Σελίδα 265 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 00:58
από Chilloutbuddy
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:50 Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου :lol:
Ναι μαλακία αυτοκίνητο γενικά το τέσλα αλλά το 0-100 πρέπει να έχει λίγο πλάκα τις πρώτες μέρες
Δεν ξέρω δε με ψήνει κανένα ηλεκτρικό, νιώθω ότι θα πάθω εμμηνόπαυση και μόνο που τα κοιτάω
Μόνο το Ioniq5 λίγο

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 01:03
από Πτολεμαίος
ST48410 έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:58
Πτολεμαίος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:55 Φρένα γιατί;
Σημαντικά μεγαλύτερο βάρος για ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο.
Δεν είναι σημαντικά μεγαλύτερο βάρος.
Τι θα πει μεγαλύτερο βάρος; Ένα αγροτικό αυτοκίνητο δηλαδή καίει περισσότερο τα φρένα του από ένα μικρότερο;
Δεν νομίζω.
Ούτως ή άλλως υπάρχει το regen.
Στο Electric vehicles στο reddit συχνά πυκνά μπαίνουν φώτο σκουριασμενων δίσκων.
Αφού σε φρεναρουν οι ηλεκτροκινητηρες.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 01:09
από Ερμής
Chilloutbuddy έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:58
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:50 Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου :lol:
Ναι μαλακία αυτοκίνητο γενικά το τέσλα αλλά το 0-100 πρέπει να έχει λίγο πλάκα τις πρώτες μέρες
Δεν ξέρω δε με ψήνει κανένα ηλεκτρικό, νιώθω ότι θα πάθω εμμηνόπαυση και μόνο που τα κοιτάω
Μόνο το Ioniq5 λίγο
Αν δεν έχεις οδηγήσει κάτι παρόμοια γρήγορο Ναι έχει πλάκα για κανα δύο μέρες

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 08:38
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:50 Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου :lol:
αν το κοντερ ειναι veglia, μαλλον με 240 πηγαινεις. :003:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 08:43
από Ασέβαστος
enaon έγραψε: 21 Μαρ 2023, 18:05
Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:51 τα ηλεκτρονικα τους ειναι παρα πολυ απλουστερα των θερμικων.
:lol:
ξερεις απο ποσους αισθητηρες παιρνει δεδομενα ενα θερμικο, για να αποφασισει ποσα νανοδευτερολεπτα θα ψεκασει, σε ποια χρονικη στιγμη θα ριξει σπινθηρα και λοιπα;

ενα ηλεκτρικο θα εχει λιγοτερα απο τα μισα καλωδια σε σχεση με θερμικο.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 08:52
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:20
Ερμής έγραψε: 21 Μαρ 2023, 22:26 Καλά μόλις κάποιος πάει στο μάστορα και του βγάλει το κοστούμι, τότε θα δούμε τι ισχύει.
Aν γίνει όντως μαζική μετάβαση οι περισσότεροι μάστορες θα κλείσουν Ερμή. Τρόμπες νερού, λάδια, ιμάντες, αλυσίδες, μπουζί, ψυγεία, κυλινδροπίστονα, φλάτζες, κιβώτια κλπ, βασικά όλες οι κοινές βλάβες θα εξαφανιστούν.
Στα ηλεκτρικά αλλάζεις φίλτρο καμπίνας, λάστιχα, φρένα και υγρά στον υαλοκαθαριστήρα όταν είναι η ώρα τους, αυτά. Τα ηλεκτρονικά προβλήματα έτσι κι αλλιώς 9 φορές στις 10 είναι θέμα firmware update, τι να σου κάνει ο μάστορας, εκτός αν έχει καεί καμμιά ασφάλεια.
ουτε.

