foscilis έγραψε: 06 Μαρ 2023, 22:00
Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Πανεπιστήμια έχουμε,Πολυτεχνεια έχουμε, μηχανικούς έχουμε, προγραμματιστές έχουμε, τα πάντα έχουμε για να στήσουμε από μόνοι μας ένα τέτοιο σύστημα και να μας πάει πιο φθηνά και να είναι και περισσότερο συμβατό με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τρένα που λειτουργούμε.
Οκ ίσως δεν μπορούμε να παράγουμε το hardware. Ε ας αγοράσουμε μόνο αυτά απ'έξω μέχρι να μάθουμε να τα παράγουμε και αυτό από μόνοι μας. Δεν μιλάμε για κάποια τεχνολογία που δεν την κατέχουμε ως χώρα.
γιατί οι ελληνικές εταιρείες μόνο μεταπωλούν. Δεν δημιουργούν απολύτως τίποτα.
Beria έγραψε: 06 Μαρ 2023, 23:08
Chilloutbuddy έγραψε: 06 Μαρ 2023, 23:04
Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Γιατί κατά κανόνα απ'έξω είναι και φτηνότερο και γρηγορότερο και καλύτερο, απ'το να πιάσεις να χτίσεις υποδομές και τεχνογνωσία σε αντικείμενο το οποίο δε γνωρίζεις.
Θα μου πεις και ποιό είναι το αντικείμενο που γνωρίζουμε εμείς;
Ναι.
Οι Ινδοί έχουν αναπτύξει δικό τους χαρντγουερ και σοφτγουερ για την διαχείριση και ασφάλεια των σιδηροδρόμων
Αναμενόμενο καθώς εχουν το μεγαλύτερο, με διάφορα, σιδηροδρομικό δίκτυο
Δεν είναι χωρίς προβλήματα λένε το σύστημα αλλά το έφτιαξαν μόνοι τους
Υδράργυρος έγραψε: 07 Μαρ 2023, 00:27
Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Πανεπιστήμια έχουμε,Πολυτεχνεια έχουμε, μηχανικούς έχουμε, προγραμματιστές έχουμε, τα πάντα έχουμε για να στήσουμε από μόνοι μας ένα τέτοιο σύστημα και να μας πάει πιο φθηνά και να είναι και περισσότερο συμβατό με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τρένα που λειτουργούμε.
Οκ ίσως δεν μπορούμε να παράγουμε το hardware. Ε ας αγοράσουμε μόνο αυτά απ'έξω μέχρι να μάθουμε να τα παράγουμε και αυτό από μόνοι μας. Δεν μιλάμε για κάποια τεχνολογία που δεν την κατέχουμε ως χώρα.
Μας δουλευεις τωρα; θα εμπαινες σε τρενο που εχει ελληνικο συστημα τηλεδιοικησης;
Γιατι πιστευουμε οτι ειμαστε ενα ειδος περιουσιου λαου, και οχι μια μεγαλυτερη και πλουσιοτερη αλβανια;
Κατ' αρχήν με την καταιγιστική ανάπτυξη της οπτικής αναγνώρισης και του Starlink τα συστήματα που υπάρχουν τώρα είναι παρωχημένα.
Πολύ εύκολα θα μπορούσες να βάψεις την οροφή κάθε μηχανής και βαγονιού με μοναδικό barcode (τεράστιο σε μέγεθος που να καλύπτει όλη την οροφή) και μια κάμερα να κάνει capture του barcode. Και μετά να επιτύχεις redundancy για κάθε component (4 κάμερες (2 ανά γραμμή), 4 επεξεργαστές, 2 discs starlink, 2 routers, 2 μπαταρίες κλπ) να τα βάλεις σε κουτί με ειδικές προδιαγραφές που θέλεις (θα βρεις εταιρία σε όλη την ΕΕ που να μπορεί κατασκευάσει τέτοιο κουτί που να ικανοποιήσει τις προδιαγραφές που θέλεις) και θα το βάλεις πάνω σε κολώνα (σαν αυτές της ΔΕΗ) (κάθε κολώνα θα είναι τελείως ανεξάρτητη επομένως κάνει και εύκολα scaling). Αφού μπορέσεις να στείλεις τις πληροφορίες από εκεί, όλα τα άλλα είναι απλώς software.
(Προφανώς, περιγράφω ένα σύστημα που αφορά την "τροχοδρόμηση" των τραίνων ώστε να μην υπάρχει πιθανότητα να συγκρουστούν μεταξύ τους, όχι τεχνολογίες που θα αυτοματοποιούν πλήρως τα τρένα (ταχύτητες, αποφυγή εκτροχιασμού κλπ))
Δεν χρειάζεται καμια καινοτομία το hardware. Πειραματισμό θέλει από ανθρώπους που είναι έμπειροι σε R&D και στις κατασκευές. Δεν είναι καν θέμα πτυχίου. Ο Καρώνης για παράδειγμα που δημιούργησε την Viva Wallet απόφοιτος Λυκείου είναι.
Το θέμα είναι ότι τα συστήματα ασφαλείας τρένων είναι μια αγορά που είναι ολιγοψώνιο στην Ευρώπη και στην Ελλάδα μονοψώνιο (και επιπλέον ο ΟΣΕ είναι μια πολύ μικρή και ασήμαντη σιδηροδρομική εταιρία σε μέγεθος). Επομένως, ο ισχυρός παίκτης είναι ο πελάτης. Επομένως, καμία Ελληνική εταιρία ή χρηματοδότης για start up δεν θα χρηματοδοτήσει ένα τέτοιο project ένα δεν έχεις δεσμευμένο πελάτη, στην Ελλάδα δηλαδή τον ΟΣΕ. Με άλλα λόγια ο κύριος παίχτης σε ένα τέτοιο project θα είναι ο ΟΣΕ, ο οποίος θα πρέπει να δεσμεύσει πόρους και υπογράψει συμβόλαιο ότι θα αγοράσει και εφαρμόσει την τεχνολογία. Δηλαδή, ο ΟΣΕ θα πρέπει να συμμετάσχει σε ένα project R&D για ένα μελλοντικό σύστημα.
Η τελευταία εταιρία στον πλανήτη που θα μπορούσε να υλοποιήσει τέτοιο R&D project είναι ο ΟΣΕ. Δεν έχει την ικανότητα αυτή. Φαίνεται από τις συνεχείς αποτυχίες με τις συμβάσεις της με εργολάβους.
Στην καλύτερη περίπτωση, ο άνθρωπος που θα αναλάμβανε την ηγεσία σε ένα τέτοιο project θα κατέληγε κάποια στιγμή στα δικαστήρια με τον ΟΣΕ και με τους συνδικαλιστές να τον κατηγορούν ως λαμόγιο.
Ποιος θέλει να περάσει 10 χρόνια από την ζωή του στα δικαστήρια;
Εδώ ο ΟΣΕ δεν μπορεί μια σύμβαση να υλοποιήσει-τακτοποιήσει.