Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2023, 23:27
ΥΓ. Είχε ρωτήσει και κάποιος άλλος αλλά δεν βρίσκω το ποστ να τον κάνω quote. Ελπίζω να το δει.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
ΥΓ. Είχε ρωτήσει και κάποιος άλλος αλλά δεν βρίσκω το ποστ να τον κάνω quote. Ελπίζω να το δει.
ναι κατι θυμάσαι λάθος μαλλον, αυτο λεει οτι ειναι 60βολτ μολυβδου, 72 δηλαδή στο φουλ περίπου. Δεν μοιαζει αυτής της εποχής ηλεκτρικο οχημα ακριβως, απλά εχει ηλεκτροκινητήρα, δεν θα εχει αναγέννηση λογικα αφου εχει μολύβδου και το μοτέρ μοιαζει αρκετά αδύναμο για 300 κιλά. Λογικά δεν θα μπορει και να το βαζει για φόρτιση όποτε θελει και θα πρέπει να περιμενει μετά να κρυώσει.ST48410 έγραψε: 24 Μαρ 2023, 23:24 Θα ξαναρωτήσω για τις τάσεις γιατί δεν βλέπω να συμφωνούν με τα χαρακτηριστικά στη σελίδα. Βέβαια τα χαρακτηριστικά αναφέρονται στις τάσεις του κατασκευαστή αλλά είναι πιθανό να θυμάμαι κάτι λάθος.
Δεν υπάρχει σέρβις αυτοκινήτου, παραγγέλνεις ένα φίλτρο καμπίνας και το αλλάζεις μόνος σου. Το ηλεκτρικό το πας μέσα όταν είναι ώρα για λάστιχα ή για φρέναST48410 έγραψε: 23 Μαρ 2023, 17:05κι εγώ πιστεύω ότι θα αλλάξει κάπως το service του αυτοκινήτου όπως το έχουμε συνηθίσει. Και αν καεί κάποια πλακέτα κάπου, λογικά θα αλλάζεται ολόκληρη.enaon έγραψε: 23 Μαρ 2023, 16:52 η byd και η tesla φτιαχνουν δικά τους ολοκληρωμένα και κυκλώματα, μου μοιαζει αστείο που λεει "απλα" τα ηλεκτρονικά σε σχέση με ενα μεκ, αλλα δεν υπαρχει λόγος να εχουν βλάβες.
με τα μοτέρ τι παίζει;
Πώς διάολο κάνεις 200χιλ χλμ με πρώτη δευτέρα, μόνο ταρίφας...ST48410 έγραψε: 23 Μαρ 2023, 18:39200 χιλιάδες χιλ δεν είναι λίγα αλλά δεν είναι όλα τα μέρη ίδια. Αν τα είχες κάνει Αθήνα με πρώτη-δευτέρα, σταμάτα, ξεκίνα ή σε κακό οδόστρωμα ή με κακό καύσιμο, μπορεί να είχε βγάλει και τίποτα άλλοtalaipwros έγραψε: 23 Μαρ 2023, 17:53 Παντως 200.000 χιλιομετρα στη BMW 5μιση χρονια, προχθες ειχα το μεγαλο service, ουτε ιμαντας ουτε τιποτα. Λαδια, φιλτρα, τσεκαρισμα και ad blue £540
Καλά, δεν τα κάνεις όλα έτσι. Αλλά αν σεβαστό ποσοστό των χιλιομέτρων περιλαμβάνει την ταλαιπωρία του κέντρου, νομίζω πως το αμάξι καταπονείται περισσότερο από το να γράφει χιλιόμετρα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας με καλό οδόστρωμα.Chilloutbuddy έγραψε: 25 Μαρ 2023, 07:44 Πώς διάολο κάνεις 200χιλ χλμ με πρώτη δευτέρα, μόνο ταρίφας...
Τι σημαίνει αυτό;enaon έγραψε: 25 Μαρ 2023, 02:34 Λογικά δεν θα μπορει και να το βαζει για φόρτιση όποτε θελει και θα πρέπει να περιμενει μετά να κρυώσει.
Έχεις δίκιο. Πλήρως φορτισμένες είναι στα 72. Υπάρχει διακύμανση κατά την κίνηση αλλά αν πέσει στα 54 σβήνει. Και όχι μόνο σβήνει αλλά μπλοκάρει για κάποιο διάστημα. Πρέπει να περάσει κάποιος χρόνος ώστε να μπορέσει να ξαναλειτουργήσει.enaon έγραψε: 25 Μαρ 2023, 02:34 ναι κατι θυμάσαι λάθος μαλλον, αυτο λεει οτι ειναι 60βολτ μολυβδου, 72 δηλαδή στο φουλ περίπου.
Μου λέει λιθίου. Αλλά πάλι δεν κατάλαβα. Τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν έχουν μολύβδου; Εκεί δεν φορτίζουν συνέχεια από το δυναμό;enaon έγραψε: 25 Μαρ 2023, 13:08 ειναι μολύβδου οσο βλέπω, θελει χρόνο να κρυώσει μετά την φόρτιση, η αποφόρτηση πρεπει να ειναι μεχρι το 50%, και δεν επιτρέπονται ενδιαμεσες μικρες φορτίσεις.
