Σελίδα 258 από 325

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 16:49
από Σέλευκας
Kauldron έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:21
Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 15:38
Kauldron έγραψε: 07 Μαρ 2023, 15:37
Ε, μετά τα κλέψανε οι γύφτοι...
όχι ρε , δεν κάνουν τέτοια είναι καλά ανθρώπχια
Οτι κάνουν κάνουν, αλλά εν προκειμένω δε ξέρω τί κάνανε.
Και δε μας λές, ποιού ευθύνη είναι να φυλάξει τόσο σημαντικές εγκαταστάσεις?
Η Μπατσονομία δε θα 'πρεπε ν' ασχολείται?
Ποιός αγόρασε τα υλικά που ξήλωσαν οι γύφτοι, εφόσον έγινε έτσι? Για ποιό λόγο δε συνελλήφθη?
είμαστε μια χώρα που η ασφάλεια των σιδηροδρόμων (και των πολιτών γενικά) είναι λιγότερο σημαντική απο τους γύφτους

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 16:51
από Orion22
Nostalgia έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:03
Spoiler
πατησιωτης έγραψε: 07 Μαρ 2023, 15:49
Nostalgia έγραψε: 07 Μαρ 2023, 15:10

Ναι λες και με τις περικοπες προσωπικου διορθωθηκε η κατασταση και βλεπουμε εναν αλλον ΟΣΕ μεταμορφωμενο προς το καλυτερο....
Ας τον έκλειναν τελείως τότε αν και πολλά δρομολόγια τα έκοψαν.Δεν έχετε καταλάβει τι έγινε και βρέθηκαν σταθμάρχες να φυλάνε αρχαία αγάλματα.
Ήλθε η τρόικα και είπε μεταξύ των προαπαιτούμενων - ο ΟΣΕ πρέπει να παύσει να έχει έλλειμμα,αλλιώς δεν παίρνετε δάνειο.Ανέλαβε ο Ζηλιασκόπουλος που έφερε ο ΓΑΠ από την Αμερική και που δεν τον ήθελαν τώρα στην επιτροπή και παραιτήθηκε με εντολή σε δύο χρόνια ο ΟΣΕ δεν θα έχει έλλειμμα,αλλιώς κλείστε τον τελείως.Και τα γνωστά που δεν αρέσουν ,δεν θα πληρώνει ο Ολλανδός τα ελλείμματά σας.
Αυτός έδιωξε κόσμο που τον πήγαν στα μουσεία,σταμάτησε όλα τα δρομολόγια εξωτερικού και πολλά εσωτερικού και έβγαλε ισοσκελισμένο προυπολογισμό.
Υπάρχει αυτό που ονομάσθηκε "ιδιοκτησία του προγράμματος".Οι τροικανοί δεν ενδιαφέρονταν πως δεν θα έχεις έλλειμμα.Ζητούσαν να μην έχεις.Σε κάποια άλλη χώρα μπορεί να απέλυαν όλους τους υπαλλήλους,να έκλειναν τον οργανισμό και να προσλάμβαναν νέους με νέες δομές από την αρχή.Όχι στην Ελλάδα.
Ολα αυτά που γράφεις για οπαδούς κόμματος που δεν δούλευαν και μούφα σεμινάρια δεν τους εμπόδισε κανείς να τα σταματήσουν.
Αυτο λεω, οτι δεν υπηρξε εξυγιανση του ΟΣΕ, απλα εκοψαν προσωπικο και γραμμες. Το συστημα το σαπιο παρεμεινε ιδιο. Τρομερη επιτυχια ο Ζηλιασκοπουλος....
όχι, είναι επιτυχία η εξοικονόμηση πόρων. μικρό θάυμα θα μπορούσε να το πει κανείς.
Το γαμημένο το πρόβλημα είναι πως μεταξύ άλλων μείωσε και την ασφάλεια σε ένα -υπολογισμένο ρίσκο- για να μειωθεί το κόστος
ε, general, you have miscalculated

