Re: Ασφάλεια προϊόντων και Lidl
Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 15:23
Τα περισσότερα προϊόντα ΔΕΛΤΑ και ΜΕΒΓΑΛ που δοκίμασα είναι για τον πούτσο. Το γιαούρτι ΜΕΒΓΑΛ που πωλείται στα EDEKA της Γερμανίας δεν τρώγεται. Ντροπή.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Μάλιστα. Δεν είχες σκεφτεί τις παραπάνω πίπες. Πότε είδες τελευταία φορά διαφήμιση της Μεβγάλ; Τι κόστος έρευνας και ανάπτυξης έχει το γάλα και ποια η διαφορά από το ιδιωτικής ετικέτας; Τι κόστος εισόδου στα σημεία λιανικής έχει το γάλα;paul25 έγραψε: 12 Αύγ 2019, 12:44Σωστό! Έχεις δίκιο, δεν το είχα σκεφτεί.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 12 Αύγ 2019, 12:41Κυριότερο παράγοντας του χαμηλότερου κοστους , αποτελεί, όχι τόσο το διαφοροποιημένο κόστος παραγωγής, αλλά η απουσίαpaul25 έγραψε: 12 Αύγ 2019, 12:37
Την ΔΕΛΤΑ την ανέφερα τυπικά ως παράδειγμα, δεν γνωρίζω αν έχει κάποια ιδιωτική ετικέτα, εσύ ξέρεις πως λειτουργεί αυτό με την ιδιωτική;
κόστους εmκoιvωvίας και διαφήμισης, κόστους έρευνας και ανάπτυξης, κόστους εισόδου στα σημεία λιανικής κ.ά.![]()
Μόνο που το κάνουν.paul25 έγραψε: 12 Αύγ 2019, 13:26Όχι! Το να πειράξεις το προϊόν με κίνδυνο την ποιότητα που έχεις συνηθίσει τον πελάτη σου είναι μέγα σφάλμα και δεν το πράττει εύκολα κανείς.hellegennes έγραψε: 11 Αύγ 2019, 23:42 Θεωρητικά αυτό θα ισχυριζόταν η αλυσίδα ότι πρέπει να κάνει ο προμηθευτής τους. Πρακτικά γνωρίζουν τι είναι πιο εύκολο και λιγότερο επίπονο να περικοπεί κι αυτό είναι σε όλες μα όλες τις περιπτώσεις η ασφάλεια και η ποιότητα των πρώτων υλών.
Ναι, κάποιοι φτώχυναν την ποιότητα. Π.χ. μιας και λες για ψωμί τοστ, το ψωμί του Παπαδόπουλου. Ή ο Λουμίδης. Έχω ακούσει από πάρα πολλούς παλιούς πελάτες του ότι η ποιότητα μειώθηκε κατακόρυφα όταν μπήκε στα ΣΜ και το ίδιο λένε πολλοί και για τον Ουζούνογλου. Αλλά κατώτερης ποιότητας καφές δεν σημαίνει και επικίνδυνο προϊόν. Και ο νεσκαφέ της Νεστλέ είναι κακής ποιότητας καφές αλλά μόνον τέτοιον πίνω.paul25 έγραψε: 12 Αύγ 2019, 13:26 Δεν είναι μυστικό οι προσφορές των εταιρειών στα σουπερ-μαρκετ, ίσα-ίσα που αν κοιτάξεις σε οικονομικές ειδήσεις, παντού αναφέρουν πως οι προσφορές αυτές αν και δεν ήταν ο,τι καλύτερο για τα περιθώρια κέρδους των εταιρειών τους, ωστόσο ήταν μια αναγκαία στρατηγική που ακολούθησαν για να μείνουν ζωντανές στην αγορά της κρίσης.
Τι θες να πεις με το παραπάνω; Ότι εδώ και δέκα χρόνια που γίνονται προσφορές τα προϊόντα όλων των εταιρειών φτώχυναν ποιοτικά;Άλλαξε πχ το ψωμί του ο Καραμολέγκος; Ίδια τα βρίσκω. Ωστόσο, κοσμάκης μάλλον θα έφυγε αρκετός.
