έχουν λόγο να θάψουν το φόκους.
Αλλά δες και εδω
https://www.reliabilityindex.com/reliability/search/161
Σκορ 56 το φόκους, πίσω από κορολα, φαμπια, σιβικ, μαζντα και όλα τα υπόλοιπα.
Μέχρι και πίσω από το. Ibiza ειναι
Μια χαρα εχουν λογους.
Χωρις να σημαινει αυτο οτι το εχουν κανει για το Focus oμως.
Η Ford ειναι αμερικανικη εταιρεια και το Focus ενας απο τους κυριους ανταγωνιστες του Golf.
Εγραψα και πιο πανω οτι για τα Focus εχω ακουσει απο τις καλυτερες μεχρι και τις χειροτερες αποψεις οσον αφορα την αξιοπιστια.
Ειναι πασιγνωστο πια οτι οι Γερμαναραδες ειναι αδιστακτοι και δεν δισταζουν να χρησιμοποιησουν οποιονδηποτε αθεμιτο τροπο για να πετυχουν τον σκοπο τους.
Παντως το Kodiaq π.χ. που εβαλες δεν εχει καμμια σχεση σε χωρους με κανενα χατσμπακ.
Ειναι τεραστιο σε σχεση μ αυτα.
Εγω,με το φτωχο μυαλο που εχω θα προτιμουσα ενα sw παρα ενα suv αν ηθελα μεγαλο χωρο αποσκευων.
Αλλα ειπαμε.Ο καθενας με τα γουστα του.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 14:33
από Ερμής
τα σουβ είναι για καράμπαμπες και στο λέω εγώ που την είχα φάει την παραμύθα μια δόση.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 14:36
από Μαυροβασίλης
δείξτε κατανόηση σε ηλικιωμένους συμπολίτες, αρθριτικά και έλλειψη ύψους
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 15:34
από Chilloutbuddy
Αν θες χώρους πάρε ένα SW ή ένα πολυμορφικό ή ένα εφταθέσιο ή κάτι τέλος πάντων, τόσα έχει, τις ροδούκλες με την φέϊκ τετρακίνηση τι τις θέλεις;
Σχιζοφρενικά αυτοκίνητα που προσπαθούν ταυτόχρονα να είναι όσο πιό ψηλά και όσο πιό χαμηλά γίνεται, και τελικά βγαίνει κάτι σαν πατημένο λαντρόβερ με κάτι φινιστρίνια γύρω γύρω που δεν βλέπεις την τύφλα σου, και οδική συμπεριφορά βανάκι υδραυλικού με κατανάλωση ημιφορτηγού.
Εντελώς ακατανόητο πράμα.