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 16:53
από metarrythmistis
Ο μάνατζερ που φέρνει κέρδη στα τρένα
......................
.......................
...............
Η «Πρόοδος» των συνδικαλιστών
Το πουλόβερ άρχισε να ξηλώνεται από την εταιρεία «Πρόοδος», την οποία είχαν συστήσει συνδικαλιστές του ΠαΣοΚ με διευθυντικές θέσεις στον ΟΣΕ το 1995. Το σύστημα με το οποίο δούλευε η εταιρεία ήταν απλό: όταν ένας πελάτης ενδιαφερόταν για μεγάλες μεταφορές, οι αρμόδιοι του ΟΣΕ του έλεγαν ότι ο Οργανισμός δεν έχει την κατάλληλη υποδομή και τον έσπρωχναν προς τους ιδιώτες. Αυτοί έπαιρναν τη δουλειά και στη συνέχεια ο ΟΣΕ… έβρισκε την υποδομή και διακινούσε τα εμπορεύματα με έκπτωση που έφθανε ως 87%! Η «Πρόοδος» είχε κέρδη περί τα 70 εκατ. ετησίως και ο ΟΣΕ συσσώρευε ζημιές.
.................................
.................................
...............................
Οταν τελείωσαν τα σκάνδαλα ξεκίνησε ο παραλογισμός. Ο ΟΣΕ την 1η Μαρτίου 2008 υπέγραψε μια σύμβαση με την εταιρεία Wasteel Ηellas. Αντικείμενο η υποστήριξη των κλιναμαξών με προσωπικό. Μέσω ενός υπεργολάβου το προσωπικό αυτό έφθασε στα 60 άτομα, τα οποία, όπως προβλεπόταν στη συμφωνία, δεν τα πλήρωνε η εταιρεία αλλά ο… ΟΣΕ. Ο μηνιαίος μισθός του κάθε υπαλλήλου ήταν 4.000 ευρώ, με υπερωρίες, επιδόματα και τα δώρα. Το μηναίο κόστος για τον Οργανισμό ανερχόταν σε 250.000 ευρώ.
Η σύμβαση δεν μπορούσε να σταθεί. Οταν όμως ολοκληρώθηκε ο έλεγχος αναδύθηκαν και άλλες λεπτομέρειες. Από τα 60 άτομα εμφανίζονταν στη δουλειά τους μόνο 20. Οι υπόλοιποι ήταν άφαντοι. Επιπλέον δεν μπορούσε να εφαρμοστεί σε αυτούς η ρύθμιση για την περικοπή των μισθών που έγινε στο Δημόσιο επειδή τυπικά δεν ανήκαν στον ΟΣΕ.

Γιοι, κόρες και συγγενείς
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση, η οποία λήγει στις 28 Φεβρουαρίου. Αμέσως άρχισε η κατάθεση επερωτήσεων στη Βουλή για απολύσεις στον ΟΣΕ. Επιπλέον, οι 60 υπάλληλοι απαιτούν πλήρη αποζημίωση από τον ΟΣΕ σε περίπτωση απόλυσής τους και απειλούν ότι θα διεκδικήσουν δικαστικώς την επαναπρόσληψή τους στον Οργανισμό! Αν χάνεται κάπου το νήμα της λογικής, αυτό συμβαίνει επειδή ο εσωτερικός έλεγχος αποκάλυψε κάτι ακόμη. Οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους αυτούς είναι γιοι, κόρες και συγγενείς συνδικαλιστών του ΟΣΕ, κυρίως προσκείμενων στη ΝΔ, αλλά όχι μόνο.

.......................
...................
................

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 16:54
από nostromos
Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:49
Kauldron έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:21
Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 15:38

όχι ρε , δεν κάνουν τέτοια είναι καλά ανθρώπχια
Οτι κάνουν κάνουν, αλλά εν προκειμένω δε ξέρω τί κάνανε.
Και δε μας λές, ποιού ευθύνη είναι να φυλάξει τόσο σημαντικές εγκαταστάσεις?
Η Μπατσονομία δε θα 'πρεπε ν' ασχολείται?
Ποιός αγόρασε τα υλικά που ξήλωσαν οι γύφτοι, εφόσον έγινε έτσι? Για ποιό λόγο δε συνελλήφθη?
είμαστε μια χώρα που η ασφάλεια των σιδηροδρόμων (και των πολιτών γενικά) είναι λιγότερο σημαντική απο τους γύφτους
εδω τις μισες εταιριες ανακυκλωσης τις εχουνε γυφτοφαμιλιες ρε παιδια ...

