Σελίδα 257 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2023, 19:32
από enaon
βάζω αυτό για τους φιλόλογους του νήματος
The ADAC examined 15 electric cars for their real consumption at the charging station in comparison to the data in their on-board computer. Together with other inaccuracies of on-board computers, the charging losses add up, in some cases considerably: in the case of the Tesla Model 3 LR, for example, just under 25 % must be added to the on-board computer data, in the Seat Mii electric just under 21 % and in the Jaguar i-Pace a good 17 %. But also the middle class cars Renault ZOE (almost 19 %), Nissan Leaf (17.6 %) and VW e-up (15.6 %) showed significant deviations. Only the KIA e-Niro (9.9 %) remained below the 10 % mark.

In order to provide consumers with a complete overview of power consumption, the Motoring Club is now asking manufacturers to include not only the consumption values but also the charging losses in % in the technical data. In addition, they should pay attention during development not only to efficient drives, but also to charging systems with low losses.
+αλλες τόσες απώλειες αν παμε να το ξαναγυρίσουμε σε εναλλασσόμενο για να το στείλουμε στο σπίτι.


εδώ έχει τις απώλειες ανα τμήμα του συστήματος αν καποιος θέλει να δει.
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 4217303730

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2023, 19:54
από enaon
talaipwros έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:51
Had a power cut this morning and plugged in the fridge and fridge freezer running via V2L (vehicle to load) on the IONIQ5. Real-world case with real-world figures.
εισαι σίγουρος οτι καταλαβαινεις τί ανεβάζεις;

Και με ενα φιατάκι μπορεις να το κανεις αυτό, βαλε ενα ινβερτερ στον αναπτήρα και βαλε το ψυγείο πανω, θα δουλέψει. Αν το σπίτι εχει ρευμα εκεινη την ώρα ομως και το συνδέσεις στην μπρίζα θα εκραγεί ο ινβερτερ, απλό είναι. Αυτό που έβαλες δεν ειναι ονλινε συστημα παροχής παράλληλα με το ρευμα του σπίτιου.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2023, 20:09
από Dwarven Blacksmith
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:07 Στην τελική γιατί δεν έχει πάρει κανένας σας;
255 σελίδες μας λέτε ότι όλα ειναι καλά και τίποτα δεν είναι πρόβλημα, αλλά στο διαταύτα κανένας.
Θα πάρουμε, όταν μας πάρει η μπάλα του adoption curve. Εμείς απλά λέμε ότι το adoption curve πάει καλά.

Επίσης μην ξεχνάμε ότι συμφέρει να αξιοποιήσεις πρώτα πλήρως το αμάξι που έχεις. Δεν υπάρχει λόγος για άμεση αντικατάσταση, όταν φτάσει το τωρινό το δικό μου στο end of life το πιο πιθανό να μην πουλιούνται καν ΜΕΚ. Η ελπίδα μου βέβαια είναι ότι δε θα χρειάζονται καθόλου ΙΧ, αλλά το βασικό βαρετό σενάριο είναι να χρειάζονται. Οπότε σε αυτή την περίπτωση, θα αντικατασταθεί με ηλεκτροκίνητο. Είτε με προβλήματα, είτε χωρίς.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2023, 20:37
από Ασέβαστος
enaon έγραψε: 17 Ιαν 2023, 19:54
talaipwros έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:51
Had a power cut this morning and plugged in the fridge and fridge freezer running via V2L (vehicle to load) on the IONIQ5. Real-world case with real-world figures.
εισαι σίγουρος οτι καταλαβαινεις τί ανεβάζεις;

Και με ενα φιατάκι μπορεις να το κανεις αυτό, βαλε ενα ινβερτερ στον αναπτήρα και βαλε το ψυγείο πανω, θα δουλέψει. Αν το σπίτι εχει ρευμα εκεινη την ώρα ομως και το συνδέσεις στην μπρίζα θα εκραγεί ο ινβερτερ, απλό είναι. Αυτό που έβαλες δεν ειναι ονλινε συστημα παροχής παράλληλα με το ρευμα του σπίτιου.
σκεψου κοντρολερ φωτοβολταικων.

