Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Jimmy81 έγραψε: 31 Ιούλ 2024, 13:44
Ο τύπος πληρώνεται για να περιγράφει τα αγωνίσματα, όχι για να διαιωνίζει σεξιστικά στερεότυπα μέσω "αστείων".
Ο τύπος πληρώνεται για να σχολιάζει, όχι για να περιγράφει. Κανείς δεν χρειάζεται περιγραφή ενός πράγματος που βλέπει μπροστά του εκτός αν είναι τυφλός στην κυριολεξία. Ο σχολιασμός περιέχει τα πάντα, από πληροφορίες σχετικά με την διοργάνωση, τις επιτροπές, τους αθλητές, ως την ατμόσφαιρα και φυσικά χιούμορ.
Το να θεωρείς το χιούμορ ατόπημα δείχνει βαθιά δυστυχία και κόμπλεξ. Γενικά το λέω, δεν ξέρω αν το βλέπεις κι εσύ προσωπικά έτσι. Αν ναι, ειλικρινά λυπάμαι και όχι, δεν είσαι "ενεργός πολίτης" είσαι δυστυχισμένος άνθρωπος αν σε ενοχλεί οποιουδήποτε είδος χιούμορ. Φαντάζομαι δεν χρειάζεσαι να σου εξηγήσω τι είναι ο αποδιοπομπαίος τράγος.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Jimmy81 έγραψε: 31 Ιούλ 2024, 13:44
Ο τύπος πληρώνεται για να περιγράφει τα αγωνίσματα, όχι για να διαιωνίζει σεξιστικά στερεότυπα μέσω "αστείων".
Ο τύπος πληρώνεται για να σχολιάζει, όχι για να περιγράφει. Κανείς δεν χρειάζεται περιγραφή ενός πράγματος που βλέπει μπροστά του εκτός αν είναι τυφλός στην κυριολεξία. Ο σχολιασμός περιέχει τα πάντα, από πληροφορίες σχετικά με την διοργάνωση, τις επιτροπές, τους αθλητές, ως την ατμόσφαιρα και φυσικά χιούμορ.
Το να θεωρείς το χιούμορ ατόπημα δείχνει βαθιά δυστυχία και κόμπλεξ. Γενικά το λέω, δεν ξέρω αν το βλέπεις κι εσύ προσωπικά έτσι. Αν ναι, ειλικρινά λυπάμαι και όχι, δεν είσαι "ενεργός πολίτης" είσαι δυστυχισμένος άνθρωπος αν σε ενοχλεί οποιουδήποτε είδος χιούμορ. Φαντάζομαι δεν χρειάζεσαι να σου εξηγήσω τι είναι ο αποδιοπομπαίος τράγος.
Ένας αγώνας χρειάζεται και περιγραφή, ειδικά όταν αγωνίζονται ταυτόχρονα πολλοί αθλητές διότι δεν είναι όλοι οι τηλεθεατές το ίδιο καλά ενημερωμένοι με τον σπίκερ για διάφορες λεπτομέρειες (π.χ. ονόματα παικτών) ούτε έχουν συνεχώς πλήρη εικόνα του χώρου όπου διεξάγεται ο κάθε αγώνας (ο σπίκερ βλέπει όλο τον χώρο, οι τηλεθεατές μόνο ό,τι τους δείχνει η κάμερα). Αλλιώς δεν θα είχαμε μέχρι και σήμερα σπίκερς να περιγράφουν αυτό που βλέπουμε. Χρησιμοποιείται και ο όρος "σχολιασμός" φυσικά αλλά και ο όρος "περιγραφή" (πχ. περιγραφή αγώνα) ή και οι δύο μαζί. Το χιούμορ είναι κάτι προαιρετικό όποια λέξη κι αν χρησιμοποιήσουμε στις μεταδόσεις αγώνων. Εννοώ δεν θα θεωρηθεί κακή η "μετάδοση" αν κάποιος δεν συμπεριλάβει χιούμορ στον συνολικό σχολιασμό του. Θα θεωρηθεί όμως κακή μετάδοση αν κάνει λάθη στην περιγραφή, αν μιλάει υπερβολικά πολύ ή λίγο και χάνει φάσεις του αγώνα κλπ.
Δεν θεωρώ το χιούμορ ατόπημα έτσι γενικά και αόριστα. Ατόπημα θεωρώ να λέγονται "αστεία" με σεξιστικό, ρατσιστικό, ομοφοβικό κλπ περιεχόμενο στον δημόσιο λόγο. Ειδικά από θέσεις ευθύνης, εξουσίας και επιρροής. Διότι κανονικοποιούν συμπεριφορές που ως πολιτισμένες και προηγμένες κοινωνίες προσπαθούμε να εξαλείψουμε.
Jimmy81 έγραψε: 01 Αύγ 2024, 23:56
Δεν θεωρώ το χιούμορ ατόπημα έτσι γενικά και αόριστα. Ατόπημα θεωρώ να λέγονται "αστεία" με σεξιστικό, ρατσιστικό, ομοφοβικό κλπ περιεχόμενο στον δημόσιο λόγο. Ειδικά από θέσεις ευθύνης, εξουσίας και επιρροής. Διότι κανονικοποιούν συμπεριφορές που ως πολιτισμένες και προηγμένες κοινωνίες προσπαθούμε να εξαλείψουμε.
Χιούμορ εξ ορισμού είναι να κοροϊδεύεις κάτι. Δεν είσαι υποχρεωμένος να σου αρέσει το χιούμορ όλων. Κάποιοι έχουν σαχλό και αποτυχημένο χιούμορ, κρύο, πολιτικοποιημένο σε βαθμό που είναι περισσότερο πολιτική άποψη, κτλ. Αλλά από το να μην σου αρέσει το χιούμορ κάποιου ως το να προσβάλλεσαι υπάρχει τεράστια απόσταση. Όποιος προσβάλλεται από χιούμορ να πάει να δει ψυχολόγο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Jimmy81 έγραψε: 01 Αύγ 2024, 23:56
Δεν θεωρώ το χιούμορ ατόπημα έτσι γενικά και αόριστα. Ατόπημα θεωρώ να λέγονται "αστεία" με σεξιστικό, ρατσιστικό, ομοφοβικό κλπ περιεχόμενο στον δημόσιο λόγο. Ειδικά από θέσεις ευθύνης, εξουσίας και επιρροής. Διότι κανονικοποιούν συμπεριφορές που ως πολιτισμένες και προηγμένες κοινωνίες προσπαθούμε να εξαλείψουμε.
Χιούμορ εξ ορισμού είναι να κοροϊδεύεις κάτι. Δεν είσαι υποχρεωμένος να σου αρέσει το χιούμορ όλων. Κάποιοι έχουν σαχλό και αποτυχημένο χιούμορ, κρύο, πολιτικοποιημένο σε βαθμό που είναι περισσότερο πολιτική άποψη, κτλ. Αλλά από το να μην σου αρέσει το χιούμορ κάποιου ως το να προσβάλλεσαι υπάρχει τεράστια απόσταση. Όποιος προσβάλλεται από χιούμορ να πάει να δει ψυχολόγο.
Εξ ορισμού κιόλας , ποιανού ορισμού; Του μπακάλη των Σαλονικιών των χαμουτζηδων ποιος γαμημενος ορισμός είναι αυτός να τόνε πνίξω στο σκατολακο του μίνι μάρκετ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Jimmy81 έγραψε: 01 Αύγ 2024, 23:56
Δεν θεωρώ το χιούμορ ατόπημα έτσι γενικά και αόριστα. Ατόπημα θεωρώ να λέγονται "αστεία" με σεξιστικό, ρατσιστικό, ομοφοβικό κλπ περιεχόμενο στον δημόσιο λόγο. Ειδικά από θέσεις ευθύνης, εξουσίας και επιρροής. Διότι κανονικοποιούν συμπεριφορές που ως πολιτισμένες και προηγμένες κοινωνίες προσπαθούμε να εξαλείψουμε.
Είναι τελείως γραμμική και φυσικά βολική θεώρηση αυτό που αναφέρεις.
Εσύ δεν χρησιμοποιείς ποτέ "καυστικό" χιούμορ για να υποτιμήσεις, γελοιοποιήσεις κάτι;
Βάσει ποιας λογικής η οποιαδήποτε σατιρική πρόθεση όταν εκφέρεται από τη μία πλευρά είναι θεμιτή και από την άλλη απαράδεκτη;
AlienWay έγραψε: 02 Αύγ 2024, 18:01
Βιασμός της πραγματικότητας
Σκουπίδια, αηδιαστικό θέαμα. Απορρώ γιατί δεν την κράζουν οι φεμινίστριες αυτή τη πουτάνα. Είναι ίδια φάση με τους "moderate Muslims". Καλό ψόφο σε όλ@ τους.
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Αναφορικά με τον σχολιαστή, ο τύπος έκανε ένα χαλαρό αστείο. Κάποιοι μπορεί να το βρήκαν κακόγουστο, κάποιοι να το αγνόησαν αλλά το να γίνεται τόσο μελοδραματικό θέμα ένας σχολιασμός σε μια μετάδοση, είναι όντως γελοίο.
Μα το αστείο ήταν και χαλαρό οπως λες και το βασικό ότι δεν είχε καμία σχέση με τη γυναίκα αυτή, πήγαινε στη γκάφα του Μαικλ Κεην - φάση να ημουνα μπροστά να σε έβλεπα να γίνεσαι ρομπα. Οχι σεξιστικό - το πολύ πολύ (αμα το τραβήξεις από τ'αυτιά να ξεχειλώσει, kids don't do this at home) να το πεις φατ σεημη για την ταδε γυναικα που περασε για εγκυος ο Κεην. Αλλά ουτε καν εκει δεν το πηγε η ΑΡΔίτσα. Γιατί αμα το πήγαινε εκεί πώς θα κέρδαγε αυτή μετα πόντους .
Λοιπόν το μητου ειναι μεταφορά δύναμης. Αυτό δεν ειναι απαραίτητα κακό γιατι η δυναμη ειναι δυσαναλογα μοιρασμενη εξ αρχης αλλα ειναι μεταφορα δυναμης απο ενα τυπο ανθρωπου σε ενα αλλο. Και το κοινό που εχουν ολοι οι ανθρωποι ειναι οτι οταν εχουν δυναμη αν δεν τους ελεγξεις την χρησιμοποιουν με τρόπο - ας πουμε μη κοινωνικα βελτιστο. Αρα καλό ειναι με τα προνομια να υπάρχουν και υποχρεώσεις.
Γιατι αυτο που δε καταλαβαινουν οι δικαιωματιστες ειναι οτι ΚΑΘΕ γαμημένο δικαιώμα που απαιτούν (γενικά κάθε δικαιώμα τελεία) για τον εαυτο τους συνεπάγεται και μια αντιστοιχη υποχρέωση για τους υπόλοιπου. Ετσι παει αυτο - δικαιωμα δεν υπαρχει αυτονομο χωρις την υποχρεωση των αλλων να το σεβαστουν. Το να λες πχ το euro ειναι legal tender συνεπαγεται ότι οταν πας στον καταστηματαρχη να το κανεις tender εχει την υποχρέωση να το δεχτεί. Αλλιώς πουτσες δικαιώμα.