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 17:00
από Σέλευκας
πολύ καλό άρθρο

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 17:15
από Niki

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 17:23
από Καραμελίτσα
Χμμ, αν αγνοήσουμε τα στοιχεία αυλοκολακείας στο νήμα, το ενδιαφέρον είναι αυτό.
Επίσης, έφτιαξε υπηρεσία web ticketing αντί 300.000 ευρώ χρησιμοποιώντας το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και σπάζοντας μια σύμβαση 8 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία.
Που απαντά και στο ερώτημα γιατί να αγοράσει ο ΟΣΕ το σύστημα ασφαλείας αντί να το φτιάξουμε εδώ.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 17:51
από Lugozzi
Lugozzi έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:09 Από την κηδεια του 23χρονου Κυπριανού...

Εικόνα
https://vm.tiktok.com/ZMYPwB112/

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 17:55
από Orion22
Lugozzi έγραψε: 07 Μαρ 2023, 17:51
Spoiler
Lugozzi έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:09 Από την κηδεια του 23χρονου Κυπριανού...

Εικόνα
https://vm.tiktok.com/ZMYPwB112/
δεν είναι κάτι περίεργο αν έχεις εικόνα από βαθιά θρησκευόμενους
αν δεν τοτε ναι, :102:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 17:59
από vantono
Lugozzi έγραψε: 07 Μαρ 2023, 17:51
Lugozzi έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:09 Από την κηδεια του 23χρονου Κυπριανού...

Εικόνα
https://vm.tiktok.com/ZMYPwB112/
Αυτό το αριστερό (ΛΟΚ), αριστερό (ΛΟΚ) εμπλοκήσταριστερό (ΛΟΚ ΛΟΚ ΛΟΚ ΛΟΚ), πόσο εκνευριστικό μου ήταν πάντα!
Ασχολίαστο το γυαλί ηλίου με μπερέ και φανελάκι, από τον συνθηματοδότη.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 18:02
από Ζενίθεδρος
Εμπ1 χήρα. :oops:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 18:04
από Lugozzi
Lugozzi έγραψε: 07 Μαρ 2023, 17:51
Lugozzi έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:09 Από την κηδεια του 23χρονου Κυπριανού...

Εικόνα
https://vm.tiktok.com/ZMYPwB112/

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 18:26
από sharp
nostromos έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:54
Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:49
Kauldron έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:21

Οτι κάνουν κάνουν, αλλά εν προκειμένω δε ξέρω τί κάνανε.
Και δε μας λές, ποιού ευθύνη είναι να φυλάξει τόσο σημαντικές εγκαταστάσεις?
Η Μπατσονομία δε θα 'πρεπε ν' ασχολείται?
Ποιός αγόρασε τα υλικά που ξήλωσαν οι γύφτοι, εφόσον έγινε έτσι? Για ποιό λόγο δε συνελλήφθη?
είμαστε μια χώρα που η ασφάλεια των σιδηροδρόμων (και των πολιτών γενικά) είναι λιγότερο σημαντική απο τους γύφτους
εδω τις μισες εταιριες ανακυκλωσης τις εχουνε γυφτοφαμιλιες ρε παιδια ...
Δουλευτεράδες οι γύφτοι, όχι Δημόσιο και κοπάνα...

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 18:37
από metarrythmistis
foscilis έγραψε: 06 Μαρ 2023, 22:00
Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Πανεπιστήμια έχουμε,Πολυτεχνεια έχουμε, μηχανικούς έχουμε, προγραμματιστές έχουμε, τα πάντα έχουμε για να στήσουμε από μόνοι μας ένα τέτοιο σύστημα και να μας πάει πιο φθηνά και να είναι και περισσότερο συμβατό με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τρένα που λειτουργούμε.
Οκ ίσως δεν μπορούμε να παράγουμε το hardware. Ε ας αγοράσουμε μόνο αυτά απ'έξω μέχρι να μάθουμε να τα παράγουμε και αυτό από μόνοι μας. Δεν μιλάμε για κάποια τεχνολογία που δεν την κατέχουμε ως χώρα.
γιατί οι ελληνικές εταιρείες μόνο μεταπωλούν. Δεν δημιουργούν απολύτως τίποτα.
Beria έγραψε: 06 Μαρ 2023, 23:08
Chilloutbuddy έγραψε: 06 Μαρ 2023, 23:04
Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49 Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Γιατί κατά κανόνα απ'έξω είναι και φτηνότερο και γρηγορότερο και καλύτερο, απ'το να πιάσεις να χτίσεις υποδομές και τεχνογνωσία σε αντικείμενο το οποίο δε γνωρίζεις.