Λάθος έχεις καταλάβει. Από την αρχή και σε άλλα νήματα λέω εδώ και χρόνια ότι η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται να διαφυλάξει την ποιότητα και την ασφάλεια πάση θυσία αλλά το κέρδος της. Εν γνώση τους, αυτό μπορεί να έχει συνέπειες για την υγεία. Ξέρεις τι λένε πάνω σ' αυτό;paul25 έγραψε: 12 Αύγ 2019, 13:26 Χελι, άλλο πράγμα ισχυρίζεσαι τόσα πόστ τώρα. Με το να αναφέρεις πως στην ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ κάποια προϊόντα της αποσύρθηκαν λόγω πχ μούχλας ή άλλης αλλοίωσης και ότι και τα μουχλιασμένα θα τα έδιναν να φάει ο κόσμος, είναι πολύ σοβαρό και επικίνδυνο και δεν έχει σχέση με αυτό που υπονοείς εδώ ότι δηλαδή, επειδή τα πατατάκια παχαίνουν ή δεν είναι και η καλύτερη τροφή, δεν το λαμβάνει υπόψη της η Τσακίρης και συνεχίζει και τα παράγει αναισθήτως. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Το πρώτο είναι πολύ σοβαρό και αυτό ισχυρίζεσαι τόση ώρα. Τουλάχιστον αυτό έχω καταλάβει.
hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 15:36 «Ε και τι έγινε αν έχει e.coli το κρέας; Με το ψήσιμο θα πεθάνει»
Τάδε έφη Lidl
Ντάξει μωρέ. Και να χεστεί και κανείς δεν έγινε τίποτα. Θα καθαρίσει και το έντερο.hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:01 Κακομοίρης...
Μάλιστα η εταιρεία προχώρησε ένα βήμα παραπέρα λέγοντας πως ακόμα και σε περίπτωση που είχε ανιχνευθεί το συγκεκριμένο βακτήριο στα προϊόντα κρέατος, θα είχε εξουδετερωθεί στο μαγείρεμα από τη θερμότητα.
Πηγή:Capital.gr
Μπραβο Μολις επιβεβαιωσες οτι συκοφαντησες για αλλη μια φορα τα Lidlhellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:01 Κακομοίρης...
Μάλιστα η εταιρεία προχώρησε ένα βήμα παραπέρα λέγοντας πως ακόμα και σε περίπτωση που είχε ανιχνευθεί το συγκεκριμένο βακτήριο στα προϊόντα κρέατος, θα είχε εξουδετερωθεί στο μαγείρεμα από τη θερμότητα.
Πηγή:Capital.gr
Μα αυτό ακριβώς τονίζω με την προηγούμενη περιγραφή μου, την αδικαιολόγητα καχύποπτη στάση του Έλληνα απέναντι στα τρόφιμα και ποτά ιδιωτικής ετικέτας και την οποία περιγράφεις και αντιπροσωπεύεις εσύ παραπάνω. Σου λένε "άντε που θα βάλω μέσα μου κάτι που δεν το ξέρω" (φοβούνται) ενώ αν πάρει πχ απορρυπαντικό πιάτων ιδιωτικής ετικέτας δεν παθαίνει κάτι γιατί δεν το βάζει μέσα στο σώμα του, το χρησιμοποιεί για τα πιάτα και το ξεπλένει. Αν τώρα το απορρυπαντικό πιάτων ιδιωτικής ετικέτας τυγχάνει να είναι χαμηλότερο ποιοτικά πχ πιο αραιό, με λιγότερο αφρό και μεγαλύτερη ποσότητα κατανάλωσης για να απομακρύνει μια συγκεκριμένη ποσότητα βρωμιάς (δεν είναι fairy με μια σταγόναhellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 15:20 Συγγνώμη, αλλά δεν είναι απολύτως λογικό; Το χλώριο είναι χλώριο από όπου κι αν προέρχεται. Δεν υπάρχει ποιοτικό και μη ποιοτικό χλώριο, υπάρχει απλώς χλώριο. Το ίδιο ισχύει και για το απιονισμένο νερό, σε αντίθεση με το πόσιμο. Είναι H2O, ο ίδιος χημικός τύπος. Αντιθέτως, το πόσιμο νερό περιέχει κι άλλα στοιχεία κι αυτά είναι που καθορίζουν την ποιότητά του. Γι' αυτό ακόμη και στο νερό ο κόσμος ψάχνεται για πιο ονομαστές φίρμες. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φτιάχνονται με λιγότερο κόστος κυρίως γιατί χρησιμοποιούν φθηνότερες γραμμές παραγωγής, γιατί η συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων έτσι κι αλλιώς δεν διαφημίζεται για να έχουν τέτοια κόστη διάθεσης.