α οκ, αρα εχει αλλαξει με 16 χ λιθίου; Αυτό θα ειναι τα 450 ευρώ. Αρα εχει μπει χερι, να προσέχει. Τεσπα ολο μαζί ειναι πιο αδύναμο απο το μονκυκλο που εχω εδώ, και 10 φορές πιο βαρύ, περίεργο όχημα λίγο.ST48410 έγραψε: 25 Μαρ 2023, 13:10 Για μπαταρίες μου είπε ότι έβαλε λιθίου με 5ετή εγγύηση. Οι μολύβδου είχαν 1 χρόνο.
η μολύβδου επιρεπει μονιμη φορτιση οταν ειναι στα 90-100% συνεχεια, αν πεσει δεν κανειST48410 έγραψε: 25 Μαρ 2023, 13:13 Μου λέει λιθίου. Αλλά πάλι δεν κατάλαβα. Τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν έχουν μολύβδου; Εκεί δεν φορτίζουν συνέχεια από το δυναμό;
αυτό να το θεωρεί fauture, βλεπει ο ελεγκτής οτι εχουν πέση σε τάση και εχουν ζεσταθεί, περιμενει να κρυώσουν αφου ανέβουν για να αρχίσει παλι, βοηθάει να μην παρει φωτιά στα καλα καθούμενα. Ελπίζουμε να ειναι κατάλοιπο βεβαια, να νομιζει ο κοντρόλερ οτι ακομα εχει μολύβδου, οχι στα αλήθεια να εχουν ζεσταθεί, δεν τον βλέπω καλα αν αλήθεια τις ζεσταίνει τόσο και ακόμα δεν εχουμε μπει ανοιξη.ST48410 έγραψε: 25 Μαρ 2023, 13:10 αν πέσει στα 54 σβήνει. Και όχι μόνο σβήνει αλλά μπλοκάρει για κάποιο διάστημα. Πρέπει να περάσει κάποιος χρόνος ώστε να μπορέσει να ξαναλειτουργήσει.
Μήπως ο ελεγκτής μετράει μόνο τάση κι όχι θερμοκρασία; Να παίζει ρόλο ότι έγινε μόντα για έξτρα χιλιόμετρα;enaon έγραψε: 25 Μαρ 2023, 13:31αυτό να το θεωρεί fauture, βλεπει ο ελεγκτής οτι εχουν πέση σε τάση και εχουν ζεσταθεί, περιμενει να κρυώσουν αφου ανέβουν για να αρχίσει παλι, βοηθάει να μην παρει φωτιά στα καλα καθούμενα. Ελπίζουμε να ειναι κατάλοιπο βεβαια, να νομιζει ο κοντρόλερ οτι ακομα εχει μολύβδου, οχι στα αλήθεια να εχουν ζεσταθεί, δεν τον βλέπω καλα αν αλήθεια τις ζεσταίνει τόσο και ακόμα δεν εχουμε μπει ανοιξη.ST48410 έγραψε: 25 Μαρ 2023, 13:10 αν πέσει στα 54 σβήνει. Και όχι μόνο σβήνει αλλά μπλοκάρει για κάποιο διάστημα. Πρέπει να περάσει κάποιος χρόνος ώστε να μπορέσει να ξαναλειτουργήσει.
ναι το πιο πιθανό ειναι σε αυτο το επίπεδο, ειναι παζλακια απο κοινά προτζεκτ. Ο χειριστης του μοτέρ, ο κοντρόλερ που λέμε, δεν θα εχει γνώση υγείας της μπαταρίας, αυτό θα το κανει το ο επόπτης της μπαταρίας, το bms που λέμε. Αν ειναι μετριο δεν θα εχει τρόπο να εποικοινωνήσει ο επόπτης με τον χειριστη, θα εχουν τηλεδιοικηση απο αυτη που λεει ο otto, με περιστέρια. Παντως το bms πρέπει να μετράει και θερμοκρασία για λογους ασφάλειας, να κόβει την παροχή και ας μην εχει τρόπο να ενημερώσει, αλλιως ειναι εντελώς της πλακας.ST48410 έγραψε: 25 Μαρ 2023, 14:06 Μήπως ο ελεγκτής μετράει μόνο τάση κι όχι θερμοκρασία; Να παίζει ρόλο ότι έγινε μόντα για έξτρα χιλιόμετρα;
Όταν έτυχα σε φάση που δεν έπαιρνε μπρος, ήταν μόλις φορτισμένο και άναβαν λαμπάκια, συναγερμοί, ηλεκτρικό κλείδωμα κλπ, αλλά δεν πήρε μπρος μέχρι να θέσουμε σε λειτουργία την θέρμανση. Μόλις έγινε κάποια κατανάλωση, ξεκίνησε κανονικά.enaon έγραψε: 25 Μαρ 2023, 14:11 Ρώτησέ τον να καταλάβουμε καλά την συμπεριφορά στις περιτώσεις που λες οτι κανει περίεργα. Ειναι διαφορετικό αν δεν ανοιξει καθόλου το όχημα, σημαίνει οτι το bms βλεπει κατάσταση εκτός ορίων και δεν δινει παροχή (η λιθίου που εβαλε εχει πλεον δικό της bms), και διαφορετικό αν ανοιγουν τα λαμπακια αλλα δεν κουναει το μοτέρ.