Θα μου πεις και ποιό είναι το αντικείμενο που γνωρίζουμε εμείς;
Ναι.
Οι Ινδοί έχουν αναπτύξει δικό τους χαρντγουερ και σοφτγουερ για την διαχείριση και ασφάλεια των σιδηροδρόμων
Αναμενόμενο καθώς εχουν το μεγαλύτερο, με διάφορα, σιδηροδρομικό δίκτυο
Δεν είναι χωρίς προβλήματα λένε το σύστημα αλλά το έφτιαξαν μόνοι τους
Υδράργυρος έγραψε: 07 Μαρ 2023, 00:27
Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49
George_V έγραψε: 06 Μαρ 2023, 20:57 Δεν ξερω αν ειχε μπει και πιο πριν αλλα αχρηστο το συστημα που θα μπορουσε να ειχε αποτρέψει την τραγωδια.

Και το πληρωσαμε και 25 εκατομμυρια.



Πηγη: https://www.newsit.gr/ellada/tempi-axri ... a/3722117/
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Πανεπιστήμια έχουμε,Πολυτεχνεια έχουμε, μηχανικούς έχουμε, προγραμματιστές έχουμε, τα πάντα έχουμε για να στήσουμε από μόνοι μας ένα τέτοιο σύστημα και να μας πάει πιο φθηνά και να είναι και περισσότερο συμβατό με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τρένα που λειτουργούμε.
Οκ ίσως δεν μπορούμε να παράγουμε το hardware. Ε ας αγοράσουμε μόνο αυτά απ'έξω μέχρι να μάθουμε να τα παράγουμε και αυτό από μόνοι μας. Δεν μιλάμε για κάποια τεχνολογία που δεν την κατέχουμε ως χώρα.
Μας δουλευεις τωρα; θα εμπαινες σε τρενο που εχει ελληνικο συστημα τηλεδιοικησης;
Γιατι πιστευουμε οτι ειμαστε ενα ειδος περιουσιου λαου, και οχι μια μεγαλυτερη και πλουσιοτερη αλβανια;


Κατ' αρχήν με την καταιγιστική ανάπτυξη της οπτικής αναγνώρισης και του Starlink τα συστήματα που υπάρχουν τώρα είναι παρωχημένα.
Πολύ εύκολα θα μπορούσες να βάψεις την οροφή κάθε μηχανής και βαγονιού με μοναδικό barcode (τεράστιο σε μέγεθος που να καλύπτει όλη την οροφή) και μια κάμερα να κάνει capture του barcode. Και μετά να επιτύχεις redundancy για κάθε component (4 κάμερες (2 ανά γραμμή), 4 επεξεργαστές, 2 discs starlink, 2 routers, 2 μπαταρίες κλπ) να τα βάλεις σε κουτί με ειδικές προδιαγραφές που θέλεις (θα βρεις εταιρία σε όλη την ΕΕ που να μπορεί κατασκευάσει τέτοιο κουτί που να ικανοποιήσει τις προδιαγραφές που θέλεις) και θα το βάλεις πάνω σε κολώνα (σαν αυτές της ΔΕΗ) (κάθε κολώνα θα είναι τελείως ανεξάρτητη επομένως κάνει και εύκολα scaling). Αφού μπορέσεις να στείλεις τις πληροφορίες από εκεί, όλα τα άλλα είναι απλώς software.
(Προφανώς, περιγράφω ένα σύστημα που αφορά την "τροχοδρόμηση" των τραίνων ώστε να μην υπάρχει πιθανότητα να συγκρουστούν μεταξύ τους, όχι τεχνολογίες που θα αυτοματοποιούν πλήρως τα τρένα (ταχύτητες, αποφυγή εκτροχιασμού κλπ))

Δεν χρειάζεται καμια καινοτομία το hardware. Πειραματισμό θέλει από ανθρώπους που είναι έμπειροι σε R&D και στις κατασκευές. Δεν είναι καν θέμα πτυχίου. Ο Καρώνης για παράδειγμα που δημιούργησε την Viva Wallet απόφοιτος Λυκείου είναι.