Στο εξήγησε παραπάνω ο Γιαννόπουλος, με την ίδια τιμή θα φύγουν τα προϊόντα από τη γραμμή παραγωγής, απλά τα σουπερ-μαρκετ τα τοποθετούν κατευθείαν στα ράφια τους, δεν χρησιμοποιούν επιπλέον προσωπικό για να τα γνωστοποιήσουν (πωλητές), δεν ξοδεύουν σε διαφημίσεις κλπ. Με κέρδος για τον προμηθευτή φεύγουν από τη γραμμή παραγωγής τα ιδιωτικής ετικέτας, ειδάλλως αν δεν ήταν έτσι, η αγορά θα είχε απορρίψει αυτή τη στρατηγική και δεν θα της επέτρεπε να ανθίσει.hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 15:20 Όχι, δεν είναι. Έχει χάσιμο. Απλά δίνει κι άλλα προϊόντα που τα πουλάνε σε πιο φυσιολογικές τιμές και έχει συνολικά ένα μικρό κέρδος.
Να σου πω και εγώ ένα; Ο,τι βλέπουν τα μάτια μας δεν είναι πάντοτε αλήθεια.Εμπεδοκλής έγραψε: 12 Αύγ 2019, 15:23
Θα σου πω ένα μυστικό. Ό,τι γράφεται στο ίντερνετ και το διαβάζεις δεν είναι πάντα αλήθεια.
Αλλά ας έρθουμε στο ερώτημα σου. Πηγή ή κάποια μελέτη κάποιου οργανισμού έχεις; Επίσης αυτό το 45%, το αντιλαμβάνεσαι ως ποσοστό ανθρώπων, ως τζίρο ή ως αριθμό προϊόντων. Θα σχολιάσω όταν φέρεις κάποια μελέτη. Δεν μπορώ να θεωρώ ως δεδομένα ό,τι βρίσκεις στο ίντερνετ. Το ίντερνετ λέει και για εξωγήινους. Θα μιλήσουμε και για αυτούς σαν να υπάρχουν;
Ενταξει μιλαμε πλεον για πληρη ευτελισμο της συζητησηςhellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 15:24
Μάλιστα. Δεν είχες σκεφτεί τις παραπάνω πίπες. Πότε είδες τελευταία φορά διαφήμιση της Μεβγάλ; Τι κόστος έρευνας και ανάπτυξης έχει το γάλα και ποια η διαφορά από το ιδιωτικής ετικέτας; Τι κόστος εισόδου στα σημεία λιανικής έχει το γάλα;
Ακριβώς αυτό που είπαν έγραψα.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:11Μπραβο Μολις επιβεβαιωσες οτι συκοφαντησες για αλλη μια φορα τα Lidlhellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:01 Κακομοίρης...
Μάλιστα η εταιρεία προχώρησε ένα βήμα παραπέρα λέγοντας πως ακόμα και σε περίπτωση που είχε ανιχνευθεί το συγκεκριμένο βακτήριο στα προϊόντα κρέατος, θα είχε εξουδετερωθεί στο μαγείρεμα από τη θερμότητα.
Πηγή:Capital.gr
Εισαι προβληματικος ευτελιζεις καθε συζητηση στην οποια συμμετεχεις μολις τα βρεις μπαστουνια με τις παπαριες που γραφεις«Ε και τι έγινε αν έχει e.coli το κρέας; Με το ψήσιμο θα πεθάνει»
Τάδε έφη Lidl
Μα πόσο χρονών πελάτες έχεις; Όταν μπήκε ο Λουμίδης στο ΣΜ; Αυτό είναι εκατομμύρια χρόνια πριν. Τέσπα! Η αίσθηση της ποιότητας είναι πολύ υποκειμενική και δεν αποτελεί δείκτη, οι πωλήσεις πάλι είναι ένας δείκτης και ο Λουμίδης πηγαίνει αρκετά καλά σε πωλήσεις. Η ποιότητα του καφέ του είναι ίδια τόσο στα ΣΜ όσο και στα δικά του καταστήματα. Προσωπικά δεν μου άρεσε ποτέ, όσες φορές και να τον ήπια άλλες μάρκες προτιμώ. Για τους άλλους που λες δε ξέρω διότι μάλλον είναι στα μέρη σας.hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 15:36 Ναι, κάποιοι φτώχυναν την ποιότητα. Π.χ. μιας και λες για ψωμί τοστ, το ψωμί του Παπαδόπουλου. Ή ο Λουμίδης. Έχω ακούσει από πάρα πολλούς παλιούς πελάτες του ότι η ποιότητα μειώθηκε κατακόρυφα όταν μπήκε στα ΣΜ και το ίδιο λένε πολλοί και για τον Ουζούνογλου. Αλλά κατώτερης ποιότητας καφές δεν σημαίνει και επικίνδυνο προϊόν. Και ο νεσκαφέ της Νεστλέ είναι κακής ποιότητας καφές αλλά μόνον τέτοιον πίνω.
Άλλοι απλώς μετέφεραν εργοστάσια στην Βουλγαρία και γύρω χώρες (Δέλτα Παγωτού, νυν Νεστλέ, Τσιπίτα).
Άλλοι απλώς έκλεισαν. Βλέπε σχεδόν όλες τις αλλαντοποιίες, που χρεοκόπησαν.
Άλλοι ισορροπούν ανάμεσα στην βιωσιμότητα και την χρεοκοπία.
Όχι δεν είναι το ίδιο, οι εταιρείες εκμεταλλεύονται εκεί που τις παίρνει και όχι εκεί που δεν τις παίρνει. Το να αλλάξουν την ποιότητα (aka ίσως και γεύση) του προϊόντος έχει άμεση συνέπεια στα κόστη τους, η παιδική εργασία σε άλλη χώρα όχι. Αν όμως υπήρχε καταναλωτικό κοινό που ήθελε fair trend και μάλιστα ισχυρό, θα χεζόντουσαν απάνω τους αν μαθευόταν τίποτα για εκμετάλλευση. Το ίδιο κάνουν και με τα απόβλητα και το περιβάλλον, διότι τις παίρνει, αφού λίγοι καταναλωτές επηρεάζονται από αυτό.hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 15:36 Λάθος έχεις καταλάβει. Από την αρχή και σε άλλα νήματα λέω εδώ και χρόνια ότι η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται να διαφυλάξει την ποιότητα και την ασφάλεια πάση θυσία αλλά το κέρδος της. Εν γνώση τους, αυτό μπορεί να έχει συνέπειες για την υγεία. Ξέρεις τι λένε πάνω σ' αυτό;
«Ε και τι έγινε αν έχει e.coli το κρέας; Με το ψήσιμο θα πεθάνει»
Τάδε έφη Lidl
Σκέψου ότι είναι ίδια περίπτωση με τις εταιρείες που η γραμμή παραγωγής τους είναι είτε σε τρίτες χώρες είτε μεταφέρθηκε σ' αυτές και εν γνώση τους η παραγωγή έχει μειωμένο κόστος λόγω σχέσεων εκμετάλλευσης ή/και ανήλικης και ανασφάλιστης εργασίας. Αυτό σημαίνει ότι ο πρόεδρος της Νεστλέ θέλει να υπάρχει εκμετάλλευση ανηλίκων; Obviously not. Απλά σαν εταιρεία την Νεστλέ δεν την απασχολεί το μέσο αλλά ο σκοπός.
Πες μας πότε είδες διαφήμιση της Μεβγάλ κι άσε τις μαλακίες. Στα έξοδα προώθησης γράφουν μισθούς μαρκετιστών που η εταιρεία έχει ούτως ή άλλως.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:25Ενταξει μιλαμε πλεον για πληρη ευτελισμο της συζητησηςhellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 15:24
Μάλιστα. Δεν είχες σκεφτεί τις παραπάνω πίπες. Πότε είδες τελευταία φορά διαφήμιση της Μεβγάλ; Τι κόστος έρευνας και ανάπτυξης έχει το γάλα και ποια η διαφορά από το ιδιωτικής ετικέτας; Τι κόστος εισόδου στα σημεία λιανικής έχει το γάλα;
https://www.mevgal.gr/files4users/files ... 08%20N.pdf