ο "εγκεφαλος" ενος θερμικου, ειναι πολυ πιο πολυπλοκος. του ev ειναι απλως ενα glorified ποντεσιομετρο. :003:

απειρες πλακετες ελεγχου ηλεκτροκινητηρων κυκλοφορουν γυρω μας, ας πουμε στα ερκοντισιον. βλεπεις να βγαζουν τιποτα ζημιες; ο ελεγχος ενος μοτερ, ειναι απλοικη υποθεση. οκ, στα αυτοκινητα ειναι ελαφρως διαφορετικος ο τροπος, ειναι παλμος και οχι ποντεσιομετρο, αλλα παλι, χαοτικα απλουστερος απο τον ελεγχο ψεκασμου, αβανς, κλπ.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 08:53
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:58
Πτολεμαίος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:55 Φρένα γιατί;
Σημαντικά μεγαλύτερο βάρος για ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο.
φρεναρισμα κατα 80% με τον κινητηρα για ανακτηση ενεργειας.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 09:03
από Chilloutbuddy
Ασέβαστος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 08:52 ουτε.

ο "εγκεφαλος" ενος θερμικου, ειναι πολυ πιο πολυπλοκος. του ev ειναι απλως ενα glorified ποντεσιομετρο. :003:

απειρες πλακετες ελεγχου ηλεκτροκινητηρων κυκλοφορουν γυρω μας, ας πουμε στα ερκοντισιον. βλεπεις να βγαζουν τιποτα ζημιες; ο ελεγχος ενος μοτερ, ειναι απλοικη υποθεση. οκ, στα αυτοκινητα ειναι ελαφρως διαφορετικος ο τροπος, ειναι παλμος και οχι ποντεσιομετρο, αλλα παλι, χαοτικα απλουστερος απο τον ελεγχο ψεκασμου, αβανς, κλπ.
Αυτό είναι αλήθεια. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα δεν παθαίνει ποτέ τίποτα, τι να πάθει; να ξεκολλήσει το soldering? Aυτό που έχουν είναι ότι κάποια δεν έχουνε στηθεί σωστά απ'την αρχή. E, ένα firmware update, δύο firmware update, κάποια στιγμή το στήνουν σωστά και μετά απλά δουλεύει για πάντα.

Το ίδιο και οι μπαταρίες, βρήκα στο συρτάρι μια 18650 δεκαπενταετίας που τη χρησιμοποιούσα σε ένα φακό. Τη φόρτισα και πάει μια χαρά, το ίδιο μια χαρά θα πηγαίνουν και οι μπαταρίες των EV. Aπλά έχουν τώρα όλοι μια λύσσα να συγκρίνουν "range" γιατί δεν έχουν και τι άλλο να συγκρίνουν δηλαδή, αλλά κάποια στιγμή η συντριπτική πλειοψηφία θα καταλάβει ότι αυτά τα μακρινά ταξίδια υπάρχουν μόνο στη φαντασία τους και ότι ακόμα και με 50χλμ τη φόρτιση μια χαρά θα έβγαινε η μέρα τους. Και τότε θα αρχίσουν να λιώνουν τις μπαταρίες για δεκαετίες πριν τις πετάξουν. Ήδη τις λιώνουν στα υβριδικά τογιότα που έχουνε γράψει κάτι κουφά νούμερα στο καντράν.

Επίσης υπόψην: το λίθιο μπορεί να ανακυκλωθεί και να μπει στην επόμενη μπαταρία άπειρες φορές, δεν χάνει τίποτα. Απλά ρε πστ μου δεν την έχουμε ακόμα αυτή τη γαμημένη τεχνολογία να ανακυκλώνουμε μπαταρίες φτηνά και πρακτικά, αυτό λέω τόσα χρόνια. Η λύση είναι εκεί, αλλά μόνο εκεί δεν πάνε τα λεφτά και η έρευνα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 09:21
από Οργισμένος
Chilloutbuddy έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:58
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:50 Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου :lol:
Ναι μαλακία αυτοκίνητο γενικά το τέσλα αλλά το 0-100 πρέπει να έχει λίγο πλάκα τις πρώτες μέρες
Δεν ξέρω δε με ψήνει κανένα ηλεκτρικό, νιώθω ότι θα πάθω εμμηνόπαυση και μόνο που τα κοιτάω
Μόνο το Ioniq5 λίγο
Εοσαι συντηρητικος γιαυτο.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 09:27
από Οργισμένος
Chilloutbuddy έγραψε: 22 Μαρ 2023, 09:03
Ασέβαστος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 08:52 ουτε.