Το θέμα είναι ότι τα συστήματα ασφαλείας τρένων είναι μια αγορά που είναι ολιγοψώνιο στην Ευρώπη και στην Ελλάδα μονοψώνιο (και επιπλέον ο ΟΣΕ είναι μια πολύ μικρή και ασήμαντη σιδηροδρομική εταιρία σε μέγεθος). Επομένως, ο ισχυρός παίκτης είναι ο πελάτης. Επομένως, καμία Ελληνική εταιρία ή χρηματοδότης για start up δεν θα χρηματοδοτήσει ένα τέτοιο project ένα δεν έχεις δεσμευμένο πελάτη, στην Ελλάδα δηλαδή τον ΟΣΕ. Με άλλα λόγια ο κύριος παίχτης σε ένα τέτοιο project θα είναι ο ΟΣΕ, ο οποίος θα πρέπει να δεσμεύσει πόρους και υπογράψει συμβόλαιο ότι θα αγοράσει και εφαρμόσει την τεχνολογία. Δηλαδή, ο ΟΣΕ θα πρέπει να συμμετάσχει σε ένα project R&D για ένα μελλοντικό σύστημα.
Η τελευταία εταιρία στον πλανήτη που θα μπορούσε να υλοποιήσει τέτοιο R&D project είναι ο ΟΣΕ. Δεν έχει την ικανότητα αυτή. Φαίνεται από τις συνεχείς αποτυχίες με τις συμβάσεις της με εργολάβους.
Στην καλύτερη περίπτωση, ο άνθρωπος που θα αναλάμβανε την ηγεσία σε ένα τέτοιο project θα κατέληγε κάποια στιγμή στα δικαστήρια με τον ΟΣΕ και με τους συνδικαλιστές να τον κατηγορούν ως λαμόγιο.
Ποιος θέλει να περάσει 10 χρόνια από την ζωή του στα δικαστήρια;
Εδώ ο ΟΣΕ δεν μπορεί μια σύμβαση να υλοποιήσει-τακτοποιήσει.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2023, 18:41
από Kauldron
Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:49
Kauldron έγραψε: 07 Μαρ 2023, 16:21
Σέλευκας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 15:38

όχι ρε , δεν κάνουν τέτοια είναι καλά ανθρώπχια
Οτι κάνουν κάνουν, αλλά εν προκειμένω δε ξέρω τί κάνανε.
Και δε μας λές, ποιού ευθύνη είναι να φυλάξει τόσο σημαντικές εγκαταστάσεις?
Η Μπατσονομία δε θα 'πρεπε ν' ασχολείται?
Ποιός αγόρασε τα υλικά που ξήλωσαν οι γύφτοι, εφόσον έγινε έτσι? Για ποιό λόγο δε συνελλήφθη?
είμαστε μια χώρα που η ασφάλεια των σιδηροδρόμων (και των πολιτών γενικά) είναι λιγότερο σημαντική απο τους γύφτους
Ο Διαμιαφίδης πάντως (έχει φωτογραφία του ο Μακελάρης), καταγγέλει οτι τα συστήματα τηλεδιοίκησης σαπίζουν στο μουσείο του ΟΣΕ. Τώρα, αν πήγαν οι γιούφτοι και τα πήρανε απ' το μουσείο, τί να σου πώ. Σε κάθε περίπτωση, προφανώς και θα υπάρχουν δικλείδες για να μη μπορεί κάποιος να το σηκώσει και να το κλέψει αυτό το πράγμα, αφού "ευπαθείς" έχει και σε άλλες χώρες, και λόγω μεγαλύτερης έκτασης τα συστήματα θα είναι σε πολύ πιο απομονωμένες περιοχές (οπότε και θα είναι πιο εύκολο να κλαπούν). Από 'κει και πέρα, εν προκειμένω οι γύφτοι, και μάλιστα παλιόγυφτοι, είναι αυτοί που μας κυβερνάνε.
Και τα καθίκια που τους ψηφίζουν.

https://www.makeleio.gr/%ce%b5%cf%80%ce ... %99%ce%a3/