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Yochanan έγραψε: 02 Αύγ 2024, 18:37
Μα το αστείο ήταν και χαλαρό οπως λες και το βασικό ότι δεν είχε καμία σχέση με τη γυναίκα αυτή, πήγαινε στη γκάφα του Μαικλ Κεην - φάση να ημουνα μπροστά να σε έβλεπα να γίνεσαι ρομπα. Οχι σεξιστικό - το πολύ πολύ (αμα το τραβήξεις από τ'αυτιά να ξεχειλώσει, kids don't do this at home) να το πεις φατ σεημη για την ταδε γυναικα που περασε για εγκυος ο Κεην. Αλλά ουτε καν εκει δεν το πηγε η ΑΡΔίτσα. Γιατί αμα το πήγαινε εκεί πώς θα κέρδαγε αυτή μετα πόντους .
Λοιπόν το μητου ειναι μεταφορά δύναμης. Αυτό δεν ειναι απαραίτητα κακό γιατι η δυναμη ειναι δυσαναλογα μοιρασμενη εξ αρχης αλλα ειναι μεταφορα δυναμης απο ενα τυπο ανθρωπου σε ενα αλλο. Και το κοινό που εχουν ολοι οι ανθρωποι ειναι οτι οταν εχουν δυναμη αν δεν τους ελεγξεις την χρησιμοποιουν με τρόπο - ας πουμε μη κοινωνικα βελτιστο. Αρα καλό ειναι με τα προνομια να υπάρχουν και υποχρεώσεις.
Γιατι αυτο που δε καταλαβαινουν οι δικαιωματιστες ειναι οτι ΚΑΘΕ γαμημένο δικαιώμα που απαιτούν (γενικά κάθε δικαιώμα τελεία) για τον εαυτο τους συνεπάγεται και μια αντιστοιχη υποχρέωση για τους υπόλοιπου. Ετσι παει αυτο - δικαιωμα δεν υπαρχει αυτονομο χωρις την υποχρεωση των αλλων να το σεβαστουν. Το να λες πχ το euro ειναι legal tender συνεπαγεται ότι οταν πας στον καταστηματαρχη να το κανεις tender εχει την υποχρέωση να το δεχτεί. Αλλιώς πουτσες δικαιώμα.
Είναι η φάση όπου μέσω επιθετικού ακτιβισμού επιδιώκουν έναν ειρηνικό/πολιτισμένο κόζμο.
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Jimmy81 έγραψε: 01 Αύγ 2024, 23:56
Δεν θεωρώ το χιούμορ ατόπημα έτσι γενικά και αόριστα. Ατόπημα θεωρώ να λέγονται "αστεία" με σεξιστικό, ρατσιστικό, ομοφοβικό κλπ περιεχόμενο στον δημόσιο λόγο. Ειδικά από θέσεις ευθύνης, εξουσίας και επιρροής. Διότι κανονικοποιούν συμπεριφορές που ως πολιτισμένες και προηγμένες κοινωνίες προσπαθούμε να εξαλείψουμε.
Είναι τελείως γραμμική και φυσικά βολική θεώρηση αυτό που αναφέρεις.
Εσύ δεν χρησιμοποιείς ποτέ "καυστικό" χιούμορ για να υποτιμήσεις, γελοιοποιήσεις κάτι;
Βάσει ποιας λογικής η οποιαδήποτε σατιρική πρόθεση όταν εκφέρεται από τη μία πλευρά είναι θεμιτή και από την άλλη απαράδεκτη;
Αντιλαμβάνεσαι ότι κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις ή να λες ιδιωτικά δεν γίνονται αποδεκτά στο δημόσιο λόγο; Πάντα ίσχυε αυτό. Έτσι είναι ο κόσμος. Αυτό που έχει αλλάξει σε σχέση με παλιότερες δεκαετίες είναι η αύξηση των μη αποδεκτών όρων και εκφράσεων διότι ο κόσμος έχει γίνει περισσότερο ευαισθητοποιημένος και είναι καλύτερα ενημερωμένος (π.χ. παλιότερα περισσότεροι θεωρούσαν την ομοφυλοφιλία ασθένεια) στα θέματα με περιεχόμενο όπως αυτό που γράφω παραπάνω.