ο "εγκεφαλος" ενος θερμικου, ειναι πολυ πιο πολυπλοκος. του ev ειναι απλως ενα glorified ποντεσιομετρο. :003:

απειρες πλακετες ελεγχου ηλεκτροκινητηρων κυκλοφορουν γυρω μας, ας πουμε στα ερκοντισιον. βλεπεις να βγαζουν τιποτα ζημιες; ο ελεγχος ενος μοτερ, ειναι απλοικη υποθεση. οκ, στα αυτοκινητα ειναι ελαφρως διαφορετικος ο τροπος, ειναι παλμος και οχι ποντεσιομετρο, αλλα παλι, χαοτικα απλουστερος απο τον ελεγχο ψεκασμου, αβανς, κλπ.
Αυτό είναι αλήθεια. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα δεν παθαίνει ποτέ τίποτα, τι να πάθει; να ξεκολλήσει το soldering? Aυτό που έχουν είναι ότι κάποια δεν έχουνε στηθεί σωστά απ'την αρχή. E, ένα firmware update, δύο firmware update, κάποια στιγμή το στήνουν σωστά και μετά απλά δουλεύει για πάντα.

Το ίδιο και οι μπαταρίες, βρήκα στο συρτάρι μια 18650 δεκαπενταετίας που τη χρησιμοποιούσα σε ένα φακό. Τη φόρτισα και πάει μια χαρά, το ίδιο μια χαρά θα πηγαίνουν και οι μπαταρίες των EV. Aπλά έχουν τώρα όλοι μια λύσσα να συγκρίνουν "range" γιατί δεν έχουν και τι άλλο να συγκρίνουν δηλαδή, αλλά κάποια στιγμή η συντριπτική πλειοψηφία θα καταλάβει ότι αυτά τα μακρινά ταξίδια υπάρχουν μόνο στη φαντασία τους και ότι ακόμα και με 50χλμ τη φόρτιση μια χαρά θα έβγαινε η μέρα τους. Και τότε θα αρχίσουν να λιώνουν τις μπαταρίες για δεκαετίες πριν τις πετάξουν. Ήδη τις λιώνουν στα υβριδικά τογιότα που έχουνε γράψει κάτι κουφά νούμερα στο καντράν.