συνδεει το γκριντ, τα φβ, και ισως και μπαταριες. φροντιζει να παιρνει και να δινει καταπως χρειαζεται, και απο τα 3.

μη λες οτι δεν γινεται τεχνικα αυτο. γινεται.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2023, 20:43
από enaon
Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Ιαν 2023, 20:09
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:07 Στην τελική γιατί δεν έχει πάρει κανένας σας;
255 σελίδες μας λέτε ότι όλα ειναι καλά και τίποτα δεν είναι πρόβλημα, αλλά στο διαταύτα κανένας.
Θα πάρουμε, όταν μας πάρει η μπάλα του adoption curve. Εμείς απλά λέμε ότι το adoption curve πάει καλά.

Επίσης μην ξεχνάμε ότι συμφέρει να αξιοποιήσεις πρώτα πλήρως το αμάξι που έχεις. Δεν υπάρχει λόγος για άμεση αντικατάσταση, όταν φτάσει το τωρινό το δικό μου στο end of life το πιο πιθανό να μην πουλιούνται καν ΜΕΚ. Η ελπίδα μου βέβαια είναι ότι δε θα χρειάζονται καθόλου ΙΧ, αλλά το βασικό βαρετό σενάριο είναι να χρειάζονται. Οπότε σε αυτή την περίπτωση, θα αντικατασταθεί με ηλεκτροκίνητο. Είτε με προβλήματα, είτε χωρίς.
ναι αλλά αυτα ειναι για κάποτε, η κουβέντα που αρχισε ο Ερμής ειναι για σήμερα. Αν μένεις στην κίνα και μπορεις να παρεις το νίο και να μην χρεώνεσαι τίποτα για την αλλαγή μπαταρίας μια χαρά ειναι και τώρα, αλλά Ελλάδα εχει δικιο νομίζω, ειναι για γκατζετάκιδες/μπροστάρηδες ή όσους θέλουν να κλεβουν το ρευμα του κοινόχρηστου για την ωρα.

βεβαια να πω την αλήθεια με παρασέρνουν οι φιλόλογοι και λεω κακά πραγματα για τον ηλεκτρισμό, στην αλήθεια θεωρώ οτι ειναι το δευτερο καλύτερο πράγμα που εχει σύμβει στο σύμπαν, ο ηλεκτρισμός ειναι απλά τέλειος για ελαυριά οχήματα, με 1.5 Kwh κάνω 100 χιλιόμετρα και δεν ακουω κιχ, συντήρηση μηδέν, απλα τα αμαξια θέλουν αρκετά χρόνια ακόμα και πολύ υποδομή.


ασέβαστε ολα γινοναι στον κόσμο αυτό, αλλα αυτο που περιγράφεις, παιρνω το βραδυ απο το μειωμένο και δίνω το πρωί γιατί ειμαι γατουλης και τους επιασα μαλάκες, δεν υπαρχει, οι απώλειες ειναι πολυ μεγάλες. Επίσης λες μαλακίες και το ξερεις μαλλον,τα φωτοβολταικά είναι συνεχές ρευμα, οπως και οι μπαταρίες, κανενα απο τα δύο δεν μπορεις να συνδέσεις στο grid, ειναι πολυ πιο πολυπλοκο απο οσο καταλαβαινεις μαλλον. Δεν συζητάμε αν κάποτε θα γίνουν διάφορα, τωρα όμως δεν, αυτό σου λεει ο Ερμής νομιζω.

απο την αλλη βεβαια, ξερω αρκετους που εχουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο και ενα χαρουμενοι, ειναι και στα γρουπακια βεβαια και ολο ειναι κατι σαν χομπι, αλλα ειναι χαρουμενοι. Ταυτόχρονα βλεπω οτι εταιρίες βαζουν σταθμους φόρτισης και κανουν μερος του στόλου ηλεκτρικό γιατι τους συμφέρει με τις επιδοτήσεις, και εχω και ενα καλο γνωστό που συνεργαζεται με συνεργεια για μεκ και κλαιει, οποτε συμφωνώ οτι ειναι θεμα χρόνου.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2023, 22:19
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:31
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:07 Στην τελική γιατί δεν έχει πάρει κανένας σας;
255 σελίδες μας λέτε ότι όλα ειναι καλά και τίποτα δεν είναι πρόβλημα, αλλά στο διαταύτα κανένας.
αυτος που ξεκινησε το τοπικ, πηρε. :102: και λεει δεν ξαναπαιρνει μεκ. :102:

εμεις δεν παιρνουμε, γιατι γενικως, δεν παιρνουμε καινουριο αυτοκινητο. ψηνουμε εσας να παρετε, για να μπορουμε σε λιγα χρονια να παρουμε φτηνο μτχ.
Αυτός που ξεκίνησε το τοπικ
Μένει Αγγλία
Μένει σε μονοκατοικία και έχει wallbox
Είναι παραλής
Έχει και ΜΕΚ.

Δλδ μιλάμε για κάπου στο 10-15% όσων μένουν στην Ελλάδα.
Ναι για αυτούς μια χαρά είναι για το ονορε.

Δείξε μου έναν μέσο Έλληνα που τον βολεύει. Αν βέβαια ποτέ έχει μπει σε ηλεκτρικό, γιατί σου είπα, στη θεωρία όλα απλά.

Για παράδειγμα. Μετοχές της τάδε εταιρείας που ερευνά το μέλλον της τεχνολογίας πάω να ψωνίσω, το προϊόν τους δε θα πάω να ψωνίσω. Αλλο η επένδυση και άλλο η καθημερινότητα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2023, 22:23
από sharp
Dwarven Blacksmith έγραψε: 17 Ιαν 2023, 20:09
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:07 Στην τελική γιατί δεν έχει πάρει κανένας σας;
255 σελίδες μας λέτε ότι όλα ειναι καλά και τίποτα δεν είναι πρόβλημα, αλλά στο διαταύτα κανένας.
Θα πάρουμε, όταν μας πάρει η μπάλα του adoption curve. Εμείς απλά λέμε ότι το adoption curve πάει καλά.

Επίσης μην ξεχνάμε ότι συμφέρει να αξιοποιήσεις πρώτα πλήρως το αμάξι που έχεις. Δεν υπάρχει λόγος για άμεση αντικατάσταση, όταν φτάσει το τωρινό το δικό μου στο end of life το πιο πιθανό να μην πουλιούνται καν ΜΕΚ. Η ελπίδα μου βέβαια είναι ότι δε θα χρειάζονται καθόλου ΙΧ, αλλά το βασικό βαρετό σενάριο είναι να χρειάζονται. Οπότε σε αυτή την περίπτωση, θα αντικατασταθεί με ηλεκτροκίνητο. Είτε με προβλήματα, είτε χωρίς.
Δεν ισχύει, μπορείς να το μεταπωλήσεις.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2023, 22:25
από sharp
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:07 Στην τελική γιατί δεν έχει πάρει κανένας σας;
255 σελίδες μας λέτε ότι όλα ειναι καλά και τίποτα δεν είναι πρόβλημα, αλλά στο διαταύτα κανένας.
:lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2023, 22:28
από sharp
talaipwros έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:37
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:07 Στην τελική γιατί δεν έχει πάρει κανένας σας;
255 σελίδες μας λέτε ότι όλα ειναι καλά και τίποτα δεν είναι πρόβλημα, αλλά στο διαταύτα κανένας.
:xena:
Ναι, αλλά για δες τι τίτλο έδωσες στο νήμα :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2023, 22:35
από Ερμής
sharp έγραψε: 17 Ιαν 2023, 22:28
talaipwros έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:37
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:07 Στην τελική γιατί δεν έχει πάρει κανένας σας;
255 σελίδες μας λέτε ότι όλα ειναι καλά και τίποτα δεν είναι πρόβλημα, αλλά στο διαταύτα κανένας.
:xena:
Ναι, αλλά για δες τι τίτλο έδωσες στο νήμα :lol:
Εξηγεί στο 4ο ποστ του νηματος γιατί πήρε ηλεκτρικό

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2023, 01:26
από Chilloutbuddy
Πτολεμαίος έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:25
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:07 Στην τελική γιατί δεν έχει πάρει κανένας σας;
255 σελίδες μας λέτε ότι όλα ειναι καλά και τίποτα δεν είναι πρόβλημα, αλλά στο διαταύτα κανένας.
Λέμε για την ηλεκτροκινηση ρε μαν.
Ότι στα αυτοκίνητα είναι μονόδρομος.
Ότι μπορείς να έχεις τετρακίνηση χωρίς την ενεργοβόρα πολυπλοκοτητα των μηχανικών μεταδόσεων.
Ότι μπορείς να φρενάρεις παίρνοντας ενέργεια πίσω και όχι σπαταλωντας την ενέργεια που χάλασες για να γκαζωσεις λiγο πιο πριν.
Ότι δεν σπαταλάς ενέργεια στα φανάρια σταματα ξεκινά.
Ότι στο θέμα της συντήρησης είναι υπερμακραν καλύτερα των ΜΕΚ.
Ότι έχεις ροπή από το μηδέν.
Ότι σε δρόμους χαμηλων ταχυτήτων έχεις λιγότερο θόρυβο.
Ότι μπορείς να έχεις ένα όχημα 17 χιλιάδων ίππων το οποίο όταν το πηγαίνεις σιγά, θα καίει λίγο, κάτι που δεν ισχύει στα ΜΕΚ.
Επίσης είναι ακόμα ακριβά λόγω μπαταριών.
Μόλις φτάσουμε στο επίπεδο των solid state και τιμές σαν τα ΜΕΚ εκεί θα δεις πως θα τα αγοράζει ο κόσμος σαν ζεστό ψωμί.

Prove me wrong.
Ωραία όλα αυτά
Αλλά σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία που έχομε αυτή τη στιγμή στα χέρια μας για να πάρεις ηλεκτρικό πρέπει πρώτα να σπουδάσεις γιατρός, να πας Αγγλία, να αγοράσεις 10 λέξους και μπεμβέ και μετά βλέπουμε :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2023, 08:48
από Ασέβαστος
enaon έγραψε: 17 Ιαν 2023, 20:43


ασέβαστε ολα γινοναι στον κόσμο αυτό, αλλα αυτο που περιγράφεις, παιρνω το βραδυ απο το μειωμένο και δίνω το πρωί γιατί ειμαι γατουλης και τους επιασα μαλάκες, δεν υπαρχει, οι απώλειες ειναι πολυ μεγάλες. Επίσης λες μαλακίες και το ξερεις μαλλον,τα φωτοβολταικά είναι συνεχές ρευμα, οπως και οι μπαταρίες, κανενα απο τα δύο δεν μπορεις να συνδέσεις στο grid, ειναι πολυ πιο πολυπλοκο απο οσο καταλαβαινεις μαλλον. Δεν συζητάμε αν κάποτε θα γίνουν διάφορα, τωρα όμως δεν, αυτό σου λεει ο Ερμής νομιζω.
ξερεις, η μετατροπη απο συνεχες σε εναλλασομενο, ειναι τεχνικα εφικτη. δω και 100 χρονια. :102:

αυτο που σου λεω, απλως υπαρχει. σημερα, εδω. φωτοβολτατικα με νετ μετερινκ αλλα και μπαταριες.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2023, 08:49
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 18 Ιαν 2023, 01:26
Πτολεμαίος έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:25
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:07 Στην τελική γιατί δεν έχει πάρει κανένας σας;
255 σελίδες μας λέτε ότι όλα ειναι καλά και τίποτα δεν είναι πρόβλημα, αλλά στο διαταύτα κανένας.
Λέμε για την ηλεκτροκινηση ρε μαν.
Ότι στα αυτοκίνητα είναι μονόδρομος.
Ότι μπορείς να έχεις τετρακίνηση χωρίς την ενεργοβόρα πολυπλοκοτητα των μηχανικών μεταδόσεων.
Ότι μπορείς να φρενάρεις παίρνοντας ενέργεια πίσω και όχι σπαταλωντας την ενέργεια που χάλασες για να γκαζωσεις λiγο πιο πριν.
Ότι δεν σπαταλάς ενέργεια στα φανάρια σταματα ξεκινά.
Ότι στο θέμα της συντήρησης είναι υπερμακραν καλύτερα των ΜΕΚ.
Ότι έχεις ροπή από το μηδέν.
Ότι σε δρόμους χαμηλων ταχυτήτων έχεις λιγότερο θόρυβο.
Ότι μπορείς να έχεις ένα όχημα 17 χιλιάδων ίππων το οποίο όταν το πηγαίνεις σιγά, θα καίει λίγο, κάτι που δεν ισχύει στα ΜΕΚ.
Επίσης είναι ακόμα ακριβά λόγω μπαταριών.
Μόλις φτάσουμε στο επίπεδο των solid state και τιμές σαν τα ΜΕΚ εκεί θα δεις πως θα τα αγοράζει ο κόσμος σαν ζεστό ψωμί.

Prove me wrong.
Ωραία όλα αυτά
Αλλά σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία που έχομε αυτή τη στιγμή στα χέρια μας για να πάρεις ηλεκτρικό πρέπει πρώτα να σπουδάσεις γιατρός, να πας Αγγλία, να αγοράσεις 10 λέξους και μπεμβέ και μετά βλέπουμε :lol:
η να μενεις νορβηγια. :102:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2023, 09:48
από Πτολεμαίος
Όλοι ηλεκτρικά θα πάρετε pureτάνες :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2023, 10:18
από Ερμής
Chilloutbuddy έγραψε: 18 Ιαν 2023, 01:26
Πτολεμαίος έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:25
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιαν 2023, 17:07 Στην τελική γιατί δεν έχει πάρει κανένας σας;
255 σελίδες μας λέτε ότι όλα ειναι καλά και τίποτα δεν είναι πρόβλημα, αλλά στο διαταύτα κανένας.
Λέμε για την ηλεκτροκινηση ρε μαν.
Ότι στα αυτοκίνητα είναι μονόδρομος.
Ότι μπορείς να έχεις τετρακίνηση χωρίς την ενεργοβόρα πολυπλοκοτητα των μηχανικών μεταδόσεων.
Ότι μπορείς να φρενάρεις παίρνοντας ενέργεια πίσω και όχι σπαταλωντας την ενέργεια που χάλασες για να γκαζωσεις λiγο πιο πριν.
Ότι δεν σπαταλάς ενέργεια στα φανάρια σταματα ξεκινά.
Ότι στο θέμα της συντήρησης είναι υπερμακραν καλύτερα των ΜΕΚ.
Ότι έχεις ροπή από το μηδέν.
Ότι σε δρόμους χαμηλων ταχυτήτων έχεις λιγότερο θόρυβο.
Ότι μπορείς να έχεις ένα όχημα 17 χιλιάδων ίππων το οποίο όταν το πηγαίνεις σιγά, θα καίει λίγο, κάτι που δεν ισχύει στα ΜΕΚ.
Επίσης είναι ακόμα ακριβά λόγω μπαταριών.
Μόλις φτάσουμε στο επίπεδο των solid state και τιμές σαν τα ΜΕΚ εκεί θα δεις πως θα τα αγοράζει ο κόσμος σαν ζεστό ψωμί.

Prove me wrong.
Ωραία όλα αυτά
Αλλά σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία που έχομε αυτή τη στιγμή στα χέρια μας για να πάρεις ηλεκτρικό πρέπει πρώτα να σπουδάσεις γιατρός, να πας Αγγλία, να αγοράσεις 10 λέξους και μπεμβέ και μετά βλέπουμε :lol:
Τουλάχιστον αυτός το παραδέχεται πως το πήρε επειδή το ήθελε η συζυγος γιατι έτσι και όχι λόγο οικονομίας/περιβάλλοντος/ευκολίας