Επίσης υπόψην: το λίθιο μπορεί να ανακυκλωθεί και να μπει στην επόμενη μπαταρία άπειρες φορές, δεν χάνει τίποτα. Απλά ρε πστ μου δεν την έχουμε ακόμα αυτή τη γαμημένη τεχνολογία να ανακυκλώνουμε μπαταρίες φτηνά και πρακτικά, αυτό λέω τόσα χρόνια. Η λύση είναι εκεί, αλλά μόνο εκεί δεν πάνε τα λεφτά και η έρευνα.
Με τις νεες μπαταριες που ερχονται, θα χρησιμοποιουμε μπαταριες παντου και .μαζικα απο το 25-26. Ειδικα στα οχηματα η μπαταρια πχ τογιοτα θα διδει 1000++ χιλιομετρα με 10λεπτη φορτιση , πολυ πιο ελαφρια απο λιθιου και μη ευφλεκτη. Σε 15 ετη ερχονται και οι μπατ θωριου με 20000 χρονια διαρκεια κανονικης λειτουργιας διχως φορτιση. Οι μηχανες εσ μονο σε μουσεια θα βρισκονται.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 09:55
από EKPLIKTIKOS
Dwarven Blacksmith έγραψε: 21 Μαρ 2023, 16:06
ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:47
Dwarven Blacksmith έγραψε: 18 Μαρ 2023, 15:15 Εγώ πιστεύω ότι απλά δεν βλέπετε την εκθετική πρόοδο που συμβαίνει κάτω από τη μύτη σας μερικοί. Το γιατί δεν το έχω καταλάβει, δεν είναι ότι δεν έχουν μπει διαγράμματα.
Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν ενδείξεις πως πραγματοποιείται η μετάβαση. Αυτό που δεν μου είναι ξεκάθαρο μέχρι στιγμής είναι το τι σκέφτονται κατασκευαστές και κυβερνήσεις για όλους αυτούς που βολεύονταν με ένα όχημα στην κατηγορία των 10, 15 χιλιάδων Ευρώ. Πως περιμένουν να μπορέσουν όλοι αυτοί να υπερβούν τις οικονομικές τους δυνατότητες τόσο πολύ ώστε να αγοράσουν ηλεκτρικό; Διαφαίνεται μπροστά μας κάποια δεκαετία καλπάζουσας ανάπτυξης;
Τα επόμενα χρόνια θα δεις να πλησιάζουν τα 15 χιλιάδες ευρώ καινούρια ηλεκτρικά. Πιστεύω ήδη είναι δυνατό, απλά στη Δύση δεν τα φέρνουν αυτά τα μοντέλα γιατί έχουν μικρό range και δεν θέλουν να βλάψουν το brand. Καθώς το range αυξάνεται, θα δούμε και στη Δύση μοντέλα σ' αυτή την τιμή. Ήδη φημολογείται ότι έρχεται νέο μοντέλο Τέσλα στα $25k.
Δύσκολο στο αμεσο μελλον. Εκτός αν μιλάς για οχήματα κουβάδες τύπου smart (με range 100km max). Ήδη τα ΜΕΚ supermini πλησιάζουν το 20ρικο. Θα ήταν απιθανο ένα όχημα το οποίο βασίζεται σε πιο ακριβά υλικά εκ των πραγμάτων, έχει ακριβότερο rnd, και κυριως: οι αγοραστές είναι διατεθειμενοι να πληρώσουν σε υψηλότερη αξία (όπως συμβαίνει τώρα) ξαφνικά να βρεθεί σε τόσο χαμηλή τιμή.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 10:02
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 08:38
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:50 Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου :lol:
αν το κοντερ ειναι veglia, μαλλον με 240 πηγαινεις. :003:
Όχι δεν ήταν σε μίλια

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 10:05
από stergiosbik
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 10:02
Ασέβαστος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 08:38
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:50 Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου :lol:
αν το κοντερ ειναι veglia, μαλλον με 240 πηγαινεις. :003:
Όχι δεν ήταν σε μίλια
Δεν υποννοει αυτο ρε. :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 10:14
από EKPLIKTIKOS
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 01:09
Αν δεν έχεις οδηγήσει κάτι παρόμοια γρήγορο Ναι έχει πλάκα για κανα δύο μέρες
Το 0-100 χανει πολύ γρήγορα την αξία του σε ό,τι αφορά το fun factor. Δεν είχα ποτέ τόσο γρήγορο αυτοκίνητο αλλά είχα supersport μηχανή. Μετά είναι χρήσιμο μόνο αν είσαι του φανάρι-φανάρι, κ σε περιαστικες διαδρομές. Μόλις βγεις εθνική πρέπει να πιάσεις δεξιά γιατι έρχεται ο τύπος με το audi που το παίρνει καρφί Αθήνα Θεσσαλονίκη με 200+, ενώ και σε κλειστό στροφιλικι θα σε περνάνε από πάνω τα fiesta st. Αυτά ισχύουν και για τις μηχανές btw. Σε στροφιλικι είναι αδύνατο να χτυπήσεις αμάξι (οι νόμοι της φυσικής δεν καταρριπτονται όσο καγκουρας/χερας και να είσαι) ενώ στην εθνική μετά από 1-2 ώρες με υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα η κόπωση είναι μεγάλη.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 10:20
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 10:02
Ασέβαστος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 08:38
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:50 Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου :lol:
αν το κοντερ ειναι veglia, μαλλον με 240 πηγαινεις. :003:
Όχι δεν ήταν σε μίλια
μηπως ετρεμε, απο 240 σε 440 και το υπολογισες καπου στη μεση; αν οχι, δεν ηταν γνησιο ιταλικο. μαιμου σου πουλησαν, :003: